Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Dugattyút szerintem nem is kell cserélni, normál esetben nem az kopik jobban. Lehet hibás volt ami belekerült gyűrű.

Ezért nem cseréltem előzőleg, de mostmár nem akarok neki esélyt adni

Elküldve
1 óra, aholy írta:

Ezért nem cseréltem előzőleg, de mostmár nem akarok neki esélyt adni

Mondjuk külön dugattyút nem is nagyon látok hozzá. csak komplett nyereggel együtt horror áron.

Elküldve
4 órája, zotya975 írta:

Mondjuk külön dugattyút nem is nagyon látok hozzá. csak komplett nyereggel együtt horror áron.

Pedig van, nem is lett volna vészesen drága, de úgy voltam vele hogy jobb ha a gyári marad

Elküldve (edited)
1 óra, aholy írta:

Pedig van, nem is lett volna vészesen drága, de úgy voltam vele hogy jobb ha a gyári marad

Van itt valahol a pincében egy komplett tömör-kistárcsás fékszett, elkezdtem felújítani, de valahol a rozsdátlanításnál elakadtam, azóta alszik a dolog. Gondoltam ha legközelebb bontanom kell, akkor ez is legyen lefújva..stb.

Módosítva : zotya975
  • 3 weeks later...
Elküldve

Ez a kézifék kötél csere nem egyszerű, úgy össze volt rohadva a tőcsavar az állító anyával, mint a fene. Csak flexel jött le az anya. De előtte ülés ki, kárpit fel, váltókonzol ki, gondoltam kijön a kézifékkar, hát nem...cumi az egész. :( Az ember nekifog valaminek, gondolja 1 óra az egész, na az lesz 2 nap.

Hogy ment ez át az előző műszakin??? :(

 

Elküldve
48 perce, Mikulás74 írta:

Ez a kézifék kötél csere nem egyszerű, úgy össze volt rohadva a tőcsavar az állító anyával, mint a fene. Csak flexel jött le az anya. De előtte ülés ki, kárpit fel, váltókonzol ki, gondoltam kijön a kézifékkar, hát nem...cumi az egész. :( Az ember nekifog valaminek, gondolja 1 óra az egész, na az lesz 2 nap.

Hogy ment ez át az előző műszakin??? :(

 

Nekem csak a hővédő lemez csavarjai törtek le kibontáskor az állító csavart tudtam tekergetni némi csavarlazítós fújkálás után. A kézifékkar meg két csavar oldalról, igaz nem vettem ki csak azért kellett kijjebb húznom, mert nem fértem hozzá a visszajelző csatijához. De amíg nem bontod le róla a kötelet nem tudod kihúzni a kart. Ha már nem kell a kötél vágd ketté a közösítő U-vasat ami rá van húzva a tőcsavarra.

  • Like 1
Elküldve

Köszi, evvel már megvagyok, most azon kínlódok, hogy nem tudom légteleníteni a rendszert. :(

A bal hátsón jött ki fékolaj, a jobb hátsóból meg egy csepp sem. Bal elsőből meg csak csordogált. Jobb elsőbe meg beletört a légtelenítő csavar... :(

Elküldve
20 perce, Mikulás74 írta:

Köszi, evvel már megvagyok, most azon kínlódok, hogy nem tudom légteleníteni a rendszert. :(

A bal hátsón jött ki fékolaj, a jobb hátsóból meg egy csepp sem. Bal elsőből meg csak csordogált. Jobb elsőbe meg beletört a légtelenítő csavar... :(

Hát ha átlósan nem akarja kinyomni akkor a főfékhenger is lehet rossz, ha csak valamelyik hátsóból, akkor pölö fékerőszabályzó. Ha beletört meg kell próbálni pici hidegvágóval kihajtani, vagy betört csavar kiszedővel.

  • Like 1
Elküldve (edited)
17 perce, zotya975 írta:

Hát ha átlósan nem akarja kinyomni akkor a főfékhenger is lehet rossz, ha csak valamelyik hátsóból, akkor pölö fékerőszabályzó. Ha beletört meg kell próbálni pici hidegvágóval kihajtani, vagy betört csavar kiszedővel.

Főfékhengert megkarmantyúztam, először arra tippeltem hibaoknak, de az új karmantyúk gyanúsak, visszaraktam a régit, az egyik nagyon lötyög az egyik dugattyún. Lehet, nem a legolcsóbbat kellett volna venni. :(

Meg rémlik régről anno, hogy a főfékhengert is légteleníteni kéne.

Fékerőszabályzó szerencsére nincs rajta, kerekhátú astra.

