hening Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 Asszem tudja a srác...Remélem :lol: Én igazából csak segítek neki. Ő a szakember a teambe. De ha elakadnánk majd kérünk telefonos segítséget... ha lehet... Ha tudok, segítek. Számom az aláírásomban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 Sziasztok! Fék ügyében lenne kérdésem. A GSI astra F-ben és a sima dobfékes astrákban egybe van a fékerő elosztó és a főfékhenger? Tárcsásítanám a hátsó féket és ebben nem vagyok biztos (elvileg a daewoon csak 20,6mm-es a főfékhenger dugattyúja, egyébként ugyanaz mint a kadett és az astra fékje). köszi a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 Ha tudok, segítek. Számom az aláírásomban. :lol: Előre is köszönjük! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 Sziasztok! Fék ügyében lenne kérdésem. A GSI astra F-ben és a sima dobfékes astrákban egybe van a fékerő elosztó és a főfékhenger? Tárcsásítanám a hátsó féket és ebben nem vagyok biztos (elvileg a daewoon csak 20,6mm-es a főfékhenger dugattyúja, egyébként ugyanaz mint a kadett és az astra fékje). köszi a válaszokat Szerintem 22es a legnagyobb, gyárilag, F Astra-ba szerelt főfékhenger, így a GSi-ben is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Sziasztok! Adott egy c16nz, bal odlali fékmunkahengert nem lehet visszanyomni. Csak akkor megy vissza, ha a légtelenítő csavar ki van szedve. A jobb oldali tökéletes. Esetleg ebben tud valaki segíteni? Előre is THX. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rian Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Esetleg van valamilyen hang amikor fékezel? Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van. legalább a kereket le kéne szedni, onnan már látni lehet, mi a zűr Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 Régebben ritkán, az elmúlt héten többször is előfordult, hogy otthonról indulás után pár kilométerrel kigyulladt az ABS hibajelem. Ha leállítom a kocsit és újraindítom, megszűnik a hibajel és nem ismétlődik aznap már. Mi lehet? Kontakthiba? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 Régebben ritkán, az elmúlt héten többször is előfordult, hogy otthonról indulás után pár kilométerrel kigyulladt az ABS hibajelem. Ha leállítom a kocsit és újraindítom, megszűnik a hibajel és nem ismétlődik aznap már. Mi lehet? Kontakthiba? :lol: Lehet, hogy haldoklik valamelyik jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van. Nem lett véletlen lefestve a féknyereg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Nem lett véletlen lefestve a féknyereg? Hogy lehet véletlen lefesteni egy nyerget ? :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Hogy lehet véletlen lefesteni egy nyerget ? :lol: :lol: :lol: Hát úgy, hogy a korongecset lecsúszik a sárvédőről. Amikor a kocsi téglán van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 amatőr kérdés... A V6os Calibrának csak az első féke nagyobb mint a GSijé vagy a hátsó is? Ha az is, akkor az hogyan műthető rá a GSi-re? :lol: Előre is köszi a választ. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 amatőr kérdés... A V6os Calibrának csak az első féke nagyobb mint a GSijé vagy a hátsó is? Ha az is, akkor az hogyan műthető rá a GSi-re? :lol: Előre is köszi a választ. :lol: Közben böngészgettem kicsit, Unixnál első féktárcsára két vari van, 284 és 288 hátsóra pedig csak a 270... Ennek a hátsónak is ua a működési elve rögzítőféket tekintve mint a GSi-é? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 GSI kézifékjénél a dobon belül is lehet állítani a féket vagy csak a bowdennel lehet spanolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 GSI kézifékjénél a dobon belül is lehet állítani a féket vagy csak a bowdennel lehet spanolni? A dobon beül is van egy állító csavar. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Közben böngészgettem kicsit, Unixnál első féktárcsára két vari van, 284 és 288 hátsóra pedig csak a 270... Ennek a hátsónak is ua a működési elve rögzítőféket tekintve mint a GSi-é? :lol: Hátul nem feltétlenül szükséges nyerget cserélni, agyak kellenek, tárcsák, betétek. 284 az Vectra/Calibra V6/Turbo. Szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Amikor a kocsi alatt bujkáltam észrevettem egy ketyerét pont az ac pumpa mellett a hátso híd(vagy keresztmerevitő?) össze van kötve egy rugóval egy valamivel amibe a fékcsövek mennek bele. Ez micsoda? Mire való? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 hátsó fékerőszabályzó, híd állásának függvényében elvesz a fékerőből a hátsó fékekről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 hátsó fékerőszabályzó, híd állásának függvényében elvesz a fékerőből a hátsó fékekről. Kösssz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Hátul nem feltétlenül szükséges nyerget cserélni, agyak kellenek, tárcsák, betétek. 284 az Vectra/Calibra V6/Turbo. Szerintem :lol: Cali V6nak néztem az alkatrészeit. Tehát aztmondod hogy a hátsó féktárcsán uakkora a dob hátul a V6os Calin mint a GSi-n? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Cali V6nak néztem az alkatrészeit. Tehát aztmondod hogy a hátsó féktárcsán uakkora a dob hátul a V6os Calin mint a GSi-n? :lol: ja.. 260 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 ja.. 260 Kicsit megint utánnanéztem... :lol: ( szörnyű hogy mindenre rá tudok jönni magamtól, csak kicsit gondolkodnom kéne hozzá és először kérdezek... :lol: ) Calibra V6 hátsó féktárcsa: Astra GSi hátsó féktárcsa: A dob belső átmérője miliméterre pontosan megegyezik ( 160mm ) legalábbis ha hihetek ennek a rajznak. Tehát akkor hátul is "csak" tárcsa, betét nyereg és agy kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 A dobon beül is van egy állító csavar. :lol: Akkor lehet lesz kézifékem is végre? :lol: Utálom az átépítéseket :lol: Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts