atis c14se Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Igen, valóban, én sem vettem észre a fogyást - mindig csak egy picivel lehetett kevesebb a tartályban és az nem tűnt fel soha, csak "könnyezett"- de épp ezért irtam, hogy szerintem a vákuumrendszer környékén kell keresgélni. <_< Sőt, még kiegésziteném annyival , hogy akár a főfékhenger(tömitései) is rossz lehet. Szemre a főfékhengernél sem ereszt sehol Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Szemre a főfékhengernél sem ereszt sehol Az nem kifelé engedi az olajat hanem belül vannak tömitések, gumigyűrűk, amik el szoktak fáradni - ha jól emlékszem a Skodás időkből :lol: ...gondolom itt is hasonlóan néz ki a dolog <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Sziasztok! Több helyen kerestem, de nem lelem. Nem tudjátok a sima 1,6 astra esetében az első fék ,munkahengerének átmérőjét? 54mm-t mondott egy imserős, de nem biztosra. Köszi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Sziasztok! Több helyen kerestem, de nem lelem. Nem tudjátok a sima 1,6 astra esetében az első fék ,munkahengerének átmérőjét? 54mm-t mondott egy imserős, de nem biztosra. Köszi. <_< a féknyereg dugattyúátmérőlye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 a féknyereg dugattyúátmérőlye? Igen. Maga a munkahenger, ami a nyeregben van, annak az átmérője kellene. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Igen. Maga a munkahenger, ami a nyeregben van, annak az átmérője kellene. <_< http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&...?IGCB|11|2|1|-1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy nekem például szintén nem volt igazán észrevehető az hogy a henger engedte az olajat pusztán a dob levételéből. Félre kellett húzni azt a kis gumiharangot/porfogót és alatta volt a trutyi, olyan besűrűsödött olajsár féle, gondolom az olaj és a por keveréke. Mindazonáltal nálad talán mégis inkább valahol falsot kap a vákuumrendszer. <_< És a vákuumrendszert hogy tudom ellenőrizni, hogy hol lehet a bibi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Sziasztok! Milyen műszaki rendellenesség okozhatja a nagy sebességről viszonylag intenzív lassításkor (nem blokkolásig) jelentkező bugó hangot és ilyenkor olyna érzésem van, hogy a kerekek ki akarnak szakadni, mert rettenetesen rázza a kocsi elejét. Ez már egy viszonlag régi problémám, de ami most jelentkezett, hogy időnként (és ez a legfurcsább) az első kerekek ráznak. Kétszer voltak kicentírozva, a jobb kerekemet megrángatva kopogás hallatszik, de a szerelőm szerint az a kormánymű és nem okozhatna a rázást. Ezenkívül mióta a téli gumikat nyárira cseréltem (és ez egyidejű a rázással) balra húz a kormány (tudom... biztos szocialista <_< ) SEgítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Sziasztok! Milyen műszaki rendellenesség okozhatja a nagy sebességről viszonylag intenzív lassításkor (nem blokkolásig) jelentkező bugó hangot és ilyenkor olyna érzésem van, hogy a kerekek ki akarnak szakadni, mert rettenetesen rázza a kocsi elejét. Ez már egy viszonlag régi problémám, de ami most jelentkezett, hogy időnként (és ez a legfurcsább) az első kerekek ráznak. Kétszer voltak kicentírozva, a jobb kerekemet megrángatva kopogás hallatszik, de a szerelőm szerint az a kormánymű és nem okozhatna a rázást. Ezenkívül mióta a téli gumikat nyárira cseréltem (és ez egyidejű a rázással) balra húz a kormány (tudom... biztos szocialista <_< ) SEgítségeteket előre is köszönöm! A nyári kerekek ugyanoda és ugyanazzal a forgásiránnyal kerültek fel, mint ahol tavaly voltak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 És a vákuumrendszert hogy tudom ellenőrizni, hogy hol lehet a bibi? A fékrásegitő dobtól kezdve az összes csövet és azok csatlakozását át kéne nézni hogy nem kap-e valahol falsot a rendszer és azt a plusz, oda nem való levegőt nem birja aztán kidolgozni magából...a középkonzol takarásában is futnak ilyen csövek! De biztosabbat majd a tapasztaltabb cartársak tudnak mondani. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 A nyári kerekek ugyanoda és ugyanazzal a forgásiránnyal kerültek fel, mint ahol tavaly voltak? Nem, ami hátul volt, az előre került és fordítva, de azonos oldalon a maradtak a gumik és nincs forgásirány meghatározva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Nem, ami hátul volt, az előre került és fordítva, de azonos oldalon a maradtak a gumik és nincs forgásirány meghatározva. na lehet itt abaj volt centírozáson, mielőtt feltetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 na lehet itt abaj volt centírozáson, mielőtt feltetted? Igen, mivel nem felnin voltak a gumik így cserélni kellett. És a cserénél is voltak centírozva a kerekek és miután a rázást észrevettem így mégegyszer egy másik műhely is elvégezte a centírozást. Azt mondták előtte is jó helyen voltak a súlyok. De vajon miért ráz nagyon fékezésnél? Mert az nem a gumicsere óta jelentkezett, hanem már fennálló probléma, csak most került előtérbe, miután egy úton többször kellett nagyobbakat lassítanom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Igen, mivel nem felnin voltak a gumik így cserélni kellett. És a cserénél is voltak centírozva a kerekek és miután a rázást észrevettem így mégegyszer egy másik műhely is elvégezte a centírozást. Azt mondták előtte is jó helyen voltak a súlyok. De vajon miért ráz nagyon fékezésnél? és ez csak most jött elő kerékcserénél?? mert ha nem akkor féktárcsa... de fel kellene tenni más felnit, és akkor okosabbak lehetünk <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Nem, ami hátul volt, az előre került és fordítva, de azonos oldalon a maradtak a gumik és nincs forgásirány meghatározva. Akkor első körben cseréld vissza őket - simán átrakod felnistől, természetesen - és figyelj! Lehet a gumi is hibás. Kollégám csak akkor vette észre amikor cserélte a gumikat, hogy a futófelületen volt egy alig észrevehető kidudorodás. Ahogy guritotta a gumit az elpattogott. Valami gyártási hiba lehetett, anyag gyengeség. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május3, 2009 Megoszt Elküldve Május3, 2009 Igen, mivel nem felnin voltak a gumik így cserélni kellett. És a cserénél is voltak centírozva a kerekek és miután a rázást észrevettem így mégegyszer egy másik műhely is elvégezte a centírozást. Azt mondták előtte is jó helyen voltak a súlyok. De vajon miért ráz nagyon fékezésnél? Mert az nem a gumicsere óta jelentkezett, hanem már fennálló probléma, csak most került előtérbe, miután egy úton többször kellett nagyobbakat lassítanom. Csak fékezésnél ráz? Hát az nem a gumi vagy a kerék lesz akkor. Fékeket ellenőrizd! Lehet nem egyformán harapnak a pofák a tárcsára, esetleg sérült/levált a ferrodol! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Csak fékezésnél ráz? Hát az nem a gumi vagy a kerék lesz akkor. Fékeket ellenőrizd! Lehet nem egyformán harapnak a pofák a tárcsára, esetleg sérült/levált a ferrodol! <_< Hullámos a tárcsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Hullámos a tárcsa. vagy nagyon kopottak a tárcsák+betétek. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Hullámos a tárcsa. vagy nagyon kopottak a tárcsák+betétek. :lol: Ja, viszont irta hogy a gumiváltás óta ilyen neki...lehet hogy nincsenek jól behúzva a kerékcsavarok/megszakitotta őket és kilazultak. <_< szerk: Oooops, elértettem, a rázás már megvolt valamilyen búgás kiséretében...első fék csere és futóműbeállitás javasolt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Sziasztok! Azt hiszem be kell vállalnom egy tárcsa+betét cserét. Hiába 1 éves a tárcsa, hiába ilyen-olyan szilent csere, még mindig ráz, és szaggat a fék. Mi a biztos választás 236-os hűtöttben? Brembo+Ferrodo? Hol érdemes venni szerintetek? Előre is köszi a tippeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Az omegán már 50000km-t futott a zimmermann+ferodo páros, csak jókat tudok róla mondani. Még kb 30e km van a betétekben elöl, hátul már kiszolgálja az omegát élete végéig <_< A tárcsát sem kell elöl cserélni a betéttel, ha minden jól megy addig :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Köszi a tippet, megnézem mennyiért lehet szerezni. CSikorgás nincs? Mert engem az marhára szokott idegesíteni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Sziasztok! Azt hiszem be kell vállalnom egy tárcsa+betét cserét. Hiába 1 éves a tárcsa, hiába ilyen-olyan szilent csere, még mindig ráz, és szaggat a fék. Mi a biztos választás 236-os hűtöttben? Brembo+Ferrodo? Hol érdemes venni szerintetek? Előre is köszi a tippeket. Én is végigjártam ezt a kálváriát. Nekem most Brembo+Ferrodo kombináció van. Eddig ezeknek van a legjobb fékerejük és nem csikorog, nem ráz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Köszi a tippet, megnézem mennyiért lehet szerezni. CSikorgás nincs? Mert engem az marhára szokott idegesíteni. <_< nincs :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Nektek milyen gyorsan kopott össze? Vasárnap kellene mennem egy hosszabb útra, de akkor talán jobb, ha nem szombaton cserélem le, igaz? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts