Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hol?

Nem a rendőrpalota mögött a Teve utcában? Mer a lágymányosi onnan még elég messze van...

Bocs, igazad van, kevertem a Metabondos dologgal :wacko:

Hiába, korán keltem, na :unsure:

Elküldve
Bocs, igazad van, kevertem a Metabondos dologgal :wacko:

Hiába, korán keltem, na :unsure:

Akkor itt, ugye?: :lol:

Cím: Budapest, XIII. ker. Teve utca 41. A "Teve Center" épületében.

(az ORFK székháztól 660 méterre)

Megközelíthető a 3-as metró Forgach utcai megállójától, valamint a 120-as és 32-es busszal is.

___________________

Írtam nekik mailt... Van nekik Brembo és hasonló márkák is??? Nem csak gyárival foglalkoznak?

És ha besétálok, és mondom, hogy mi kell, és fizetek.... már adják is???

Elküldve
....És ha besétálok, és mondom, hogy mi kell, és fizetek.... már adják is???....

Nem feltétlenül.

Ha pl. elafántot akarsz venni, akkor abban nem tudnak segíteni :unsure:

Hívd fel őket és érdeklődj, hogy a kiválasztott alkatrészt milyen gyártótól származó van náluk és van-e jelenleg raktáron.

Elküldve
Tudok egy egyszerű megoldást: ha BP-en is jársz, a Csergőben tuti kapsz, az oldal alján megtalálod a reklámjukat, arra kattintva az oldalukon megvan a címük is. Úgy rémlik, a lágymányosi híd környékén vannak. Ha klubtag lennél, még kedvezményed is lenne :wacko:

Egyébként az Ate sem rossz márka tudtommal :unsure:

Nem a Lágymányosi, hanem a Gubacsi hidnál van egy boltjuk ami nemrég nyilt, de a Teve utcai is működik.

Elküldve

hát én mikor hidat cseréltem szétszedtem az egyik dobot, de a vál miatt vissza kellett állitani kicsit az automatán, felraktam meghuzgáltam a kétiféket vagy 40X de akkor is az egyik oldalon már egy kattra is fogott a kézifék, de a másikon csak 3 kattra:S

pedálfékre nem huz az auto semeree, de a kézifékem miota itt van azota is fos max kicsit tud megcsuszni:S

és meg se fogja rendesen a kocsit állobase csak sebességgel:S

lassan elkopik az első fékbetét, igy az csere és a tárcsát szabályozni kell, akkor már elviszem a dobokat is

a hátsó fékpofákat felsziszolom kifujom, és akkor remélhetőleg már lesz kézifékem is illeve eccerre fog fogni:)

Elküldve
nem olyan vastag az a dob, hogy sokat lehessen szabályozni rajta. Ha meg még lehet, akkor a fékpofa nem lesz jó. Csiszolással sem, mivel túl vékony lesz, inkább csere.

Ja, ja ha már válla van akkor nagy az esély hogy nagyobb lesz az átmérő a megengedettnél, ha jól tudom 201 mm.

Elküldve
Ja, ja ha már válla van akkor nagy az esély hogy nagyobb lesz az átmérő a megengedettnél, ha jól tudom 201 mm.

Az átmérő nem fog nőni.

A tárcsa vastagsága fog csökkenni.

Elküldve
Na ez nekem új, legalábbis az, hogy a dobot is lehet szabályozni.

Biztos lehet, csak én még nem találkoztam ilyennel.

Szerelőnek már én is fizettem fékdob-szabályzásért. Tehát van ilyen :unsure: :wacko:

Elküldve

hát én ugy tudom lehet azt is

régi kocsikon se cserélték, pedig azokon volt olyan hogy elől hátul az volt.

hát remélem lehet még, nem kéne 6 évesen uj fékdobot venni...

Elküldve
hát én ugy tudom lehet azt is

régi kocsikon se cserélték, pedig azokon volt olyan hogy elől hátul az volt.

hát remélem lehet még, nem kéne 6 évesen uj fékdobot venni...

Sztem ez nem csak életkor kérdése, hanem az elhasználtságé is. "Lejtőn le meghúzatni, a végén nagyot fékezni." :wacko: :unsure:

Elküldve
az tuti igazad van

de rem még ez határon belül lesz

nem akarok uj dobokat venni hozzá

Próbáldd meg a szabályoztatást, aztán ha nagyobb az átmérő, mint kéne akkor lehet venni új dobokat. :unsure:

Elküldve
Próbáldd meg a szabályoztatást, aztán ha nagyobb az átmérő, mint kéne akkor lehet venni új dobokat. :unsure:

ettől egyszerűbb, hogy a műhelyben a szaki rámér, aztán ha 1 mm-re van a határtól, én el is felejteném, mert szabályozás után az szinte a határon lesz, ami meg életveszélyes. Fékkel meg nem lehet viccelni. Ja, ha van otthon tolómérő, akkor otthon is rá lehet mérni, csak ne a peremet, hanem a legnagyobb átmérőt kell megmérni.

Amúgy a régi autók, és ezek közt annyi a különbség, pláne a keleti régiekkel összevetve, hogy míg egy trabi, skoda stb. fékdob elég vaskos volt, addig ezek már nem rendelkeznek olyan anyagvastagságokkal, így hamarabb visszahűlnek, ami nem mellékes, kisebb a rugózatlan tömeg stb.

Ja, és a user szinte mindig kénytelen cserélni, igaz csak 100e km felett többnyire, míg a régieket szabályozgattuk, ám nem 100e... hanem 10-20e km-enként...

Elküldve
ettől egyszerűbb, hogy a műhelyben a szaki rámér, aztán ha 1 mm-re van a határtól, én el is felejteném, mert szabályozás után az szinte a határon lesz, ami meg életveszélyes. Fékkel meg nem lehet viccelni. Ja, ha van otthon tolómérő, akkor otthon is rá lehet mérni, csak ne a peremet, hanem a legnagyobb átmérőt kell megmérni.

Amúgy a régi autók, és ezek közt annyi a különbség, pláne a keleti régiekkel összevetve, hogy míg egy trabi, skoda stb. fékdob elég vaskos volt, addig ezek már nem rendelkeznek olyan anyagvastagságokkal, így hamarabb visszahűlnek, ami nem mellékes, kisebb a rugózatlan tömeg stb.

Ja, és a user szinte mindig kénytelen cserélni, igaz csak 100e km felett többnyire, míg a régieket szabályozgattuk, ám nem 100e... hanem 10-20e km-enként...

Úgy is lehet. Bár én úgy tudom, hogy az alap átmérő 200 mm, ami 201-re esztergálható maximum.

Az otthoni sima tolómérővel meg nem tudod megmérni a dobot, mert a kialakult peremrész miatt nem tudod beilleszteni a fékpofa álltal kimart részbe.

Elküldve

jaja furatmérő kell

furatmikro stb:(

azt egyébként láttam, hogy elég vékony anyagbol van de én csak 65 nél tartok kmben:S

és mennyibe kerül két uj akkor??

Elküldve
5-8e között, az egyik B-bel kezdődő árdira végződő katalógusáruháza szerint. 2-3e-ért szabályoznak felénk/db... kicsit vicces, hogy alig többért újat lehet venni

Követketetés: újat kell venni. :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.