hening Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 jól van má, nem kell leharapni a fejem, Karcsi bácsi :lol: úgy olvastam, hogy hátsót vett csak Má" Te is kezded?????? :lol:
yooccoo Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Má" Te is kezded?????? :lol: nekem szabad, mert én már OFF autóval vagyok :lol:
Novy Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 "Kar csi bá csi be van basz va" bocs de ezt egy oszt trásam énekelgette anno, és sztem pont idevág :lol: am sztem Soldier és nem bácsi :lol: üdv
hening Elküldve Október18, 2008 Elküldve Október18, 2008 "Kar csi bá csi be van basz va" bocs de ezt egy oszt trásam énekelgette anno, és sztem pont idevág :lol: am sztem Soldier és nem bácsi :D üdv Még nincs, de nem is lesz. :lol: A "soldier"-ség pedig lassan elmúlik. Tendálok a nyugdíj felé. :lol: :lol: :D
Novy Elküldve Október18, 2008 Elküldve Október18, 2008 de még akkro is az :lol: papó leszel akkor méginkább fogunk bácsizni :lol: na csákóóó am msnen rég láttalak... lehet töröltél mert nem tudtad ki az :lol:
hening Elküldve Október18, 2008 Elküldve Október18, 2008 de még akkro is az :lol: papó leszel akkor méginkább fogunk bácsizni :lol: na csákóóó am msnen rég láttalak... lehet töröltél mert nem tudtad ki az :lol: Nem töröltelek, csak nincs bekapcsolva. :D
Reeckatee Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D
Guest Sanci Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Rendesen megterhelten nyilván valóan nagyobb tömeget kell megfékeznie a cuccnak mint ha csak magad ülsz benne egyéb teher nélkül, egyértelmű hogy megnő a féktáv szóval csodát ne várj.
zotya975 Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D Nekem elég szarok, kopottak a tárcsák, a multkor mentem egy Golfal, az öv fogott meg a kereszteződésben, mert a megszokott erővel fékeztem. A fékcsere is be van tervezve. ;)
szobikari Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Nekem elég szarok, kopottak a tárcsák, a multkor mentem egy Golfal, az öv fogott meg a kereszteződésben, mert a megszokott erővel fékeztem. A fékcsere is be van tervezve. :D Fékkel nem játszunk! ;) Csináltasd meg, minél hamarabb.
zotya975 Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Fékkel nem játszunk! :D Csináltasd meg, minél hamarabb. Megcsináljuk! De nem azt mondtam, hogy cipőtalpal fékezek, csak azt hogy kopottak a tárcsák. ;) Van is rá vmi szabály, min. milyen vastagnak kell lennie a tárcsának, csak most nem jut eszembe.
szobikari Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Hozzá sem érek! :D Hát igen, aki csak a jobb oldali pedált gyűri át a padlólemezen :P ;)
Driven Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D De ugye nem arra gondolsz hogy a fékpedál közepesen erős megnyomására már bólogat az autó? Eddig három Clio-t vezettem, mindháromnál meg kellett szokjam, hogy öt centi az egész táv a fékpedálnál, ahol adagolni lehet a fékhatást. Aztán csodálkoznak hogy autópályán vészfékezésnél az árokba esnek.
Reeckatee Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 De ugye nem arra gondolsz hogy a fékpedál közepesen erős megnyomására már bólogat az autó? Eddig három Clio-t vezettem, mindháromnál meg kellett szokjam, hogy öt centi az egész táv a fékpedálnál, ahol adagolni lehet a fékhatást. Aztán csodálkoznak hogy autópályán vészfékezésnél az árokba esnek. De hagyjuk meg lehetne picit haragosabb is a fék. Ha ballábbal nyomom a féket akkor cucc, de jobbal valahogy puhának érzem...
zotya975 Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Ha ballábbal nyomom a féket akkor cucc, de jobbal valahogy puhának érzem... :D Minkettővel lehet? Én eddig mindíg csak a jobbal nyomtam. Lehet hogy a jobb lábad erősebb nem? ;)
brezsó Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D Nekem is elég gyengusnak tűnik a Clió/Tháliához képest, de a többi Renaultnál is hasonlóan harapnak ha jól tudom, viszont tudtommal hamar el is kopnak a tárcsák.(ezt csak hallottam vagy olvastam valahol, nem biztos hogy igaz) Mindenesetre elég veszélyesnek tűnt amikor a Clioban "óvatosan" akartam lassitani és majdnem blokkolt a kerék-kis túlzással persze-viszont ez megszokás kérdése csak, szerintem.
RobesPierre Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Bennem már régóta megfogalmazódtak azok a dolgok, amikkel valahogy nem vagyok megelégedve. Az egyik ilyen dolog a fék (a másik a világítás, de itt ez off). Hát valahogy többet vártam tőlük. Előző keleti autóm féke abszolút nem vallottak szégyent ehhez képest. Bizonyára valami jó tárcsa/betét kombóval lehetne fokozni a hatást, csakhát ezt más előbb említett konkurens autómárkák esetében is igaz lenne. Ismerős az érzés, amikor más (nem magasabb kategóriájú) autóba átülve rendesen oda kell figyelni a fékezésre.
RobesPierre Elküldve Október30, 2008 Elküldve Október30, 2008 Van is rá vmi szabály, min. milyen vastagnak kell lennie a tárcsának, csak most nem jut eszembe. Ha nem hűtött a tárcsád, akkor 9,7 mm. (Az új 12,4 mm.)
Reeckatee Elküldve Október31, 2008 Elküldve Október31, 2008 :D Minkettővel lehet? Én eddig mindíg csak a jobbal nyomtam. Lehet hogy a jobb lábad erősebb nem? :D Lehet de én sem szokam. A kiváncsiság vezérelt s ballal odaléptem neki. (Még gázt is nyomtam ballal, persze csak nagyon rövid ideig). Ezzel sokkal nagyobbat tudok nyomni, s mivel a bal lábam jóval parasztabb, egybôl lepadlóztam ;) :P :D
zotya975 Elküldve Október31, 2008 Elküldve Október31, 2008 Ha nem hűtött a tárcsád, akkor 9,7 mm. (Az új 12,4 mm.) Kösz, előkeresem a tolómérőt, és rámérek. Ugye jól sejtem hogy le kell kapnom hozzá a kereket? ;) :D
Tápiószecső Elküldve Október31, 2008 Elküldve Október31, 2008 :D Minkettővel lehet? Én eddig mindíg csak a jobbal nyomtam. Lehet hogy a jobb lábad erősebb nem? :P Nem is gondolnád miket lehet még. ;) http://de.youtube.com/watch?v=XVDfDTp0Y7g http://de.youtube.com/watch?v=klMur6TPkrM
opel16v Elküldve Október31, 2008 Elküldve Október31, 2008 Bennem már régóta megfogalmazódtak azok a dolgok, amikkel valahogy nem vagyok megelégedve. Az egyik ilyen dolog a fék (a másik a világítás, de itt ez off). Hát valahogy többet vártam tőlük. Előző keleti autóm féke abszolút nem vallottak szégyent ehhez képest. Bizonyára valami jó tárcsa/betét kombóval lehetne fokozni a hatást, csakhát ezt más előbb említett konkurens autómárkák esetében is igaz lenne. Ismerős az érzés, amikor más (nem magasabb kategóriájú) autóba átülve rendesen oda kell figyelni a fékezésre. A francia autókban túl van spilázva a fékerőrásegítés. Nem a fék jobb, csak az érzet. Viszont ezzel az is jár, hogy 30-40e km-ként kell cserélni a fékbetéteket elöl, és a tárcsák is hamar cserések. Személyszerint jobban szeretem a közvetlenebb féket, aminél az én akaratom érvényesül inkább, nem a szervovákumé :D Amúgy meg a szar fékek azért lehetnek astrákban, mert mivel olcsó kategória, sok van belőle, sok szemét minőségű cuccot gyártanak hozzá. Egy jó tárcsa/betét párossal, és időben cserélt fékolajjal meglepő dolgokat lehet ám kihozni belőle ;)
DP@i Elküldve Október31, 2008 Elküldve Október31, 2008 A francia autókban túl van spilázva a fékerőrásegítés. Nem a fék jobb, csak az érzet. Viszont ezzel az is jár, hogy 30-40e km-ként kell cserélni a fékbetéteket elöl, és a tárcsák is hamar cserések. Személyszerint jobban szeretem a közvetlenebb féket, aminél az én akaratom érvényesül inkább, nem a szervovákumé ;) Amúgy meg a szar fékek azért lehetnek astrákban, mert mivel olcsó kategória, sok van belőle, sok szemét minőségű cuccot gyártanak hozzá. Egy jó tárcsa/betét párossal, és időben cserélt fékolajjal meglepő dolgokat lehet ám kihozni belőle :P Jelentem én is sokféle (japán, német, francia) cégautót vezetek, és ezekhez mérten nagyon 'taposós fékes'-nek érzem a kocsim. Viszont minap olajfoltot hagyott a bal hátsó kerék, így szerelőhöz el. Gondoltam egy pár munkahenger csere, bár csodálkoztam, hogy csak 80ekm-t bírtak. A 'kis' javítás vége az lett, hogy felkerültek új Ate fékdobok, új Ferodo fékbetétek, új munkahengerek, új fékolaj (kétévente cseréltetem úgyis), és új fékkötél. Az új pofák még nem koptak be, de már jobbnak érzem a fékhatást, mint valaha volt ezen a kocsin! Előre várom, mikor lecseréltetem az első kerekeken is ezeket a cuccokat... csak most kis pauza az anyagiak miatt :D
Tápiószecső Elküldve Október31, 2008 Elküldve Október31, 2008 Akinél nem volt mostanában annál egy légtelenítés és egy hátsó dob tisztítás is csodákat tud művelni. :D
Recommended Posts