zotya975 Elküldve Szeptember20, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2016 10 órája, aholy írta: A Tied nem megy már annyit? http://imgur.com/a/QJk86 GPS-el mérve olyan 148 a vége... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember20, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2016 9 órája, wookie írta: Még akár daewooból, vagy chevyből is. Vagy Saabból, igaz? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 Hali Fékfolyadék cseréhez mennyi mennyiség kell? fél kilót vettem, gondolom ez kevés lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 Szia! Az kevés lesz. Nekem a 2 db. literes (vagy kilós) palackból maradt meg olyan kb. 3 deci. Nem kell a rendszerbe ilyen sok, de mi mondjuk addig pumpáltuk még már a teljesen tiszta nem jött mindenhol, és utána lett alaposan körbe lételenítve. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November6, 2016 Megoszt Elküldve November6, 2016 Liter az nem kiló. Kb fél liter van a rendszerben, ha csak ezt akarod cserélni, és ügyes vagy, akkor elég egy liter, de ha egy üres rendszert akarsz feltölteni, akkor bőven több kell, mert sokat átnyomsz rajta mire lelégtelenedik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve December24, 2016 Megoszt Elküldve December24, 2016 Kis hangja volt már egy hete fékemnek néha, gondoltam betét már végét járja és lassan cserés lesz, aztán Győrből haza úton egy nagyobb fékezésnél volt egy kis hussanás, és onnét végig surrogott. Így a karácsonyi program megvolt... (jobb felső betét az érdekes) Kép Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2016 Megoszt Elküldve December24, 2016 1 óra, Stevy írta: Kis hangja volt már egy hete fékemnek néha, gondoltam betét már végét járja és lassan cserés lesz, aztán Győrből haza úton egy nagyobb fékezésnél volt egy kis hussanás, és onnét végig surrogott. Így a karácsonyi program megvolt... (jobb felső betét az érdekes) Kép Ja hát kopó alkatrész. Én általában téli-nyári kerék cserekor szoktam ránézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve December24, 2016 Megoszt Elküldve December24, 2016 Akkor ránéztem én is, csak úgy látszik pont a rossz oldalra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2016 Megoszt Elküldve December24, 2016 28 perce, Stevy írta: Akkor ránéztem én is, csak úgy látszik pont a rossz oldalra. Nekem mindíg ugyanaz az oldalnak ugyanaz a fele kopik jobban. Cseréltem már közben dugattyúkat ( vagyis felújítottam) főfékhengert, de marad a félrekopás, de ezt már több astrán is láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve December24, 2016 Megoszt Elküldve December24, 2016 Melyik szokott neked előbb lefutni ? Nekem a sofőr oldali külső betét volt, a többi azért még tavaszig kibírta volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve December25, 2016 Megoszt Elküldve December25, 2016 (edited) 11 órája, zotya975 írta: Nekem mindíg ugyanaz az oldalnak ugyanaz a fele kopik jobban. Cseréltem már közben dugattyúkat ( vagyis felújítottam) főfékhengert, de marad a félrekopás, de ezt már több astrán is láttam. A félrekopást többek között a féknyerget tartó konzol kiverődése is okozza. A felfekvő felületek kiverődnek és a fékbetét szeretne ott megülni és meg is fog. (Raknék be képet, de nem jelenik meg pedig csak 60kB.) Módosítva December25, 2016 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December25, 2016 Megoszt Elküldve December25, 2016 11 órája, Stevy írta: Melyik szokott neked előbb lefutni ? Nekem a sofőr oldali külső betét volt, a többi azért még tavaszig kibírta volna. Úgy rémlik nekem is a sofőroldali külső. 