Balfék Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Hát gagyi is lett az az igazság... Izséé. Kérem xépen lehetne tudni ennek a festéknek a nevét? Csakhogy tudjuk mit nem kell választanunk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Izséé. Kérem xépen lehetne tudni ennek a festéknek a nevét? Csakhogy tudjuk mit nem kell választanunk! Persze, holnap beírom. Mostmá hideg van kimenni a garázsba. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Szinter hőálló? Szerintem az túl vastag. Teljeset biztos nem lehet bevonni vele, és a széleknél könnyebben lepattog majd. De lehet nem. ;) Amúgy tiszta hülyeség ez a hőálló, nem hőálló. Meddig? :( Festékbolt után nézz körül a google-ban. ;) Még jó... kemencében égetik rá a fémre :) :( És gyári megoldásban mindig szinterzve van. :D A szinter jóval tartósabb tud lenni, mint a festék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Még jó... kemencében égetik rá a fémre :( ;) És gyári megoldásban mindig szinterzve van. :) A szinter jóval tartósabb tud lenni, mint a festék. Igaz. De a henger falán is van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Igaz. De a henger falán is van? Légy egy kicsit kreatív... :( ki lehet azt takarni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December10, 2007 Megoszt Elküldve December10, 2007 Amúgy tiszta hülyeség ez a hőálló, nem hőálló. Meddig? :( Én Hammerite-al kentem le drótkefe, és smirgli után. J0hnny szintén, azóta is (másfél éve) jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Légy egy kicsit kreatív... :( ki lehet azt takarni ;) Na pont erre gondoltam. Ha nem fedi le teljesen, akkor a széleknél könnyebben sérül/pattog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Na pont erre gondoltam. Ha nem fedi le teljesen, akkor a széleknél könnyebben sérül/pattog. nemnem. egy jó minőségű szinter nem pattoghat egykönnyen... (nekem a kartervédő is annó szinterezve lett, és igaz hogy az alja kapott az élettől, így azon már nem sok van, de a tetején attól függetlenül hogy benne van az ország domborzati képe, sértetlen a szinter :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 nemnem. egy jó minőségű szinter nem pattoghat egykönnyen... Akkor szinterezzen mindenki. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Féknyerget mivel érdemes fösteni? Most voltam a festékesboltban itt a városban és azt mondták hogy hőálló festék, szinesben nem létezik. Legalábbis ahonnan ők hozzák a festéket ott csak fekete, ezüst és ha jól emlékszem arany van. :( Milyen jól is nézne ki a verda kályhaezüst féknyergekkel. ;) :) :( Bp XXII. ker Campona bevásárlóban levő Tecsóban láttam pár hete piros féknyereg festéket. Különben a szinterezést tartom a leghatásosabbnak, de ahhoz előbb homokfújatni kell. A legjobb az olyan műhely ahol a kettőt egy helyen végzik, pl: 2030 Érd, Janka u. 11. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 nekem jolenne az ezüst is :( és ha másfél évet kibir, akkor jo a sima spray is ;) felnitől egyébként se látszik, és a korroziotol talán véd is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 nekem jolenne az ezüst is :( és ha másfél évet kibir, akkor jo a sima spray is ;) felnitől egyébként se látszik, és a korroziotol talán véd is :) Ha nem látszik akkor minek?A tudat?? Számomra egyébként a gagyi kategória, ha 1 nem sportos autón le van fújva a féknyereg, a dobfékről már nem is beszélnék.Sorry Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Ha nem látszik akkor minek?A tudat?? Számomra egyébként a gagyi kategória, ha 1 nem sportos autón le van fújva a féknyereg, a dobfékről már nem is beszélnék.Sorry Ebben egyet is értek veled,csak sajnos elég csúnyán néz ki mikor a féktárcsa vagy dob tiszta rozsda :( .Én se lennék híve ennek,de muszáj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Igen pont ezt akartam írni hogy inkább nézzen ki gagyin mint tiszta rozsdásan. Lemezfelnin egyenlőre semmit nem jelent valóban, de ha jön a nyár és rárakod a csilli-villi alukat akkor ne az látszódjon már hogy egy tiszta rozsdás dob vagy féknyereg van belül. Akkor már inkább egy gagyi piros féknyerget ill dobot lehessen látni. Szvsz. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Arról volt szó, hogy úgyse látszik.Én erre reagáltam. Ha már látszik, akkor persze nem szép a rozsda, de akkor se fessük már a dobot pirosra(az már annyira gagyi, hogy le se tudom írni).Inkább a fekete.Nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Arról volt szó, hogy úgyse látszik.Én erre reagáltam. Ha már látszik, akkor persze nem szép a rozsda, de akkor se fessük már a dobot pirosra(az már annyira gagyi, hogy le se tudom írni).Inkább a fekete.Nem? Persze,a piros szóba se jöhet :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December11, 2007 Megoszt Elküldve December11, 2007 Arról volt szó, hogy úgyse látszik.Én erre reagáltam. Ha már látszik, akkor persze nem szép a rozsda, de akkor se fessük már a dobot pirosra(az már annyira gagyi, hogy le se tudom írni).Inkább a fekete.Nem? Nemtom. Nekem bejön pirosan. Majd lefényképezem hogy milyen mert a jobb hátsó kereket úgyis le kell szednem mégegyszer. Elforog a dob külön az agytől. Nincs benne az a kis csavar ami megfogná. Le akartam szedni a dobot hogy megnézzem mi a gond, mert úgyláttam mintha bele lenne törve a csavar. De nem tudom hogy jön le. Az érdekesség az egészben az hogy elvileg 2hete volt fékbetét cserélve. Most vagy a napokban tört el az a csavar, vagy a szerelő cseszett rá és összerakta csavar nélkül. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 én se pirosra akartam, meg nem is a "tuning" miatt, hanem csak a korrozio ellen, nekem meg az ezüst jönne be rajta egyébkéntlemezfelninél is látszik ha le van festve a dob és a nyereg, igaznem annyira mint alufelnivel, de sokkal jobban, mint festés nélkül. sajan dob van hátul nekem is, de akárhogyis szebb a dob is festve mint rozsdásan, meg ha lefestem, akkor valamivel kevésbé fog rozsdálni tovább. zsolti akkor neekd hátul jo fékeltérésed lehet, de most ha jol emlékszem, az a csillagcsavar csak annyira rögzíti, hogy ne essen le kerékcserénél, és a 4 kerékcsavar rögzíti igazábol... vagy nemjol emlékszem??? állítottam a kézifékemen, egyedül gurulgatva fog szépen, de ha 4 en vagyunk akkor igencsak nem fog... olyan 4 et kattan fulra feltépve... dobot lehetne szabályozni, mert eléggé barázdás, de ezenkivül mi lehet még a baj?? ferodor még van a pofákon, az szerintem elég vastag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 max. annyi lehet a baj, hogy ez igazából nem kézi, hanem csak rögzítő fék. :( Vagyis nem "ráncigálásra való. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 max. annyi lehet a baj, hogy ez igazából nem kézi, hanem csak rögzítő fék. :( Vagyis nem "ráncigálásra való. ;) őő nekem csak dob van hátul, meg haveromnak anno sokkal jobban fogott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 zsolti akkor neekd hátul jo fékeltérésed lehet, de most ha jol emlékszem, az a csillagcsavar csak annyira rögzíti, hogy ne essen le kerékcserénél, és a 4 kerékcsavar rögzíti igazábol... vagy nemjol emlékszem??? De bizony. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 akkor már hogy fordulna el a fékdob???? más lesz ott a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 akkor már hogy fordulna el a fékdob???? más lesz ott a probléma. Hát akkor elméletileg nincs probléma, mert a 4csavar most is rögzíti. Tehát elvileg most nem forog külön a dob és a tengely. Vagy rosszul gondolom? ;) Egyébként most cseréltek a hátsó fékben betétet. Sztem a csórikám észre vette volna ha valami nem 100 ott. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 Hát akkor elméletileg nincs probléma, mert a 4csavar most is rögzíti. Tehát elvileg most nem forog külön a dob és a tengely. Vagy rosszul gondolom? ;) Egyébként most cseréltek a hátsó fékben betétet. Sztem a csórikám észre vette volna ha valami nem 100 ott. :( Jól gondolod!.....Sőt korábban sem foroghatott el külön a fékdob és a tengely, hacsak nincs tengelytörésed!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 bazki megint nincs semmi kézifékem:S ez miért lehet?? nyulik valami vagy mi van?:( esetleg arra gondolok, hogy eddig nemigazán volt bántogatva, és most igazodott el rendesen, bár 6 év alatt lett volna ideje... na mindegy majd megprobálok még ráállítani. ja és a fékolaj szerintem a tartálybol veszi fel a vizet, mivel fékezéskor szivja befelé a levegőt, mikor meg felengedjük a pedált, akkor nyomja kifelé. bár nem tudom beszivja e egyáltalán a kupaknál a levegőt..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts