Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

"Kar csi bá csi be van basz va"

bocs de ezt egy oszt trásam énekelgette anno, és sztem pont idevág :lol:

am sztem Soldier és nem bácsi

:lol:

üdv

Elküldve
"Kar csi bá csi be van basz va"

bocs de ezt egy oszt trásam énekelgette anno, és sztem pont idevág :lol:

am sztem Soldier és nem bácsi

:D

üdv

Még nincs, de nem is lesz. :lol:

A "soldier"-ség pedig lassan elmúlik. Tendálok a nyugdíj felé. :lol: :lol: :D

Elküldve

de még akkro is az :lol:

papó leszel akkor méginkább fogunk bácsizni :lol:

na csákóóó

am msnen rég láttalak...

lehet töröltél mert nem tudtad ki az :lol:

Elküldve
de még akkro is az :lol:

papó leszel akkor méginkább fogunk bácsizni :lol:

na csákóóó

am msnen rég láttalak...

lehet töröltél mert nem tudtad ki az :lol:

Nem töröltelek, csak nincs bekapcsolva. :D

  • 2 weeks later...
Elküldve

Rendesen megterhelten nyilván valóan nagyobb tömeget kell megfékeznie a cuccnak mint ha csak magad ülsz benne egyéb teher nélkül, egyértelmű hogy megnő a féktáv szóval csodát ne várj.

Elküldve
Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D

Nekem elég szarok, kopottak a tárcsák, a multkor mentem egy Golfal, az öv fogott meg a kereszteződésben, mert a megszokott erővel fékeztem. A fékcsere is be van tervezve. ;)

Elküldve
Nekem elég szarok, kopottak a tárcsák, a multkor mentem egy Golfal, az öv fogott meg a kereszteződésben, mert a megszokott erővel fékeztem. A fékcsere is be van tervezve. :D

Fékkel nem játszunk! ;)

Csináltasd meg, minél hamarabb.

Elküldve
Fékkel nem játszunk! :D

Csináltasd meg, minél hamarabb.

Megcsináljuk! De nem azt mondtam, hogy cipőtalpal fékezek, csak azt hogy kopottak a tárcsák. ;) Van is rá vmi szabály, min. milyen vastagnak kell lennie a tárcsának, csak most nem jut eszembe.

Elküldve
Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D

De ugye nem arra gondolsz hogy a fékpedál közepesen erős megnyomására már bólogat az autó? Eddig három Clio-t vezettem, mindháromnál meg kellett szokjam, hogy öt centi az egész táv a fékpedálnál, ahol adagolni lehet a fékhatást. Aztán csodálkoznak hogy autópályán vészfékezésnél az árokba esnek.

Elküldve
De ugye nem arra gondolsz hogy a fékpedál közepesen erős megnyomására már bólogat az autó? Eddig három Clio-t vezettem, mindháromnál meg kellett szokjam, hogy öt centi az egész táv a fékpedálnál, ahol adagolni lehet a fékhatást. Aztán csodálkoznak hogy autópályán vészfékezésnél az árokba esnek.

De hagyjuk meg lehetne picit haragosabb is a fék. Ha ballábbal nyomom a féket akkor cucc, de jobbal valahogy puhának érzem...

Elküldve
Ha ballábbal nyomom a féket akkor cucc, de jobbal valahogy puhának érzem...

:D Minkettővel lehet? Én eddig mindíg csak a jobbal nyomtam. Lehet hogy a jobb lábad erősebb nem? ;)

Elküldve
Kinek mennyire hatékony a féke? Nekem valahogy puhának tünik. Jól oda kell lépni ha 5 személlyel meg akarok állni. Bárcsak olyan lenne nekem is mint a Clio-nak :D

Nekem is elég gyengusnak tűnik a Clió/Tháliához képest, de a többi Renaultnál is hasonlóan harapnak ha jól tudom, viszont tudtommal hamar el is kopnak a tárcsák.(ezt csak hallottam vagy olvastam valahol, nem biztos hogy igaz) Mindenesetre elég veszélyesnek tűnt amikor a Clioban "óvatosan" akartam lassitani és majdnem blokkolt a kerék-kis túlzással persze-viszont ez megszokás kérdése csak, szerintem.

Elküldve

Bennem már régóta megfogalmazódtak azok a dolgok, amikkel valahogy nem vagyok megelégedve. Az egyik ilyen dolog a fék (a másik a világítás, de itt ez off). Hát valahogy többet vártam tőlük. Előző keleti autóm féke abszolút nem vallottak szégyent ehhez képest. Bizonyára valami jó tárcsa/betét kombóval lehetne fokozni a hatást, csakhát ezt más előbb említett konkurens autómárkák esetében is igaz lenne. Ismerős az érzés, amikor más (nem magasabb kategóriájú) autóba átülve rendesen oda kell figyelni a fékezésre.

Elküldve
:D Minkettővel lehet? Én eddig mindíg csak a jobbal nyomtam. Lehet hogy a jobb lábad erősebb nem? :D

Lehet de én sem szokam. A kiváncsiság vezérelt s ballal odaléptem neki. (Még gázt is nyomtam ballal, persze csak nagyon rövid ideig). Ezzel sokkal nagyobbat tudok nyomni, s mivel a bal lábam jóval parasztabb, egybôl lepadlóztam ;) :P :D

Elküldve
Ha nem hűtött a tárcsád, akkor 9,7 mm. (Az új 12,4 mm.)

Kösz, előkeresem a tolómérőt, és rámérek. Ugye jól sejtem hogy le kell kapnom hozzá a kereket? ;) :D

Elküldve
Bennem már régóta megfogalmazódtak azok a dolgok, amikkel valahogy nem vagyok megelégedve. Az egyik ilyen dolog a fék (a másik a világítás, de itt ez off). Hát valahogy többet vártam tőlük. Előző keleti autóm féke abszolút nem vallottak szégyent ehhez képest. Bizonyára valami jó tárcsa/betét kombóval lehetne fokozni a hatást, csakhát ezt más előbb említett konkurens autómárkák esetében is igaz lenne. Ismerős az érzés, amikor más (nem magasabb kategóriájú) autóba átülve rendesen oda kell figyelni a fékezésre.

A francia autókban túl van spilázva a fékerőrásegítés. Nem a fék jobb, csak az érzet. Viszont ezzel az is jár, hogy 30-40e km-ként kell

cserélni a fékbetéteket elöl, és a tárcsák is hamar cserések. Személyszerint jobban szeretem a közvetlenebb féket, aminél az én akaratom

érvényesül inkább, nem a szervovákumé :D

Amúgy meg a szar fékek azért lehetnek astrákban, mert mivel olcsó kategória, sok van belőle, sok szemét minőségű cuccot gyártanak

hozzá. Egy jó tárcsa/betét párossal, és időben cserélt fékolajjal meglepő dolgokat lehet ám kihozni belőle ;)

Elküldve
A francia autókban túl van spilázva a fékerőrásegítés. Nem a fék jobb, csak az érzet. Viszont ezzel az is jár, hogy 30-40e km-ként kell

cserélni a fékbetéteket elöl, és a tárcsák is hamar cserések. Személyszerint jobban szeretem a közvetlenebb féket, aminél az én akaratom

érvényesül inkább, nem a szervovákumé ;)

Amúgy meg a szar fékek azért lehetnek astrákban, mert mivel olcsó kategória, sok van belőle, sok szemét minőségű cuccot gyártanak

hozzá. Egy jó tárcsa/betét párossal, és időben cserélt fékolajjal meglepő dolgokat lehet ám kihozni belőle :P

Jelentem én is sokféle (japán, német, francia) cégautót vezetek, és ezekhez mérten nagyon 'taposós fékes'-nek érzem a kocsim.

Viszont minap olajfoltot hagyott a bal hátsó kerék, így szerelőhöz el. Gondoltam egy pár munkahenger csere, bár csodálkoztam, hogy csak 80ekm-t bírtak.

A 'kis' javítás vége az lett, hogy felkerültek új Ate fékdobok, új Ferodo fékbetétek, új munkahengerek, új fékolaj (kétévente cseréltetem úgyis), és új fékkötél. Az új pofák még nem koptak be, de már jobbnak érzem a fékhatást, mint valaha volt ezen a kocsin! Előre várom, mikor lecseréltetem az első kerekeken is ezeket a cuccokat... csak most kis pauza az anyagiak miatt :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.