Novy Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Csak vigyázni kell vele. Állítólag ha a tárcsa élébe be van ütve (vagy marva) a Brembo felirat, meg rendes csomagolásban van beépítési leírással együtt, az az eredeti. jaja szép piros dobozban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 A nem eredetit is teszik abba a szép piros dobozba, azért kell megnézni.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! Hát meg lett a tárcsa, a brembo-nál maradtam, ahogy néztem nem tünik annyira rossznak, ha hamisított akkor egyszerüen tökéletes. A lényeget majd az évek és a kilóméterek megmondják ugy is! Hét végén szerintem be is kerül a vasba, attól függ, hogy a kollégám mennyire ér rá, mert egyben lesz egy fékolajcserém is. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! A QH-s tárcsákrol van valakinek véleménye, most elég jó áron be tudnám szerezni és azért érdeklödöm. (3800/db) Vagy brembo 5000-ért lenne. Ha szétszedem az első féket akkor érdemes javítókészletet venni és cserélni, 105e Km után? (karmantyú stb.) Vagy ez csak a régi szociknál volt divat? Köszi Az első (új) Astrámmal amíg nálam volt (205 ezerig) nem volt ilyen probléma, a másodikkal 72 ezret mentem és szintén nem volt, a mostanit óra szerint 156-al vettem, és most van benne ~240, de az első féknél szivárgás nincs még, tökéletes. Igaz, a két hátsó fék a vételkor kapott új munkahengereket meg elől hátul új flexi fékcsöveket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Az első (új) Astrámmal amíg nálam volt (205 ezerig) nem volt ilyen probléma, a másodikkal 72 ezret mentem és szintén nem volt, a mostanit óra szerint 156-al vettem, és most van benne ~240, de az első féknél szivárgás nincs még, tökéletes. Igaz, a két hátsó fék a vételkor kapott új munkahengereket meg elől hátul új flexi fékcsöveket. Szia epk! Én nem a folyás meg ilyenekre gondoltam, de a válaszod megnyugtatott, akkor hagyom ahogyan van, megjáratom egy kis féktisztítóval, meg kap hőálló zsírt ahol kell és ennyi. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 Üdvözlök mindenkit a fórumon. Segítségeteket kérném a következő problémámban. 93 -as c14nz fapados sedánom van és sikerült szereznem olcsón egy 92-es c16 nz-t, abs-sel. Szeretném berakni a motort, szervóval és abs-el eggyüt , a bökkenő csak az, hogy nem tudom, hogy még mit kell ahoz kicseréljek. Pl. a féltengelyek, f. külső csuklók, fékcsövek maradhatnak-e vagy azt is kell cserélni?? Előre is köszönöm minden segítségeteket!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 Üdvözlök mindenkit a fórumon. Segítségeteket kérném a következő problémámban. 93 -as c14nz fapados sedánom van és sikerült szereznem olcsón egy 92-es c16 nz-t, abs-sel. Szeretném berakni a motort, szervóval és abs-el eggyüt , a bökkenő csak az, hogy nem tudom, hogy még mit kell ahoz kicseréljek. Pl. a féltengelyek, f. külső csuklók, fékcsövek maradhatnak-e vagy azt is kell cserélni?? Előre is köszönöm minden segítségeteket!! Hasonló érdekelne engem is: Szereztem egy 92-es c16nz-s astrát kompletten, és X17DTL-be szeretném átrakni az ABS cuccost.... Nagyon sok munkába van? gondolom minden féktárcsát, csatlakozót, csatlakozótartót, meg ilyeneket át kell rakni... Valaki csinált már ilyet? Tudna mondani erről pár szót!! ÉRDEMES nekikezdjek? Köszike! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 Hasonló érdekelne engem is: Szereztem egy 92-es c16nz-s astrát kompletten, és X17DTL-be szeretném átrakni az ABS cuccost.... Nagyon sok munkába van? gondolom minden féktárcsát, csatlakozót, csatlakozótartót, meg ilyeneket át kell rakni... Valaki csinált már ilyet? Tudna mondani erről pár szót!! ÉRDEMES nekikezdjek? Köszike! ha meg van a cucc, akkor talán érdemes féltengely csuklókon vannak a jeladó kerekek, nem a tárcsákon, csatlakozó tartók szerintem ott vannak. de szerintem elég nagy meló. egy napalatt aligha van meg. és azt nem tudom, hogy elektronikailag, vajon egy egység a kocsi többi elektromos redszerével, vagy sem.. erről a többiek majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 Üdvözlök mindenkit a fórumon. Segítségeteket kérném a következő problémámban. 