Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

tegnap este levittük Kiskőrösre a lányokat.Oda felé vezető úton a kaskantyúi bekötő út után rendőrségi felvezetést kaptunk egy Astra G-vel.Gondoltam valami oltári nagy crash lehet a város határában, de csak egy Astra F volt benne az árokban, az is oldalt.A rendőr valószínűleg a pilótáját kereshette.Később, de még a városjelző tábla előtt jóval, egy E34 volt kissé viseletes orral félre állva.Besokallt a fiatalember, ahogy néztem.

Én is elég bátran közlekedtem, de szerencsére a Puntónak jó a súlyelosztása, igaz oda felé amúgy sem toltam neki, mert nem ültem egyedül.Mondjuk anyuék előtt bepróbáltam egy kéziféket, de betapadt, ami nem is csoda lévén a csomagtartóban kb. 40kg +súly volt, vittem le ezt+azt.Aztán haza felé már még bátrabb voltam, de Izsák után már nem volt vészes a helyzet, jól lehetett haladni, lesózták az utat.

Amúgy a Puntó, még határhelyzetben is inkább lesz orrtolós, mint sem keresztbe álljon.Piszok eltalált futóműve van, és egyáltalán nem valami bonyolult szerkezet, elöl ránézésre hasonlít a B Corsáéra.Ugyanakkor egyáltalán nem billeg.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy a Puntó, még határhelyzetben is inkább lesz orrtolós, mint sem keresztbe álljon.Piszok eltalált futóműve van, és egyáltalán nem valami bonyolult szerkezet, elöl ránézésre hasonlít a B Corsáéra.Ugyanakkor egyáltalán nem billeg.

A VAN változat pont nem ilyen csúszós úton, nem tudom mennyire tudható be a Barum téli gumiknak, de kurvára seggdobálós és nagyon könnyen megindul a fara.

Megfogni szinte lehetetlen kormányból, a city kormány miatt szart sem érzel.

Link to comment
Megosztás:

A VAN változat pont nem ilyen csúszós úton, nem tudom mennyire tudható be a Barum téli gumiknak, de kurvára seggdobálós és nagyon könnyen megindul a fara.

Megfogni szinte lehetetlen kormányból, a city kormány miatt szart sem érzel.

Nem az a gáz, hogy dugig van szerszámmal, és így áttolódik a súlypont is?

Link to comment
Megosztás:

a coupe viszont nagyon kellemesen vette az akadályokat a 85-ön :)

volt jégborda, 15cm hó tükör jég meg hóátfúvás is.

stabil, nem akar megindulni magától, stabilan 80 as tempót lehetett vele autózni és megelőztem mindenkit Győrig.

persze nagyon jégbordás szakaszokon vissza kell venni 60 ra de nagyon satbil.

holnap megyek vissza megnézem mennyit javult az út, bár az ottaniak azt mondják, sor áll az autósbolt előtt a hóláncért :)

Link to comment
Megosztás:

Nem az a gáz, hogy dugig van szerszámmal, és így áttolódik a súlypont is?

Nem tudom, de piszok könnyen megtudom indítani a farát még egyenes futásból is.

Lusta vagyok megcsinálni a cserét, de aszem hétfőn meglépem, hogy az új téli gumikat hátrra rakon, a használt meg megy előre.

ABS müködik és kurvára idegesít.

Tavalyi évben 52EKm-t mentem vele, átlagfogyi 4.8l/100km.

Olajon és szűrőkön kívül más nem kellett neki...jah de ablaktörlő lapát, zabálja...

Link to comment
Megosztás:

ABS müködik és kurvára idegesít.

Tavalyi évben 52EKm-t mentem vele, átlagfogyi 4.8l/100km.

Olajon és szűrőkön kívül más nem kellett neki...jah de ablaktörlő lapát, zabálja...

:D :D :D Erről jutott eszembe, hogy Timi tegnap megállapította, hogy a Puntón milyen jó, hogy van ABS, mert múltkor jégen futott egy picit, de a végén tök jól megállt az autó! Mondom, aztán melyik Puntón? :D :D Mert a miénkben nincs ilyesmi! :D :D Sztem átcsúszott a jégen, aztán mikor vége lett, tapadt a gumi, és megállt az autó! :D :D

Akkor egész szép távot toltál bele a VANba! ;)

Link to comment
Megosztás:

Hogy sikerült a műtét?Jól muzsikál a szekér?

Nem tudom pontosan megmondani, hogy az ami lett csinálva, az 100%-osan jó-e, mert az igaz, hogy azóta, hogy elhoztam a szerelőtől, az olajszintem még mindig ugyanott áll, és mentem majd 2000km-ert, de sajnos a hideg indítás még mindig probléma.... Van amikor elsőre be sem indul,vagyis lefullad, ha igen, akkor dadog az alapjárat, ingadozik.... kicsebb gázfroccsre, meg nagy kékes füst jön elő... <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom pontosan megmondani, hogy az ami lett csinálva, az 100%-osan jó-e, mert az igaz, hogy azóta, hogy elhoztam a szerelőtől, az olajszintem még mindig ugyanott áll, és mentem majd 2000km-ert, de sajnos a hideg indítás még mindig probléma.... Van amikor elsőre be sem indul,vagyis lefullad, ha igen, akkor dadog az alapjárat, ingadozik.... kicsebb gázfroccsre, meg nagy kékes füst jön elő... <_<

A lambda ki lett cserélve végre?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is ez innentől nem mechanikus, sokkal inkább elektronikai dolog lesz.Valami ami bele szól a hidegindításnál a keverékképzésbe.

csatlakoznék! pl a hőmérséklet érzékelő ha fals adatot küld! nekem is ez volt a gebasz, mondjuk kékes füst nemvolt

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.