Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

A srác akihez szoktam vinni a kocsit- asszongya tavaly a kocsi alá nézett, szerinte folyat a fék (Ok, tényleg lejebb volt a tartályban a folyadék mint a max.)

Persze keresni akart rajtam- fékmunkahengerek- fékbetétek- cserélve lettek-

a poén az hogy egy éve volt, most megint igen lent van a szint (kb. havonta nézem-most tűnt fel.)

mennyit szabad fékolajból veszíteni? ha jól gondolom kerekenként van 2 fékbetét ugye? meg egy munkahenger? + a főfékhenger, csak hogy tudjak mire kalkulálni-

de egyenlőre csak egy fél lityi fékolajat veszek. Arra van zsé. komplett fékfelújításra nem. Kicsit nyikorog, kb 8.000 et ment azóta, aztán alig futott.

Abszolút nem szabadna csökkennie a fék olaj szintnek <_<

Link to comment
Megosztás:

sejtettem,

na akkor miket számoljak és mennyiért, a csöveket is ?

Idén már csak akkor lesz fékcsőcsere ha valami hosszabb útra megyek.

Vidd el egy normális szerelőhöz, és megmondja hol a gond. A csövekkel általában nem szokott baj lenni, inkább valamelyik csatlakozásnál, de lehet hogy a légtelenítőnél nyomja egy picit.

Link to comment
Megosztás:

Ez van nekem bent közel 3 éve, és 68 ezer km óta. Semmi gond vele, nagyon jók a fékeim. <_<

Kézifékem 3 kattra blokkol és csak 2 éve volt egy tisztítás a műszaki vizsga előtt.

Irigyellek, a fenti "folyat a fékolaj" dolognál ki lettek cserélve a kézifék saját betétjei is, de csak 7 kattanásra fogott, lejtőn meg egyesben lehetett parkolni vele.

Most már 3 állítás után sokkal jobb, de még mindig sok az a 6 kattanás.

Link to comment
Megosztás:

Irigyellek, a fenti "folyat a fékolaj" dolognál ki lettek cserélve a kézifék saját betétjei is, de csak 7 kattanásra fogott, lejtőn meg egyesben lehetett parkolni vele.

Most már 3 állítás után sokkal jobb, de még mindig sok az a 6 kattanás.

Igen, de én gázvezető vagyok és nem fékvezető! <_<

... és a garázsban sose húzom be a kéziféket, csak 1-be teszem. Utcán viszont parkolásnál 1-es, kézifék (behúzáskor a gombot benyomva, hogy ne recsegjen) és kormányzár katt! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Írtam régebben, hogy büdös a kocsi kereke, ha sokat fékezek/vagy csak simán közlekedek vele. Műanyagszagra hasonlít.

Kicseréltettem a hátsó fékbetéteket, és a munkahengert is megnézettem. Most új fékek (használt:P) kerültek bele (elöre is újak kerültek). Még mindíg büdös. Mi lehet ez a szag? Azt természetes, hogy leparkoláskor a féktárcsáim tűz forróak? Belementem annó egy mély pocsolyába, és gőzölgött a két kerék tőle.

Válaszokat előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Írtam régebben, hogy büdös a kocsi kereke, ha sokat fékezek/vagy csak simán közlekedek vele. Műanyagszagra hasonlít.

Kicseréltettem a hátsó fékbetéteket, és a munkahengert is megnézettem. Most új fékek (használt:P) kerültek bele (elöre is újak kerültek). Még mindíg büdös. Mi lehet ez a szag? Azt természetes, hogy leparkoláskor a féktárcsáim tűz forróak? Belementem annó egy mély pocsolyába, és gőzölgött a két kerék tőle.

Válaszokat előre is köszi

Hacsak nem alkalmaztál leállás előtt satuféket akkor nem volna szabad tüzesnek lenni a féktárcsának. Nézd / nézesd meg, hogy nem szorulnak- e a betétek, helyén van-e az illesztő rugólap, be van-e zsírozva a fékpofa szorítólap 2 vezetőcsapja?

Link to comment
Megosztás:

Hacsak nem alkalmaztál leállás előtt satuféket akkor nem volna szabad tüzesnek lenni a féktárcsának. Nézd / nézesd meg, hogy nem szorulnak- e a betétek, helyén van-e az illesztő rugólap, be van-e zsírozva a fékpofa szorítólap 2 vezetőcsapja?

Satuzáskor nem a tárcsák melegednek.

Egyébként meg attól függ mennyit ment előtte. Elég meleg tud lenni pár fékezéstől is.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hello mindenki!

Please help me? Egy olyan kérdésem lenne, hogy le szeretném cserélni az első féket! Most nem hűtött tárcsás van rajta! És ki akarom cserélni hütött tárcsásra! Azt már tudom hogy nyereggel együtt kell cserélni! Na most nemrég szereztem első hátsó GSI fékeket és most azon vagyok, hogy az elsőt lecseréljem. A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! Köszönöm az autom nevében is! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki!

Please help me? Egy olyan kérdésem lenne, hogy le szeretném cserélni az első féket! Most nem hűtött tárcsás van rajta! És ki akarom cserélni hütött tárcsásra! Azt már tudom hogy nyereggel együtt kell cserélni! Na most nemrég szereztem első hátsó GSI fékeket és most azon vagyok, hogy az elsőt lecseréljem. A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! Köszönöm az autom nevében is! :lol:

Nem kell. Viszont a csere után csak 14"-os, vagy nagyobb kerekek mennek fel a kocsira.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki!

Please help me? Egy olyan kérdésem lenne, hogy le szeretném cserélni az első féket! Most nem hűtött tárcsás van rajta! És ki akarom cserélni hütött tárcsásra! Azt már tudom hogy nyereggel együtt kell cserélni! Na most nemrég szereztem első hátsó GSI fékeket és most azon vagyok, hogy az elsőt lecseréljem. A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! Köszönöm az autom nevében is! :lol:

abban az esetben, ha 256-os szettet rak fel

236-os hűtöttnél jó a 13-as (csak nálam nem ment fel valami miatt)

Imhol írja vazze, hogy Géjesíííí. :lol: :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.