1 órával ezelőtt, HaPetya írta: A félrekopást többek között a féknyerget tartó konzol kiverődése is okozza. A felfekvő felületek kiverődnek és a fékbetét szeretne ott megülni és meg is fog. (Raknék be képet, de nem jelenik meg pedig csak 60kB.) Hát lehet, úgy rémlik egyszer komplett féknyerget is cseréltem, de ebben nem vagyok már biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 Üzemszerűen a dugattyú felölinek kell jobban kopnia, ha nem így van, valamint a jobb és bal oldal nem egyformán kopik, akkor ott valami baj van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 (edited) 20 perce, wookie írta: Üzemszerűen a dugattyú felölinek kell jobban kopnia, ha nem így van, valamint a jobb és bal oldal nem egyformán kopik, akkor ott valami baj van. Üzemszerűen, vagyis karbantartott autóról lévén szó, úszónyeregnél is és más konstrukciónál is szimmetrikusan kell kopnia. Nem kophat jobban a dugattyú felőli oldal sem, hiszen ugyanakkora erő terheli mindkét oldalt, mert hogy összeszorításról van szó. Vagy a gumipersely berohad (és így nem tud szabadon önbeállóan mozogni) ami ritkábban fordul elő, mint a nyeregtartó kiverődése. Módosítva December27, 2016 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 Nem, az úszónyereg sosem kopik szimmetrikusan, mivel a dugattyú felöl kap közvetlen erőt, a külső betét már csak közvetetten. Szimetrikusan csak a fix nyergek kopnak, ahol a külső és belső oldalon is van dugattyú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 22 perce, wookie írta: Üzemszerűen a dugattyú felölinek kell jobban kopnia, ha nem így van, valamint a jobb és bal oldal nem egyformán kopik, akkor ott valami baj van. 6 perce, HaPetya írta: Üzemszerűen, vagyis karbantartott autóról lévén szó, úszónyeregnél is és más konstrukciónál is szimmetrikusan kell kopnia. Nem kophat jobban a dugattyú felőli oldal sem, hiszen ugyanakkora erő terheli, mert hogy összeszorításról van szó. Vagy a gumipersely berohad ami ritkábban fordul elő mint a nyeregtartó kiverődése. Passz, szétszedtem más sokszor úgy emlékszem egyszer gumiperselyt is cseréltem, a nyereg szemre nincs kiverődve hőálló rézpasztával szoktam megkenni a csúszó felületet, nálam van 8 éve azóta tuti ilyen, most raktam bele a 3. fékbetét szettet, mindegyik így kopott. Tárcsát csak egyszer cseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve December27, 2016 Megoszt Elküldve December27, 2016 (edited) Ezt hogy érted, közvetlen vagy közvetett? Szerintem erőtanilag mindegy, hogy a dugattyú nyomja az egyiket és maga a nyereg húzza a másikat. A fékfolyadék által létrehozott nyomás pontosan ugyanakkora erőt fejt ki a dugattyúra mind a nyeregre. Hatás-ellenhatás törvénye. Másik példa: ha egy motor brutálisan feltöltök akkor nemcsak a dugattyúhoz és a forgattyús mechanizmushoz kell(ene) hozzányúlni hanem a hengerfejcsavarokat is vaskosabbra lecserélni, mielőtt a hengerfejet lelövi magáról. Statika csak így jön ki és természetesen feltételezzük, hogy a betétek akadálytalanul tudnak elmozdulni. Na ez utóbbi nincs már meg 20 éves autókon. Én a nyeregtartót kicsit utánamunkáltam, szépen szimmetrikusan kopnak. Módosítva December27, 2016 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 (edited) Üdv cartársak! Kellene egy kis segítség,műszaki előtt állok,szétkaptam a fékeket és cserélnem kell a betéteket is és a fékpofákat is. Az a problémám,hogy nem tudom előre milyen betéteket vegyek.Azt lemértem,hogy 236-os hűtött féktárcsám van,amikor rendeltem volna a betéteket,akkor szembesültem vele,hogy csak fékbetét méretek vannak,nincs konkrétan ott,hogy a 236-os tárcsához melyek valók. A hátsókkal nem vagyok bajban,azok 200/46 os dobok. A vas 2001 f astra classic 1,6 (x16szr). Sajnos egyszerűen nincs időm megint szétkapni és leméregetni,azt sem tudom mikor lesz időm rá,pedig időszerű lenne mielőbb