Jó nagy szívás féket javítani öreg verdán, amin még sosem volt. :(

Módosítva : Mikulás74
Elküldve
1 órával ezelőtt, wookie írta:

Nem korfüggő, múltkor 3 éves j astrán fél órát melegítgettem a csavart, mire kijött, és nem tört bele.

Nekem lazán kijött az összes (eddig) :D

Elküldve
2 órája, wookie írta:

Nem korfüggő, múltkor 3 éves j astrán fél órát melegítgettem a csavart, mire kijött, és nem tört bele.

Az első munkahenger légtelenítő csavarját?

Nekem egy mozdulat volt, és beletört.

Elküldve
23 órája, Bundee írta:

Nekem lazán kijött az összes (eddig) :D

 

22 órája, Mikulás74 írta:

Az első munkahenger légtelenítő csavarját?

Nekem egy mozdulat volt, és beletört.

Csavarlazítóval-kocogatással óvatos ide-oda tekergetéssel  meg szokott indulni általában.

Elküldve

Sziasztok!

F astra hátsó fékpofát cserélek. Kérdésem az, hogy a képen jelölt alátétet kivülről vagy belülről kell a csapra ütni.

Válaszotokat előre is köszönöm.

Elküldve
4 órája, Dekor írta:

Úgy látom a kép nem ment el.:(

Arról a biztosító alátétről van szó, amelyik a fékpofába beütött csapra megy

Szerintem elfér kívül a lemez alatt.

2235556-20160525-HE9yid.jpg

  • 2 months later...
Elküldve

Hali!
Bogarat ultettek a fulembe es a labamba, a jobb fekhatas erdekeben nagyobb FFH es devander.
A mar meglevo rendszer 256/260 22es nem abs-es ffh.
Vissza olvasgatva irtatok sokan, hogy B Veci, vagy omega ffh, es dupla devander. Talaltam ma egy 2.0-s b veci bontasbol egy 25os ffh-t de csak szimpla devander van hozza.
Szerintetek mi kulonbseg lenne a szimpla es a dupla kozt?

Elküldve
7 órája, Dark_Errant írta:

Hali!
Bogarat ultettek a fulembe es a labamba, a jobb fekhatas erdekeben nagyobb FFH es devander.
A mar meglevo rendszer 256/260 22es nem abs-es ffh.
Vissza olvasgatva irtatok sokan, hogy B Veci, vagy omega ffh, es dupla devander. Talaltam ma egy 2.0-s b veci bontasbol egy 25os ffh-t de csak szimpla devander van hozza.
Szerintetek mi kulonbseg lenne a szimpla es a dupla kozt?

A duplában két vákumdob van egymás mögött ha jól tudom.

Elküldve
9 órája, Dark_Errant írta:

Hali!
Bogarat ultettek a fulembe es a labamba, a jobb fekhatas erdekeben nagyobb FFH es devander.
A mar meglevo rendszer 256/260 22es nem abs-es ffh.
Vissza olvasgatva irtatok sokan, hogy B Veci, vagy omega ffh, es dupla devander. Talaltam ma egy 2.0-s b veci bontasbol egy 25os ffh-t de csak szimpla devander van hozza.
Szerintetek mi kulonbseg lenne a szimpla es a dupla kozt?

Ha a duplánál elszáll a rásegítés, akkor duplaannyira gúvad ki a szemed hogy mennyire kell taposni a féket. Nekem szimpla van, én elégedett vagyok vele.

  • 2 weeks later...
Elküldve
3 órája, wookie írta:

Szar minőségű a tárcsa, vagy túl sokat fékezel.

egy bontott tárcsát is felraktam, 1000km ig jó volt, utána elkezdett ütni.
Hm, túl sokat fékezek, érdekes okfejtés, lehet, a féket erre találták ki?
Bár nekem kamionom van, elméleted szerint, mert az autó az BENZINES....

Elküldve
4 órája, Mikulás74 írta:

egy bontott tárcsát is felraktam, 1000km ig jó volt, utána elkezdett ütni.
Hm, túl sokat fékezek, érdekes okfejtés, lehet, a féket erre találták ki?
Bár nekem kamionom van, elméleted szerint, mert az autó az BENZINES....

Pölö ha hosszabb lejtőn nyomod a féket sokat , aztán megállsz a pirosnál és állsz a pedálon a rosszabb minőségű tárcsa behullámosodik, a betét meg üvegesedik, megég. 

Elküldve
8 órája, zotya975 írta:

Pölö ha hosszabb lejtőn nyomod a féket sokat , aztán megállsz a pirosnál és állsz a pedálon a rosszabb minőségű tárcsa behullámosodik, a betét meg üvegesedik, megég. 

Ha 236 tömör tárcsa, annál meg pár nagyobb fékezés és máris megtud sülni. 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.