Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Bocs, tényleg ez nem az... Akkor rosszul emlékeztem a user oldalra a carstylingon... valamelyik gsi-snek pedig volt ilyesmi... Én meg nem is néztem a képet csak linkeltem. :lol: :lol:

Szerk.: Ez mondjuk 4x98-ról módosít 5x112-re de kb így nézne ki... :lol:

Zsolti, matek hogy ment annak idején? :lol:

Elküldve

Coupenak ha jól tudom nincs semmi módosítás, hanem 5x110es felnik mentek fel, és csók...

Zsolti: Igaznándiból én is csak elfilóztam, mert mint írtam zsír új rendszer van fennt..

Viszont most akarok venni, akksit, nem ártana lengő+rugó, gumi se az igazi.. szal van mit cserélni...

A mostaniért meg hiába szinte új, szerintem bagót kapnék csak..

Elküldve
Példának okáért ittvan az amit coupe használ...

http://img.carstyling.hu/usercars/00/04/81..._1202917912.jpg

1.6 16V, nekem is bőven elég ez a fék ami a kocsin van, de ígyis úgyis cserélnem kell nemsokára féktárcsákat meg betéteket... Most egy kicsit többe fog kerülni, de legalább bikább lesz a fék mint eddig. :lol:

Ez 5x112ről 5x110re modosít,de a felni ET 60 szóval enélkül fel se lehetne rakni.....

Ez szerintem is inkább egy szimpla nyomtávszélesítő pogácsa :lol: . Bár még sosem láttam ilyet :lol: .

Ez egy gyári RH osztókőr modosító :lol:

Elküldve

Leírom Zsoltee mert látom nagyon nem érted...... :lol:

Az egyik megoldás hogy veszel egy komplett 2.5V6 A vectra vagy B vectra agyakat és nyergeket,így 5 csavaros lesz a féked :lol: hátsó nyerget nem kell cserélni mert ott marad a 260......calibra nem jó hátra....

A másik hogy veszel előre nyergeket, calibra turbo vagy vectra turbo,vagy A vectra 2.5V6 és B vectra V6.Veszel 5csavaros tárcsát és átfuratod a lukakat 4x100ra...így az egyik luk össze fog érni,de azzal nem kell foglalkozni,és kell egy központosító karika,mivel az 5csavaros cucc agyátmérője 65.5 a 4csavaros meg 56.5.Vagy lehet még tárcsát gyártattni 15/db az ára.......

Elküldve

Már Redi jellezte hogy kell neki a nyereg Tomtól,de 2.ként Lanti is beállt a sorba......Viszont annyira nem nehéz csak nyerget venni,szóval senki nem maradt le semmiről......Viszont csak tájékoztató jelleggel a 284vagy 288as tárcsa nem 256os áron van,hanem majdnem a duplája :lol:

Elküldve
Már Redi jellezte hogy kell neki a nyereg Tomtól,de 2.ként Lanti is beállt a sorba......Viszont annyira nem nehéz csak nyerget venni,szóval senki nem maradt le semmiről......Viszont csak tájékoztató jelleggel a 284vagy 288as tárcsa nem 256os áron van,hanem majdnem a duplája :lol:

Melyik 256-osnak a duplája? :lol: :lol:

Asszem akkor én nem is filózok rajta.. úgyis van mit csinálnom rajta..

Bár egy teszt még lesz.. hogy vajon mennyire melegszik el.. mostmár csak csak összekoptak...

Elküldve
:lol:

17e től felfelé :lol: :lol: :lol:

Brembo 284mm 17.500.- ft /db

Brembo sport (fúrt & mart) 284mm 26.000.- ft /db

Brembo 288mm 16.000.- ft /db

Brembo sport (fúrt & mart) 288mm 25.000.- ft /db

Brembo 270mm (hátsó) 13.500.- ft /db

Brembo sport (fúrt & mart) 270mm 22.500.- ft /db

Ferodo fékbetétek :

elsők 15 vagy 20 rongy, DS2000 racing 60 rongy

hátsók 8 vagy 11 rongy, DS2000 racing 17 rongy

Zsoltee már utána is járt :lol:

Elküldve

Nem is olyan vészes a síma 284es tárcsa pl.

