zotya975 Elküldve Augusztus14, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2016 2 órája, Bundee írta: Ha 236 tömör tárcsa, annál meg pár nagyobb fékezés és máris megtud sülni. Ja az ember el sem hiszi addíg amig egy hegyi lejtmenet után nem tudsz bekanyarodni mert nyomod a féket aztán semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Szeptember18, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2016 On 2016. 08. 14. at 18:07, zotya975 írta: Ja az ember el sem hiszi addíg amig egy hegyi lejtmenet után nem tudsz bekanyarodni mert nyomod a féket aztán semmi. Én most hajtok egy 208 pözsót aminek baromi jó féke van, visszaülök az astrába, és nem érzem a fékhatást. Korábban éreztem, hogy kicsit gyengécske, és fontolgattam hogy nagy fékesre alakítom a kocsit, de amúgy elvoltam vele. Most viszont egyszerűen nem érzem hogy jó lenne az a fékteljesítmény, amit tud az astra. Szóval most aktívan olvasgatok vissza a fórumban, hogy hogyan is kell nagyfékesre alakítani az astrát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 8 órája, joecockroach írta: Én most hajtok egy 208 pözsót aminek baromi jó féke van, visszaülök az astrába, és nem érzem a fékhatást. Korábban éreztem, hogy kicsit gyengécske, és fontolgattam hogy nagy fékesre alakítom a kocsit, de amúgy elvoltam vele. Most viszont egyszerűen nem érzem hogy jó lenne az a fékteljesítmény, amit tud az astra. Szóval most aktívan olvasgatok vissza a fórumban, hogy hogyan is kell nagyfékesre alakítani az astrát. Ismerem az érzést... Miután vezettem egy H Astrát, és miután visszaültem a sajátomba és majdnem nekimentem a kapunak, mert nyomtam én a féket, de nem akart megállni, na akkor döntöttem a fejlesztés mellett. Első lépésként beszereztem egy 22-es főfékhengert. Második lépésként 256-os tárcsa+betét+féknyereg+konzol kombót kapott a gép. Most úgy érzem, hogy rendesen fognak a fékek... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 (edited) 9 órája, joecockroach írta: Én most hajtok egy 208 pözsót aminek baromi jó féke van, visszaülök az astrába, és nem érzem a fékhatást. Korábban éreztem, hogy kicsit gyengécske, és fontolgattam hogy nagy fékesre alakítom a kocsit, de amúgy elvoltam vele. Most viszont egyszerűen nem érzem hogy jó lenne az a fékteljesítmény, amit tud az astra. Szóval most aktívan olvasgatok vissza a fórumban, hogy hogyan is kell nagyfékesre alakítani az astrát. ha nem sűrgős, valószínű lessz eladó szettem. 280/260-as. felújított nyergekkell, új tárcsa, új betét (max 5000km van bennük). (brembo tárcsa, textar betét) ehez már minimum 15ös kerekek kellenek. Módosítva Szeptember19, 2016 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 Azért azt nem mondanám hogy gyenge a fék, inkább csak nincs túlszervózva mint sok autón. ( próbáljatok egyszer bal lábbal fékezni)Ezen a sajnálatos esetrtől készült videón is látszik, hogy a fékerő pont elég ahhoz hogy blokkolja a kereket, és az adott gumival a maximális lassulást hozza létre..tehetsz erre a kocsira bármekkora féket, ha más nem változtatsz nem fogsz hamarabb megállni. Ha emelet tudod növelni a súrlódást, szélesebb, vagy jobb minőségű gumival akkor igen. Persze hogy mikor fogy el a kis -tömör tárcsa hatásfoka lejtőn az megint más kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 45 perce, zotya975 írta: Azért azt nem mondanám hogy gyenge a fék, inkább csak nincs túlszervózva mint sok autón. ( próbáljatok egyszer bal lábbal fékezni)Ezen a sajnálatos esetrtől készült videón is látszik, hogy a fékerő pont elég ahhoz hogy blokkolja a kereket, és az adott gumival a maximális lassulást hozza létre..tehetsz erre a kocsira bármekkora féket, ha más nem változtatsz nem fogsz hamarabb megállni. Ha emelet tudod növelni a súrlódást, szélesebb, vagy jobb minőségű gumival akkor igen. Persze