Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Sziasztok!

Fék ügyében lenne kérdésem.

A GSI astra F-ben és a sima dobfékes astrákban egybe van a fékerő elosztó és a főfékhenger?

Tárcsásítanám a hátsó féket és ebben nem vagyok biztos (elvileg a daewoon csak 20,6mm-es a főfékhenger dugattyúja, egyébként ugyanaz mint a kadett és az astra fékje).

köszi a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fék ügyében lenne kérdésem.

A GSI astra F-ben és a sima dobfékes astrákban egybe van a fékerő elosztó és a főfékhenger?

Tárcsásítanám a hátsó féket és ebben nem vagyok biztos (elvileg a daewoon csak 20,6mm-es a főfékhenger dugattyúja, egyébként ugyanaz mint a kadett és az astra fékje).

köszi a válaszokat

Szerintem 22es a legnagyobb, gyárilag, F Astra-ba szerelt főfékhenger, így a GSi-ben is.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg van valamilyen hang amikor fékezel?

Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van.

Link to comment
Megosztás:

Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van.

legalább a kereket le kéne szedni, onnan már látni lehet, mi a zűr

Link to comment
Megosztás:

Régebben ritkán, az elmúlt héten többször is előfordult, hogy otthonról indulás után pár kilométerrel kigyulladt az ABS hibajelem. Ha leállítom a kocsit és újraindítom, megszűnik a hibajel és nem ismétlődik aznap már. Mi lehet? Kontakthiba? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Régebben ritkán, az elmúlt héten többször is előfordult, hogy otthonról indulás után pár kilométerrel kigyulladt az ABS hibajelem. Ha leállítom a kocsit és újraindítom, megszűnik a hibajel és nem ismétlődik aznap már. Mi lehet? Kontakthiba? :lol:

Lehet, hogy haldoklik valamelyik jeladó.

Link to comment
Megosztás:

Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van.

Nem lett véletlen lefestve a féknyereg?

Link to comment
Megosztás:

amatőr kérdés...

A V6os Calibrának csak az első féke nagyobb mint a GSijé vagy a hátsó is?

Ha az is, akkor az hogyan műthető rá a GSi-re? :lol:

Előre is köszi a választ. :lol:

Közben böngészgettem kicsit, Unixnál első féktárcsára két vari van, 284 és 288 hátsóra pedig csak a 270... Ennek a hátsónak is ua a működési elve rögzítőféket tekintve mint a GSi-é? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Közben böngészgettem kicsit, Unixnál első féktárcsára két vari van, 284 és 288 hátsóra pedig csak a 270... Ennek a hátsónak is ua a működési elve rögzítőféket tekintve mint a GSi-é? :lol:

Hátul nem feltétlenül szükséges nyerget cserélni, agyak kellenek, tárcsák, betétek.

284 az Vectra/Calibra V6/Turbo.

Szerintem :lol:

Link to comment
Megosztás:

ja.. 260

Kicsit megint utánnanéztem... :lol: ( szörnyű hogy mindenre rá tudok jönni magamtól, csak kicsit gondolkodnom kéne hozzá és először kérdezek... :lol: )

Calibra V6 hátsó féktárcsa:

caliv6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Astra GSi hátsó féktárcsa:

gsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A dob belső átmérője miliméterre pontosan megegyezik ( 160mm ) legalábbis ha hihetek ennek a rajznak. Tehát akkor hátul is "csak" tárcsa, betét nyereg és agy kell. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.