Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kicsit megint utánnanéztem... :lol: ( szörnyű hogy mindenre rá tudok jönni magamtól, csak kicsit gondolkodnom kéne hozzá és először kérdezek... :lol: )

Calibra V6 hátsó féktárcsa:http://kepfeltoltes.hu/080801/caliv6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Astra GSi hátsó féktárcsa:

http://kepfeltoltes.hu/080801/gsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A dob belső átmérője miliméterre pontosan megegyezik ( 160mm ) legalábbis ha hihetek ennek a rajznak. Tehát akkor hátul is "csak" tárcsa, betét nyereg és agy kell. :lol:

Ember,

Nyergek miért kellnenének hátulra ?

Elküldve
Ember,

Nyergek miért kellnenének hátulra ?

Há mivel 1cmvel nagyobb az átmérője a tárcsának... :lol:

Egyébként csak találgatok, próbálok érdeklődni... Ha valaki lenne szives leírni hogy mi kell egy ilyen fékcseréhez akkor tudnék számolni kb. árakkal... Nem holnap lesz ez megejtve ha meglesz szóval még addig van időm bőven... :lol:

Elküldve
Kicsit megint utánnanéztem... :lol: ( szörnyű hogy mindenre rá tudok jönni magamtól, csak kicsit gondolkodnom kéne hozzá és először kérdezek... :lol: )

Calibra V6 hátsó féktárcsa:

http://kepfeltoltes.hu/080801/caliv6_www.k...ltoltes.hu_.jpg

Astra GSi hátsó féktárcsa:

http://kepfeltoltes.hu/080801/gsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A dob belső átmérője miliméterre pontosan megegyezik ( 160mm ) legalábbis ha hihetek ennek a rajznak. Tehát akkor hátul is "csak" tárcsa, betét nyereg és agy kell. :lol:

És azt észrevetted, hogy a Cali V6 hátsó tárcsája 5-csavaros (5x110)? :lol:

Elküldve
És azt észrevetted, hogy a Cali V6 hátsó tárcsája 5-csavaros (5x110)? :lol:

Igen, viszont a GSi topicban Demo azt mondta hogy át lehet alakíttatni esztergálással 4x100-ra... Utánnakérdeztem és valóban meg lehet oldani. :lol:

Elküldve
Igen, viszont a GSi topicban Demo azt mondta hogy át lehet alakíttatni esztergálással 4x100-ra... Utánnakérdeztem és valóban meg lehet oldani. :lol:

És megér ennyi macerát? :lol:

Elküldve
Igen, viszont a GSi topicban Demo azt mondta hogy át lehet alakíttatni esztergálással 4x100-ra... Utánnakérdeztem és valóban meg lehet oldani. :lol:

Ez tuti? Mert szerintem az új furatok túl közel lennének a régiekhez egyes helyeken.

Elküldve
Há mivel 1cmvel nagyobb az átmérője a tárcsának... :lol:

Egyébként csak találgatok, próbálok érdeklődni... Ha valaki lenne szives leírni hogy mi kell egy ilyen fékcseréhez akkor tudnék számolni kb. árakkal... Nem holnap lesz ez megejtve ha meglesz szóval még addig van időm bőven... :lol:

Olvastad a GSi topikban ezt?

Kicsit nagyobb fékre váltok, úgyhogy eladó lesz a turóscali mostani féke (284es), használt tárcsával, nyereggel, zsírosanúj betéttel és egy 50%-os használttal is. Akit érdekel szóljon. Azért írom első körben ide, mert páran gondolkodtatok a nagyfékre váltáson, úgyhogy ha a klubból érdekel valakit, akkor első körben neki tartom fent. Az árban szerintem meg tudunk egyezni.
Elküldve

Szerintem pont ezért kérdezősködik :lol: Én is filózok, mert anno pl én is cserélni akartam, csak épp azóta teljes fékcsere volt. Igaz gyári méretre, de zsír új Brembo Max tárcsa-ferrodo premier betét, hátúl szintén zsír új brembo tárcsak + betét..

De azért még mindig izgatja a fantáziámat :lol:

Csak ez az átfúrás, vagy 5x110re váltás ne lenne... no meg még nem kérdeztem mennyit kérne érte Tom.

Jah és hát ha Zsolti komolyan gondolja, akkor övé a förszt hely.. úgyis csak filózok még

Elküldve

Hali.

Ennyire alul lenne méretezve a GSI-k féke, hogy mindenki nagyféket akar.

Én az 1.6-16v fékével teljesen meg vagyok elégedve, pedig hátul dob van.

Elküldve
Hali.

Ennyire alul lenne méretezve a GSI-k féke, hogy mindenki nagyféket akar.

Én az 1.6-16v fékével teljesen meg vagyok elégedve, pedig hátul dob van.

nekem mikor NE volt teljesen elégnek éreztem a 256-ot mióta XE van nagyon kevésnek érzem néha.... mondjuk nem mikor vásárolni megyek. :lol:

Elküldve

Olvastam igen maci...

Laci, nyugodtan vásárold meg ha még megvan a cucc. Én egyenlőre MHT-t fényeztetek meg egykét dolgot csináltatok a kocsin. Fékcsere max télen lesz, amikor a vas felújul.

Egyébként nézzetek meg egy osztókörmódosítót 4x100-ról 5x110-re... Ott is uez a helyzet... :lol:

Elküldve
Egyébként nézzetek meg egy osztókörmódosítót 4x100-ról 5x110-re... Ott is uez a helyzet... :lol:

Példának okáért ittvan az amit coupe használ...

48199_1202917912.jpg

1.6 16V, nekem is bőven elég ez a fék ami a kocsin van, de ígyis úgyis cserélnem kell nemsokára féktárcsákat meg betéteket... Most egy kicsit többe fog kerülni, de legalább bikább lesz a fék mint eddig. :lol:

Elküldve
Példának okáért ittvan az amit coupe használ...

De a képen nem 4x100 - 5x110 módosító van. Javítsatok ki ha tévedek, de én nem látok rajtuk sehol 4 furatot, csak 5-öt. :lol:

Elküldve
De a képen nem 4x100 - 5x110 módosító van. Javítsatok ki ha tévedek, de én nem látok rajtuk sehol 4 furatot, csak 5-öt. :lol:

Ez szerintem is inkább egy szimpla nyomtávszélesítő pogácsa :lol: . Bár még sosem láttam ilyet :lol: .

Elküldve
De a képen nem 4x100 - 5x110 módosító van. Javítsatok ki ha tévedek, de én nem látok rajtuk sehol 4 furatot, csak 5-öt. :lol:

Bocs, tényleg ez nem az... Akkor rosszul emlékeztem a user oldalra a carstylingon... valamelyik gsi-snek pedig volt ilyesmi... Én meg nem is néztem a képet csak linkeltem. :lol: :lol:

Szerk.: Ez mondjuk 4x98-ról módosít 5x112-re de kb így nézne ki... :lol:

buy_68121.jpg

Elküldve

Igazából én is ezért kérdeztem, hogy 4x100 - 5x110 tuti lehet-e, aztán Tápiószecső mondta, hogy már többen megcsinálták. Azért nem hagyott nyugodni, gyorsan benyomtam solid edge-ben egy lemezkörre a furatokat és bizony szerintem nem stimmel...szal most akkor vagy tényleg nem lehet, vagy csak én vagyok nagyon bolond :lol:

Elküldve
nagyon kis fejű csavarral kellene odafogatni a pogit kérdés mennyire lenne elfogadható úgy

Imbusz v. torx fejű kell oda.

Zsolesz1 cartárs csinált magának olyant, és imb csavart használt a rögzítéshez.

Igaz Ő osztókört nem módosított, csak szélesítette a nyomtávot.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.