hogy mikor fogy el a kis -tömör tárcsa hatásfoka lejtőn az megint más kérdés. pedig lényeges különbség van a kis tárcsa, kis dob, és az elöl 280, hátul 260as tárcsa között, nem fényezni akarom, de sokkal hatásosabb, határozottabb Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 Nekem 256-os tárcsával, és hátul a kisátmérőjű széles dobbal sokkal jobb lett a lassulása az autónak mint előtte a 236-os hűtött tárcsával. A kerekek nem változtak, 195/50R15-ös Falkenek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 12 perce, aholy írta: pedig lényeges különbség van a kis tárcsa, kis dob, és az elöl 280, hátul 260as tárcsa között, nem fényezni akarom, de sokkal hatásosabb, határozottabb 7 perce, pszilaj írta: Nekem 256-os tárcsával, és hátul a kisátmérőjű széles dobbal sokkal jobb lett a lassulása az autónak mint előtte a 236-os hűtött tárcsával. A kerekek nem változtak, 195/50R15-ös Falkenek... Hát lehet, majd ha egyszer mindennel végzek, ( tehát soha) elkezdek nagyfékesíteni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 42 perce, zotya975 írta: Hát lehet, majd ha egyszer mindennel végzek, ( tehát soha) elkezdek nagyfékesíteni. Nekem ilyen az éndzsöláj lámpa. Tudom, gáz hogy tetszik, na de mit tegyek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 2 perce, pszilaj írta: Nekem ilyen az éndzsöláj lámpa. Tudom, gáz hogy tetszik, na de mit tegyek... Azt mondták többen akik beszerelték hogy nem jobb mint a sima H4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 Jobban néz ki vele a kocsi a parkolóban viszont este nem lehet annyira látni az utat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 3 órája, zotya975 írta: Azért azt nem mondanám hogy gyenge a fék, inkább csak nincs túlszervózva mint sok autón. ( próbáljatok egyszer bal lábbal fékezni)Ezen a sajnálatos esetrtől készült videón is látszik, hogy a fékerő pont elég ahhoz hogy blokkolja a kereket, és az adott gumival a maximális lassulást hozza létre..tehetsz erre a kocsira bármekkora féket, ha más nem változtatsz nem fogsz hamarabb megállni. Ha emelet tudod növelni a súrlódást, szélesebb, vagy jobb minőségű gumival akkor igen. Persze hogy mikor fogy el a kis -tömör tárcsa hatásfoka lejtőn az megint más kérdés. Új Hankook gumijaim vannak, elég jól tapadnak. Egy satuféknél nem szoktak megcsúszni, még az ABS is nagyon ritkán dolgozik. Észrevettem hogy nagyobb tempóról (90 körül) már nehezen áll meg a kocsi, taposom taposom, de nem akar megállni. Műszakin volt a kocsi év elején, akkor meg nem volt gond a fékekkel a műszer szerint. A fékekben elöl 18000 km van, hátul nem cseréltem, ott már érik a felújítás. Nekem 236os hűtött tárcsám van, a 256oson agyaltam, csak még nem vagyok képben, hogy pontosan miket kell beszerezni. 7 órája, aholy írta: ha nem sűrgős, valószínű lessz eladó szettem. 280/260-as. felújított nyergekkell, új tárcsa, új betét (max 5000km van bennük). (brembo tárcsa, textar betét) ehez már minimum 15ös kerekek kellenek. Nem sürgős, csak ez lehet nem is lenne jó nekem a kerekek miatt, mivel most is 14 collos van új gumikkal, azoktól nem válnék meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 1 órával ezelőtt, joecockroach írta: Új Hankook gumijaim vannak, elég jól tapadnak. Egy satuféknél nem szoktak megcsúszni, még az ABS is nagyon ritkán dolgozik. Észrevettem hogy nagyobb tempóról (90 körül) már nehezen áll meg a kocsi, taposom taposom, de nem akar megállni. Műszakin volt a kocsi év elején, akkor meg nem volt gond a fékekkel a műszer szerint. A fékekben elöl 18000 km van, hátul nem cseréltem, ott már érik a felújítás. Nekem 236os hűtött tárcsám van, a 256oson agyaltam, csak még nem vagyok képben, hogy pontosan miket kell beszerezni. Nem sürgős, csak ez lehet nem is lenne jó nekem a kerekek miatt, mivel most is 