bandika Elküldve Június4, 2015 Megoszt Elküldve Június4, 2015 hello hűtőborda nélküli féktárcsát milyen szélességig lehet használni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június4, 2015 Megoszt Elküldve Június4, 2015 hello hűtőborda nélküli féktárcsát milyen szélességig lehet használni? 10,7mm az utolsó szabályozási méret és 9,7mm a kopáshatár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június6, 2015 Megoszt Elküldve Június6, 2015 (edited) Tutorialt szeretnek kérni, mert a GYIK-ben nem egyértelmű nekem a dolog. Kombin szeretnek hátul tárcsát, mert nem csipet a dobot, meg régi dolog :D na en azt olvasom mindenhol, hogy a kerékagy a kicsavar-becsavar esete. Mit csavarok, honnan, mivel, hogyan? Ez azért fontos, mert haverommal szeretjük mi csinálni a dolgokat, amire vagy a kert, vagy a panelparkolo adott. Koszi! Emellett történt ma egy kis "baleset" körforgalomban reccsenest hallottam. Mint kiderült a jobb hátsó dobfek hullott darabokra. A munkahenger szétesett, az összes olaj elfolyt. Egy szerelő osszerakta nekem, legtelenitettunk, es végülis egész jo lett. Ez mitől történhetett? Módosítva Június6, 2015 : mrbenedict Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Tutorialt szeretnek kérni, mert a GYIK-ben nem egyértelmű nekem a dolog. Kombin szeretnek hátul tárcsát, mert nem csipet a dobot, meg régi dolog :D na en azt olvasom mindenhol, hogy a kerékagy a kicsavar-becsavar esete. Mit csavarok, honnan, mivel, hogyan? Ez azért fontos, mert haverommal szeretjük mi csinálni a dolgokat, amire vagy a kert, vagy a panelparkolo adott. Koszi! Emellett történt ma egy kis "baleset" körforgalomban reccsenest hallottam. Mint kiderült a jobb hátsó dobfek hullott darabokra. A munkahenger szétesett, az összes olaj elfolyt. Egy szerelő osszerakta nekem, legtelenitettunk, es végülis egész jo lett. Ez mitől történhetett? A hídról lecsavarod a négy csavart és lejön az egész fék kerékagyastul. Munkahenger elfárad és elfossa magát. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 A hídról lecsavarod a négy csavart és lejön az egész fék kerékagyastul. Munkahenger elfárad és elfossa magát. De osszeraktuk, es hazajöttem vele 30km-t hiba nélkül. Nyilván most mar nem örök életű, de ez akkor csak a henger hibája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Tutorialt szeretnek kérni, mert a GYIK-ben nem egyértelmű nekem a dolog. Kombin szeretnek hátul tárcsát, mert nem csipet a dobot, meg régi dolog :D na en azt olvasom mindenhol, hogy a kerékagy a kicsavar-becsavar esete. Mit csavarok, honnan, mivel, hogyan? Ez azért fontos, mert haverommal szeretjük mi csinálni a dolgokat, amire vagy a kert, vagy a panelparkolo adott. Koszi! Emellett történt ma egy kis "baleset" körforgalomban reccsenest hallottam. Mint kiderült a jobb hátsó dobfek hullott darabokra. A munkahenger szétesett, az összes olaj elfolyt. Egy szerelő osszerakta nekem, legtelenitettunk, es végülis egész jo lett. Ez mitől történhetett? A hídról lecsavarod a négy csavart és lejön az egész fék kerékagyastul. Munkahenger elfárad és elfossa magát. Ott látszik a 4 csavar a tengelycsonk körül. De ugye arra számítani kell, hogy mivel féket kell bontani, légteleníteni itt is kell, fékfolyadékot pótolni,a fékcsőbontáshoz nem ért fékcsőkulcs, ha esetleg ezzel sem jön szétt a hollandi épségben , ( mert van ilyen) akkor fékcsövet cserélni. Meg valami oyan rémlik hogy a kézifékkötél elvezetésén kell alakítani mert különben a rugón megy keresztül, vagy ez csak sedannal, 5 ajtósnál van így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Masik kotel kell es kell egy egy konzol ami eltartja a rugotol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 (edited) Szerintem a leglényegesebbet nem mondta senki, a hátsó tárcsához előre is nagyobb fék kell, és nagyobb főfékhenger.... Plusz ugye legalább 14-es felni. Módosítva Június7, 2015 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Igen azokkal tisztában vagyok. A 14-es papucsok mar fel is kerültek. Ugy tervezem esetleg, hogy 256 elől, es 260 hátul . Elől hűtött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Szerintem a leglényegesebbet nem mondta senki, a hátsó tárcsához előre is nagyobb fék kell, és nagyobb főfékhenger.... Plusz ugye legalább 14-es felni. 