Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Rossz emberrel beszélgetek erről, az biztos! :D

A pénztárcám mindig ad a realitásoknak egy korlátot! ;)

Az biztos.

A pénztárca pedig igen-igen meghatározó tud lenni adott esetben, mikor az ember már nem csak saját magára keres, hanem család van, gyerekek vannak, lakáshitel van, rezsi van.Bizony, így már könnyebb reálisan gondolkodni.Hiszen a korábban felsoroltak megoldják a kérdést! :) Persze könnyebb álmodozni, ha fizetésed mondjuk 300e.ft.De amíg ennek max. a fele, nincs miről beszélni.Ebből kell kihozni az igazságos döntetlent.Ez egy ilyen ország, és egy ilyen idő.

Link to comment
Megosztás:

valaki elmagyaräznä az összefüggest :omg:

hja a szülövärosomrol illene mindent tudnom :huh:

köszi :hiya:

Csak annyi, hogy Johnny mindig azt szereti vízionálni, hogy ha valaki benyög egy ilyet, akkor rögtön rá is repül, és boldog új tulaja lesz egy romhalmaznak, amibe ész nélkül lehet lapátolni a pénzt, hogy újra autószerű legyen.De az igazi nagy Istenkáromlás nem is ez, hanem az államnak befizetett SARC, átírási illeték gyanánt.Tehát a lényeg lényege az, hogy senki ne vegyen semmilyen autót sűrűn, mert azzal csak az államnak adja a pézét.Hozzá tenném, mindenki azt csinál a felesleges pénzével amit akar, másnak ehhez az égvilágon semmi köze.

Jelen hozzászólásomban a mondandó végén volt 2 szmájli is, ami kellő komolytalanságot adott a hozzászólásnak, de efelett valahogy elsiklott emberünk és úgy állította be a dolgot, mint ha akár Tomi, akár én komoly vételi szándékkal közelítenénk a két jeles fos@rakás felé.Pedig sem Tamásnak, sem pedig nekem nem ment el a maradék józaneszem, hogy újra nekilássak valami lefo@sott xarrakást toldozgatni, más kókányolását helyre kalapálni.

Tomi is más kategóriában és főleg árkategóriában gondolkodik, jómagam pedig továbbra is boldog második tulaja vagyok egy alig 33e.km-t futott 9 éves, törésmentes, vezetett szervizkönyves, OFFautónak, és nem áll fent az a veszély, hogy belátható időn belül eladjam........az asszony első kedvenc autóját ami ha zabál, akkor városban megeszi a 6.5L-t........télen..........sűrű hidegindításokkal.Az éves kötelezője pedig 9200ft.

Ötletelni szoktam, de azt a pénzt amit esetleg v.mi tévedés folytán valami varázslásra költeném, inkább félre rakom és később a hobbimra költöm vagy valami közös családi programra.

Link to comment
Megosztás:

Csak annyi, hogy Johnny mindig azt szereti vízionálni, hogy ha valaki benyög egy ilyet, akkor rögtön rá is repül, és boldog új tulaja lesz egy romhalmaznak, amibe ész nélkül lehet lapátolni a pénzt, hogy újra autószerű legyen.De az igazi nagy Istenkáromlás nem is ez, hanem az államnak befizetett SARC, átírási illeték gyanánt.Tehát a lényeg lényege az, hogy senki ne vegyen semmilyen autót sűrűn, mert azzal csak az államnak adja a pézét.Hozzá tenném, mindenki azt csinál a felesleges pénzével amit akar, másnak ehhez az égvilágon semmi köze.

Jelen hozzászólásomban a mondandó végén volt 2 szmájli is, ami kellő komolytalanságot adott a hozzászólásnak, de efelett valahogy elsiklott emberünk és úgy állította be a dolgot, mint ha akár Tomi, akár én komoly vételi szándékkal közelítenénk a két jeles fos@rakás felé.Pedig sem Tamásnak, sem pedig nekem nem ment el a maradék józaneszem, hogy újra nekilássak valami lefo@sott xarrakást toldozgatni, más kókányolását helyre kalapálni.

Tomi is más kategóriában és főleg árkategóriában gondolkodik, jómagam pedig továbbra is boldog második tulaja vagyok egy alig 33e.km-t futott 9 éves, törésmentes, vezetett szervizkönyves, OFFautónak, és nem áll fent az a veszély, hogy belátható időn belül eladjam........az asszony első kedvenc autóját ami ha zabál, akkor városban megeszi a 6.5L-t........télen..........sűrű hidegindításokkal.Az éves kötelezője pedig 9200ft.

