Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tulajdonképpen ha valahova meg akarsz menni, akkor szólhatsz neki hogy vigyen már el... :D

Ne adj neki ilyen ötleteket, mert komolyan veszi.

És ez nekem nem jutott eszembe! ;) :D

Felejtsd el. Asszem vittelek/húztalak már eleget.

Azt meg felejtsd el, hogy nem ül be mellém, mikor próbálom a fékedet

Még jó, hogy gyereked már van :P Vagy majd szólsz Karcsinak? :D :D :D

Ráadásul tud ikreket is csinálni, a külömbség csak az, hogy én fiút, Ő meg lányt. :P

Elküldve
Felejtsd el. Asszem vittelek/húztalak már eleget.

Azt meg felejtsd el, hogy nem ül be mellém, mikor próbálom a fékedet

Ráadásul tud ikreket is csinálni, a külömbség csak az, hogy én fiút, Ő meg lányt. :D

Miért, annyira nem lehet szar, hogy két embernek kelljen taposnia! Te nyomod a pedált, én meg figyelem a gumicsíkot! :P Ezt a két fiút, majd egyszer elmagyarázhatnád! Nekem még soha nem sikerült! :D ;) :D

  • 2 weeks later...
Elküldve
A közelgő télikerékcserekor le akarom venni a fékdobokat, mert már vagy 2 éve nem láttam a belsejüket (remélem nem ér meglepetés).

Na ma megejtettem a kerékcserét és levettem a fékdobot. Élég nehezen jött le, mivel van már egy kis válla a fékdobnak. Hát hogyismondjam... A belseje valahogy nem volt az a porszáraz, olyan "smíros" volt. Aztán a fékpofák is elég kopottak, az egyiken jó ha van 1 mm. Kifújtam a dzsuvát, kis drótkefe, utána féktisztító spray, vissza a dob és a kerék. Felveszem a kapcsolatot szerelőmmel, ő is szemlézze meg a dolgot. 4 fékpofa tuti, szerintem 2 új munkahenger és dobfelszabályozás is sanszos.

Elküldve
Na ma megejtettem a kerékcserét és levettem a fékdobot. Élég nehezen jött le, mivel van már egy kis válla a fékdobnak. Hát hogyismondjam... A belseje valahogy nem volt az a porszáraz, olyan "smíros" volt. Aztán a fékpofák is elég kopottak, az egyiken jó ha van 1 mm. Kifújtam a dzsuvát, kis drótkefe, utána féktisztító spray, vissza a dob és a kerék. Felveszem a kapcsolatot szerelőmmel, ő is szemlézze meg a dolgot. 4 fékpofa tuti, szerintem 2 új munkahenger és dobfelszabályozás is sanszos.

Én már felvettem a kapcsolatot a szerelőmmel :lol: , úgy néz ki tavasszal komplett fékfelújitás lesz.

Elküldve

Hello mindenki

A verdán eléggé lepusztultak már a fékek, megértek a cserére. Elöl a kis, hűtött tárcsa van, hátul pedig a szélesebb dob gyárilag.

Kérdés: ha előre veszek gsi-hez való 256os tárcsát és nyerget akkor az felrakható előre gond nélkül? Nem kell a munkahengert is cserélni, vagy az kompatibilis a nagy fékkel? Ha hátul fennhagyom a dobot, de cserélem a kopott betéteket akkor OK lesz a fékhatás? Úgy értem nem lesz az első fék "túl erős" a hátsóhoz képest?

Hogy optikailag hogyan fér meg a gsi fék a hátsó dobbal, az nem érdekel :lol:

köszi a válaszokat

Elküldve

Mehet fel a 256-os tárcsa és nyereg,de akkor a R13 felejtős méret lesz kerékben.

Amúgy a többi ok,nem lesz gond,csak jó minőségű tárcsát és betétet rakj előre.

Elküldve
Mehet fel a 256-os tárcsa és nyereg,de akkor a R13 felejtős méret lesz kerékben.

Amúgy a többi ok,nem lesz gond,csak jó minőségű tárcsát és betétet rakj előre.

OK. 14-es alufelnim van, meg a téli gumi is 14-es lemezfelnin van.

14" a gyári alapméret, nem? :lol:

Elküldve

Tudtommal 94 végétől volt 14" az alapméret, de ez nem tuti infó :lol:

A 256-os fékhez jó lesz ugyan a kisebb főfékhenger, de elég hosszú lesz a fékpedálút,

ami olyan érzést kelt majd, mintha szar lenne a fék.

Elküldve
Tudtommal 94 végétől volt 14" az alapméret, de ez nem tuti infó :lol:

A 256-os fékhez jó lesz ugyan a kisebb főfékhenger, de elég hosszú lesz a fékpedálút,

ami olyan érzést kelt majd, mintha szar lenne a fék.

Akkor, a 256-os fékekhez ajánlott főfékhengert is cserélni? A jelenlegi 236-ossal ugye nem vagyok elégedett.

Elküldve
Akkor, a 256-os fékekhez ajánlott főfékhengert is cserélni? A jelenlegi 236-ossal ugye nem vagyok elégedett.

Nekem nincs cserélve.

Átrakod a féket, megnézed milyen, ha nem tetszik cseréled a főfékhengert is. :lol:

Elküldve
Biztos azért mert Caravan. :lol:

löhöt. csere után nem éreztem sokkal jobbnak a féket, de miután vezettem egy kisfékeset, hát örültem h megálltam vele,furcsa volt :lol:

Elküldve
A jelenlegi helyzetben is idegesít a pedálút és a relatív hatás. Hol lehet megnézni a főfékhenger méretét?

Tápió: nem lett túl hosszú a pedálút?

rá van írva egy nagy szám, domború, így öntik gondolom. nekem ha szembe állsz vele a bal oldalán van asszem.

Elküldve
A jelenlegi helyzetben is idegesít a pedálút és a relatív hatás. Hol lehet megnézni a főfékhenger méretét?

Tápió: nem lett túl hosszú a pedálút?

Nem. Ritkán érzem annak, de akkor is valami más oka lehet. Persze másik főfékhengerrel nyilván rövidebb lenne.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Létezhet olyan,hogy a hátsó fékdobban felhalmozódott kosz vizes körülmények között összeáll és az első 3-4 fékezéskor suroló hangokat kelt a dobban hátul?

Elküldve
Létezhet olyan,hogy a hátsó fékdobban felhalmozódott kosz vizes körülmények között összeáll és az első 3-4 fékezéskor suroló hangokat kelt a dobban hátul?

Nekem tekintélyes mennyiségű fékpor volt benne, vagy egy marékkal, szerintem össze tud állni vizzel főleg ha fagy.

Elküldve
Nekem tekintélyes mennyiségű fékpor volt benne, vagy egy marékkal, szerintem össze tud állni vizzel főleg ha fagy.

Nekem is ez a sejtésem,mert ha fémen futna a pofa,az nem csak az első 3-4 fékezésnél adna hangot,másrészt miért csak vizesen csinálja?

Elküldve
Nekem is ez a sejtésem,mert ha fémen futna a pofa,az nem csak az első 3-4 fékezésnél adna hangot,másrészt miért csak vizesen csinálja?

Mert gondolom a száraz fékpor elvan magával a dob aljába, a vizes meg tapad ide-oda. Persze ez csak elmélet, de azzal nagy bajt nem csinálsz, ha leveszed és megnézed van-e benne vmi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.