HaPetya Elküldve Október1, 2015 Megoszt Elküldve Október1, 2015 (edited) Ha nem kellene oda a patron, akkor a mérnökök nem tették volna bele... ;) Bár, ki tudja... lehet, hogy egy idő után a patron is kidöglik és cserélni kellene. Tényleg. Hogyan működik a patron? Adott nyomás felett korlátoz vagy nyomásnövekedést lassít. Dinamikus átterhelődés (fékezés) miatt fontos. Módosítva Október1, 2015 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október1, 2015 Megoszt Elküldve Október1, 2015 persze minden el tud romlani, de nem hiszem hogy az a baja, majd megméretem olyan helyen ahol csinálnak pappert van a fékhatásnak vmi "mértéke"? vagyis mennyi? nem emléxem, hogy olvastam volna seholse Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2015 Megoszt Elküldve Október9, 2015 (edited) Na megmérettem, szonták új autó tud ilyet produkálni. Mondjuk én csak annyit vettem észre, hogy eső után nem karistól a bal hátsó fékSztem az a 2(4-6) felület volt nagyon berágódva: Módosítva Október9, 2015 : stirlitz Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október9, 2015 Megoszt Elküldve Október9, 2015 Általában nagy tempóról fékezésnél remeg a berendezés. Nem nagyon, de érezni azért. Még 60-nál is lehet érezni, hogy fékezésnél remeg a bódé. Közben abbahagyom direkt a fékezést és a remegés is elmúlik. :(Nem fogom megúszni a fékcserét elől műszakiig. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2015 Megoszt Elküldve Október9, 2015 Na megmérettem, szonták új autó tud ilyet produkálni. Mondjuk én csak annyit vettem észre, hogy eső után nem karistól a bal hátsó fékSztem az a 2(4-6) felület volt nagyon berágódva: Szerintem az mindíg meg van kopva, mert ott fekszik fel a pofa, elméletileg kenni kéne, de mivel drága az ide való zsír inkább szárazon hagyják mint hogy megfolyjon a nem idevaló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2015 Megoszt Elküldve Október9, 2015 Szerintem az mindíg meg van kopva, mert ott fekszik fel a pofa, elméletileg kenni kéne, de mivel drága az ide való zsír inkább szárazon hagyják mint hogy megfolyjon a nem idevaló.hát ja jól össze volt rágódva a pofát is megcsiszoltamja én is olvastam kéne oda zsír, csak ugye az pont ott van a fékező felület oldalánál, mit kellene oda kenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2015 Megoszt Elküldve Október9, 2015 hát ja jól össze volt rágódva a pofát is megcsiszoltamja én is olvastam kéne oda zsír, csak ugye az pont ott van a fékező felület oldalánál, mit kellene oda kenni?Rézpasztát talán de abból is ami magasabb hőfokot bír. Én egyszer kentem csak oda, aztán műszakira vitte a szerelő az autót ( először és utoljára) mutatta a pofákat hogy ki kellett cserélni őket mert össze voltak kenve zsírral. Aztán hogy a paszta nem bírta a hőfokot és úgy kenődött össze, vagy az ürge koszolta össze hogy ki lehessen cserélni azt nem tudom. Azóta inkább szárazon rakom össze tavasszal-ősszel úgyis leveszem a dobokat kerékcserénél, akkor megrángatom kézzel, és érezni ha akadna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2015 Megoszt Elküldve Október9, 2015 Rézpasztát talán de abból is ami magasabb hőfokot bír. Én egyszer kentem csak oda, aztán műszakira vitte a szerelő az autót ( először és utoljára) mutatta a pofákat hogy ki kellett cserélni őket mert össze voltak kenve zsírral. Aztán hogy a paszta nem bírta a hőfokot és úgy kenődött össze, vagy az ürge koszolta össze hogy ki lehessen cserélni azt nem tudom. Azóta inkább szárazon rakom össze tavasszal-ősszel úgyis leveszem a dobokat kerékcserénél, akkor megrángatom kézzel, és érezni ha akadna.hát rézpasztám nekem is van, de azért az elég közel van a fék felületéhez, hogy rákenődjön......mondjuk most még rosszabb lesz majd mert ugye fémre tisztitottam, gondolom 1 szezon alatt szépen beeszi a rozsomák megint Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2015 Megoszt Elküldve Október10, 2015 hát rézpasztám nekem is van, de azért az elég közel van a fék felületéhez, hogy rákenődjön......mondjuk most még rosszabb lesz majd mert ugye fémre tisztitottam, gondolom 1 szezon alatt szépen beeszi a rozsomák megintHát beeszi, de ott úgysem kell sokat mozdulnia ha az után állító már odatekerte ( vagy te magad felrakáskor) a pofát a dobhoz, akkor talán még egy milit sem mozdul fékezéskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Hali! A kézifék kötel állitasa a dobban történik? Vagy a kezifek kar alatt van valami allító csavar? Berántom mint állat és nem akarja leblokkolni.. 5 kattanasig birom huzni. Gond nincs fekezeskor. Nem huz semerre nem remeg. Most szedtem szet jo allapotban vannak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Dobban. De a dobfékes kézi nem is fogja neked sose blokkolni. Ezzel nem lehet rendőrkanyarozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Hali! A kézifék kötel állitasa a dobban történik? Vagy a kezifek kar alatt van valami allító csavar? Berántom mint állat és nem akarja leblokkolni.. 5 kattanasig birom huzni. Gond nincs fekezeskor. Nem huz semerre nem remeg. Most szedtem szet jo allapotban vannak..A kis fogaskereket kell addíg tekergetni amíg még fel lehet tenni a dobot, de még nem kosztatja (nagyon)amikor megpörgeted a kereket. Ha még mindíg túl magasan fog, lehet állítani a kocsi alatt a bekötésnél, de azzal számoljál, hogy a hővédő lemez csavarjai letörhetnek, mert többnyire be van rohadva. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Dobban. De a dobfékes kézi nem is fogja neked sose blokkolni. Ezzel nem lehet rendőrkanyarozni. Dehogynem. Nálam négy kattanásnál már úgy fogja, hogy blokkol még alacsony sebességen is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Akkor te ufo vagy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Akkor te ufo vagy. :DVagy neked volt eddig sz.r hátsó dobféked. :D Nem csak hóban vagy jégen lehet blokkoltatni. Garázsból kiállva szoktam azzal szórakozni, hogy berántom és a hátsók blokkolnak. :D Száraz aszfalton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Vagy neked vannak sz.r gumijaid. :D Nem tom, de eddig 3-ból három autón ez sose ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Vagy neked vannak sz.r gumijaid. :D Nem tom, de eddig 3-ból három autón ez sose ment. 3 éves Conti TS800. 185/60R14. Nekem ez azóta megy, mióta új fékpofák vannak benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 3 éves Conti TS800. 185/60R14. Nekem ez azóta megy, mióta új fékpofák vannak benne.De neked a karavánon 230-as széles dobok vannak, a legtöbb Astrán meg 200-as keskeny van. Nekem meg a Vekin 200-as széles van, de mivel akad a kötél, csak a jobb oldali blokkol, csak csúszós felületen :DWookie gépe más tészta, mert nála mindig valami oda nem illő (jellemzően a gyáritól nagyobb) darab van fent :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve November1, 2015 Megoszt Elküldve November1, 2015 Szép napot kívánok .Ugyan nem nagyon szoktam itt leni mert nem nagyon szokott gondom lenni a jó öreg astrával ,de most adódott egy kis gond amire nem tudok rájönni ,mégpedig az a jelenség hogy alkalmanként fékezéskor mintha kicsit fölpörögne a motor , de az az érdekes hogy nem mindég . Valakinek van valami ezirányu tapasztalata vagy tanácsa ? A segítséget elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2015 Megoszt Elküldve November1, 2015 Szép napot kívánok .Ugyan nem nagyon szoktam itt leni mert nem nagyon szokott gondom lenni a jó öreg astrával ,de most adódott egy kis gond amire nem tudok rájönni ,mégpedig az a jelenség hogy alkalmanként fékezéskor mintha kicsit fölpörögne a motor , de az az érdekes hogy nem mindég . Valakinek van valami ezirányu tapasztalata vagy tanácsa ? A segítséget elöre is köszönömLehet hogy kilyukadt a fékrásegítő vákumdobja, vagy kiszakadt a membrán benne. Nézd meg hogy hosszabb állás után marad-e benne pár pedál lenyomásához elegendő vákum, (álló motornál)vagy már az első lenyomáskor kemény a pedál és indításkor szívja csak be. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve November1, 2015 Megoszt Elküldve November1, 2015 Lehet hogy kilyukadt a fékrásegítő vákumdobja, vagy kiszakadt a membrán benne. Nézd meg hogy hosszabb állás után marad-e benne pár pedál lenyomásához elegendő vákum, (álló motornál)vagy már az első lenyomáskor kemény a pedál és indításkor szívja csak be.okés köszi megnézem . 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November9, 2015 Megoszt Elküldve November9, 2015 Új kézifék bowdenhez adják azt a kis lemezt, amit a porvédó lemez elé kell pattintani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November9, 2015 Megoszt Elküldve November9, 2015 Nem túlzottan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November10, 2015 Megoszt Elküldve November10, 2015 14 hours ago, Hjoe írta: Új kézifék bowdenhez adják azt a kis lemezt, amit a porvédó lemez elé kell pattintani? 14 hours ago, wookie írta: Nem túlzottan. Én még sose kaptam hozzá, nincs is mindenhol, ha jól rémlik a cromaxban hoztak. De mivel csak egyet, a másikat lemezből gyártottam le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December10, 2015 Megoszt Elküldve December10, 2015 Egy kérdés a szakértőkhöz: az Astra (1.4) alap főfékhengere 20.6mm-es, ha jól tudom. Ha előre 256-os féket tenne vki, úgy, hogy hátul marad a dob, és nem ABS-es a jármű, kell-e nagyobbra cserélni a főfékhengert? És ha igen, mekkora javasolt? 22.2-es már elég lehet?, pl. ez: katt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts