Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
És műszakin mit szóltak hozzá? :rolleyes:

Szerették. Az én GSi-met is szeretik, azon 5 csavaros felni van, a féktárcsaméretnek meg köze sincs a gyárihoz... Asszem ugyanolyan paraméterekkel építette át ő is a kombiját.

Elküldve
Szerették. Az én GSi-met is szeretik, azon 5 csavaros felni van, a féktárcsaméretnek meg köze sincs a gyárihoz... Asszem ugyanolyan paraméterekkel építette át ő is a kombiját.

Az Si-t is szerették katalizátor nélkül műszakin és zöldkártyán is.. :rolleyes:

Elküldve
Holnap megjön a fékolaj,amit rendeltem.

Valaki írja le nekem a fékolajcsere menetét légyszi. :rolleyes:

Gabi,amit múltkor mondtál abból annyi rémlik,hogy 2 emberes és hogy ne locsoljam vele össze a kocsit. ;) ;)

Felbakol,kerekek le,légtelenítőket ellenőriz,hogy könnyen nyithatóak-e.Ha rozsdás,picit megkoppinthatod kalapáccsal,de csak ésszel.

Tartályból a régi olajat leszívni,újjal feltölteni.

Egy ember beül és pedált pumpál vezényszóra.

A légtelenítés menete:

-ABS nélkülin: jobb hátsó,bal hátsó,jobb első,bal első

-ABS-es: jobb első,bal első,jobb hátsó,bal hátsó

Szal ember bent,pumpál(kb 5-öt)aztán nyomva tart,másik ember légtelenítő nyit és figyeli mi jön ki.

Ha bubis a fékolaj,akkor bezár,pumpa,tart és újra nyit.Ezt addig folytatod,amíg nem az új olaj jelenik meg és nem bubis.

Elvileg ha a tartály friss olajjal töltöd fel,bubis nem lehet majd,de azért érdemes figyelni rá.

Értelemszerűen a leengedett olajat nem töltjük vissza és átlátszó csővel engeded le,hogy lásd mi jön le.

Dió héjban ennyi! :lol:

Elküldve
Gabi,amit múltkor mondtál abból annyi rémlik,hogy 2 emberes és hogy ne locsoljam vele össze a kocsit. ;) ;)

Dzsoni kartárs kimerítette az oktatás fogalmát a témában :lol:

És műszakin mit szóltak hozzá? :rolleyes:

Semmit nem szólhatnak :lol:

Fékpad, jó az érték, nincs eltérés az oldalak között, oszt csá, más közük nincs a fékhez :lol:

A gumim métere 215/40-16 és a nyomás elől 2,3 hátul 2,2 Bar. De azt nem tudom még, hogy vajon az első vagy a hátsó húzott csíkot.

Kevés. Elöl 2.4-2.5

Elküldve
Felbakol,kerekek le,légtelenítőket ellenőriz,hogy könnyen nyithatóak-e.Ha rozsdás,picit megkoppinthatod kalapáccsal,de csak ésszel.

Tartályból a régi olajat leszívni,újjal feltölteni.

Egy ember beül és pedált pumpál vezényszóra.

A légtelenítés menete:

-ABS nélkülin: jobb hátsó,bal hátsó,jobb első,bal első

-ABS-es: jobb első,bal első,jobb hátsó,bal hátsó

Szal ember bent,pumpál(kb 5-öt)aztán nyomva tart,másik ember légtelenítő nyit és figyeli mi jön ki.

Ha bubis a fékolaj,akkor bezár,pumpa,tart és újra nyit.Ezt addig folytatod,amíg nem az új olaj jelenik meg és nem bubis.

Elvileg ha a tartály friss olajjal töltöd fel,bubis nem lehet majd,de azért érdemes figyelni rá.

Értelemszerűen a leengedett olajat nem töltjük vissza és átlátszó csővel engeded le,hogy lásd mi jön le.

Dió héjban ennyi! :rolleyes:

Köszi!

Elküldve
Kevés. Elöl 2.4-2.5

Köszi!

Szerintem is kevés. Sőtt, mikor felrakták a gumikat 2,2 volt mindenütt. Még látszott is, hogy elől elég nagy hasa van a guminak, ezért gondoltam én is, hogy több kell bele. Akkor rakok bele még.

Elküldve
Az összes kormánytekergetős ujjad apróra töröm! ;) j0hnny és nem dzsoni! :rolleyes: :lol:

Nyugodj meg, ez az idegesség még biztos a múltkori pesti levegő utóhatása. ;) :lol:

Elküldve
Nyugodj meg, ez az idegesség még biztos a múltkori pesti levegő utóhatása. :rolleyes: ;)

Ne nyugodj meg,mert köv héten megint megyek interjúkra! ;)

Elküldve
Munkát keresel Pesten?

Most, mikor megy hozzátok a Merkédesz?

Hagyjá má' ezzel a dumával Pepe!

Én nem akarok szörős talpú németeknek dolgozni. :rolleyes:

Na meg hol van az még,2011-re lesz kész talán a gyár.

Elküldve
Most, mikor megy hozzátok a Merkédesz?

Akkor most ott is úgy lesz, mint Győrben mikor idejött az Audi...Volt alkatrész ócsított bőven, még a négyütemű Wartburgba is TT váltógomb és magnó volt... :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok!

Lehet-e a kézifékbowdenen húzni? Ha lehet akkor pontosan hol és hogyan kell.

Köszi

Lehet állítani rajta,aknából a kipuff melett,de inkább szétkapnám a hátsó dobokat és megnézném milyen állapotban vannak.

Elküldve

Nem értem hogy megy rá...Mikor bele raktuk a tárcsát pont akkora volt mint a felni belseje,és akkor még hol a nyereg.... :rolleyes: de lényeg hogy felmegy....

Pista ennél világosabb képeket is felrakhattál volna ;) ;)

Elküldve
A 4 csavaros is felmegy rá...már ha 4 csavaros lenne... ;)

Hogy álltok amúgy???

Az eleje kész van, hátulra pedig ma is képtelenek voltak kivenni a cuccokat, mert nem tudják biztonságosan megemelni targonca meg offol :rolleyes:

Elküldve
mi ez, hogy targoncával lehet csak megemelni? ;)

"30 mázsa kommunista?" ;) :lol: :lol:

B Vektráról van szó a bontóban.

Lacit sajnálom, mert lenne tennivalója más tennivalója :rolleyes:

Elküldve
Emlékeim szerint te azt mondtad, hogy nem mindegyik gyári acél megy fel ;)

Szerintem meg annyit mondhattam, hogy a gyári 15-ös néccsavaros felni felmegy ;)

Legalábbis nálam ez le volt próbálva annó :rolleyes:

De most legalább bizonyítva lett az állításom, bár 5csavarossal :lol:

Jah, fényképek este, tegnap elég későn sikerült hazavergődnöm.

Elküldve
Néni infó átalakitás kapcsán.

288-ra felmegy a gyári öt csavaros felni, ha 6Jx15H2 ET 49

http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880..._121_102391.jpg

A franc.. neked is lett nagyfék?! csak én vok ilyen bal..asz,hogy gyári méret ment fel... ;) :rolleyes:

Ráadásúl egyenlőre valahogy nem is tetszik. lehet a hátsóknak is be kell még kopni, de kicsit többet vártam tőlük.. lehet besokkalok, aztán megyek én isbontóról bontóra, meg veszek 5 csavaros lemezfelnit azt csókolom ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.