Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

én most meg is néztem, és érdekes, hogy biza itt kellesz cserélni betétet, tárcsát nem, bezzeg a gyári egyszerre kopott el.

előre szólok, hogy egy darabig szarabb fékre számíts, ha nem lesz szabályozva a tárcsád(összekopás), és bizony megesik, hogy inkább nem szabályozzák, mert akkor kuka.

Nem volt felszabályozva ez se, még 2007 végén, műszaki előtt. Frissen szólt is mind a kettő menetközben. Szépen eldalolásztak. :( Amúgy hűtöttet lehet felszabályoztatni? Vagy keverem valamivel? :)

Link to comment
Megosztás:

Nem volt felszabályozva ez se, még 2007 végén, műszaki előtt. Frissen szólt is mind a kettő menetközben. Szépen eldalolásztak. :P Amúgy hűtöttet lehet felszabályoztatni? Vagy keverem valamivel? :)

papíron lehet, de mire odakerül asor, hogy megvizsgálod, addigra már nem lehetséges.

nekem a sima tárcsa is elkopott annyira, hogy nem lehetett már szabályozni egyszer se.

azé csak idegesített vajon jó lett e, mentem egy kört, úgy tünik most jó :(

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Egy olyan kérdésem lenne ami itt a fórumon felkeltette a figyelmem meg amúgy is már motoszkált a fejembe. HOGY 2002es f astrám van hátul természetesen DOB fékkel, és láttam itt a fórumon GY.I.K.ba hogy tárcsa fék szett hátra. Na és az lenne a kérdésem hogy mivel nekem dobfékes a hidam ezen is meglehetne csinálni a tárcsaféket vagy egy komplett tárcsás híd kell? Ami ugye elvileg a vectra tárcsás Hidja teljesen passzol az astra farába. Ennek csak az a szépség hibája hogy drága:S választ előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Egy olyan kérdésem lenne ami itt a fórumon felkeltette a figyelmem meg amúgy is már motoszkált a fejembe. HOGY 2002es f astrám van hátul természetesen DOB fékkel, és láttam itt a fórumon GY.I.K.ba hogy tárcsa fék szett hátra. Na és az lenne a kérdésem hogy mivel nekem dobfékes a hidam ezen is meglehetne csinálni a tárcsaféket vagy egy komplett tárcsás híd kell? Ami ugye elvileg a vectra tárcsás Hidja teljesen passzol az astra farába. Ennek csak az a szépség hibája hogy drága:S választ előre is köszönöm.

Azt szokták mondani , hogy elég az agyat cserélni. Viszont a kézifék miatt kell valamit- aminek most nem jut az eszembe a neve - (át)hegeszteni a hidon mert a tárcsafékes megoldásnál máshogy megy a fékzsinór, vagy mi... :)

Link to comment
Megosztás:

Azt szokták mondani , hogy elég az agyat cserélni. Viszont a kézifék miatt kell valamit- aminek most nem jut az eszembe a neve - (át)hegeszteni a hidon mert a tárcsafékes megoldásnál máshogy megy a fékzsinór, vagy mi... :huh:

aham értem. Szal akkor elvileg erre is fellehetne szerelni:D gyakorlatban meg... na mind1 ha valaki tud valami bővebb infot adni akkor azt megköszönöm.

Link to comment
Megosztás:

aham értem. Szal akkor elvileg erre is fellehetne szerelni:D gyakorlatban meg... na mind1 ha valaki tud valami bővebb infot adni akkor azt megköszönöm.

...addig is lapozgass visszafelé és keresd meg, ha az időd és a türelmed engedi, mert volt ez már téma többször is. :huh:

Link to comment
Megosztás:

aham értem. Szal akkor elvileg erre is fellehetne szerelni:D gyakorlatban meg... na mind1 ha valaki tud valami bővebb infot adni akkor azt megköszönöm.

Elvieg jó, a gyakorlatban meg úgy szokott kinézni, hogy amikor szerelitek akkor látszik mit kell mókolni. A kézifékkötél felfogatása van más helyen azt kell áthegeszteni. De olvass vissza, volt már téma többször is. :huh:

Link to comment
Megosztás:

aham értem. Szal akkor elvileg erre is fellehetne szerelni:D gyakorlatban meg... na mind1 ha valaki tud valami bővebb infot adni akkor azt megköszönöm.

A fékerőszabályzót is át kell rakni, különben könnyű lesz megpördülni a kocsival erősebb fékezésnél.

Link to comment
Megosztás:

aham értem. Szal akkor elvileg erre is fellehetne szerelni:D gyakorlatban meg... na mind1 ha valaki tud valami bővebb infot adni akkor azt megköszönöm.

Szerintem vectra kétezer hídját azért preferálják, mert van rajta stabrúd is.

Elől mekkora féked van ?

ui: http://bobcar.eu/autok/OPEL/opelvectraa.htm

alkudsz, tízezer, roppant drágának nem nevezném :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem vectra kétezer hídját azért preferálják, mert van rajta stabrúd is.

Elől mekkora féked van ?

ui: http://bobcar.eu/autok/OPEL/opelvectraa.htm

alkudsz, tízezer, roppant drágának nem nevezném :huh:

Elől a gyári méretű tárcsa van gyári tárcsa. Még egy ideig nem tom mekkora lehet 230? 250?mm De most már meg éredt a cserére és előre mindenképp valami nagyobbat akarok 260környékén de ahhoz 14es kerék kell a nyárival nincs is gond a téli viszont 13as szal felniket is kel szerezzek addigra. Na itt ebben csak annyi volt a lényeg h gyári az első tárcsa. Viszont ez a híd valóban nem drága amit linkeltél nem tom ezen a tárcsán rajta van a fékmunka hengerekkel együtt és az említett stabilizátor rúd is? Mert én a Vectra hídról annyit hallottam hogy 30-40körül szaladgál. de ez most ennyiért meglepett. És ha rajta van minden ami kell. de viszont említettek itt nekem fék erő szabályzó vagy elosztó vagy nem is tom az se ingyé van gondolom:D szal nem fog ez 20ezernél megállni:P minden esetre továbbiakban is szívesen fogadom a tippeket meg a leírásokat h mi kell hozzá. köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Elől a gyári méretű tárcsa van gyári tárcsa. Még egy ideig nem tom mekkora lehet 230? 250?mm De most már meg éredt a cserére és előre mindenképp valami nagyobbat akarok 260környékén de ahhoz 14es kerék kell a nyárival nincs is gond a téli viszont 13as szal felniket is kel szerezzek addigra. Na itt ebben csak annyi volt a lényeg h gyári az első tárcsa. Viszont ez a híd valóban nem drága amit linkeltél nem tom ezen a tárcsán rajta van a fékmunka hengerekkel együtt és az említett stabilizátor rúd is? Mert én a Vectra hídról annyit hallottam hogy 30-40körül szaladgál. de ez most ennyiért meglepett. És ha rajta van minden ami kell. de viszont említettek itt nekem fék erő szabályzó vagy elosztó vagy nem is tom az se ingyé van gondolom:D szal nem fog ez 20ezernél megállni:P minden esetre továbbiakban is szívesen fogadom a tippeket meg a leírásokat h mi kell hozzá. köszönöm.

én 5 ért vettem olyan hidat astrára, amiben van stabrúd.

nemtudom, hogy a vekis hídban most kint van e plusz rúd vagy mi is az.

de 20ból ne is gondolkozz, mert kell előlre a nagyobb fék, és az nyereg cserével, tárcsa cserével, és betét cserével jár, meg elképzelhető, hogy fékcsövet is cserélned kell.

szerintem mire megvan minden az minimum 50 .

ha csak agyat cserélsz, akkor hátul csak a fékerő szabályozóval kell mókolni, gondolom neked is csak patron van, mint nekem is, így hátra tuti kell fékcső is, meg nem tudom, mie kell akasztani a kocsi aljához a fékerő szabályozót pl.

de ha hidat, akkor a kézifék tartóját is át kell, mert a vekinek a kötele máshogy van mint az astrán.