Ötletelni szoktam, de azt a pénzt amit esetleg v.mi tévedés folytán valami varázslásra költeném, inkább félre rakom és később a hobbimra költöm vagy valami közös családi programra.

:D Ujjam nem maradna hányszor is csináltad ezt végig...

Link to comment
Megosztás:

Csak annyi, hogy Johnny mindig azt szereti vízionálni, hogy ha valaki benyög egy ilyet, akkor rögtön rá is repül, és boldog új tulaja lesz egy romhalmaznak, amibe ész nélkül lehet lapátolni a pénzt, hogy újra autószerű legyen.De az igazi nagy Istenkáromlás nem is ez, hanem az államnak befizetett SARC, átírási illeték gyanánt.Tehát a lényeg lényege az, hogy senki ne vegyen semmilyen autót sűrűn, mert azzal csak az államnak adja a pézét.Hozzá tenném, mindenki azt csinál a felesleges pénzével amit akar, másnak ehhez az égvilágon semmi köze.

Jelen hozzászólásomban a mondandó végén volt 2 szmájli is, ami kellő komolytalanságot adott a hozzászólásnak, de efelett valahogy elsiklott emberünk és úgy állította be a dolgot, mint ha akár Tomi, akár én komoly vételi szándékkal közelítenénk a két jeles fos@rakás felé.Pedig sem Tamásnak, sem pedig nekem nem ment el a maradék józaneszem, hogy újra nekilássak valami lefo@sott xarrakást toldozgatni, más kókányolását helyre kalapálni.

Tomi is más kategóriában és főleg árkategóriában gondolkodik, jómagam pedig továbbra is boldog második tulaja vagyok egy alig 33e.km-t futott 9 éves, törésmentes, vezetett szervizkönyves, OFFautónak, és nem áll fent az a veszély, hogy belátható időn belül eladjam........az asszony első kedvenc autóját ami ha zabál, akkor városban megeszi a 6.5L-t........télen..........sűrű hidegindításokkal.Az éves kötelezője pedig 9200ft.

Ötletelni szoktam, de azt a pénzt amit esetleg v.mi tévedés folytán valami varázslásra költeném, inkább félre rakom és később a hobbimra költöm vagy valami közös családi programra.

köszi :)

sok sikert a kis fogyihoz

ahogy en szämolok be sem kell inditani akkor fogyaszt a leg kevesebbet :omg:

de en ne obegassak az evi 70-130.000 km-vel :goofy:

Link to comment
Megosztás:

:D Ujjam nem maradna hányszor is csináltad ezt végig...

Mert megtehettem.Közben eltelt jó pár év, és más lett a fontossági sorrend.Az autó pedig nem hobbieszköz, csupán egy használati tárgy lett a mindennapokra.Az elsődleges kritérium nem az lett, hogy mindenkit elverjek a pirosnál, hanem az, hogy üzembiztos legyen és azt a célt szolgálja amire napi szinten van használva, annak minden kritériumával.

Ennyi.Szép volt, jó volt.De én legalább elmondhatom, hogy a tapasztalataimat nem hallomásból szereztem egy-egy adott típusnál, és nem csak a haver gépével mentem pár kilométert.

Tass, mi jó ha 12e.km-t megyünk egy évben, annak is 70%-át városban.A fizetésünk pedig köszönő viszonyban sincs az uniós átlaggal.De ezt te is tudod.

Link to comment
Megosztás:

Mert megtehettem.Közben eltelt jó pár év, és más lett a fontossági sorrend.Az autó pedig nem hobbieszköz, csupán egy használati tárgy lett a mindennapokra.Az elsődleges kritérium nem az lett, hogy mindenkit elverjek a pirosnál, hanem az, hogy üzembiztos legyen és azt a célt szolgálja amire napi szinten van használva, annak minden kritériumával.

Ennyi.Szép volt, jó volt.De én legalább elmondhatom, hogy a tapasztalataimat nem hallomásból szereztem egy-egy adott típusnál, és nem csak a haver gépével mentem pár kilométert.

Tass, mi jó ha 12e.km-t megyünk egy évben, annak is 70%-át városban.A fizetésünk pedig köszönő viszonyban sincs az uniós átlaggal.De ezt te is tudod.

Sajnos csak szomorkodhatunk es ez igy igaz . De fel fejjel jobb idök meg jönnek :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.