hening Elküldve Július17, 2008 Elküldve Július17, 2008 Asszem tudja a srác...Remélem :lol: Én igazából csak segítek neki. Ő a szakember a teambe. De ha elakadnánk majd kérünk telefonos segítséget... ha lehet... Ha tudok, segítek. Számom az aláírásomban. :lol:
josh_ Elküldve Július17, 2008 Elküldve Július17, 2008 Sziasztok! Fék ügyében lenne kérdésem. A GSI astra F-ben és a sima dobfékes astrákban egybe van a fékerő elosztó és a főfékhenger? Tárcsásítanám a hátsó féket és ebben nem vagyok biztos (elvileg a daewoon csak 20,6mm-es a főfékhenger dugattyúja, egyébként ugyanaz mint a kadett és az astra fékje). köszi a válaszokat
zoli100 Elküldve Július17, 2008 Elküldve Július17, 2008 Ha tudok, segítek. Számom az aláírásomban. :lol: Előre is köszönjük!
mélykék76 Elküldve Július17, 2008 Elküldve Július17, 2008 Sziasztok! Fék ügyében lenne kérdésem. A GSI astra F-ben és a sima dobfékes astrákban egybe van a fékerő elosztó és a főfékhenger? Tárcsásítanám a hátsó féket és ebben nem vagyok biztos (elvileg a daewoon csak 20,6mm-es a főfékhenger dugattyúja, egyébként ugyanaz mint a kadett és az astra fékje). köszi a válaszokat Szerintem 22es a legnagyobb, gyárilag, F Astra-ba szerelt főfékhenger, így a GSi-ben is.
loree_gsi16v Elküldve Július18, 2008 Elküldve Július18, 2008 Sziasztok! Adott egy c16nz, bal odlali fékmunkahengert nem lehet visszanyomni. Csak akkor megy vissza, ha a légtelenítő csavar ki van szedve. A jobb oldali tökéletes. Esetleg ebben tud valaki segíteni? Előre is THX.
Rian Elküldve Július18, 2008 Elküldve Július18, 2008 Esetleg van valamilyen hang amikor fékezel? Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van.
yooccoo Elküldve Július18, 2008 Elküldve Július18, 2008 Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van. legalább a kereket le kéne szedni, onnan már látni lehet, mi a zűr
epk947 Elküldve Július19, 2008 Elküldve Július19, 2008 Régebben ritkán, az elmúlt héten többször is előfordult, hogy otthonról indulás után pár kilométerrel kigyulladt az ABS hibajelem. Ha leállítom a kocsit és újraindítom, megszűnik a hibajel és nem ismétlődik aznap már. Mi lehet? Kontakthiba? :lol:
mélykék76 Elküldve Július19, 2008 Elküldve Július19, 2008 Régebben ritkán, az elmúlt héten többször is előfordult, hogy otthonról indulás után pár kilométerrel kigyulladt az ABS hibajelem. Ha leállítom a kocsit és újraindítom, megszűnik a hibajel és nem ismétlődik aznap már. Mi lehet? Kontakthiba? :lol: Lehet, hogy haldoklik valamelyik jeladó.
Laci4 Elküldve Július24, 2008 Elküldve Július24, 2008 Nincs semmilyen hangja, tök csendes, és nem fog vissza a fék sem (tehát olyan érzésem nincs, mintha mindíg fogna a fék egy picit). Ha nem fékezek vele akkor nem büdi, de ahogy fékezgetek - kicsit jobban, már oltári nagy műanyag szaga van. Nem lett véletlen lefestve a féknyereg?
mélykék76 Elküldve Július25, 2008 Elküldve Július25, 2008 Nem lett véletlen lefestve a féknyereg? Hogy lehet véletlen lefesteni egy nyerget ? :lol: :lol: :lol:
hening Elküldve Július25, 2008 Elküldve Július25, 2008 Hogy lehet véletlen lefesteni egy nyerget ? :lol: :lol: :lol: Hát úgy, hogy a korongecset lecsúszik a sárvédőről. Amikor a kocsi téglán van. :lol:
Zsoltee Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 amatőr kérdés... A V6os Calibrának csak az első féke nagyobb mint a GSijé vagy a hátsó is? Ha az is, akkor az hogyan műthető rá a GSi-re? :lol: Előre is köszi a választ. :lol:
Zsoltee Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 amatőr kérdés... A V6os Calibrának csak az első féke nagyobb mint a GSijé vagy a hátsó is? Ha az is, akkor az hogyan műthető rá a GSi-re? :lol: Előre is köszi a választ. :lol: Közben böngészgettem kicsit, Unixnál első féktárcsára két vari van, 284 és 288 hátsóra pedig csak a 270... Ennek a hátsónak is ua a működési elve rögzítőféket tekintve mint a GSi-é? :lol:
josh_ Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 GSI kézifékjénél a dobon belül is lehet állítani a féket vagy csak a bowdennel lehet spanolni?
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 GSI kézifékjénél a dobon belül is lehet állítani a féket vagy csak a bowdennel lehet spanolni? A dobon beül is van egy állító csavar. :lol:
mélykék76 Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 Közben böngészgettem kicsit, Unixnál első féktárcsára két vari van, 284 és 288 hátsóra pedig csak a 270... Ennek a hátsónak is ua a működési elve rögzítőféket tekintve mint a GSi-é? :lol: Hátul nem feltétlenül szükséges nyerget cserélni, agyak kellenek, tárcsák, betétek. 284 az Vectra/Calibra V6/Turbo. Szerintem :lol:
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 Amikor a kocsi alatt bujkáltam észrevettem egy ketyerét pont az ac pumpa mellett a hátso híd(vagy keresztmerevitő?) össze van kötve egy rugóval egy valamivel amibe a fékcsövek mennek bele. Ez micsoda? Mire való? :lol:
opel16v Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 hátsó fékerőszabályzó, híd állásának függvényében elvesz a fékerőből a hátsó fékekről.
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 hátsó fékerőszabályzó, híd állásának függvényében elvesz a fékerőből a hátsó fékekről. Kösssz! :lol:
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 Hátul nem feltétlenül szükséges nyerget cserélni, agyak kellenek, tárcsák, betétek. 284 az Vectra/Calibra V6/Turbo. Szerintem :lol: Cali V6nak néztem az alkatrészeit. Tehát aztmondod hogy a hátsó féktárcsán uakkora a dob hátul a V6os Calin mint a GSi-n? :lol:
Lanti Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 Cali V6nak néztem az alkatrészeit. Tehát aztmondod hogy a hátsó féktárcsán uakkora a dob hátul a V6os Calin mint a GSi-n? :lol: ja.. 260
Zsoltee Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 ja.. 260 Kicsit megint utánnanéztem... :lol: ( szörnyű hogy mindenre rá tudok jönni magamtól, csak kicsit gondolkodnom kéne hozzá és először kérdezek... :lol: ) Calibra V6 hátsó féktárcsa: Astra GSi hátsó féktárcsa: A dob belső átmérője miliméterre pontosan megegyezik ( 160mm ) legalábbis ha hihetek ennek a rajznak. Tehát akkor hátul is "csak" tárcsa, betét nyereg és agy kell. :lol:
josh_ Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 A dobon beül is van egy állító csavar. :lol: Akkor lehet lesz kézifékem is végre? :lol: Utálom az átépítéseket :lol: Köszi
Recommended Posts