Link to comment
Megosztás:

Elől a gyári méretű tárcsa van gyári tárcsa. Még egy ideig nem tom mekkora lehet 230? 250?mm De most már meg éredt a cserére és előre mindenképp valami nagyobbat akarok 260környékén de ahhoz 14es kerék kell a nyárival nincs is gond a téli viszont 13as szal felniket is kel szerezzek addigra. Na itt ebben csak annyi volt a lényeg h gyári az első tárcsa. Viszont ez a híd valóban nem drága amit linkeltél nem tom ezen a tárcsán rajta van a fékmunka hengerekkel együtt és az említett stabilizátor rúd is? Mert én a Vectra hídról annyit hallottam hogy 30-40körül szaladgál. de ez most ennyiért meglepett. És ha rajta van minden ami kell. de viszont említettek itt nekem fék erő szabályzó vagy elosztó vagy nem is tom az se ingyé van gondolom:D szal nem fog ez 20ezernél megállni:P minden esetre továbbiakban is szívesen fogadom a tippeket meg a leírásokat h mi kell hozzá. köszönöm.

Először is tanulj meg helyesen írni,másodszor a hátsó fék tuningja nem hoz olyan sokat a konyhára,mint egy normális első szett.

Link to comment
Megosztás:

elől 236os van ebből is van tömör, és hűtött, gyanítom neked ez van, tömörbe.

és van még a 256os, ami szintén tömörbe van, vagy hűtöttbe.

meg kell gondolni jól, mert a 256oshoz már majdnem duplája minden.

egy jó 236os hűtött tárcsa lenne a legjobb hétköznapi használatra.

Link to comment
Megosztás:

elől 236os van ebből is van tömör, és hűtött, gyanítom neked ez van, tömörbe.

és van még a 256os, ami szintén tömörbe van, vagy hűtöttbe.

meg kell gondolni jól, mert a 256oshoz már majdnem duplája minden.

egy jó 236os hűtött tárcsa lenne a legjobb hétköznapi használatra.

256-ból a tömör tudtommal talán csak Kadetteken fordult elő, elég ritka jószág.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A QH-s tárcsákrol van valakinek véleménye, most elég jó áron be tudnám szerezni és azért érdeklödöm. (3800/db) Vagy brembo 5000-ért lenne.

Ha szétszedem az első féket akkor érdemes javítókészletet venni és cserélni, 105e Km után? (karmantyú stb.) Vagy ez csak a régi szociknál volt divat?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A QH-s tárcsákrol van valakinek véleménye, most elég jó áron be tudnám szerezni és azért érdeklödöm. (3800/db) Vagy brembo 5000-ért lenne.

Ha szétszedem az első féket akkor érdemes javítókészletet venni és cserélni, 105e Km után? (karmantyú stb.) Vagy ez csak a régi szociknál volt divat?

Köszi

nem tudom, hogy a vezérlés mennyire ragad át a fék cuccaira is Hq nál, de szerintem ne spórolj 1200fton oldalanként.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A QH-s tárcsákrol van valakinek véleménye, most elég jó áron be tudnám szerezni és azért érdeklödöm. (3800/db) Vagy brembo 5000-ért lenne.

Ha szétszedem az első féket akkor érdemes javítókészletet venni és cserélni, 105e Km után? (karmantyú stb.) Vagy ez csak a régi szociknál volt divat?

Köszi

Nekem nem jött be a QH-s tárcsa, mint kiderült azt rakták bele mielőtt megvettem volna az autót. Látszott, hogy új, de 2 hónap után dadogtak. Gondolom a vizsgához, eladásra az volt a legolcsóbb.Inkább a Brembo-t válaszd, ha megteheted! Jó áron van!

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem jött be a QH-s tárcsa, mint kiderült azt rakták bele mielőtt megvettem volna az autót. Látszott, hogy új, de 2 hónap után dadogtak. Gondolom a vizsgához, eladásra az volt a legolcsóbb.Inkább a Brembo-t válaszd, ha megteheted! Jó áron van!

Csak vigyázni kell vele. Állítólag ha a tárcsa élébe be van ütve (vagy marva) a Brembo felirat, meg rendes csomagolásban van beépítési leírással együtt, az az eredeti.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.