Viszont akkor ajánlanám azt az embert, akitől én vettem a tárcsát.. a Láng áraiból meg valszeg máshonnan is 30% kedvezménnyel tudja hozni a cuccot.

Nekem a 256 os Brembo max volt 10/db (amugy asszem 14/db)

A sima 284es brembo lenne 14/db elvileg..(ezt csak a láng - az elvi 30% alapján mondom)

Az meg azért nem olyan vészes, ha nagyféket akar az ember.. de asszem egyenlőre nekem marad.. hacsak nem fog megint nagyon elmelegedni a teszt alatt.. bár akkor is valami más lehet a ge..sz, mert a régi sima tárcsák nem melegedtek el ennyire mint szinte új korukban a max-ok :lol:

Majd valamelyik este kinézek ivecohoz.. tolok 4 oda vissza ameddig fel tok gyorsúlni, majd satut, és ha még lesz utána fékem, akkor asszondom ok! Bár ennyit lehet nem fog bírni..8 160-170-ről 0-ra azért valszeg minden tárcsának feladja a leckét.. :lol:

Elküldve
Leírom Zsoltee mert látom nagyon nem érted...... :lol:

Az egyik megoldás hogy veszel egy komplett 2.5V6 A vectra vagy B vectra agyakat és nyergeket,így 5 csavaros lesz a féked :D hátsó nyerget nem kell cserélni mert ott marad a 260......calibra nem jó hátra....

A másik hogy veszel előre nyergeket, calibra turbo vagy vectra turbo,vagy A vectra 2.5V6 és B vectra V6.Veszel 5csavaros tárcsát és átfuratod a lukakat 4x100ra...így az egyik luk össze fog érni,de azzal nem kell foglalkozni,és kell egy központosító karika,mivel az 5csavaros cucc agyátmérője 65.5 a 4csavaros meg 56.5.Vagy lehet még tárcsát gyártattni 15/db az ára.......

Navégre valaki leírta. :lol:

Igen, azt az osztókörmódosítót benéztem tény... Tényleg 5x98... Talán a kevés alvás teszi hogy nem látok... :D

1. variáció nekem azért nem jó, mert végre megszereztem a Borbet felniket és most nem fogom lecserélni semmi pénzért... :lol:

2. variáció lesz. De ahogy coupe már bemásolta, nem egyszerű árak vannak Cali V6 féktárcsára... Szóval ez elég hosszas gyűjtögetésű projekt lesz... :lol:

Szerk.: Viszont azt majd még megkérdezem hogy csak sima mart nincs-e, mert a fúrt, mart sztem már elég gyorsan eheti a fékbetéteket... :lol:

Elküldve
Leírom Zsoltee mert látom nagyon nem érted...... :lol:

Az egyik megoldás hogy veszel egy komplett 2.5V6 A vectra vagy B vectra agyakat és nyergeket,így 5 csavaros lesz a féked :lol: hátsó nyerget nem kell cserélni mert ott marad a 260......calibra nem jó hátra....

A másik hogy veszel előre nyergeket, calibra turbo vagy vectra turbo,vagy A vectra 2.5V6 és B vectra V6.Veszel 5csavaros tárcsát és átfuratod a lukakat 4x100ra...így az egyik luk össze fog érni,de azzal nem kell foglalkozni,és kell egy központosító karika,mivel az 5csavaros cucc agyátmérője 65.5 a 4csavaros meg 56.5.Vagy lehet még tárcsát gyártattni 15/db az ára.......

Vagy hátulra le lehet metszetni B Veki tárcsákat 260-ra.

Van ilyenem, ha valaki ezzel akar szórakozni.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Úgynézki találtam komplett Cali V6 elsőféket.

Nyereg, tárcsa, betét, 23as főfékhenger.

Azon kívül hogy a tárcsát át kell furatni kell valamit mókolni még rajta? Vagy egy az egybe rá fog menni? Gondolom ilyenkor egy fékolaj csere alap... De mást ugye nem kell megfúrni meg megvágni, csak a tárcsát kell 4x100asítani... :lol:

Elküldve

Plíz heeelp :lol:

Lementem megnézni mi van az alapjárattal, és észrevettem hogy nincs fékrásegítés :lol: . Vákuum van a csőben. Ahogy nyomkodom a fékpedált, köpköd vagy durrog vagy mit csinál a kipuff... Így gondolom megvan az oka a magas (1500) alapjáratnak, meg hogy miért nem volt mostanában motorfékem, és miért volt kemény a fék. Esetleg ez lehet a magyarázat a leállásokra is? Mindegy, ez más téma...

A kérdésem az lenne, hogy mi tud benne tönkremenni, megoldható-e a javítása a fékcsövek leszedése nélkül, és hogy megúszható-e egy alkatrész cseréjéből, vagy a komplett rásegítőt cserélni kell? Előre is dánke.

Elküldve
Plíz heeelp :lol:

Lementem megnézni mi van az alapjárattal, és észrevettem hogy nincs fékrásegítés :lol: . Vákuum van a csőben. Ahogy nyomkodom a fékpedált, köpköd vagy durrog vagy mit csinál a kipuff... Így gondolom megvan az oka a magas (1500) alapjáratnak, meg hogy miért nem volt mostanában motorfékem, és miért volt kemény a fék. Esetleg ez lehet a magyarázat a leállásokra is? Mindegy, ez más téma...

A kérdésem az lenne, hogy mi tud benne tönkremenni, megoldható-e a javítása a fékcsövek leszedése nélkül, és hogy megúszható-e egy alkatrész cseréjéből, vagy a komplett rásegítőt cserélni kell? Előre is dánke.

Hogy nézted meg hogy van vákuum a csőben? Valahol ereszt. Keresd meg hol. :lol:

Elküldve
Hogy nézted meg hogy van vákuum a csőben? Valahol ereszt. Keresd meg hol. :lol:

Lehúztam a 2 kis cső közül az egyiket, amelyik rámegy a nagy csőre :lol: . És az szív, tehát a csőben van vákuum. Akkor a rásegítőnél szívhat valahol falsot.

Elküldve
Lehúztam a 2 kis cső közül az egyiket, amelyik rámegy a nagy csőre :lol: . És az szív, tehát a csőben van vákuum. Akkor a rásegítőnél szívhat valahol falsot.

Én lehúznám a kis csöveket, hogy azokat ki lehessen zárni. Ha a nagy cső rendben van, akkor kizárásos alapon a rásegítő lesz.

Elküldve
Én lehúznám a kis csöveket, hogy azokat ki lehessen zárni. Ha a nagy cső rendben van, akkor kizárásos alapon a rásegítő lesz.

Most reggel megint megnéztem. Alapjárat okés, többszöri indítás után is. Viszont ahogy nyomkodom a féket, úgy alapjáratnál buffog a kipufogó akkor, amikor felengedem a pedált. Vagy ez így jó? Olvastam valami szelepről, ami a fékrásegítő csövében van valahol, lehet hogy az nem működik? :lol:

Elküldve

Az összekötő csőben be lenne iktatva egy visszacsapó szelep, lehet az produkálja a dolgokat -hallottam több valakitől is.

Elküldve
Az összekötő csőben be lenne iktatva egy visszacsapó szelep, lehet az produkálja a dolgokat -hallottam több valakitől is.

Csak most nézem hogy volt válasz :lol: . Köszi :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.