Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
bááz, kerékagycsere 5x110re, és akkor 288as a fék tök egyszerű

én is erre gondoltam, és akkor későbbiekben se kell geccsolni cserekor.

Elküldve
nem kell gondolni, ez így van, csak el kell fogadni...

de ő hozta fel, hogy nem feltétlen, mert lehet fúrni is

Aha és azzal lehet fékezni? :D :)

nem de hamár itt tartottunk másegyébb mellett ezt is megemlítettem :D

Elküldve
lehet, van aki úgy használja, de láttad a felnit, és 5 csavar volt rajta nem? :D

igen öt, de ha visszaolvasol, akkor nyugtáztam, hogy agycsere!!

Elküldve
....

Amúgy előbb még 256 vót a téma nálad, már 288 ? :D

G OPC 308 és akkor ott van még az OPC vectra, ami 3húszonvalamennyi asszem és ne feledkezzünk meg a Lotus Omegáról sem, aminem a szükségpótkere is 17es, akkora rajta a fék.

:) :D :D

Elküldve
Amúgy előbb még 256 vót a téma nálad, már 288 ? :D

G OPC 308 és akkor ott van még az OPC vectra, ami 3húszonvalamennyi asszem és ne feledkezzünk meg a Lotus Omegáról sem, aminem a szükségpótkere is 17es, akkora rajta a fék.

:) :D :D

Ezt félreértettem. :D

Elküldve
Amúgy előbb még 256 vót a téma nálad, már 288 ? :D

G OPC 308 és akkor ott van még az OPC vectra, ami 3húszonvalamennyi asszem és ne feledkezzünk meg a Lotus Omegáról sem, aminem a szükségpótkere is 17es, akkora rajta a fék.

:) :D :D

igazából még nincs autó... és érdeklődöm, amit csak lehet

sokkal drágább egy 288as átépítés, mint egy 256os?

az agy az oké, az + költség.

de a tárcsa sokkal drgább, mint a 256?

236-256 közel duplája mind a tárcsa, mind a betét.

Elküldve
Hátulra feltette a tárcsás témát, és most az első optikailag nem olyan mint kellene, azaz nem nagyobb mint a hátsó. :D :) :D

Ha elől belsőhűtésűek, akkor általában a hátsó nagyobb, mert az tömör :D

Pl. elől 256, hátul 260

Elküldve
Ha elől belsőhűtésűek, akkor általában a hátsó nagyobb, mert az tömör :)

Pl. elől 256, hátul 260

Mondom félreértettem a témát. Azt hittem Zoli fékjeiről van szó. :D

Elküldve
igazából még nincs autó... és érdeklődöm, amit csak lehet

sokkal drágább egy 288as átépítés, mint egy 256os?

az agy az oké, az + költség.

de a tárcsa sokkal drgább, mint a 256?

236-256 közel duplája mind a tárcsa, mind a betét.

Drágább a 288, nem tudom mennyivel.

Nem tudom, hogy van-e olyan 14 es felni ami felmegy rá, így ez is egy aspektus.

Elküldve
Drágább a 288, nem tudom mennyivel.

Nem tudom, hogy van-e olyan 14 es felni ami felmegy rá, így ez is egy aspektus.

aha... hát ha ott fogok tartani mint SP akkor váltok 256ról majd 288ra :)

de egy kpet megnéznék már vmi szép felnivel teljesen kész állapotban a fék kombódról! :D

Elküldve

Nekem 256-os hűtött van elöl. A fékem amúgy tökéletes, de egy buzuki stift fékhez képest nulla. Egy nagyobb rásegítővel tudnék ezen javítami?

Elküldve
Nekem 256-os hűtött van elöl. A fékem amúgy tökéletes, de egy buzuki stift fékhez képest nulla. Egy nagyobb rásegítővel tudnék ezen javítami?

ha csak az a bajod, hogy nehéz nyomni a pedált, akkor igen.

Elküldve
ha csak az a bajod, hogy nehéz nyomni a pedált, akkor igen.

Pontosan. :D Ebben a korban már minden nehezebb :D

Agázpedál sokkal puhább :) :D

Elküldve
Pontosan. :D Ebben a korban már minden nehezebb :D

Agázpedál sokkal puhább :) :D

Nem hiszem, hogy a fékpedál keménysége egyenesen arányos a fékerővel. Most cseréltem kereket egy Vagon R-en, majdnem kiestem a szélvédőn fékezéskor, annyira érzékeny volt. Szerintem az sem jó.

Elküldve
Nem hiszem, hogy a fékpedál keménysége egyenesen arányos a fékerővel. Most cseréltem kereket egy Vagon R-en, majdnem kiestem a szélvédőn fékezéskor, annyira érzékeny volt. Szerintem az sem jó.

Jó az. :)

Az enyém lenne olyan. :D

Elküldve
Jó az. :D

Az enyém lenne olyan. :)

Nem kell az tesó. A gyári főhengerrel sokkal jobban adagolható a fékerő. Azzal meg egyből satuzna. Persze szokás kérdése. :D

Elküldve
Jó az. :)

Az enyém lenne olyan. :D

Ezeknél az ABS nélküli autóknál jobb, ha nem olyan kemény, ráadásul precízebben is adagolható. Szvsz felesleges a nagyon kemény karakterisztika.

Elküldve
Ha elől belsőhűtésűek, akkor általában a hátsó nagyobb, mert az tömör :D

Pl. elől 256, hátul 260

Nem inkább azért mert ott belül el kell még férni a kézifékdobnak is? Így nagyobb a külső átmérő , de nagyobb a belső átmérő is. Így a surlódó felület biztos kisebb mint az elsőknél.

Elküldve
Nekem 256-os hűtött van elöl. A fékem amúgy tökéletes, de egy buzuki stift fékhez képest nulla. Egy nagyobb rásegítővel tudnék ezen javítami?

Egyél több spenótot :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.