Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

ez a Johnny milyen viccelős lett már ;)

am szerintem sincs különbség... illetve ha szar a rézcső.

de azon a 40-60 cm en ha még rugalmasabb is nemhiszem, hogy érezni lehetne a pedálon.

egy komplett rendszercsere esetén még talán, de ahogy Gabi is mondta ő ott se érzi.

Link to comment
Megosztás:

Eddig az oldalában található domborfelirat volt a megkülönböztethetőség alapja (ahol a hűtőbordák kiérnek),

ha ott találsz brembo feliratot, akkor már talán eredetinek is nézheted ;) Aztán ki tudja, mennyit fejlődtek a

műértő hamisítók ;)

Hát ezzel nem nyugtattál meg. Na mindegy veszek egyet a unixnál vagy bárdinál és jól elteszem a számlát ha valami gond lenne vele és túlélem tudjak reklamálni ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát ezzel nem nyugtattál meg. Na mindegy veszek egyet a unixnál vagy bárdinál és jól elteszem a számlát ha valami gond lenne vele és túlélem tudjak reklamálni ;)

én is bárdinál vettem.

egy éve vagy hogy megy vele a kocsi, é smost kezd válasodni...

nem volt bajom vele.

Link to comment
Megosztás:

Mivel picit kiloccsant a fékfolyadék, ezért ráfolyt a főfékhengerre, meg a váltó/motor is kapott belőle, igaz utóbbiakon meg se látszik.

A főfékhengert kicsit lenyomattam passzivátorral, az a kérdés, van valami okos javaslat- netán előírás-hogyan fessem utána, vagy inkább hagyjam félig festékesen, félig fémtisztán?

Link to comment
Megosztás:

Mivel picit kiloccsant a fékfolyadék, ezért ráfolyt a főfékhengerre, meg a váltó/motor is kapott belőle, igaz utóbbiakon meg se látszik.

A főfékhengert kicsit lenyomattam passzivátorral, az a kérdés, van valami okos javaslat- netán előírás-hogyan fessem utána, vagy inkább hagyjam félig festékesen, félig fémtisztán?

a rásegítő dobot mondod?

csiszolás alapozó festék.

Link to comment
Megosztás:

Én csak megcsiszoltam először durva, majd finom csiszolópapírral, aztán lefújtam hőálló fekete spray-l.

ahogy jólesik.

hőálló sztem pazarlás, ninc sott olyan meleg, inkább benzin és olaj állóság a lényeg.

nekem is meg kellene pucolni, mert pár helen rozsdás... aztán meg lefesteni színre mondjuk ;)

csak eléggé sokminden van ott le kell takargatni, na meg csiszolgatni se olyan kellemes félig behajolva.

Link to comment
Megosztás:

Eddig az oldalában található domborfelirat volt a megkülönböztethetőség alapja (ahol a hűtőbordák kiérnek),

ha ott találsz brembo feliratot, akkor már talán eredetinek is nézheted ;) Aztán ki tudja, mennyit fejlődtek a

műértő hamisítók ;)

Erre inkább megnéztem a felhasználásra váró tárcsáimat. az eredmény:

http://kepfeltoltes.hu/view/090425/P101000...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

ahogy jólesik.

hőálló sztem pazarlás, ninc sott olyan meleg, inkább benzin és olaj állóság a lényeg.

nekem is meg kellene pucolni, mert pár helen rozsdás... aztán meg lefesteni színre mondjuk ;)

csak eléggé sokminden van ott le kell takargatni, na meg csiszolgatni se olyan kellemes félig behajolva.

Maradék volt a felnifújásokból. ;)

Link to comment
Megosztás:

kár hogy lehagytad a 7 es előla 9est

mert így leht többen azt fogják hinni, hogy 7mmig kophat

de az 9,7 mm eredetileg.

Ez lett hirtelen az egyetlen kép amin a felirat megvolt. Érdekes a ,7 mm felirat. Ez inkább hihető 0,7-nek ;)

Félre a tréfával! A 9,7 mm nem játék!!!

Link to comment
Megosztás:

Ez lett hirtelen az egyetlen kép amin a felirat megvolt. Érdekes a ,7 mm felirat. Ez inkább hihető 0,7-nek ;)

Félre a tréfával! A 9,7 mm nem játék!!!

Igen, előző tulaj eljátszotta ezt. Tudta hogy már cserés, de addig húzta halasztotta, amíg egy nagyobb fékezésnél hatalmas roppanás elől: mindkét tárcsa háromfele eltörött. ;) Ja és pont műszaki előtt volt a gép.

Link to comment
Megosztás:

Igen, előző tulaj eljátszotta ezt. Tudta hogy már cserés, de addig húzta halasztotta, amíg egy nagyobb fékezésnél hatalmas roppanás elől: mindkét tárcsa háromfele eltörött. ;) Ja és pont műszaki előtt volt a gép.

Én egy pótkocsin láttam törött tárcsát. Jött a sofőr hogy valami nem ok. Erre kiderült, hogy a hűtött tárcsa két fele elvált egymástól.

Link to comment
Megosztás:

szomszéd a bmw -n : kilátszott a borda egyik oldalon.

A Teve utcában a Csergőnél van egy hűtött tárcsa kiállítva dísztalpra a polcon. Nem csak hogy nincs meg az egyik oldala, de még a hűtőbordák is le vannak kopva mert már azon fékezett a jóember akitől szerezték... ;) :P ha legközelebb megyek lekunyizom a pultra hogy lefényképezzem olyan jól néz ki :D :D Amin igazán meglepődtem az amit hallottam valakitől. Ez nem hogy nem ritka eset, hanem szinte minden hétre jut egy ilyen. ;)

(milyen embereknek adnak autót meg jogsit a kezébe? -_- ;) )

Link to comment
Megosztás:

A Teve utcában a Csergőnél van egy hűtött tárcsa kiállítva dísztalpra a polcon. Nem csak hogy nincs meg az egyik oldala, de még a hűtőbordák is le vannak kopva mert már azon fékezett a jóember akitől szerezték... ;) -_- ha legközelebb megyek lekunyizom a pultra hogy lefényképezzem olyan jól néz ki :D :P Amin igazán meglepődtem az amit hallottam valakitől. Ez nem hogy nem ritka eset, hanem szinte minden hétre jut egy ilyen. :P

(milyen embereknek adnak autót meg jogsit a kezébe? :D ;) )

Egyszer már dobott fel vki ilyen képet. Fel kéne ragasztani a műszerfalra egy figyelmeztető matricát, hogy a fékek és a gumik kopóalkatrészek. ;)

Link to comment
Megosztás:

Bal elől még mindég visít a pénteken cserélt fékbetétem. Van már benne ~200km vegyes, többször vasaltam, autópályán hajnalban fékezgettem nagyokat de nem hallgatott el.

Szerintetek várjak és majd csak elkussol vagy vigyem vissza a szerelőhöz, hogy csinálja meg, cserélje ki ahogy tudja?

Link to comment
Megosztás:

Bal elől még mindég visít a pénteken cserélt fékbetétem. Van már benne ~200km vegyes, többször vasaltam, autópályán hajnalban fékezgettem nagyokat de nem hallgatott el.

Szerintetek várjak és majd csak elkussol vagy vigyem vissza a szerelőhöz, hogy csinálja meg, cserélje ki ahogy tudja?

Lehet,hogy megégetted... ;)

Link to comment
Megosztás:

nekem is csikorog egy ideje...

nem láttam semmit a tárcsákon kerékcserénél...

De én csak ráteszem a lábam és úgy szól, hogy ciki (a jobbos nem csinálja). A pedál is puhább mint közvetlen a csere előtt a gyári betéttel. Nem lett megbontva, csak a munkahenger visszatolva, tehát nem lehet levegős.

Link to comment
Megosztás:

De én csak ráteszem a lábam és úgy szól, hogy ciki (a jobbos nem csinálja). A pedál is puhább mint közvetlen a csere előtt a gyári betéttel. Nem lett megbontva, csak a munkahenger visszatolva, tehát nem lehet levegős.

akkor a betét minősége gagyi lehet ha puha is

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.