93 -as c14nz fapados sedánom van és sikerült szereznem olcsón egy 92-es c16 nz-t, abs-sel. Szeretném berakni a motort, szervóval és abs-el eggyüt , a bökkenő csak az, hogy nem tudom, hogy még mit kell ahoz kicseréljek. Pl. a féltengelyek, f. külső csuklók, fékcsövek maradhatnak-e vagy azt is kell cserélni?? Előre is köszönöm minden segítségeteket!! Hivatalosan sehogy se megy. Nem tudod lepapírozni a dolgot, mivel túl sok a teljesítménynövekedés (>10%). C14NZ esetén az egyetlen járható út a C14SE-re való átalakítás, az ráadásul még többet is hoz, mint a C16NZ beépítése (~82LE). Az ABS-t tudtommal szintén nem engedik utólag beépíteni... Hasonló érdekelne engem is: Szereztem egy 92-es c16nz-s astrát kompletten, és X17DTL-be szeretném átrakni az ABS cuccost.... Nagyon sok munkába van? gondolom minden féktárcsát, csatlakozót, csatlakozótartót, meg ilyeneket át kell rakni... Valaki csinált már ilyet? Tudna mondani erről pár szót!! ÉRDEMES nekikezdjek? Köszike! Tudtommal a gyárilag nem ABS-es kocsikba utólagos ABS-t berakni nem engednek, ha előbb nem, a vizsgán szólnak érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Hivatalosan sehogy se megy. Nem tudod lepapírozni a dolgot, mivel túl sok a teljesítménynövekedés (>10%). C14NZ esetén az egyetlen járható út a C14SE-re való átalakítás, az ráadásul még többet is hoz, mint a C16NZ beépítése (~82LE). Az ABS-t tudtommal szintén nem engedik utólag beépíteni... Tudtommal a gyárilag nem ABS-es kocsikba utólagos ABS-t berakni nem engednek, ha előbb nem, a vizsgán szólnak érte. És akinek előre van kábelezve, csak kicserél, összedug, másik ECU és öjömbódottá? :huh: Az ECU vezérli tudtommal, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Ha berakom a Vectra tárcsás hátsó hídját az Astra alá, akkor maradhat a Vectra kézifék kötele??? Vagy szerezzek GSi kötelet??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Ha berakom a Vectra tárcsás hátsó hídját az Astra alá, akkor maradhat a Vectra kézifék kötele??? Vagy szerezzek GSi kötelet??? Sajna gyártatni kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 És akinek előre van kábelezve, csak kicserél, összedug, másik ECU és öjömbódottá? :huh: Az ECU vezérli tudtommal, nem? Nem, külön ABS vezérlő van, amihez más kábelkötegek tartoznak, és egy csomó dolgok kell cserélni, pl féltengelycsuklókat is. Ha berakom a Vectra tárcsás hátsó hídját az Astra alá, akkor maradhat a Vectra kézifék kötele??? Vagy szerezzek GSi kötelet??? Marad a vectra kötél, de a kézifékkar felőli végét át kell alakítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Szerintetek mennyit ér mostanság egy C16NZ ből való ABS cucc kompletten? ( csövek, elektronika, vezérlő, stb. EGYBEN ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Marad a vectra kötél, de a kézifékkar felőli végét át kell alakítani. Azzal szerintem nem lesz gond. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 cserélgettem a gumikat, és arra lettem figyelmes, hogy melegednek a felnik, és a kerékagyak... Mitől lehet??? -új fékpofák vannak ( nah jó, nem új de csak 5000 km-sek) -és ahol kerékcsapágyat cseréltünk, ott is melegszik ... elsők-hátsók is melegszenek (a felnik is jól átmelegednek), fogni fog faxául, (mondjuk a kézifék nem, de csak mert állítani kéne rajta, de nincs kedvem alámászni :huh: ) Tanácstalan vagyok .... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 teljesen természetes... a fékdob és a féktárcsa is a felnin keresztül hűti magát a legjobban :lol: ha már süt, az gond :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 cserélgettem a gumikat, és arra lettem figyelmes, hogy melegednek a felnik, és a kerékagyak... Mitől lehet??? -új fékpofák vannak ( nah jó, nem új de csak 5000 km-sek) -és ahol kerékcsapágyat cseréltünk, ott is melegszik ... elsők-hátsók is melegszenek (a felnik is jól átmelegednek), fogni fog faxául, (mondjuk a kézifék nem, de csak mert állítani kéne rajta, de nincs kedvem alámászni :huh: ) Tanácstalan vagyok .... :lol: melegedni is kell... ha jól meghajtom, és sokat kell fékezni, akkor a víz sistreg rajtuk. de ha csak szépen mész vele, akkor is kell melegedni, ilyen szép kézmeleget el kell érnie. állítani a kéziféken sajna nem annyiból áll, hogy alámászol, és ott tekregeted a csavart, az nem sokat ér. tapasztalat ^_^ fékdob le, aztán ott kell állítani a ricnis szaron, és akkor lesz jó, ha jó a betéted, nekem meg van pörkölődve, nem is fogja meg rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 melegedni is kell... ha jól meghajtom, és sokat kell fékezni, akkor a víz sistreg rajtuk. de ha csak szépen mész vele, akkor is kell melegedni, ilyen szép kézmeleget el kell érnie. állítani a kéziféken sajna nem annyiból áll, hogy alámászol, és ott tekregeted a csavart, az nem sokat ér. tapasztalat :lol: fékdob le, aztán ott kell állítani a ricnis szaron, és akkor lesz jó, ha jó a betéted, nekem meg van pörkölődve, nem is fogja meg rendesen. nah akkor kicsit megnyúgodtam... ^_^ sokat segítettél a kézifékes dologgal B) , akkor ez marad a jövő hétre... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Apropó! kipróbáltam az 1.6-osomat, beraktam egy ülést, és hajts!! B) Frankón megy, viszont azon nem hogy melegedtek a fékek, hanem simán megsült volna a rántotta rajtuk.... leszedtem a kereket, megnéztem a fékeket,és majdnem hogy fém a fémmel fog, ezért melegedett ennyire, asszem pár napig jó lennék bankrablónak, ugyanis leégette az ujjlenyomatom a kerékcsavar ahogy megfogtam :huh: :lol: ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 Apropó! kipróbáltam az 1.6-osomat, beraktam egy ülést, és hajts!! B) Frankón megy, viszont azon nem hogy melegedtek a fékek, hanem simán megsült volna a rántotta rajtuk.... leszedtem a kereket, megnéztem a fékeket,és majdnem hogy fém a fémmel fog, ezért melegedett ennyire, asszem pár napig jó lennék bankrablónak, ugyanis leégette az ujjlenyomatom a kerékcsavar ahogy megfogtam :huh: :lol: ^_^ :P akkor arról a fék cuccait ne rakd át :lol: betét tárcsa Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 :D akkor arról a fék cuccait ne rakd át :D betét tárcsa a kerekcsapagyban nem olvadt meg es folyt ki a zsir? egy ujabb problema forras lehet kesobb!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus18, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2009 a kerekcsapagyban nem olvadt meg es folyt ki a zsir? egy ujabb problema forras lehet kesobb!!!!! hát csak nem elvileg ennyire kéne bírnia a hőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 melegedni is kell... ha jól meghajtom, és sokat kell fékezni, akkor a víz sistreg rajtuk. de ha csak szépen mész vele, akkor is kell melegedni, ilyen szép kézmeleget el kell érnie. állítani a kéziféken sajna nem annyiból áll, hogy alámászol, és ott tekregeted a csavart, az nem sokat ér. tapasztalat :lol: fékdob le, aztán ott kell állítani a ricnis szaron, és akkor lesz jó, ha jó a betéted, nekem meg van pörkölődve, nem is fogja meg rendesen. Nem beszélve arról, hogy le kell venni a lemezt a középdob felett, hogy hozzáférj a kézifék állítójához, aztán általában tőböl letörik a csavar, és vagy nem rakod vissza , vagy átfúrod a kasztnit átmenő csavarnak, mint egyesek. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 Nem beszélve arról, hogy le kell venni a lemezt a középdob felett, hogy hozzáférj a kézifék állítójához, aztán általában tőböl letörik a csavar, és vagy nem rakod vissza , vagy átfúrod a kasztnit átmenő csavarnak, mint egyesek. :D áhh... bazz... el is felejtettem már :lol: :lol: B) pedig nem könnyen felejthető megoldás :P Amúgy ha már olyan meleg volt hogy lesült az ujja a kerékcsavartól, akkor már a zsír is simán folyós tud lenni. Anno az escortunkban mindig befogott a kézi, és volt hogy bementünk dolgozni vele Dunakesziről, Újpestre. Nem egy nagy távolság, de egy félig fogó fékkel az ^_^ a felni már elég meleg volt, a kerékcsavart még meg tudtam fogni (szal hidegebb volt mint ez) de a zsír az már csorgott kifelé belőle :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts