zotya975 Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Na látod ez egy jó kérdés. Gyanús, hogy az enyémek se jók, mert hátul irtó kevés a fékerőm, de még én sem jöttem rá hogy lehetne ellenőrizni. Szerintem otthon ezt nem lehet mérni, csak simán cserélni újra.
wookie Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Mosmé'? :D FÉket meg teljesítményt is lehet otthon mérni, ha van hozzá padod. :D Minden csak felszerlés kérdése. Ammeg, két nyomásmérő óra, illetve levegő ellátás. Az már valamit mutat. A kérdés csak az, hogy mik a gyári értékek amiket tudnia kéne.
Astra F Caravan Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Igen, mert ezek még nem sebességfüggőek. ALapból ha gyorsabban mész, könnyebb lesz a kormány, ennél a szervónál meg a sebességgel(fordulattal) arányosan nő a mrásegítés mértéke is. Sajnos a kettő együtt már túl könnyűvé teszi a kormányt. Anno majdnem le is estem a pályáról emiatt az astrámmal. A vectrában ezért (se) nincs szervó azóta se, meg havernak is visszabutítottuk a kadettet. Hát, nem is tudom, nem is értem, én a sajátomnál abszolút nem ezt tapasztalom. Igazából menet közben észre sem veszem, hogy van szervó, mintha nem is lenne, de parkoláskor jó mert álló helyzetben is ugyanolyan erővel tekerem a kormányt mint menet közben, míg szervótlannál (ilyen is van a családban) izomból kell tépni ilyenkor. Én nem tapasztaltam túl könnyű kormányzást, de vezetek újabb autót is (nem Opel) és az újabb autóknál viszont már sokkal könnyebb a kormányzás menet közben is szervóval mint ennél a régi Astránál. Gondolom az újabb szervók hatásosabbak mint régen.
wookie Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Nyilván nem mindegy a szervó állapota sem, a legtöbb 2-300e+-os darab valszeg kevésbé hatásos mint egy fiatalabb. Én a vectrával nyitott tenyérrel parkolok, bár szervós autó után tény hogy furcsa.
Bundee Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Legközelebb 'Istenüccse kipróbálom a tiédet :D Én a vectrával nyitott tenyérrel parkolok, bár szervós autó után tény hogy furcsa.
zotya975 Elküldve Július8, 2015 Elküldve Július8, 2015 Mosmé'? :D FÉket meg teljesítményt is lehet otthon mérni, ha van hozzá padod. :D Minden csak felszerlés kérdése. Ammeg, két nyomásmérő óra, illetve levegő ellátás. Az már valamit mutat. A kérdés csak az, hogy mik a gyári értékek amiket tudnia kéne. Na jó, de ezek a feltételek nem sok helyen adottak. :icon1: Én próbálgatással lőttem be a fékerőszabályzót, addíg tologattam a hídon a kart, amig meg nem szűnt a hátsó kerék blokkolása. Mivel elméletilg fékhatásméréskor tesznek nyomásmérőt a pedálra, ott kiszűrnék ha nagyon más fékerő van a két tengelyen.
Pajzs89 Elküldve Július9, 2015 Elküldve Július9, 2015 Ferodo hűtött tárcsáról és Ferodo betétről valakinek tapasztalat, vélemény? :-) Gyári méretben (236*20)smile hangulatjel
ftamas78 Elküldve Július22, 2015 Elküldve Július22, 2015 Sziasztok! Még mindig fennáll a fékpedál rázásom,és most már nagyon kezd idegesítő lenni. Ami biztos: az előző és ezzel a fékdob/betét szettel is csinálja (most Bosch fék van rajta). Első tárcsák és betétek szintén cserélve, előtte is rázott, most is ráz, de a kormányt nem rázza, kézifék húzásra is érezni. Hátsó rugók, lengéscsillapítók szintén cserélve. További ötletek mitől lehet? Plusz az mitől van, hogy melegen iszonyat sikít a fék, és szerintem inkább a hátsó. Köszönöm mindenkinek... Én hasonló probléma miatt elvittem fékhatásvizsgálatra (ahol a teljes futóműtesztet megcsinálták 2000ft-ért) és ott egyértelműsödött a probléma, hogy bal hátsó. Felszabályoztattam a dobot és azóta jó. Az érdekesség az, hogy új volt a dob és a fékpofák is. kb. 3 hónap mulva kezdte el rázni a kormányt. Garanciába kellett volna visszevinnem, de felszabályztattam azóta jó, már két éve. 2000ft-os fékhatásvizsgálat nem drága (megnéztek a lengéscsillapítókat is mert azt mondta, hogy a programot végig kell futtatnia) érdemes megcsináltatni és azzal elég jól lokalizálható a probléma.
Gróf Úr Elküldve Július23, 2015 Elküldve Július23, 2015 Üdv Astra f caravan c14se hátsó hidat szeretnék tárcsafékesre átatalakitani. milyen hid passzol 1:1-ben? Üdv Szabolcs
hening Elküldve Július23, 2015 Elküldve Július23, 2015 Üdv Astra f caravan c14se hátsó hidat szeretnék tárcsafékesre átatalakitani. milyen hid passzol 1:1-ben? Üdv Szabolcs Nem kell cserélni hidat. Csak a fék cuccot. A kerékagy is maradhat. Ám ha hátra tárcsát raksz, akkor előre kell a nagyfék (256). Néhány kép. Ne zavarjon, hogy ezeken a képeken A Vectra van, a lényeg uaz.
Gróf Úr Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Nem kell cserélni hidat. Csak a fék cuccot. A kerékagy is maradhat. Ám ha hátra tárcsát raksz, akkor előre kell a nagyfék (256).Néhány kép. Ne zavarjon, hogy ezeken a képeken A Vectra van, a lényeg uaz. És pontosan miért is. És meik autó alkatrészei ezek? Köszi szépen
pszilaj Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Bocsi, hogy beleszólok, de ha hátulra nagy hatású féket teszel, akkor megnő a valószínűsége, hogy fékezésnél blokkolnak a hátsók, és akkor kitörhet a hátulja. Megpördülés és árokba kikötés lehet a vége... ;)
hening Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 És pontosan miért is. És me(ly :omg: )ik autó alkatrészei ezek? Köszi szépen Azért, mert egyforma a felfogatás. Amit a képen látsz, az már az Astrámon van. Előtte a Vectrámon volt. Teljesen kompatibilis egymással a két autó, sok szempontból.
hening Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Bocsi, hogy beleszólok, de ha hátulra nagy hatású féket teszel, akkor megnő a valószínűsége, hogy fékezésnél blokkolnak a hátsók, és akkor kitörhet a hátulja. Megpördülés és árokba kikötés lehet a vége... ;) Említettem neki. :rolleyes:
daykiller Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Azt nem értem, hogy miért kell a dobfék kerékagya?
spzoli Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Azt nem értem, hogy miért kell a dobfék kerékagya? Nem kell, de ugyanaz.
daykiller Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Aszittem azért, mert akkor így az abs kilőhető az abses hátsóból.
Gróf Úr Elküldve Július24, 2015 Elküldve Július24, 2015 Azért, mert egyforma a felfogatás. Amit a képen látsz, az már az Astrámon van. Előtte a Vectrámon volt. Teljesen kompatibilis egymással a két autó, sok Sikert szempontból. És konkrétan milyen vektra? Cm? Évjárat? Motorkod? Előre is köszönöm. Szabolcs
hening Elküldve Július25, 2015 Elküldve Július25, 2015 És konkrétan milyen vektra?Cm? Évjárat? Motorkod? Előre is köszönöm. Szabolcs Teljesen mindegy, veszel egy tárcsás hátsófék garnitúrát f astráról, vagy a vectráról, és kész.
Gróf Úr Elküldve Július25, 2015 Elküldve Július25, 2015 Teljesen mindegy, veszel egy tárcsás hátsófék garnitúrát f astráról, vagy a vectráról, és kész. Ok Köszi
Gróf Úr Elküldve Július26, 2015 Elküldve Július26, 2015 Üdv Opel calibra hátsó tárcsafék Stimmel az Astrához? Üdv Szabolcs
daykiller Elküldve Július26, 2015 Elküldve Július26, 2015 Üdv Opel calibra hátsó tárcsafék Stimmel az Astrához? Üdv Szabolcs Papírforma szerint, mivel az A Vectra passzol F Astrához, a Calibra meg nagyrészt A Veki. Legalábbis fékügyileg passzol az A Veki és F Astra.
Laliiii Elküldve Július27, 2015 Elküldve Július27, 2015 Nem. Más milyen. Üdv Opel calibra hátsó tárcsafék Stimmel az Astrához? Üdv Szabolcs
Recommended Posts