24-es, dupla devanderes jó lesz? :D Mondjuk ABS-es, ez a legnagyobb baj. De valaki mondta, hogy az ABS kockát lehet használni passzívan is, mint elosztó. Remegni nem fog a fékpedál, de fékhatás lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 24-es, dupla devanderes jó lesz? :D Mondjuk ABS-es, ez a legnagyobb baj. De valaki mondta, hogy az ABS kockát lehet használni passzívan is, mint elosztó. Remegni nem fog a fékpedál, de fékhatás lesz. Sima T idommal megosztod a főfék után a csövet... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 24-es, dupla devanderes jó lesz? :D Mondjuk ABS-es, ez a legnagyobb baj. De valaki mondta, hogy az ABS kockát lehet használni passzívan is, mint elosztó. Remegni nem fog a fékpedál, de fékhatás lesz. Azzal az lesz a baj, hogy műszakin bele fognak kötni hogy ha van, akkor működnie kell. Sima T idommal megosztod a főfék után a csövet... :rolleyes: Viszont van rá gyári megoldás: Bontóban már kb egy ezresért hozzávágják az emberhez. G Astra, C corsa, abs nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Azzal az lesz a baj, hogy műszakin bele fognak kötni hogy ha van, akkor működnie kell. Viszont van rá gyári megoldás: Bontóban már kb egy ezresért hozzávágják az emberhez. G Astra, C corsa, abs nélkül. Jaja valami rémlet hogy neked van ilyen bent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Ja igen. Nekem is ABS-es az auto. Ez hátul lenyeges szempont? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Ha abs-es, akkor megúsztad a főfékcserét, mert az tudtommal csak 22-es főfékkel volt. Akkor csak elég felpattintani a nagyobb féket előre, meg a tárcsát hátra és kész. Csak arra kell figyelni hogy a hátsó fék abs-s legyen, mert azon nagyobb a furat az alaplemezen, hogy beleférjen a kerékagy. Plusz akkor neked nem jó a régi fajta tárcsa, csak az új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Ez az utolsó hozzászólásom ma ! Akkor pontosan mit es hogyan kellene? Mekkora cuccok kellenek előre-hatulra, az agy pontosan milyen legyen etc etc? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2015 Megoszt Elküldve Június7, 2015 Azzal az lesz a baj, hogy műszakin bele fognak kötni hogy ha van, akkor működnie kell. Viszont van rá gyári megoldás: Bontóban már kb egy ezresért hozzávágják az emberhez. G Astra, C corsa, abs nélkül. Na egy ilyen kell nekem is. :D Amúgy sem akartam ABS-t. ABS és az elektromos napfénytető marad ki az extrák közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június10, 2015 Megoszt Elküldve Június10, 2015 Sziasztok! 1.6 16v nél is igy működik a hátsó tárcsásítás mint ahogy fentebb irtátok 4 csavar ki és utána tárcsa a helyére abs nincs az enyémben mit kellene még alakítani hozzá?koszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június10, 2015 Megoszt Elküldve Június10, 2015 Sziasztok! 1.6 16v nél is igy működik a hátsó tárcsásítás mint ahogy fentebb irtátok 4 csavar ki és utána tárcsa a helyére abs nincs az enyémben mit kellene még alakítani hozzá?koszi a válaszokat! Ugyanúgy, másik kézifékkötél kell hozzá, és ha a rugón menne keresztül kell oda valami konzol ami "elhúzza" oldalra. Ha esetleg ezentúl a hátulja blokkolna satufékkor akkor a fékerőszabályzóval is kezdeni kell valamit. Ha állitható akkor csak arrébb kell rakni a konzolt a hídon, ha fix patronos akkor meg csere. De ez úgyis kiderül, ha kipróbálod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június10, 2015 Megoszt Elküldve Június10, 2015 vectra tárcsa és féknyereg vagy mit ajánlotok hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június10, 2015 Megoszt Elküldve Június10, 2015 Vectra vagy Gsi astra lenne jo donornak. Végül nem lett pontosítva a dolog. Ha van ABS az automban, akkor mi a plusz hátul, ha van egyáltalán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június11, 2015 Megoszt Elküldve Június11, 2015 Mindkettő jó lehet, ha tárcsafékes hátul és ABS-es. Ugyanis ABS-es agy kell hozzá... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbenedict Elküldve Június11, 2015 Megoszt Elküldve Június11, 2015 Mi a kulonbseg az ABS es az anelkuli agy között? Beszereleseben is! Kepetek nincs esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június11, 2015 Megoszt Elküldve Június11, 2015 Van rajta csati es nincs rajta csati. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június11, 2015 Megoszt Elküldve Június11, 2015 Estére összedobok egy leírást a hátsó tárcsákról, és beteszem ide. Nem garantálom hogy mindenről lesz kép, de megpróbálok szerezni. Többféle tárcsa van többféle aggyal, kb minden mindennel csereszabatos, csak astránál az abs kicsti megkavarja a dolgot. Én ezeket már végigzongoráztam, csak nekem mindegy, mert nincs abs-em. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts