Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ma igen furcsa dolgot tapasztaltam. Mikor szerettem volna elindulni, kiengedtem a kéziféket, és indultam volna, azonban teljesen olyan érzésem volt mintha be lenne a húzva a kézifék, persze nem volt. Mikor kicsit nagyobb gázt adtam, nagy durranás hátulról, és elindult az autó.

Nem tudom mi lehetett, arra gondolok, hogy mivel 4 napot állt az autó, esetleg a kézifék kicsit beállhatott?

Én ezért soha nem húzom be a kéziféket a garázsban.

Elküldve

Én se nagyon szoktam behúzogatni feleslegesen, csak most így maradt véletlen...de akkor majd legközelebb jobban figyelek...elég szétszórt vagyok mostanában :D

Elküldve
nálam minden nap be van húzva, lejtős az udvar

de télen sem volt gond vele

Mázlid volt.

Ha befagy,vagy vizet kap és utána sokat áll,lehet vele szívni.

Én 1-be teszem és úgy parkolok.

Elküldve
Én ezért soha nem húzom be a kéziféket a garázsban.

:D Volt egy kollégám, aki sokat járt Erdélybe, a hegyek közé. Akkoriban egy öreg OFF autója volt. Eszméletlen rozsdás vascsomó. Én nem mertem volna beleülni. A kézifékje teljesen tropa volt. Rendszeresen úgy parkolt a lejtőn, hogy egy vastagabb fának eresztette az autó orrát, és úgy szált ki. De volt (szériatartozékként) egy emberfej méretű szikla is az anyósülés előtt. Ő tiporta a féket, a fia kiszált, és rögzítette az autót! :D

Egyébként nem fogjátok kitalálni a szakmáját! Matematikus!

Van egy teljesen OFF történetem is vele kapcsolatban. Próbálom rövidre fogni!

Vidéki kisházat vett, és megpróbálkozott a malacneveléssel. Mikor már az ólban volt a malac, etetőalkalmatosságot próbált szerkeszteni. Szerzett deszkákat, és matematikus lévén kiszámolta, hogy milyen szögben kell a deszkákat összeszögelni, hogy a legtöbb moslék férjen a vájúba. Képzeljetek egy teljesen "elméleti" embert szöggel-kalapáccsal a kezében. Lényeg, hogy megszületett a vájú.

Az első etetésnél a malac beleállt a vájúba és... összetörte, mert túl vékony volt a deszka!!! :P

Elküldve
:D Volt egy kollégám, aki sokat járt Erdélybe, a hegyek közé. Akkoriban egy öreg OFF autója volt. Eszméletlen rozsdás vascsomó. Én nem mertem volna beleülni. A kézifékje teljesen tropa volt. Rendszeresen úgy parkolt a lejtőn, hogy egy vastagabb fának eresztette az autó orrát, és úgy szált ki. De volt (szériatartozékként) egy emberfej méretű szikla is az anyósülés előtt. Ő tiporta a féket, a fia kiszált, és rögzítette az autót! :D

Egyébként nem fogjátok kitalálni a szakmáját! Matematikus!

Sajnos ez nem vicces. Példa rá az az ember aki Bajánál a Dunába eresztette a kocsiját a két gyerekével, pedig a kézifék be volt húzva.... Rossz még rá gondolni is! A felelőtlenség ne továbbja.

Elküldve
szélesebb a nyereg egy fél centivel

korábban kérdeztem már ilyet és Gabi azt mondta, hogy csak nyereg és tárcsacsere

Nekünk a Caravanon azok a 13-as aluk voltak fenn, amik most az enyémen vannak, amikor eladtuk, akkor meg az én régi 13-as acélfelnijeim kerültek rá, az van rajta még most is, ha jól láttam. Márpedig annak a hűtött 236-os féktárcsája van.

Elküldve
13", 5,5-es, ET46

Így van, ilyeneket tettem a Caravanra, mielőtt eladtuk. A szélességnek egyébként mi köze a felni átmérőjéhez? :D

Elküldve
Így van, ilyeneket tettem a Caravanra, mielőtt eladtuk. A szélességnek egyébként mi köze a felni átmérőjéhez? :D

most néztem, vastagságra egyformák

ez nem megy rá és punktum

Elküldve
szívesen megmutatnám neked, de messze laksz :D

ne nekem mutogasd, hanem a lányoknak :P

itt a sok keverésben nem vágom, mi is igazándiból a problémád? :D

Elküldve

na szóval

ahogy néztem, a hűtőtt tárcsa keskenyebb, mint a régi volt, ezért beljebb került a kerék is, ami viszont így nem megy fel a szélesebb nyereg miatt

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.