Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

na ez odabsz

Mire sorozatgyártásba kerül, ebből a kipuffból semmi nem marad.Még akkor sem ha ez max. egy látványos műanyag betét a lökösön. :)

Viszont a genfi autószalonon debütált az új SX4.Szvsz. a Liana és a Baleno után ez a leginkább családbarátabb Suzuki amit mostanság gyártottak.Kicsit Quashquai beütést érzek rajta, de szó nélkül elfogadnám ha hozzám vágnának egyet! :D

Link to comment
Megosztás:

Azt azért nem hiszem, hogy semmi nem marad belőle, szerintem felszereltségfüggő lesz. Például mikor a 8. generációsat mutatták be, mindenki elképzelhetetlennek gondolta az egészet. Aztán a féken, felnin, meg a hátsó lámpa színén kívül kb. ugyanaz volt a sorozatgyártású modell.

A családi Opel még nincs tíz éves, de már megtettük vele a kétszázezredik kilométert. Még mindig kellemes autó :) Tényleg, valami opeles újdonság volt Genfben? Nem néztem még meg jobban.

Ez a duplakipuff jól áll mondjuk egy új Focus ST-nek.De egy ilyen kaliberű Hondának szvsz. nem.

20121114-ford-focus-st10.jpg

Opeléktől a Cascada:

3432288_34728c75e2c417917d5beac88a7bc384_wm.jpg

Illetve a Adam Crossover:

59013_467421_550x413.jpg

............volt a kiállítás fő látványossága.Utóbbi szvsz. elég kajla.Ezt a szegmenst nem ilyen bohóctuningra találták ki.

Link to comment
Megosztás:

éljen a modern autóipar :)

talán ezért is járunk 10 éves opelekkel :)

Vagy talán azért mert ezek még autók nem pedig négy keréken guruló számítógépek. És ezek még javíthatók és nem egy vagyon ha kell hozzájuk valami.

El mersz velük indulni asistance nélkül mert tudod hogy saját lábon jön haza nem traileren. :D :goofy:

Link to comment
Megosztás:

Nekem Insignia lett volna következő autóm a Vectra után - csakis benzines! :D

Külsőre nagyon szépek, de bele ülve a térérzet nagyon szűkös.Elöl határozottan nyomasztó, hátul ugyan van bőven lábtér, de az ereszkedő tetővonal miatt a fejtér kicsi.

Mikor mentem Márkéval, ez volt a benyomásom.Persze nagyon egyben volt, kellemesen dolgozott a 2.0 CDTI, meg jó volt a gördülési komfort is, de még sem kéne.

Inkább egy Zafira Tourer.Esetleg Meriva.

Link to comment
Megosztás:

Azért a kettő nem is egy kategória, az Insignia legalább eggyel feljebb van :) Hondából a turbós V6-os összkerekes az NSX. Sajnos kihaltak a sportos autóik, már csak környezetbarát tömegautók az új Hondák. Mondjuk ez a többi gyártóra is jellemző, de talán a Hondánál a legnagyobb a kontraszt a két korszak között.

Nekem a Zafirában meg a Merivában nem volt gond a térérzettel, de a kilátás nem volt a legjobb : ( Egyébként családi autónak szerintem tökéletes mindkettő. Még a Merivával is simán el tudtunk menni négyen horgászcuccokkal (beleértve a tálcás söröket :D ).

Az Astrában fura néha, mintha szűkös lenne, de én pont szeretem :) Olyan, mintha valami vadászgép lenne, meg biztonság(ézetet) ad.

A Toyotánál is kezdenek rájönni, hogy kár volt pl. a Supra vonalat kiölni.Az FT86 talán egy jó kezdet lehet.

A Zafirából eddig csak az első generációt volt szerencsém vezetni, eltekintve attól, hogy egy magasított Astra G Caravanban ültem, nem volt gond.Talán az A oszlopokat volt idő megszokni, mert nagyon sokat kitakarnak, könnyű elbombázni mondjuk egy bringást.

Ellenben sógorom első generációs Sharanja ott van a toppon.Az tényleg kisbusz feeling.........csak ne lenne hozzá olyan drága még bontva is minden.Pedig még a régi 110LE-s TDI van benne.Szinte az egyetlen stabil pont a gépben.

Link to comment
Megosztás:

A Toyotánál is kezdenek rájönni, hogy kár volt pl. a Supra vonalat kiölni.Az FT86 talán egy jó kezdet lehet.

A Zafirából eddig csak az első generációt volt szerencsém vezetni, eltekintve attól, hogy egy magasított Astra G Caravanban ültem, nem volt gond.Talán az A oszlopokat volt idő megszokni, mert nagyon sokat kitakarnak, könnyű elbombázni mondjuk egy bringást.

Ellenben sógorom első generációs Sharanja ott van a toppon.Az tényleg kisbusz feeling.........csak ne lenne hozzá olyan drága még bontva is minden.Pedig még a régi 110LE-s TDI van benne.Szinte az egyetlen stabil pont a gépben.

Akkor már inkább egy Vivaro nagyobb kényelmesebb és nem eszeki többet és ha kell simán csinálsz belőle akár 4 személyes autót vagy 2 személyes tehert is. :icon1:

Ami költöztetésnél nagyon is kapóra jön.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kicsit rég jártam erre. Vettem Kecsón egy ágyat lapra szerelve. 4 doboz, méretei: 180x94x9, 80x202x9, 205x40x20, 200x23x10

Ha valaki a héten jönne Pestre (kis)furgonnal és útba esne neki a fuvar, akkor szóljon nekem legyen szíves, nem ingyen kérem persze. 30/2575709 vagy albertpontdemjenkukacgmailpontcom

:hiya:

Link to comment
Megosztás:

Akkor már inkább egy Vivaro nagyobb kényelmesebb és nem eszeki többet és ha kell simán csinálsz belőle akár 4 személyes autót vagy 2 személyes tehert is. :icon1:

De az ember nem költözik mindig, és pl. egy hölgy is jobban boldogul egy kisebb járgánnyal! :D

Nekemperszekénee! :D

Link to comment
Megosztás:

Rendszám: MFX821

Elkövetés helye: Kecskemét, Budai úton

Elkövetés ideje: 2013.02.03 16:16

Szabályszegés típusa: Sebességtúllépés

Jogszabályi hivatkozás: 26. § (1) bekezdés a) pont - Szgk-val, mkp-ral, max. 3500 kg össztömegű gépkocsival.

(2010.01.01. előtt 2500 kg.)

Bírság összege: 30 000 Ft

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.