Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Látom TD nagyon a lelkedbe gázoltam a hozzászólásommal,sajnálom ha felidegesítettelek.Én nem süllyedek le a szintedre.Szép napot

Nem sikerült felidegesíteni, ahhoz még sokat kellene fejlődnöd, akárcsak sok máshoz..

Elküldve

És a forrasztást hogy oldod meg?

Vagy csak simán rászorítja a műanyag klipsz, és annyi elég?

Írja, hogy nem kell hozzá semmi szerszám vagy ilyesmi, így érdekes viszont a dolog! <_<

Ja, és LÓÓÓÓL

vajon milyen nemzetiségű lehet?

Contacts:

Skype ID: uszkosfityma1391

Jelenthet ez valamit, a szép óangol nyelven!? :D

Bár asszem ez a téma már felreppent egyszer, talán Indexfórumon.

Elküldve
És a forrasztást hogy oldod meg?

Vagy csak simán rászorítja a műanyag klipsz, és annyi elég?

Írja, hogy nem kell hozzá semmi szerszám vagy ilyesmi, így érdekes viszont a dolog! <_<

Ja, és LÓÓÓÓL

vajon milyen nemzetiségű lehet?

Contacts:

Skype ID: uszkosfityma1391

Jelenthet ez valamit, a szép óangol nyelven!? :D

Bár asszem ez a téma már felreppent egyszer, talán Indexfórumon.

Az angol forumon olvastam erről , általában oxidálás miatt lesz pixeles a kijelző , azért gondolj bele hányszor mozog a szalagkábel ,ez nem egy magnó,szét kell szedni megpuccolni azt kész ,aztán visszarakni, volt egy linkem ott képröl képre ment a dolog de sajnos már nem mükszik (holland weboldal),de szerintem a szalagkábel cserénél nem kell forrasztani .Üdv

Elküldve
Az angol forumon olvastam erről , általában oxidálás miatt lesz pixeles a kijelző , azért gondolj bele hányszor mozog a szalagkábel ,ez nem egy magnó,szét kell szedni megpuccolni azt kész ,aztán visszarakni, volt egy linkem ott képröl képre ment a dolog de sajnos már nem mükszik (holland weboldal),de szerintem a szalagkábel cserénél nem kell forrasztani .Üdv

Láttad te ezt a szalagkábelt (ami valójában flex-kábel)?

Szedtél szét ilyet?

És azt is tudod, hogy gyárilag forrasztva (esetleg valami spéci ragasztással rögzítve) van, mind a folyadékkristály üvegfelületére, mind a nyákra ?

És amúgy nem az oxidálás a probléma, hanem hogy a forrasztás elenged (nem bírja a hőtágulást).

Pár évvel ezelőtt dolgoztam ilyesmivel, ott Nokia autós kihangosítókat forrasztottak a leányok, egy spéci forrasztóállomással.

Iszonyat kényes eljárás, precíz beállításokat igényel, nyomás, hőfok, idő terén, pluszban kényes például a lejárt szavatosságú folyatószerre is (aminek 20ml-es tubusa valami 8-10e ft). Próbálkoztunk ragasztással, de túl nagy volt a rövidzárlat esélye, mikrosebészi pontossággal kellett volna adagolni a szintén brutálisan drága ragasztót.

Szóval nem olyan evidens azért ez. Ezért is kérdeztem, hogy hogyan működik ez a csere? Mert 25?-ért nem drága. Persze ha működik.

Sajnos nem az a fajta 'megnyomom-és-kiugrik' fólia kábel. Pedig jó lenne (nameg azzal igazából soha nem lenne para).

Elküldve
Láttad te ezt a szalagkábelt (ami valójában flex-kábel)?

Szedtél szét ilyet?

És azt is tudod, hogy gyárilag forrasztva van?

És amúgy nem az oxidálás a probléma, hanem hogy a forrasztás elenged (nem bírja a hőtágulást).

Pár évvel ezelőtt dolgoztam ilyesmivel, ott Nokia autós kihangosítókat forrasztottak a leányok, egy spéci forrasztóállomással.

Iszonyat kényes eljárás, precíz beállításokat igényel, nyomás, hőfok, idő terén, pluszban kényes például a lejárt szavatosságú folyatószerre is (aminek 20ml-es tubusa valami 8-10e ft).

Szóval nem olyan evidens azért ez. Ezért is kérdeztem, hogy hogyan működik ez a csere? Mert 25€-ért nem drága. Persze ha működik.

Sajnos nem az a fajta 'megnyomom-és-kiugrik' fólia kábel. Pedig jó lenne (nameg azzal igazából soha nem lenne para).

Még nem szedtem szét , de biztosan igazad van több a tapasztalatod , de ami késik nem múlik úgyis kezd pixeles lenni a kijelzőm

Elküldve
Még nem szedtem szét , de biztosan igazad van több a tapasztalatod , de ami késik nem múlik úgyis kezd pixeles lenni a kijelzőm

Az a baj, hogyha szétszeded, nincs visszaút.

Nekem ráadásul kapásból eltörtek a klipszek, úgyhogy esélytelen volt a javítás.

Így csere lett belőle. De a csere is szarakodik.

Úgyhogy bekaphatja az a kedves mérnök jó mélyen, aki megtervezte! <_<

Elküldve
Az a baj, hogyha szétszeded, nincs visszaút.

Nekem ráadásul kapásból eltörtek a klipszek, úgyhogy esélytelen volt a javítás.

Így csere lett belőle. De a csere is szarakodik.

Úgyhogy bekaphatja az a kedves mérnök jó mélyen, aki megtervezte! <_<

Azóta tuti az Airbusnál van, találtam egy valag fos megoldást :D :D

Elküldve
Akkor Airbussal sem repülök többet! :D

Sok variaciod nincs... az uj Boeingek meg az Airbust masoljak... :) <_<

Miért, a repülőgép az a jármű, amelyikből egyik sem marad fent örökre. Előbb utóbb leesik...

Igy van! Csak a leesesi szog ami valtozo :D

Elküldve
Miért, a repülőgép az a jármű, amelyikből egyik sem marad fent örökre. Előbb utóbb leesik...

Úgyvan. Ezért is biztonságosabb a repcsi mint a hajó... Mert ugye hajóból van olyan, ami lement, de nem jött fel... Na de repcsiből!? <_< :D :D

Elküldve
Úgyvan. Ezért is biztonságosabb a repcsi mint a hajó... Mert ugye hajóból van olyan, ami lement, de nem jött fel... Na de repcsiből!? <_< :D :D

Es jobb repcsiken tobb kijelzo van mint egy hajon :)

  • 1 month later...
Elküldve

Hali mindenki!

Nemtom él-e még a topic, de van egy gyors kérdésem. Egy 93-as Opel Omega Caravan 2.0 B kocsin lévő kijelző szart be. Azaz működik, látni az adatokat ha úgy esik rá a fény, a rádio frekvenciát, a hőmérsékletet, az időt, és persze mindig mindből az aktuálisat, de nincs megvilágítás. Ergo: semmi sem látszik belőle, csak az alsó részén a kézifék jelzés. A felső tök rész tök kuka. Ezt mi okozhatja? Valami egyszerű a megoldás, vagy cserés a dolog?

Elküldve
Hali mindenki!

Nemtom él-e még a topic, de van egy gyors kérdésem. Egy 93-as Opel Omega Caravan 2.0 B kocsin lévő kijelző szart be. Azaz működik, látni az adatokat ha úgy esik rá a fény, a rádio frekvenciát, a hőmérsékletet, az időt, és persze mindig mindből az aktuálisat, de nincs megvilágítás. Ergo: semmi sem látszik belőle, csak az alsó részén a kézifék jelzés. A felső tök rész tök kuka. Ezt mi okozhatja? Valami egyszerű a megoldás, vagy cserés a dolog?

93-ban még A Omega volt.

Nézd meg az izzókat a hátulján, hátha csak kiégett, és amiatt nem látod.

Elküldve
93-ban még A Omega volt.

Nézd meg az izzókat a hátulján, hátha csak kiégett, és amiatt nem látod.

igaz ezt elütöttem:/ szaros laptop bill...sose szokom meg. 95 az évjárat.

Ok arra majd ráhesszelek. De jó is lenne, ha ennyivel megusznám:)

Elküldve
93'-ban már volt B Omega...

Hát... Velem még nem sok jött szembe (persze ez nem azt jelenti, hogy nincs B) ).

Ahogy emlékszem, mindenhol 94 van megjelölve gyártás kezdetének, és hogy az A Omega futott még 93-ban.

Elküldve
Hali mindenki!

Nemtom él-e még a topic, de van egy gyors kérdésem. Egy 93-as Opel Omega Caravan 2.0 B kocsin lévő kijelző szart be. Azaz működik, látni az adatokat ha úgy esik rá a fény, a rádio frekvenciát, a hőmérsékletet, az időt, és persze mindig mindből az aktuálisat, de nincs megvilágítás. Ergo: semmi sem látszik belőle, csak az alsó részén a kézifék jelzés. A felső tök rész tök kuka. Ezt mi okozhatja? Valami egyszerű a megoldás, vagy cserés a dolog?

Sztem a kézifék a műszercsoportban jelez vissza. De sztem is az égők égtek ki.

Elküldve
Hát... Velem még nem sok jött szembe (persze ez nem azt jelenti, hogy nincs B) ).

Ahogy emlékszem, mindenhol 94 van megjelölve gyártás kezdetének, és hogy az A Omega futott még 93-ban.

Valószínűleg '93 dec 31.-n leállították az A Omega gyártását, és '94 jan 1.-n megkezdték a B gyártását. Így történhetett...

Emlékeim szerint '93 szeptemberétől lehetett kapni B Omegát....

TD-t meg áthúzom a rádiós neten keresztül wazzee

Elküldve
Valószínűleg '93 dec 31.-n leállították az A Omega gyártását, és '94 jan 1.-n megkezdték a B gyártását. Így történhetett...

Emlékeim szerint '93 szeptemberétől lehetett kapni B Omegát....

TD-t meg áthúzom a rádiós neten keresztül wazzee

Akárhol olvasom, 94-et írnak.

És tudtommal az ilyen termékváltások úgy működnek, hogy egy ideig párhuzamosan megy a gyártás, leállítják az öregebb modellt, azalatt az új modellt gyártják. Feltöltik a raktárakat, disztribútorokat az új modellel, és közben kifuttatják a régi modellt.

Legalábbis nálunk így megy. Igaz, nem autókat gyártunk B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.