14 collos van új gumikkal, azoktól nem válnék meg. Tárcsa+betét, féknyereg+tartókonzol, meg egy nagy főfékhenger(22 mm-es)+devander, amit te hamar fogsz találni, mert ABS-es egy csomó van. ABS nélküli meg olyan mint a fehér holló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 39 perce, pszilaj írta: Tárcsa+betét, féknyereg+tartókonzol, meg egy nagy főfékhenger(22 mm-es)+devander, amit te hamar fogsz találni, mert ABS-es egy csomó van. ABS nélküli meg olyan mint a fehér holló... de fékcsőelosztóval nem fontos hogy ne ABS-es legyen :D nekem B Omegáé van, 25-ös, dupladevanderes Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 Háááát azért a 236-os kisfék az azért eléggé vicc. Az egy dolog hogy nincs túlszervózva, de próbáljatok féktávot venni 150-ről autópályán, vagy pl múltkor 110 körül vészfék az autópályán futóval... ha nem a 4 tárcsás nagyfék van fent, nem állunk meg a passat mögött. A 280-assal meg húztam kutyával kadettet, és igazából tök mind1 volt mennyi súlyt húzok az autóval, ugyanúgy lassult. A gyárival ezt meg se próbáltam volna. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 24 perce, wookie írta: Háááát azért a 236-os kisfék az azért eléggé vicc. Az egy dolog hogy nincs túlszervózva, de próbáljatok féktávot venni 150-ről autópályán, vagy pl múltkor 110 körül vészfék az autópályán futóval... ha nem a 4 tárcsás nagyfék van fent, nem állunk meg a passat mögött. A 280-assal meg húztam kutyával kadettet, és igazából tök mind1 volt mennyi súlyt húzok az autóval, ugyanúgy lassult. A gyárival ezt meg se próbáltam volna. Majd ha tudok ennyivel menni akkor fogok aggódni... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 5 órája, zotya975 írta: Hát lehet, majd ha egyszer mindennel végzek, ( tehát soha) elkezdek nagyfékesíteni. Üdv ismét a klubban. Amúgy megéri megcsinálni a következő felújításnál. Addig be kell szerezni a cuccokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 1 perc, Tiu írta: Üdv ismét a klubban. Amúgy megéri megcsinálni a következő felújításnál. Addig be kell szerezni a cuccokat. Megéri persze, csak sok mindennel el vagyok maradva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 1 perc, zotya975 írta: Megéri persze, csak sok mindennel el vagyok maradva. Pedig aki tiltáson jár még az avatarja szerint is, annak kell az... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 5 perce, Tiu írta: Pedig aki tiltáson jár még az avatarja szerint is, annak kell az... Ja csak az a kép álló autónál készült. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 2 órája, pszilaj írta: Tárcsa+betét, féknyereg+tartókonzol, meg egy nagy főfékhenger(22 mm-es)+devander, amit te hamar fogsz találni, mert ABS-es egy csomó van. ABS nélküli meg olyan mint a fehér holló... De ezeket miből bányászom elő? Astrákból, vagy vectrákból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 49 perce, zotya975 írta: Majd ha tudok ennyivel menni akkor fogok aggódni... A Tied nem megy már annyit? http://imgur.com/a/QJk86 Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 57 minutes ago, aholy said: A Tied nem megy már annyit? http://imgur.com/a/QJk86 0 RPM-el, nem is rossz... mi lesz ha még a gázra is taposol? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 (edited) 1 óra, joecockroach írta: De ezeket miből bányászom elő? Astrákból, vagy vectrákból? Nagy blokkos Astrából mondjuk... Az én nyereg+tárcsa+betét kombóm egy 1.8-as automata Astrából van... Módosítva Szeptember19, 2016 : pszilaj 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember19, 2016 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2016 3 órája, joecockroach írta: De ezeket miből bányászom elő? Astrákból, vagy vectrákból? Még akár daewooból, vagy chevyből is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts