webshark Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 Két tárcsa bordákkal össze van rakva. Mint a porszívó tárcsája, ha láttál már olyat. köszi, közben nézelődtem, láttam hogyan van megoldva, neked hűtött van ,mert én azon kívül hogy rendesen vállasodik a tárcsa..nem emlékszem arra hogy hűtött lenne. PS szép a hátsó dobod még, az összekötő dió az persze originál gyári.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus24, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2009 köszi, közben nézelődtem, láttam hogyan van megoldva, neked hűtött van ,mert én azon kívül hogy rendesen vállasodik a tárcsa..nem emlékszem arra hogy hűtött lenne. PS szép a hátsó dobod még, az összekötő dió az persze originál gyári.... Nekem hűtőtt? Nem is tudtam... :huh: Hol láttad a hátsó dobom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Hát azt nem tudom, de szerintem ha főfékhegert kell cserélni akkor azt is, mert ugye szerves egységet képez a kettő, de ebben nem vagyok biztos. Megnéztem a főfékhengert: A tetejére az van írva, hogy: 14 meg az, hogy EB Az aljára pedig: 2122 M 32 Made in france Na én ebből a médinfansz-ot értem. És a többi? Vagy ez azt jelenti, hogy 21,22-es furata van? Érdekes, hogy az alkatrészkatalógusokban 22,2-es és 20,6-os van csak... Vajon ezt kell cserélni a nagyobb fékhez vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 lehet külön a GSi agyakat is, kötél jó lesz hozzá. valamint cuppra felmegy a GSi híd is. Sőt a vectra A 2000i-é is, csak ott a fékerőszabályzóval kell mókolni kicsit, meg a kötéllel. kézifékkart nem kell cserélni. viszont ha fix fékerőcsökkentő kapszulád van csak a hátsó körben, azt fékerőszabályzóra kell cserélni, ami a GSi hídon van. ha nem a 22-es főfékhengered van, akkor azt is cserélni kell olyanra. csövek bekötése értelemszerűen, viszont valószínű csinálni kell hozzá másik réz fékcsöveket hátra. Az én Vectra hídamon nincs fékerőszbályájzó :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Az én Vectra hídamon nincs fékerőszbályájzó :huh: elvitte a szisza :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 elvitte a szisza :lol: Nem szisza! :huh: Matka! ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 elvitte a szisza :lol: Remélem nem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Nem szisza! :lol: Matka! :lol: Nekem mindegy, de ha elvitte valamelyik is, akkor kettéharapom a kis dögöt :lol: Amúgy most komolyra fordítva a dolgot nem gáz, hogy nincs nekem szabályzóm??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Nekem mindegy, de ha elvitte valamelyik is, akkor kettéharapom a kis dögöt :lol: Amúgy most komolyra fordítva a dolgot nem gáz, hogy nincs nekem szabályzóm??? Ha eddíg nem pördültél meg esőben/télen fékezéskor, akkor ezután sem fog hiányozni. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Nekem olyan gondom van, hogy meglehetsően puha a fékem. Nézzem meg a betétek vastagságát meg a fékolajat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Nekem olyan gondom van, hogy meglehetsően puha a fékem. Nézzem meg a betétek vastagságát meg a fékolajat? És sztem a vákumcsöveket is. Ha éppen nem segít rá a rásegítő akkor is elég hülye puha érzete van, meg túlságosan nem is akar megállni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 A fékhatással nincs gond, csak elég puha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Ha eddíg nem pördültél meg esőben/télen fékezéskor, akkor ezután sem fog hiányozni. Szerintem. Akkor jó! Nem fog hiányozni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 A Vectra híddal kapcsolatos tapasztatok idáig. A kéziféket a 2 autó kézifékével kell valahogy összehozni, mert így sz@r úgy ahogy van, még a kipuffcső is útban van! :lol: A hátsó fékcső jó, lenne, ha a saját hídja lenne fent, viszont a Vectra csövezése más ezért azt is variálni kell! :lol: :lol: Egyenlőre ennyi, majd mondom tovább az infókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Ha eddíg nem pördültél meg esőben/télen fékezéskor, akkor ezután sem fog hiányozni. Szerintem. szerintem meg kérdezd meg Demót, milyen vidám is az mikor befog a hátsó fék........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 A kéziféket a 2 autó kézifékével kell valahogy összehozni, mert így sz@r A vectra kézifékkötele kell a vectra hídhoz, viszont a kar felőli oldalát kicsit át kell mókolni, de nem vészes :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 A fékhatással nincs gond, csak elég puha. Ha jó a rásegítő (ép vákuumrendszer) és főfékhenger (nem játszik egymásba a két fékkör) egységed és nem levegős a rendszer (mostanában nem volt megbontva), akkor bizony határozottnak kell lennie a pedálnak. Az, hogy érzetre megfelelő a fékhatás, nem jelent semmit. Viszonylag olcsó egy sima fékerő mérés, aminél a felvett karakterisztikát össze lehet hasonlítani a gyári görbével. Abból sok minden kiderül. A biztonság ennyit megér!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 A fékhatással nincs gond, csak elég puha. Ha nem volt cserélve az utóbbi 1-2 évben a fékfolyadék, vagy nem megfelelő minőségű, az tud ilyet okozni. DOT4 vagy 5 kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 És sztem a vákumcsöveket is. Ha éppen nem segít rá a rásegítő akkor is elég hülye puha érzete van, meg túlságosan nem is akar megállni :lol: Hát igen a rásegitő nagyban meghmisítja a jó fék "érzetét". Igazából hogy kemény-e vagy puha azt álló motornál kellene megnézni a kocsi álló helyzetében amikor már elment a vákum. ha így is puha akkor már nem stimmel vmi. Lehet csak levegős. Itt Győrben nekem 1500Ft volt a fékhatásmérés. szerintem meg kérdezd meg Demót, milyen vidám is az mikor befog a hátsó fék........ Hát azért írtam neki, ha nem pördült meg eddíg akkor nem gond a fékerőszabályzó hiánya. Ha jól működik akkor az elsőknek kéne blokkolnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Én is hátsó tárcsafékesítésen gondolkozom, és próbálom kideríteni hogy mi kell még hozzá. Vajon a főfékhengert cserélni kell a nagyobb fékhez vagy nem? :lol: A tetejére az van írva, hogy: 14 meg az, hogy EB Az aljára pedig: 2122 M 32 Made in france Na én ebből a médinfransz-ot értem. :lol: És a többi? Ez most a kicsi, vagy a 22-es? :lol: A fékerőszabályozó beszerelése a sima patron helyére nagy meló? Kell hozzá fúrni faragni hegeszteni, vagy csak sima kivesz/berak eset? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Mi a francnak hátulra tárcsa,ha elöl fostaliga a fék? :lol: Először az elsőre gyúrjatok és legyen felújított hátsó! Bőven elég hétköznapra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Mi a francnak hátulra tárcsa,ha elöl fostaliga a fék? :lol: Először az elsőre gyúrjatok és legyen felújított hátsó! Bőven elég hétköznapra. hétvégére meg felrakhatjátok a tárcsát hátra is, egye fene :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 hétvégére meg felrakhatjátok a tárcsát hátra is, egye fene :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 hétvégére meg felrakhatjátok a tárcsát hátra is, egye fene :lol: Hát én nem csak hétvégére raknám fel a tárcsát, maradhatna hét közben is... :lol: Egyébként komplett fékcserére gondoltam, tehát az első fostaligát is kicserélném egy 256osra. Annál is inkább aktuális lesz a dolog mert az autószerelő szerint az első tárcsának akkora válla van hogy rá lehet támaszkodni :lol: Ehhez kellene a segítségetek, hogy mit és hogyan kell kicserélni, hogy működjön a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Hát én nem csak hétvégére raknám fel a tárcsát, maradhatna hét közben is... :lol: Egyébként komplett fékcserére gondoltam, tehát az első fostaligát is kicserélném egy 256osra. Annál is inkább aktuális lesz a dolog mert az autószerelő szerint az első tárcsának akkora válla van hogy rá lehet támaszkodni :lol: Ehhez kellene a segítségetek, hogy mit és hogyan kell kicserélni, hogy működjön a dolog. Hidd el nekem,ha nincs feleslegesen kidobandó pénzed,vegyél jó első 256-ot(tárcsák betétek) és a hátsót pedig újítsátok fel. Bőven elég és nincs vele akkora szívás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts