mackosajt Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 De azt is hozzászámoltuk! De ő kihagyta a felsorolásból. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Puntó? Vagy az nem volt? Az az asszonyé,szóval az nem ér! :D Splash műxik?Nem zörög, nem nyüszög? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Tegnap tesztelés céljából használtam kicsit Dini Zafiráját.Sajnos a létömegmérő cseréje nem oldotta meg az erőtlenséget így Balázsnak kell majd megszakértenie. Viszont érdekes autó bizonyos szempontokból.Jó vele menni, jópofa ahogy rálátsz a közlekedésre, biztonságot ad.A vezetési élmény alapvetően buszos, de ha alaposan szemügyre veszed a részleteket rá fogsz jönni, hogy egy Astra G Caravanban ülsz, csak magasan.A magas tetővonal, a nyújtott szélvédő, az A oszlop (amit szokni kell mert holttere van) mind jó kis apró részlet.De ha hátra fordulsz, meglepően közel van a jobb hátsó D oszlop.Jól lehet vele tolatni, hátra nézve is sima ügy, kicsi hely is elég a megforduláshoz.Kisebb íven fordul, mint a Puntónk.Elöl és hátul is fejedelmi a lábtér, kényelmesek az ülések, minden Opelesen kézre áll. A motor is megszokható, teljesen más tartományban dolgozik mint egy benzines, simán lehet nagypapásan vezetni.Ellenben szerintem a termosztát nem áll a helyzet magaslatán, nagyon lassan lesz valamiféle üzemi hőfok, ha a 80, az az. A tempomat pedig megvéd a városban is a gyorshajtástól! :D Ha nem tudnám, hogy ennek a motornak mennyi szűk keresztmetszete van, símán kéne.De ezen dolgok ismeretében inkább valami benzinesbe ülnék bele ha tehetném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 De ezen dolgok ismeretében inkább valami benzinesbe ülnék bele ha tehetném. éppen van belöle egy opc eladó :) az nagyon jó! csak nagyon drága Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 éppen van belöle egy opc eladó :) az nagyon jó! csak nagyon drága kék és Kecskeméten van? :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Az az asszonyé,szóval az nem ér! :D Splash műxik?Nem zörög, nem nyüszög? megvan, nem nyuszog viszont többnyire alto van használatban, mert ritka az öt személy egyszerre szállítása, meloba meg tökéletes. nem fogyaszt, nem is megy. januárban volt ezen egy váltó csere, de bontott jobban megérte, mint a felújítás szervizben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 az opelklub a legjobb piac :) 2000-es papirom van de 3000 nincs nem hoznál egy darabot :) Nekem is, mindkettőből! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 De ő kihagyta a felsorolásból. ;) De mi természetesen nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 jövő héten csináljuk otthon leszek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Tegnap tesztelés céljából használtam kicsit Dini Zafiráját.Sajnos a létömegmérő cseréje nem oldotta meg az erőtlenséget így Balázsnak kell majd megszakértenie. Viszont érdekes autó bizonyos szempontokból.Jó vele menni, jópofa ahogy rálátsz a közlekedésre, biztonságot ad.A vezetési élmény alapvetően buszos, de ha alaposan szemügyre veszed a részleteket rá fogsz jönni, hogy egy Astra G Caravanban ülsz, csak magasan.A magas tetővonal, a nyújtott szélvédő, az A oszlop (amit szokni kell mert holttere van) mind jó kis apró részlet.De ha hátra fordulsz, meglepően közel van a jobb hátsó D oszlop.Jól lehet vele tolatni, hátra nézve is sima ügy, kicsi hely is elég a megforduláshoz.Kisebb íven fordul, mint a Puntónk.Elöl és hátul is fejedelmi a lábtér, kényelmesek az ülések, minden Opelesen kézre áll. A motor is megszokható, teljesen más tartományban dolgozik mint egy benzines, simán lehet nagypapásan vezetni.Ellenben szerintem a termosztát nem áll a helyzet magaslatán, nagyon lassan lesz valamiféle üzemi hőfok, ha a 80, az az. A tempomat pedig megvéd a városban is a gyorshajtástól! :D Ha nem tudnám, hogy ennek a motornak mennyi szűk keresztmetszete van, símán kéne.De ezen dolgok ismeretében inkább valami benzinesbe ülnék bele ha tehetném. Kisebb fordulókör? :huh: :blink: Érdekes, az én puntomnak talán a legkisebb az össze autó közül, amit eddig vezettem... Nem olyan szar motor az a Y20DTH, csak pár trükköt kell bevetni és még jó is lehet. Alapból levenném a szívótorkot kitakarítani, ellenőrizném a résolajcsöveket és a turbót is megnézném. Szerintem annak vagy mechanikailag vagy vezérlésileg halott a turbója, mert amikor Dini gyorsult vele mellettünk szombaton kurvára kerepelt, tehát üzemenyag volt a toláshoz, csak nyomás nem. Szívó oldal csövét leszedni és megrángatni a turó tengelyét és mennyi olaj van a nyomó oldalon.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 kék és Kecskeméten van? :D :D :D Fekete és Szarvason van- 1.9 CDTI, OPC, automata, stb. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Fekete és Szarvason van- 1.9 CDTI, OPC, automata, stb. :) A kéket Kecskeméten ismerjük. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 A kéket Kecskeméten ismerjük. :) Én meg csak a másikat ismerem, de a kéket is megnézném. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Kisebb fordulókör? :huh: :blink: Érdekes, az én puntomnak talán a legkisebb az össze autó közül, amit eddig vezettem... Nem olyan szar motor az a Y20DTH, csak pár trükköt kell bevetni és még jó is lehet. Alapból levenném a szívótorkot kitakarítani, ellenőrizném a résolajcsöveket és a turbót is megnézném. Szerintem annak vagy mechanikailag vagy vezérlésileg halott a turbója, mert amikor Dini gyorsult vele mellettünk szombaton kurvára kerepelt, tehát üzemenyag volt a toláshoz, csak nyomás nem. Szívó oldal csövét leszedni és megrángatni a turó tengelyét és mennyi olaj van a nyomó oldalon.... Nem tudom, valahogy olyan érdekesen fordul a gép.Lehet, a tiédben más lehet az áttétel? Ebben a Zafiban óra szerinti a kilóméter, szóval 288e.Jó esély van rá, hogy a szívótorok rendesen tele van turhával.Holnap csinálom a féket.Ma nem volt rá idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December11, 2012 Megoszt Elküldve December11, 2012 Ebben a Zafiban óra szerinti a kilóméter, szóval 288e.Jó esély van rá, hogy a szívótorok rendesen tele van turhával.Holnap csinálom a féket.Ma nem volt rá idő. Check lámpa van? Lehet csak egy vákumcső van kirepedve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Ebben a Zafiban óra szerinti a kilóméter, szóval 288e.Jó esély van rá, hogy a szívótorok rendesen tele van turhával. Nem a kilométer számít, én évente leszedem a leállító szelep házat (beragad és nem indul), mondjuk mi alig megyünk 10-ezret 1 év alatt, az is főleg város. A komplett szívóoldal is volt már takarítva (Bazsi szakfelügyelete alatt :icon1: ) Lehet, hogy nem 1 díjnyertes motor de a szívóoldal teljesen fém!!!!! Ami nem jellemző a mai motorokra ;) Wolfi mondtam én, hogy szerethető verda "de má mikó!" :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Check lámpa van? Lehet csak egy vákumcső van kirepedve... Hétfőn, a légtömegmérő cseréje után még volt párszor.Tegnap el kellett szaladnom délelőtt egy helyre, és már nem volt.Szóval időszakos a buli.Ugyanakkor vagy gyorsan ráált a talpam, vagy nem tudom de mint ha kezdene éledni........lehet, hülye vagyok! :D Nem a kilóméter számít, én évente leszedem a leállító szelep házat (beragad és nem indul), mondjuk mi alig megyünk 10-ezret 1 év alatt, az is főleg város. A komplett szívóoldal is volt már takarítva (Bazsi szakfelügyelete alatt :icon1: ) Lehet, hogy nem 1 díjnyertes motor de a szívóoldal teljesen fém!!!!! Ami nem jellemző a mai motorokra ;) Wolfi mondtam én, hogy szerethető verda "de má mikó!" :D :D :D Nálatok a G intézi a napi gondokat, ezért tudod kikímélni a Zafit.Nálunk ezt a kóórza csinálta.Éppen duplája kilómétert futottam vele mint anyuka a Puntóval.Na, ez most majd megváltozik! :D Szerethető verda, szó se' róla de én paráznék pár dologtól ami nem függ a kilóméterfutástól és megmakkanás esetén igen csak zsebbe nyúlós tétel lehet.Nyilván valamit, valamiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Azért elgurultunk már huszonpárezret vele és EGR cserén kívül stab. szilentet cseréltem benne, ennyi. 3 év alatt. Kopp-kopp el ne kiabáljam... :unsure: A fogyi az nálunk 8 körül van...mondanak 5-6 lityit, lehetséges...90-el mondjuk Sopronig... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Azért elgurultunk már huszonpárezret vele és EGR cserén kívül stab. szilentet cseréltem benne, ennyi. 3 év alatt. Kopp-kopp el ne kiabáljam... :unsure: Nem azt mondtam, hogy szét fog hullani mert az a tuti, csak mi van ha még is? :D :D :D Egy benzinesnél kb. tudom hová kell nyúlni és nem nagy összegek a dolgok még bontva sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Nem azt mondtam, hogy szét fog hullani mert az a tuti, csak mi van ha még is?... Nem volt még autó nálad olyan sokáig... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Nem volt még autó nálad olyan sokáig... :) Éltem ám azelőtt is, mielőtt találkoztunk! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 tegnapi unalmamban kivettem a tolatólámpa kapcsolót a váltóból. nem kapcsolta fel a lámpákat féktisztítókúra után kontakt tisztító segített neki, tegnap este még jó volt, azóta nem tolattam otthon ki kell venni e vezetöülést mert az elörebuktató funkció nem müködik, így nem lehet beszállni hátra... mondjuk én nem is akarok dehát mégis Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 otthon ki kell venni e vezetöülést mert az elörebuktató funkció nem müködik, így nem lehet beszállni hátra... mondjuk én nem is akarok dehát mégis Kell a hely a cuccnak! :D :D :D by Róka ÜT! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 tegnapi unalmamban kivettem a tolatólámpa kapcsolót a váltóból. nem kapcsolta fel a lámpákat féktisztítókúra után kontakt tisztító segített neki, tegnap este még jó volt, azóta nem tolattam otthon ki kell venni e vezetöülést mert az elörebuktató funkció nem müködik, így nem lehet beszállni hátra... mondjuk én nem is akarok dehát mégis Én mostanában a helyzetjelző, és féklámpa problémás autókat fedezem fel. Általában a bal oldali romlik el. Ilyenkor ha van lehetőség szólok a tulajnak. Tolatólámpa problémát csak egy öreg Ladán vettem észre azon állandóan világított. :) Jut eszembe a mosóporokat elhoztam a Jókairól, egy Turcinál, egy nálam landolt. Kinek kell és mennyit utalni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aXXon Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Nem tudjátok véletlen, hogy holnap hogyan rendelnek a háziorvosok? És nem, nem arra gondolok, amelyik nálam van itt a háznál :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts