Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha nincs vákum,nincs rásegítés,kemény a pedál...én azt nézném meg első körben.

Devandernél lekap a vákumcső és ha beszívja az ujjad,akkor ok,máshol kell keresni a hibát.

Én most cseréltem az astrán,tele volt motorolajjal a vákumpumpa belseje.

Nagyon köszönöm...

Elküldve

Munkahelyrôl hazafele diagnosztizáltam a problémát. Benyomtam a pedált majd indítottam az autót és a pedál nem ment beljebb egy hajszállal sem...szal akkor mennyibe kerül egy új cucc? (ezesetben dobot kell cserélni vagy a szivattyút?)

Elküldve
Munkahelyrôl hazafele diagnosztizáltam a problémát. Benyomtam a pedált majd indítottam az autót és a pedál nem ment beljebb egy hajszállal sem...szal akkor mennyibe kerül egy új cucc? (ezesetben dobot kell cserélni vagy a szivattyút?)

Járó motornál húzd ki a csövet a fékrásegítőből, és ha a cső végénél vákuumot érzel, akkor a rásegítő a hibás.

Elküldve

Megvettem a fékalkatrészeket, az elsőt már ki is cseréltem. Olyan kérdésem van, hogy enyhén hozzáér a betét a tárcsához, ez normális?

P3200027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

P3200028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

P3200029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ráfért már a csere ugye? ;)

Elküldve
Megvettem a fékalkatrészeket, az elsőt már ki is cseréltem. Olyan kérdésem van, hogy enyhén hozzáér a betét a tárcsához, ez normális?

Ráfért már a csere ugye? ;)

Annó nekem is hozzáért, néha olyan szép harsonát tartottak a fékek, hogy öröm volt hallgatni, amíg be nem koptak.

Elküldve

Na shit....ez az autó tiszta hüje.

Szóval...a cég udvarán próbáltam ki a benyomott pedállal való indítást. Nem ment beljebb a pedál. Elvittem szerelôpajtihoz és levette a szivattyuról a slagot azt majd beszívta az újját. Ugyanezt a dob felöl is eljátszodtuk és ott is frankó vákum volt. Olaj nem volt a szivattyúban. Aztán azt vette észre, hogy járó motornál ha benyomja a fékpedált az szépen lassan megy befele. Most ugy néz ki, hogy központi munkahenger. Szivárgás nincs sehol, egyik keréknél sem. Kedden kell vigyem a fékfolyadékot és kipucolja az egész rendszert......véleménye szerint az fogja hozni a végsô javulást. Valaki magyarázza már meg, hogy mitôl volt ez a sokféle jelenség? Lassan azt sem tudom mibaja....

Elküldve

Én is a hétvégén cseréltem a hátsó fékeket. A dobok maradtak, a két munkahenger, és a betétek lettek cserélve.

Az egyik munkahenger már elfosta magát, tiszta olaj volt az egész cucc. Utángyári munkahengerek, gyári GM logos betétek. 10 000 volt az egész, fékolajjal együtt.

Csere után kézifék beállitás, most olyan a fékem, hogy szinte ujautó érzésem van. Mi lesz ha összekopik a betét a dobbal? ;)

Igaz hogy ez csak hátsófék, de ez is sokat dobott az eddigi fékhatáson. Persze papirvékony, olajjal átitatott fékbetét nem az igazi :lol:

Elküldve
Megvettem a fékalkatrészeket, az elsőt már ki is cseréltem. Olyan kérdésem van, hogy enyhén hozzáér a betét a tárcsához, ez normális?

Mennyitôl fosztott meg a cucc?

Elküldve
ahogy elnézem, még 10-20e km-t elfutott volna ;)

Most már mindegy, meg középen meg volt repedve a ferodol, a képen látszik is, és kicsit idegesített.

Mennyitôl fosztott meg a cucc?

A tárcsák, betétek, dobok, pofák összesen 37-5 kedveznény=32ezer. Ebból a tárcsa 4000forint a többit nem tudom. Viszont sokaltam a rugószettet hátulra 4 ezerért, ezért most nem vettem, majd megnézem milyen ami rajta van. Az olajat meg elfelejtettem, pedig azt is akarom cserélni.

Elküldve
Megvettem a fékalkatrészeket, az elsőt már ki is cseréltem. Olyan kérdésem van, hogy enyhén hozzáér a betét a tárcsához, ez normális?

.....

Ráfért már a csere ugye? ;)

ahogy elnézem, még 10-20e km-t elfutott volna :lol:

Az a tárcsa már nem jó? Milyen a min. vastagság? ...lehet hogy nekem is cserés(?) :lol:

Elküldve
Az a tárcsa már nem jó? Milyen a min. vastagság? ...lehet hogy nekem is cserés(?) ;)

Úgy rémlik 9.7mm. De most ha elviszem szabályoztatni, mire megcsinálják,meg visszamegyek érte igy meg megvettem, beleraktam és "csak" 4 ezer volt. 5-től este 7-ig melózok, ma lerobbantunk azért jöttem vissza már 11-kor. Ha nem megyek 1 -napot az nekem 6-7 ezer mínusz, így jobban megérte, mintha elment volna 2 napom amikor elviszem a régi tárcsát meg amikor visszahozom felköszörülve.

Elküldve
7mm a legkisebb méret, utána cserés.

ez biztos?

nekem a brembo tárcsára 9,7mm van írva.

ez lenne a max vastagság?

mintha 9 mmre emlékeznék,a minimumnak.

Elküldve
ez biztos?

nekem a brembo tárcsára 9,7mm van írva.

ez lenne a max vastagság?

mintha 9 mmre emlékeznék,a minimumnak.

Nekem azt mondták, hogy 7mm a legkisebb szélessége a tárcsának, onnantól már törésveszélyes. Mondjuk lehet függ attól, hogy hűtött vagy nem.

Amúgy zotya, miért nem hűtött tárcsákat vettél?

Elküldve
ez biztos?

nekem a brembo tárcsára 9,7mm van írva.

ez lenne a max vastagság?

mintha 9 mmre emlékeznék,a minimumnak.

Jaja, a 7mm kevés

daykiller -A fékbetétnél 7mm a határ

Elküldve
Nekem azt mondták, hogy 7mm a legkisebb szélessége a tárcsának, onnantól már törésveszélyes. Mondjuk lehet függ attól, hogy hűtött vagy nem.

Amúgy zotya, miért nem hűtött tárcsákat vettél?

Mert az nem csereszabatos a hűtetlennel. Más átmérő, más vastagság... ;)

Elküldve
Az enyémben 236-os hűtöttek vannak... ;)

De valszínű h másik féknyereg kell a hűtöttnek...

Igen a hűtött jóval vastagabb valahol 20mm-körül lehet, másik féknyereg kell hozzá.Amúgy hűtött tárcsáim vannak, de aztán mégse váltottam. Kaptam tömör brembot 4ezerért. Még megveszem a fékolajat meg hirtelen felindulásból hátulra a munkahengereket, aztán vasárnap kicserélem azokat is.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.