zotya975 Elküldve Április22, 2009 Megoszt Elküldve Április22, 2009 Kicsoda?A Karcsi? ;) Neeeem! A Karcsi volt a telefonos segtség, a kutya meg a közönség! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 ez a Johnny milyen viccelős lett már ;) am szerintem sincs különbség... illetve ha szar a rézcső. de azon a 40-60 cm en ha még rugalmasabb is nemhiszem, hogy érezni lehetne a pedálon. egy komplett rendszercsere esetén még talán, de ahogy Gabi is mondta ő ott se érzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Egy krdés: Sokan mondják, hogy a brembo tárcsát hamisítják. Hogyan tudom megnézni, hogy eredeti-e. 256/24 hűtött lenne. Vagy hol vegyem ahol tuti nem vágnak át? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április23, 2009 Megoszt Elküldve Április23, 2009 Eddig az oldalában található domborfelirat volt a megkülönböztethetőség alapja (ahol a hűtőbordák kiérnek), ha ott találsz brembo feliratot, akkor már talán eredetinek is nézheted ;) Aztán ki tudja, mennyit fejlődtek a műértő hamisítók ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Eddig az oldalában található domborfelirat volt a megkülönböztethetőség alapja (ahol a hűtőbordák kiérnek), ha ott találsz brembo feliratot, akkor már talán eredetinek is nézheted ;) Aztán ki tudja, mennyit fejlődtek a műértő hamisítók ;) Hát ezzel nem nyugtattál meg. Na mindegy veszek egyet a unixnál vagy bárdinál és jól elteszem a számlát ha valami gond lenne vele és túlélem tudjak reklamálni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április24, 2009 Megoszt Elküldve Április24, 2009 Hát ezzel nem nyugtattál meg. Na mindegy veszek egyet a unixnál vagy bárdinál és jól elteszem a számlát ha valami gond lenne vele és túlélem tudjak reklamálni ;) én is bárdinál vettem. egy éve vagy hogy megy vele a kocsi, é smost kezd válasodni... nem volt bajom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Mivel picit kiloccsant a fékfolyadék, ezért ráfolyt a főfékhengerre, meg a váltó/motor is kapott belőle, igaz utóbbiakon meg se látszik. A főfékhengert kicsit lenyomattam passzivátorral, az a kérdés, van valami okos javaslat- netán előírás-hogyan fessem utána, vagy inkább hagyjam félig festékesen, félig fémtisztán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Mivel picit kiloccsant a fékfolyadék, ezért ráfolyt a főfékhengerre, meg a váltó/motor is kapott belőle, igaz utóbbiakon meg se látszik. A főfékhengert kicsit lenyomattam passzivátorral, az a kérdés, van valami okos javaslat- netán előírás-hogyan fessem utána, vagy inkább hagyjam félig festékesen, félig fémtisztán? a rásegítő dobot mondod? csiszolás alapozó festék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 a rásegítő dobot mondod? csiszolás alapozó festék. Én csak megcsiszoltam először durva, majd finom csiszolópapírral, aztán lefújtam hőálló fekete spray-l. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Én csak megcsiszoltam először durva, majd finom csiszolópapírral, aztán lefújtam hőálló fekete spray-l. ahogy jólesik. hőálló sztem pazarlás, ninc sott olyan meleg, inkább benzin és olaj állóság a lényeg. nekem is meg kellene pucolni, mert pár helen rozsdás... aztán meg lefesteni színre mondjuk ;) csak eléggé sokminden van ott le kell takargatni, na meg csiszolgatni se olyan kellemes félig behajolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dati Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Eddig az oldalában található domborfelirat volt a megkülönböztethetőség alapja (ahol a hűtőbordák kiérnek), ha ott találsz brembo feliratot, akkor már talán eredetinek is nézheted ;) Aztán ki tudja, mennyit fejlődtek a műértő hamisítók ;) Erre inkább megnéztem a felhasználásra váró tárcsáimat. az eredmény: http://kepfeltoltes.hu/view/090425/P101000...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 ahogy jólesik. hőálló sztem pazarlás, ninc sott olyan meleg, inkább benzin és olaj állóság a lényeg. nekem is meg kellene pucolni, mert pár helen rozsdás... aztán meg lefesteni színre mondjuk ;) csak eléggé sokminden van ott le kell takargatni, na meg csiszolgatni se olyan kellemes félig behajolva. Maradék volt a felnifújásokból. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Erre inkább megnéztem a felhasználásra váró tárcsáimat. az eredmény: http://kepfeltoltes.hu/view/090425/P101000...ltoltes.hu_.jpg kár hogy lehagytad a 7 es előla 9est mert így leht többen azt fogják hinni, hogy 7mmig kophat de az 9,7 mm eredetileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dati Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 kár hogy lehagytad a 7 es előla 9est mert így leht többen azt fogják hinni, hogy 7mmig kophat de az 9,7 mm eredetileg. Ez lett hirtelen az egyetlen kép amin a felirat megvolt. Érdekes a ,7 mm felirat. Ez inkább hihető 0,7-nek ;) Félre a tréfával! A 9,7 mm nem játék!