rendbe tennem,hogy műszakiig összekopjanak a betétek és pofák. Árfekvésben a valeo és az ate között gondolkodom.Az Unix és Bárdi jöhet szóba nálam. Módosítva Február16, 2017 : Szabadij Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 (edited) 2 órája, Szabadij írta: Üdv cartársak! Kellene egy kis segítség,műszaki előtt állok,szétkaptam a fékeket és cserélnem kell a betéteket is és a fékpofákat is. Az a problémám,hogy nem tudom előre milyen betéteket vegyek.Azt lemértem,hogy 236-os hűtött féktárcsám van,amikor rendeltem volna a betéteket,akkor szembesültem vele,hogy csak fékbetét méretek vannak,nincs konkrétan ott,hogy a 236-os tárcsához melyek valók. A hátsókkal nem vagyok bajban,azok 200/46 os dobok. A vas 2001 f astra classic 1,6 (x16szr). Sajnos egyszerűen nincs időm megint szétkapni és leméregetni,azt sem tudom mikor lesz időm rá,pedig időszerű lenne mielőbb rendbe tennem,hogy műszakiig összekopjanak a betétek és pofák. Árfekvésben a valeo és az ate között gondolkodom.Az Unix és Bárdi jöhet szóba nálam. A tömör 236-os tárcsához való jó a hűtötthöz is. És szerintem a 256-os tárcsához is. Ha jól emlékszem 141 mm magas a betét. Magyarul kétféle betét méret van, ezek és Van-hoz való, de az még magasabb. Módosítva Február16, 2017 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 2 órája, Szabadij írta: Üdv cartársak! Kellene egy kis segítség,műszaki előtt állok,szétkaptam a fékeket és cserélnem kell a betéteket is és a fékpofákat is. Az a problémám,hogy nem tudom előre milyen betéteket vegyek.Azt lemértem,hogy 236-os hűtött féktárcsám van,amikor rendeltem volna a betéteket,akkor szembesültem vele,hogy csak fékbetét méretek vannak,nincs konkrétan ott,hogy a 236-os tárcsához melyek valók. A hátsókkal nem vagyok bajban,azok 200/46 os dobok. A vas 2001 f astra classic 1,6 (x16szr). Sajnos egyszerűen nincs időm megint szétkapni és leméregetni,azt sem tudom mikor lesz időm rá,pedig időszerű lenne mielőbb rendbe tennem,hogy műszakiig összekopjanak a betétek és pofák. Árfekvésben a valeo és az ate között gondolkodom.Az Unix és Bárdi jöhet szóba nálam. Ha ez segít én ferodot vettem 236-os hütőtt tárcsához! Ez a cikkszáma: FDB732 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 1 órával ezelőtt, free0228 írta: Ha ez segít én ferodot vettem 236-os hütőtt tárcsához! Ez a cikkszáma: FDB732 Köszönöma cikkszámod alapján este meló után rákeresek és az biztos segít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 Üdv. Az első tárcsafék uszónyereg vezetőcsapnak milyen menete van:12x1.25 vagy 12x1.5.Valamint a Cromax alkatrész üzlet Győrben hol van. Segitségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 36 perce, csjanos46 írta: Üdv. Az első tárcsafék uszónyereg vezetőcsapnak milyen menete van:12x1.25 vagy 12x1.5.Valamint a Cromax alkatrész üzlet Győrben hol van. Segitségeteket előre is köszönöm. A vezetőcsap? Nálam M9x1.25 Vagy másra gondolunk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 19 órája, csjanos46 írta: Üdv. Az első tárcsafék uszónyereg vezetőcsapnak milyen menete van:12x1.25 vagy 12x1.5.Valamint a Cromax alkatrész üzlet Győrben hol van. Segitségeteket előre is köszönöm. Itt van, de amióta ide költözött és más lett az eladó elég nyögvenyelősen megy a vásárlás, szinte semmi nincs a boltban, úgy kell hozatni, és az is bizonytalan hogy mikor és jót hoznak-e. Ha sürgősen kell, van az unixnál is:http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=e2b46e10113eb15198d7cf0b922804e1&cMegnNr=7456 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 Zotya köszi az infót kár hogy csökken a választék,pedig segítőkészek voltak a régiek és korrekt áraik voltak. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts