coupe Elküldve Szeptember25, 2008 Elküldve Szeptember25, 2008 A srác akihez szoktam vinni a kocsit- asszongya tavaly a kocsi alá nézett, szerinte folyat a fék (Ok, tényleg lejebb volt a tartályban a folyadék mint a max.) Persze keresni akart rajtam- fékmunkahengerek- fékbetétek- cserélve lettek- a poén az hogy egy éve volt, most megint igen lent van a szint (kb. havonta nézem-most tűnt fel.) mennyit szabad fékolajból veszíteni? ha jól gondolom kerekenként van 2 fékbetét ugye? meg egy munkahenger? + a főfékhenger, csak hogy tudjak mire kalkulálni- de egyenlőre csak egy fél lityi fékolajat veszek. Arra van zsé. komplett fékfelújításra nem. Kicsit nyikorog, kb 8.000 et ment azóta, aztán alig futott. Abszolút nem szabadna csökkennie a fék olaj szintnek <_<
webshark Elküldve Szeptember25, 2008 Elküldve Szeptember25, 2008 Abszolút nem szabadna csökkennie a fék olaj szintnek <_< sejtettem, na akkor miket számoljak és mennyiért, a csöveket is ? Idén már csak akkor lesz fékcsőcsere ha valami hosszabb útra megyek.
Tápiószecső Elküldve Szeptember25, 2008 Elküldve Szeptember25, 2008 sejtettem, na akkor miket számoljak és mennyiért, a csöveket is ? Idén már csak akkor lesz fékcsőcsere ha valami hosszabb útra megyek. Vidd el egy normális szerelőhöz, és megmondja hol a gond. A csövekkel általában nem szokott baj lenni, inkább valamelyik csatlakozásnál, de lehet hogy a légtelenítőnél nyomja egy picit.
epk947 Elküldve Szeptember25, 2008 Elküldve Szeptember25, 2008 Én pl. Bárdinál 2200-ért látok jelenleg is az árlistán hátsó fékmunkahengert. Ez van nekem bent közel 3 éve, és 68 ezer km óta. Semmi gond vele, nagyon jók a fékeim. <_< Kézifékem 3 kattra blokkol és csak 2 éve volt egy tisztítás a műszaki vizsga előtt.
webshark Elküldve Szeptember26, 2008 Elküldve Szeptember26, 2008 Ez van nekem bent közel 3 éve, és 68 ezer km óta. Semmi gond vele, nagyon jók a fékeim. <_< Kézifékem 3 kattra blokkol és csak 2 éve volt egy tisztítás a műszaki vizsga előtt. Irigyellek, a fenti "folyat a fékolaj" dolognál ki lettek cserélve a kézifék saját betétjei is, de csak 7 kattanásra fogott, lejtőn meg egyesben lehetett parkolni vele. Most már 3 állítás után sokkal jobb, de még mindig sok az a 6 kattanás.
epk947 Elküldve Szeptember26, 2008 Elküldve Szeptember26, 2008 Irigyellek, a fenti "folyat a fékolaj" dolognál ki lettek cserélve a kézifék saját betétjei is, de csak 7 kattanásra fogott, lejtőn meg egyesben lehetett parkolni vele. Most már 3 állítás után sokkal jobb, de még mindig sok az a 6 kattanás. Igen, de én gázvezető vagyok és nem fékvezető! <_< ... és a garázsban sose húzom be a kéziféket, csak 1-be teszem. Utcán viszont parkolásnál 1-es, kézifék (behúzáskor a gombot benyomva, hogy ne recsegjen) és kormányzár katt! :huh:
Rian Elküldve Szeptember29, 2008 Elküldve Szeptember29, 2008 Írtam régebben, hogy büdös a kocsi kereke, ha sokat fékezek/vagy csak simán közlekedek vele. Műanyagszagra hasonlít. Kicseréltettem a hátsó fékbetéteket, és a munkahengert is megnézettem. Most új fékek (használt:P) kerültek bele (elöre is újak kerültek). Még mindíg büdös. Mi lehet ez a szag? Azt természetes, hogy leparkoláskor a féktárcsáim tűz forróak? Belementem annó egy mély pocsolyába, és gőzölgött a két kerék tőle. Válaszokat előre is köszi
epk947 Elküldve Szeptember29, 2008 Elküldve Szeptember29, 2008 Írtam régebben, hogy büdös a kocsi kereke, ha sokat fékezek/vagy csak simán közlekedek vele. Műanyagszagra hasonlít. Kicseréltettem a hátsó fékbetéteket, és a munkahengert is megnézettem. Most új fékek (használt:P) kerültek bele (elöre is újak kerültek). Még mindíg büdös. Mi lehet ez a szag? Azt természetes, hogy leparkoláskor a féktárcsáim tűz forróak? Belementem annó egy mély pocsolyába, és gőzölgött a két kerék tőle. Válaszokat előre is köszi Hacsak nem alkalmaztál leállás előtt satuféket akkor nem volna szabad tüzesnek lenni a féktárcsának. Nézd / nézesd meg, hogy nem szorulnak- e a betétek, helyén van-e az illesztő rugólap, be van-e zsírozva a fékpofa szorítólap 2 vezetőcsapja?
Tápiószecső Elküldve Szeptember29, 2008 Elküldve Szeptember29, 2008 Hacsak nem alkalmaztál leállás előtt satuféket akkor nem volna szabad tüzesnek lenni a féktárcsának. Nézd / nézesd meg, hogy nem szorulnak- e a betétek, helyén van-e az illesztő rugólap, be van-e zsírozva a fékpofa szorítólap 2 vezetőcsapja? Satuzáskor nem a tárcsák melegednek. Egyébként meg attól függ mennyit ment előtte. Elég meleg tud lenni pár fékezéstől is.
mauser Elküldve Október3, 2008 Elküldve Október3, 2008 Újra eladóak a 236-os hűtött tárcsához féknyergeim, mivel nem fértek fel yooccoo kocsijára: katt ide.
Tápiószecső Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 Újra eladóak a 236-os hűtött tárcsához féknyergeim, mivel nem fértek fel yooccoo kocsijára: katt ide. Hogyhogy nem fért fel? Le kell szedni a másikat előtte. :lol:
MOR16V Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 ha érdekel valakit 256-os Brembo tárcsák ferodo betétekkel alig használtan nyergekkel az szóljon
Johnny82 Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Ha a első féknyereg munkahengereit nem tudom benyomni (fékolaj nincs benne és a csavarok is kiszedve) akkor kuka vagy van valami trükk???
opel16v Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Ha a első féknyereg munkahengereit nem tudom benyomni (fékolaj nincs benne és a csavarok is kiszedve) akkor kuka vagy van valami trükk??? Szét kell húzni megnézni.
epk947 Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 A 3 éves fékeim egy tisztítás és semmi egyéb faxni után olyan fékeredményt produkáltak a műszakin, hogy a kétoldali fékhatás között 0 eltérés volt. A vizsgabiztos nem akart hinni a szemének, azt hitte megbabonáztam a műszert. :lol:
Sunny1.4 8V Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Hello mindenki! Please help me? Egy olyan kérdésem lenne, hogy le szeretném cserélni az első féket! Most nem hűtött tárcsás van rajta! És ki akarom cserélni hütött tárcsásra! Azt már tudom hogy nyereggel együtt kell cserélni! Na most nemrég szereztem első hátsó GSI fékeket és most azon vagyok, hogy az elsőt lecseréljem. A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! Köszönöm az autom nevében is! :lol:
spzoli Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! nem kell, de ha már megvan, akkor miért ne raknád be? :lol:
hening Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Hello mindenki! Please help me? Egy olyan kérdésem lenne, hogy le szeretném cserélni az első féket! Most nem hűtött tárcsás van rajta! És ki akarom cserélni hütött tárcsásra! Azt már tudom hogy nyereggel együtt kell cserélni! Na most nemrég szereztem első hátsó GSI fékeket és most azon vagyok, hogy az elsőt lecseréljem. A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! Köszönöm az autom nevében is! :lol: Nem kell. Viszont a csere után csak 14"-os, vagy nagyobb kerekek mennek fel a kocsira.
Sunny1.4 8V Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Nem kell. Viszont a csere után csak 14"-os, vagy nagyobb kerekek mennek fel a kocsira. Laza! Még jó, hogy 13" kerekeim vannak! :lol: Hogy valami egyszerűen menjen! :lol: áááá az ki van zárva! Na nem baj! Köszönöm a segítségeket! :lol:
yooccoo Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 abban az esetben, ha 256-os szettet rak fel 236-os hűtöttnél jó a 13-as (csak nálam nem ment fel valami miatt)
Sunny1.4 8V Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Vagyis a téli csak a 13"! A Nyári az 16" :lol:
Sunny1.4 8V Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 abban az esetben, ha 256-os szettet rak fel 236-os hűtöttnél jó a 13-as (csak nálam nem ment fel valami miatt) 256-os! A GSI-nek a fékje! Valszínű kell a nagyobb kerék! :lol: Nem baj nem esek kétségbe! Megoldjuk valahogy!
Stefan Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 256-os! A GSI-nek a fékje! Valszínű kell a nagyobb kerék! :lol: Nem baj nem esek kétségbe! Megoldjuk valahogy! A nyári felmegy :lol:
hening Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Hello mindenki! Please help me? Egy olyan kérdésem lenne, hogy le szeretném cserélni az első féket! Most nem hűtött tárcsás van rajta! És ki akarom cserélni hütött tárcsásra! Azt már tudom hogy nyereggel együtt kell cserélni! Na most nemrég szereztem első hátsó GSI fékeket és most azon vagyok, hogy az elsőt lecseréljem. A kérdésem, hogy kell-e hozzá a hátsót is tárcsásra cserélni vagy nem! Köszönöm az autom nevében is! :lol: abban az esetben, ha 256-os szettet rak fel 236-os hűtöttnél jó a 13-as (csak nálam nem ment fel valami miatt) Imhol írja vazze, hogy Géjesíííí. :lol: :D :lol:
yooccoo Elküldve Október17, 2008 Elküldve Október17, 2008 Imhol írja vazze, hogy Géjesíííí. :lol: :D :lol: jól van má, nem kell leharapni a fejem, Karcsi bácsi :lol: úgy olvastam, hogy hátsót vett csak
Recommended Posts