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Ez lett hirtelen az egyetlen kép amin a felirat megvolt. Érdekes a ,7 mm felirat. Ez inkább hihető 0,7-nek ;) Félre a tréfával! A 9,7 mm nem játék!!! Igen, előző tulaj eljátszotta ezt. Tudta hogy már cserés, de addig húzta halasztotta, amíg egy nagyobb fékezésnél hatalmas roppanás elől: mindkét tárcsa háromfele eltörött. ;) Ja és pont műszaki előtt volt a gép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dati Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Igen, előző tulaj eljátszotta ezt. Tudta hogy már cserés, de addig húzta halasztotta, amíg egy nagyobb fékezésnél hatalmas roppanás elől: mindkét tárcsa háromfele eltörött. ;) Ja és pont műszaki előtt volt a gép. Én egy pótkocsin láttam törött tárcsát. Jött a sofőr hogy valami nem ok. Erre kiderült, hogy a hűtött tárcsa két fele elvált egymástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 Én egy pótkocsin láttam törött tárcsát. Jött a sofőr hogy valami nem ok. Erre kiderült, hogy a hűtött tárcsa két fele elvált egymástól. szomszéd a bmw -n : kilátszott a borda egyik oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április25, 2009 Megoszt Elküldve Április25, 2009 szomszéd a bmw -n : kilátszott a borda egyik oldalon. A Teve utcában a Csergőnél van egy hűtött tárcsa kiállítva dísztalpra a polcon. Nem csak hogy nincs meg az egyik oldala, de még a hűtőbordák is le vannak kopva mert már azon fékezett a jóember akitől szerezték... ;) :P ha legközelebb megyek lekunyizom a pultra hogy lefényképezzem olyan jól néz ki :D :D Amin igazán meglepődtem az amit hallottam valakitől. Ez nem hogy nem ritka eset, hanem szinte minden hétre jut egy ilyen. ;) (milyen embereknek adnak autót meg jogsit a kezébe? -_- ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 A Teve utcában a Csergőnél van egy hűtött tárcsa kiállítva dísztalpra a polcon. Nem csak hogy nincs meg az egyik oldala, de még a hűtőbordák is le vannak kopva mert már azon fékezett a jóember akitől szerezték... ;) -_- ha legközelebb megyek lekunyizom a pultra hogy lefényképezzem olyan jól néz ki :D :P Amin igazán meglepődtem az amit hallottam valakitől. Ez nem hogy nem ritka eset, hanem szinte minden hétre jut egy ilyen. :P (milyen embereknek adnak autót meg jogsit a kezébe? :D ;) ) Egyszer már dobott fel vki ilyen képet. Fel kéne ragasztani a műszerfalra egy figyelmeztető matricát, hogy a fékek és a gumik kopóalkatrészek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Bal elől még mindég visít a pénteken cserélt fékbetétem. Van már benne ~200km vegyes, többször vasaltam, autópályán hajnalban fékezgettem nagyokat de nem hallgatott el. Szerintetek várjak és majd csak elkussol vagy vigyem vissza a szerelőhöz, hogy csinálja meg, cserélje ki ahogy tudja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Bal elől még mindég visít a pénteken cserélt fékbetétem. Van már benne ~200km vegyes, többször vasaltam, autópályán hajnalban fékezgettem nagyokat de nem hallgatott el. Szerintetek várjak és majd csak elkussol vagy vigyem vissza a szerelőhöz, hogy csinálja meg, cserélje ki ahogy tudja? Lehet,hogy megégetted... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Lehet,hogy megégetted... ;) Kétlem. Már onnan hazafelé hamar elkezdte. Úgy a fékerő 70%-áig visít, intenzívebb fékezésnél nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 nekem is csikorog egy ideje... nem láttam semmit a tárcsákon kerékcserénél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 nekem is csikorog egy ideje... nem láttam semmit a tárcsákon kerékcserénél... De én csak ráteszem a lábam és úgy szól, hogy ciki (a jobbos nem csinálja). A pedál is puhább mint közvetlen a csere előtt a gyári betéttel. Nem lett megbontva, csak a munkahenger visszatolva, tehát nem lehet levegős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 De én csak ráteszem a lábam és úgy szól, hogy ciki (a jobbos nem csinálja). A pedál is puhább mint közvetlen a csere előtt a gyári betéttel. Nem lett megbontva, csak a munkahenger visszatolva, tehát nem lehet levegős. akkor a betét minősége gagyi lehet ha puha is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts