Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Szinter hőálló? Szerintem az túl vastag. Teljeset biztos nem lehet bevonni vele, és a széleknél könnyebben lepattog majd. De lehet nem. ;)

Amúgy tiszta hülyeség ez a hőálló, nem hőálló. Meddig? :(

Festékbolt után nézz körül a google-ban. ;)

Még jó... kemencében égetik rá a fémre :) :(

És gyári megoldásban mindig szinterzve van. :D

A szinter jóval tartósabb tud lenni, mint a festék.

Link to comment
Megosztás:

Na pont erre gondoltam. Ha nem fedi le teljesen, akkor a széleknél könnyebben sérül/pattog.

nemnem. egy jó minőségű szinter nem pattoghat egykönnyen...

(nekem a kartervédő is annó szinterezve lett, és igaz hogy az alja

kapott az élettől, így azon már nem sok van, de a tetején attól függetlenül

hogy benne van az ország domborzati képe, sértetlen a szinter :( )

Link to comment
Megosztás:

Féknyerget mivel érdemes fösteni? Most voltam a festékesboltban itt a városban és azt mondták hogy hőálló festék, szinesben nem létezik. Legalábbis ahonnan ők hozzák a festéket ott csak fekete, ezüst és ha jól emlékszem arany van. :(

Milyen jól is nézne ki a verda kályhaezüst féknyergekkel. ;) :) :(

Bp XXII. ker Campona bevásárlóban levő Tecsóban láttam pár hete piros féknyereg festéket. Különben a szinterezést tartom a leghatásosabbnak, de ahhoz előbb homokfújatni kell. A legjobb az olyan műhely ahol a kettőt egy helyen végzik, pl: 2030 Érd, Janka u. 11.

Link to comment
Megosztás:

nekem jolenne az ezüst is :(

és ha másfél évet kibir, akkor jo a sima spray is ;)

felnitől egyébként se látszik, és a korroziotol talán véd is :)

Ha nem látszik akkor minek?A tudat??

Számomra egyébként a gagyi kategória, ha 1 nem sportos autón le van fújva a féknyereg, a dobfékről már nem is beszélnék.Sorry

Link to comment
Megosztás:

Ha nem látszik akkor minek?A tudat??

Számomra egyébként a gagyi kategória, ha 1 nem sportos autón le van fújva a féknyereg, a dobfékről már nem is beszélnék.Sorry

Ebben egyet is értek veled,csak sajnos elég csúnyán néz ki mikor a féktárcsa vagy dob tiszta rozsda :( .Én se lennék híve ennek,de muszáj.

Link to comment
Megosztás:

Igen pont ezt akartam írni hogy inkább nézzen ki gagyin mint tiszta rozsdásan. Lemezfelnin egyenlőre semmit nem jelent valóban, de ha jön a nyár és rárakod a csilli-villi alukat akkor ne az látszódjon már hogy egy tiszta rozsdás dob vagy féknyereg van belül. Akkor már inkább egy gagyi piros féknyerget ill dobot lehessen látni. Szvsz. :(

Link to comment
Megosztás:

Arról volt szó, hogy úgyse látszik.Én erre reagáltam.

Ha már látszik, akkor persze nem szép a rozsda, de akkor se fessük már a dobot pirosra(az már annyira gagyi, hogy le se tudom írni).Inkább a fekete.Nem?

Nemtom. Nekem bejön pirosan. Majd lefényképezem hogy milyen mert a jobb hátsó kereket úgyis le kell szednem mégegyszer. Elforog a dob külön az agytől. Nincs benne az a kis csavar ami megfogná. Le akartam szedni a dobot hogy megnézzem mi a gond, mert úgyláttam mintha bele lenne törve a csavar. De nem tudom hogy jön le. Az érdekesség az egészben az hogy elvileg 2hete volt fékbetét cserélve. Most vagy a napokban tört el az a csavar, vagy a szerelő cseszett rá és összerakta csavar nélkül. :(

Link to comment
Megosztás:

én se pirosra akartam, meg nem is a "tuning" miatt, hanem csak a korrozio ellen, nekem meg az ezüst jönne be rajta

egyébkéntlemezfelninél is látszik ha le van festve a dob és a nyereg, igaznem annyira mint alufelnivel, de sokkal jobban, mint festés nélkül.

sajan dob van hátul nekem is, de akárhogyis szebb a dob is festve mint rozsdásan, meg ha lefestem, akkor valamivel kevésbé fog rozsdálni tovább.

zsolti akkor neekd hátul jo fékeltérésed lehet, de most ha jol emlékszem, az a csillagcsavar csak annyira rögzíti, hogy ne essen le kerékcserénél, és a 4 kerékcsavar rögzíti igazábol... vagy nemjol emlékszem???

állítottam a kézifékemen, egyedül gurulgatva fog szépen, de ha 4 en vagyunk akkor igencsak nem fog...

olyan 4 et kattan fulra feltépve...

dobot lehetne szabályozni, mert eléggé barázdás, de ezenkivül mi lehet még a baj?? ferodor még van a pofákon, az szerintem elég vastag.

Link to comment
Megosztás:

akkor már hogy fordulna el a fékdob????

más lesz ott a probléma.

Hát akkor elméletileg nincs probléma, mert a 4csavar most is rögzíti. Tehát elvileg most nem forog külön a dob és a tengely. Vagy rosszul gondolom? ;)

Egyébként most cseréltek a hátsó fékben betétet. Sztem a csórikám észre vette volna ha valami nem 100 ott. :(

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor elméletileg nincs probléma, mert a 4csavar most is rögzíti. Tehát elvileg most nem forog külön a dob és a tengely. Vagy rosszul gondolom? ;)

Egyébként most cseréltek a hátsó fékben betétet. Sztem a csórikám észre vette volna ha valami nem 100 ott. :(

Jól gondolod!.....Sőt korábban sem foroghatott el külön a fékdob és a tengely, hacsak nincs tengelytörésed!!!

Link to comment
Megosztás:

bazki megint nincs semmi kézifékem:S

ez miért lehet?? nyulik valami vagy mi van?:(

esetleg arra gondolok, hogy eddig nemigazán volt bántogatva, és most igazodott el rendesen, bár 6 év alatt lett volna ideje...

na mindegy majd megprobálok még ráállítani.

ja és a fékolaj szerintem a tartálybol veszi fel a vizet, mivel fékezéskor szivja befelé a levegőt, mikor meg felengedjük a pedált, akkor nyomja kifelé.

bár nem tudom beszivja e egyáltalán a kupaknál a levegőt.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.