Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Srácok (corsarules, Gab93), :icon1:

A belső teret mivel tisztítjátok? Értem ez alatt a belső műanyag elemek esetleges waxolását?!

A lökhárítókra én a Carplan Black Trim Wax-ot használom. Nagyon ott van!

Itt egy kép a vasról: klikk

Link to comment
Megosztás:

Köszi. :icon1: Valamelyik nap lehet kinézek majd és veszek egyet. Ez a wax, amit használok ez is 1.300 Ft volt. :icon10:

Ezek szerintem nem olyan egetverő árak. Na meg azért sokáig elég is. :D

Egyébként ez, amit mondasz sötétít a felületen? :D Nekem leginkább az ajtókon lévő részeket kellene ápolgatni, mert eléggé fakult.

Bár nem zárok ki egy festést sem!

Link to comment
Megosztás:

A belső nálam nehéz téma, mert a legtöbb cucc fényessé, és csillogóssá teszi a felületet, amit én nem szeretek. Ráadásul ezekhez hamar tapadnak a porszemek is többnyire. A pontos nevét most nem tudom, a bátyámtól szoktam kérni olyan törlőkendőt, ami után matt marad, és portaszító réteget kérdez. Majd megkérdezem tőle. Waxolni belül nem szoktam.

A lökös alján a műanyagot nagyon nehéz a H Astrákon tisztítani, gépi mosó sem szedi le, én lenolajat használok erre a feladatra :D Ez volt itthon először, aztán annyira bejött, hogy azóta is azt használom. Földút mellett lakom, de így se ragad hozzá a por, úgyhogy ajánlom ;)

Nagyon szép autód van. Megmondom őszintén, hogy nekem az F Astrák tetszenek a legjobban, valamikor majd szeretnék egy GSi-t :)

Köszönöm szépen! ;)

A fényesség leginkább a műszerfalon zavar.

Igaz nagyon jól néz ki meg minden, de mikor napfény rásüt a szélvédőre akkor a kilóméteróra feletti rész visszaverődik és szó szerint nem látok ki. <_<

A belsőre meg szerintem kipróbálom a LIDL-be kapható cuccot. Vagy ha előbb járok AUCHAN-ba esetleg megnézem ott is, hátha van valami fain. :icon10: Annak idején még TESCO-ban vettem ilyen több darabos törlőkendőt. Elég fura anyaga van. De ez ilyen NO NAME, viszont pont fényesít, mint a fene. :D

Link to comment
Megosztás:

tegnap az erős szél miatt nem vállaltam be a startot de az oktatómat felcsőröltem lévén az Ő ernyője kellően gyors erős szél esetén is.Le is repült egészen Tiszaugig de mondta, hogy 32km/h-s szembe szélbe kellett leszállnia.Nem kell részleteznem, én hogyan tudtam volna leszállni......

Ma meg az erős anticiklon hatás miatt hiába jött össze hihető magasság, pillanatok alatt elfogyott.ilyen gyorsan tán még sosem értem le ernyővel.Iszonyat leáramlások voltak.Azért közben kicsit megcibáltam a cuccot! :D

Haza felé Kiskőrösről rám előzött (kikerült? :D ) egy E60 M5.meggyőző volt ahogy a V10 gurgulázott 560LE-vel és 650NM-rel! :D Szűk helyre is kényelmesen befért! :D

2446282_a170d045e2c264a25fb2b9549eda05b8_wm.jpg

Karotta tesztelte, kiragadnék egy részletet:

Azt hiszem, a világ egyetlen autójában sem voltam annyira közel a jogosítványom elvesztéséhez, mint az új M5-ben. Lássuk csak: a motornak alacsony terhelés mellett nincs hangja. Az új Getrag DSG váltó tevékenységét nem érezni. A jobb kislábujjam alatt több nyútonméter van, mint egy utcányi 316i-ben. Szuperkényelmes a belső, andalító a hangulat. Ilyenkor szívesen elkalandoznak a gondolatok; mi lesz a vasárnapi ebéd, hány felügyelőbizottsági tagság kell hogy az égig érjen, milyen íze lehet a személyi asszisztens nyakszirtjének, és így tovább. Na most, egy ilyen 10 másodperces ábrándozás végére 180-nal megy az ember az országúton, és az arcába robban az összes traffipax. És még csak nem is élvezi, mert fogalma sincs róla, amíg a postai furgon a kocsibejárójára nem borít fél köbméter közigbírság-értesítőt.
Link to comment
Megosztás:

Akkor valami gyíkja is lehet....

Gyanítom én is.Amúgy kicsit gondban vagyok, és olykor elrugaszkodom a realitásaimtól.Itt van pl. EZ.Korzi helyett dejóvolna.A zőődet nagyon szerettem, hiányzik a kényelme.

Szóval korzira most műszaki előtt költeni kellene.Főleg ami a bódét illeti.A többi nem gáz, motorikusan okés a kis gép.Csak kérdés, megéri-e megint szerelemből dönteni.Mondjuk pénz nélkül persze könnyű lesz a döntés, csak.......

Az érem másik oldala, hogy 3K alatt nincs olyan gép amire azt lehetne mondani, hogy rendben van.De mire névre kerül, megcsinálja vagy csináltatja az ember a szükséges dolgok cseréjét, már is min. 450e. körül jár.Szóval.......

Link to comment
Megosztás:

a másik javaslat, cserélj anyával egy két hétre :)

Szeretek a Puntóval gépészkedni, betyár jó a futóműve.Motorikusan persze harmatos, tehát nem én vagyok a lámpás gyorsulások királya.Anya viszont nem tudja vezetni a korzit, ott van rögtön a fék kérdés (ohne rásegítés) meg a manuál szivató kezelése (ismerni kell).

Amint linkeltél Saabot, nagyon betyáros és hiába nincs gyára, alkatrész utánpótlása még jó ideig tuti lesz.

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom én is.Amúgy kicsit gondban vagyok, és olykor elrugaszkodom a realitásaimtól.Itt van pl. EZ.Korzi helyett dejóvolna.A zőődet nagyon szerettem, hiányzik a kényelme.

Szóval korzira most műszaki előtt költeni kellene.Főleg ami a bódét illeti.A többi nem gáz, motorikusan okés a kis gép.Csak kérdés, megéri-e megint szerelemből dönteni.Mondjuk pénz nélkül persze könnyű lesz a döntés, csak.......

Az érem másik oldala, hogy 3K alatt nincs olyan gép amire azt lehetne mondani, hogy rendben van.De mire névre kerül, megcsinálja vagy csináltatja az ember a szükséges dolgok cseréjét, már is min. 450e. körül jár.Szóval.......

Tehát vonjuk le a logikus következtetést: kell egy ügyes lakatos.

Link to comment
Megosztás:

Tehát vonjuk le a logikus következtetést: kell egy ügyes lakatos.

Hétvégén viszem hozzá megszakértetni a kis kockát, holnap pedig kérek árat pár csacskaságra! :D Ez a járható út, ha az ember pénztelenségben szenved.Továbbá ha most kiganyézok magam alól, a tavaszi ernyővásárlás ugrik.Azt meg nem lehet, mert nem lesz mivel repülni! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.