HaPetya Elküldve Október1, 2015 Elküldve Október1, 2015 (edited) Ha nem kellene oda a patron, akkor a mérnökök nem tették volna bele... ;) Bár, ki tudja... lehet, hogy egy idő után a patron is kidöglik és cserélni kellene. Tényleg. Hogyan működik a patron? Adott nyomás felett korlátoz vagy nyomásnövekedést lassít. Dinamikus átterhelődés (fékezés) miatt fontos. Módosítva Október1, 2015 : HaPetya
stirlitz Elküldve Október1, 2015 Elküldve Október1, 2015 persze minden el tud romlani, de nem hiszem hogy az a baja, majd megméretem olyan helyen ahol csinálnak pappert van a fékhatásnak vmi "mértéke"? vagyis mennyi? nem emléxem, hogy olvastam volna seholse
stirlitz Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 (edited) Na megmérettem, szonták új autó tud ilyet produkálni. Mondjuk én csak annyit vettem észre, hogy eső után nem karistól a bal hátsó fékSztem az a 2(4-6) felület volt nagyon berágódva: Módosítva Október9, 2015 : stirlitz
daykiller Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 Általában nagy tempóról fékezésnél remeg a berendezés. Nem nagyon, de érezni azért. Még 60-nál is lehet érezni, hogy fékezésnél remeg a bódé. Közben abbahagyom direkt a fékezést és a remegés is elmúlik. :(Nem fogom megúszni a fékcserét elől műszakiig. :(
zotya975 Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 Na megmérettem, szonták új autó tud ilyet produkálni. Mondjuk én csak annyit vettem észre, hogy eső után nem karistól a bal hátsó fékSztem az a 2(4-6) felület volt nagyon berágódva: Szerintem az mindíg meg van kopva, mert ott fekszik fel a pofa, elméletileg kenni kéne, de mivel drága az ide való zsír inkább szárazon hagyják mint hogy megfolyjon a nem idevaló.
stirlitz Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 Szerintem az mindíg meg van kopva, mert ott fekszik fel a pofa, elméletileg kenni kéne, de mivel drága az ide való zsír inkább szárazon hagyják mint hogy megfolyjon a nem idevaló.hát ja jól össze volt rágódva a pofát is megcsiszoltamja én is olvastam kéne oda zsír, csak ugye az pont ott van a fékező felület oldalánál, mit kellene oda kenni?
zotya975 Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 hát ja jól össze volt rágódva a pofát is megcsiszoltamja én is olvastam kéne oda zsír, csak ugye az pont ott van a fékező felület oldalánál, mit kellene oda kenni?Rézpasztát talán de abból is ami magasabb hőfokot bír. Én egyszer kentem csak oda, aztán műszakira vitte a szerelő az autót ( először és utoljára) mutatta a pofákat hogy ki kellett cserélni őket mert össze voltak kenve zsírral. Aztán hogy a paszta nem bírta a hőfokot és úgy kenődött össze, vagy az ürge koszolta össze hogy ki lehessen cserélni azt nem tudom. Azóta inkább szárazon rakom össze tavasszal-ősszel úgyis leveszem a dobokat kerékcserénél, akkor megrángatom kézzel, és érezni ha akadna.
stirlitz Elküldve Október9, 2015 Elküldve Október9, 2015 Rézpasztát talán de abból is ami magasabb hőfokot bír. Én egyszer kentem csak oda, aztán műszakira vitte a szerelő az autót ( először és utoljára) mutatta a pofákat hogy ki kellett cserélni őket mert össze voltak kenve zsírral. Aztán hogy a paszta nem bírta a hőfokot és úgy kenődött össze, vagy az ürge koszolta össze hogy ki lehessen cserélni azt nem tudom. Azóta inkább szárazon rakom össze tavasszal-ősszel úgyis leveszem a dobokat kerékcserénél, akkor megrángatom kézzel, és érezni ha akadna.hát rézpasztám nekem is van, de azért az elég közel van a fék felületéhez, hogy rákenődjön......mondjuk most még rosszabb lesz majd mert ugye fémre tisztitottam, gondolom 1 szezon alatt szépen beeszi a rozsomák megint
zotya975 Elküldve Október10, 2015 Elküldve Október10, 2015 hát rézpasztám nekem is van, de azért az elég közel van a fék felületéhez, hogy rákenődjön......mondjuk most még rosszabb lesz majd mert ugye fémre tisztitottam, gondolom 1 szezon alatt szépen beeszi a rozsomák megintHát beeszi, de ott úgysem kell sokat mozdulnia ha az után állító már odatekerte ( vagy te magad felrakáskor) a pofát a dobhoz, akkor talán még egy milit sem mozdul fékezéskor.
petiii Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Hali! A kézifék kötel állitasa a dobban történik? Vagy a kezifek kar alatt van valami allító csavar? Berántom mint állat és nem akarja leblokkolni.. 5 kattanasig birom huzni. Gond nincs fekezeskor. Nem huz semerre nem remeg. Most szedtem szet jo allapotban vannak..
wookie Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Dobban. De a dobfékes kézi nem is fogja neked sose blokkolni. Ezzel nem lehet rendőrkanyarozni.
zotya975 Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Hali! A kézifék kötel állitasa a dobban történik? Vagy a kezifek kar alatt van valami allító csavar? Berántom mint állat és nem akarja leblokkolni.. 5 kattanasig birom huzni. Gond nincs fekezeskor. Nem huz semerre nem remeg. Most szedtem szet jo allapotban vannak..A kis fogaskereket kell addíg tekergetni amíg még fel lehet tenni a dobot, de még nem kosztatja (nagyon)amikor megpörgeted a kereket. Ha még mindíg túl magasan fog, lehet állítani a kocsi alatt a bekötésnél, de azzal számoljál, hogy a hővédő lemez csavarjai letörhetnek, mert többnyire be van rohadva. 1
daykiller Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Dobban. De a dobfékes kézi nem is fogja neked sose blokkolni. Ezzel nem lehet rendőrkanyarozni. Dehogynem. Nálam négy kattanásnál már úgy fogja, hogy blokkol még alacsony sebességen is.
daykiller Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Akkor te ufo vagy. :DVagy neked volt eddig sz.r hátsó dobféked. :D Nem csak hóban vagy jégen lehet blokkoltatni. Garázsból kiállva szoktam azzal szórakozni, hogy berántom és a hátsók blokkolnak. :D Száraz aszfalton.
wookie Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Vagy neked vannak sz.r gumijaid. :D Nem tom, de eddig 3-ból három autón ez sose ment.
daykiller Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 Vagy neked vannak sz.r gumijaid. :D Nem tom, de eddig 3-ból három autón ez sose ment. 3 éves Conti TS800. 185/60R14. Nekem ez azóta megy, mióta új fékpofák vannak benne.
Bundee Elküldve Október22, 2015 Elküldve Október22, 2015 3 éves Conti TS800. 185/60R14. Nekem ez azóta megy, mióta új fékpofák vannak benne.De neked a karavánon 230-as széles dobok vannak, a legtöbb Astrán meg 200-as keskeny van. Nekem meg a Vekin 200-as széles van, de mivel akad a kötél, csak a jobb oldali blokkol, csak csúszós felületen :DWookie gépe más tészta, mert nála mindig valami oda nem illő (jellemzően a gyáritól nagyobb) darab van fent :P
astrabandi Elküldve November1, 2015 Elküldve November1, 2015 Szép napot kívánok .Ugyan nem nagyon szoktam itt leni mert nem nagyon szokott gondom lenni a jó öreg astrával ,de most adódott egy kis gond amire nem tudok rájönni ,mégpedig az a jelenség hogy alkalmanként fékezéskor mintha kicsit fölpörögne a motor , de az az érdekes hogy nem mindég . Valakinek van valami ezirányu tapasztalata vagy tanácsa ? A segítséget elöre is köszönöm
zotya975 Elküldve November1, 2015 Elküldve November1, 2015 Szép napot kívánok .Ugyan nem nagyon szoktam itt leni mert nem nagyon szokott gondom lenni a jó öreg astrával ,de most adódott egy kis gond amire nem tudok rájönni ,mégpedig az a jelenség hogy alkalmanként fékezéskor mintha kicsit fölpörögne a motor , de az az érdekes hogy nem mindég . Valakinek van valami ezirányu tapasztalata vagy tanácsa ? A segítséget elöre is köszönömLehet hogy kilyukadt a fékrásegítő vákumdobja, vagy kiszakadt a membrán benne. Nézd meg hogy hosszabb állás után marad-e benne pár pedál lenyomásához elegendő vákum, (álló motornál)vagy már az első lenyomáskor kemény a pedál és indításkor szívja csak be. 1
astrabandi Elküldve November1, 2015 Elküldve November1, 2015 Lehet hogy kilyukadt a fékrásegítő vákumdobja, vagy kiszakadt a membrán benne. Nézd meg hogy hosszabb állás után marad-e benne pár pedál lenyomásához elegendő vákum, (álló motornál)vagy már az első lenyomáskor kemény a pedál és indításkor szívja csak be.okés köszi megnézem . 1
Hjoe Elküldve November9, 2015 Elküldve November9, 2015 Új kézifék bowdenhez adják azt a kis lemezt, amit a porvédó lemez elé kell pattintani?
zotya975 Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 14 hours ago, Hjoe írta: Új kézifék bowdenhez adják azt a kis lemezt, amit a porvédó lemez elé kell pattintani? 14 hours ago, wookie írta: Nem túlzottan. Én még sose kaptam hozzá, nincs is mindenhol, ha jól rémlik a cromaxban hoztak. De mivel csak egyet, a másikat lemezből gyártottam le.
FPepe Elküldve December10, 2015 Elküldve December10, 2015 Egy kérdés a szakértőkhöz: az Astra (1.4) alap főfékhengere 20.6mm-es, ha jól tudom. Ha előre 256-os féket tenne vki, úgy, hogy hátul marad a dob, és nem ABS-es a jármű, kell-e nagyobbra cserélni a főfékhengert? És ha igen, mekkora javasolt? 22.2-es már elég lehet?, pl. ez: katt
Recommended Posts