Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Viszont megtudtam ma, hogy egy 1,6os hengerenkénti G Astrát 200ezerért alakítanak gázossá, lepapírozva. Ha központi befecskendezős jóval olcsóbb. Csak gondoltam hátha érdekel valakit a mai benzin árak mellett. Kint van a műhelyük velünk egy udvarban a Külső-Szegedin.

Ebben mi a csoda?

Akkora lehúzás...csak annak éri meg, aki sokat megy éves szinten...

Link to comment
Megosztás:

A 195ös gumik vajon milyen fogyasztásnövekedést jelentenének, ha egyáltalán jelentenének? Valaki?

Ne tegyél alá, csak gyári méretet. Ezzel a 195-tel úthenger lenne, nyomvályús úton megvezeti mint az állat, nem jó.Nekem volt.Látványos meg minden, de itt kb. vége is. Elég oda a 13'-14' bőven, max. 175-tel.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem korziban a szelepdekli tömítést.Került vagy 1400ft-ba féktisztítóval, ill. FBS-el együtt. No meg bele telt közel 1 órába. Megnéztem ,miért nem világít az olajnyomás visszajelző lámpa.Először azt hittem, kiégett az izzó. Miután kihúztam a kilóméterórát, rá kellett jönnöm, hogy az izzó valahová elkallódott (olyan mint az Astráé! :D ) . Mejek, oszt' veszek egyet! :D

Link to comment
Megosztás:

Számolj picit, mennyi idő alatt térül meg a bekerülési ára jelen benzinárak mellett. Nem beszélve arról, hogy már most ilyen 500ft körüli összegekről is lehet hallani....

Nézd csak milyen szépen kuszik fel az LPG ára is...nehogy úgy járjon, mint az etanol...

Link to comment
Megosztás:

Losi, küldtem pü-t, olvastad? :huh:

Igen, de csak ma! :D Kicsit szoknom kell még az új arculatot....

Johnny, a te Nissanos HSz.-edet kicsit későn olvastam! :D Az LPG nem fog látványosabban drágulni mint a benzin, lévén sokkal kevesebb autóban van benne, és a beszerelési költség miatt is távol tartják magukat tőle az emberek. Ha több DualFuel verziós autót adnának el, feltolták volna az egekbe az árát.De így....

Link to comment
Megosztás:

Johnny, a te Nissanos HSz.-edet kicsit későn olvastam! :D Az LPG nem fog látványosabban drágulni mint a benzin, lévén sokkal kevesebb autóban van benne, és a beszerelési költség miatt is távol tartják magukat tőle az emberek. Ha több DualFuel verziós autót adnának el, feltolták volna az egekbe az árát.De így....

Nem csak ettől függ az ára.

Link to comment
Megosztás:

Hanem?

A magyar fotint árfolyama is...

4 gyertya csere volt ma, elosztófedél csere lesz, egy csavart az előző szakbarbár beletört, Bazsi majd kioperálja.

Érdekes, hogy 4 új gyertyával milyen tökösen ment a Nissan, de nem érzeztem olyan erőt benne, mint pl a morzsában 3000 felett. Nem megy rosszul, de valahogy vérszegény. A belsőtér meg...tipikus japán! :)

Link to comment
Megosztás:

A magyar fotint árfolyama is...

A helyzet az, hogy jelenleg 240ft az LPG itt Kméten. De ha visszaemlékszel, alapból is mindig az aktuális benzin árának közel feléért lehetett tankolni. A többletfogyi jelentéktelen, hiszen max. 20% körül eszik többet gázból egy autó mint benzinből. De még így is bőven kevés kilóméter alatt vissza hozza az árát. Utána pedig úgymond csak hasznot termel.

Link to comment
Megosztás:

A helyzet az, hogy jelenleg 240ft az LPG itt Kméten. De ha visszaemlékszel, alapból is mindig az aktuális benzin árának közel feléért lehetett tankolni. A többletfogyi jelentéktelen, hiszen max. 20% körül eszik többet gázból egy autó mint benzinből. De még így is bőven kevés kilóméter alatt vissza hozza az árát. Utána pedig úgymond csak hasznot termel.

Nem ellene vagyok, félreértesz, csak egyfelöl simán 250 mire bent van, van szervízigénye is, és elég sokat kell menni a gépsassal, hogy megtérüljön.

Link to comment
Megosztás:

Nem ellene vagyok, félreértesz, csak egyfelöl simán 250 mire bent van, van szervízigénye is, és elég sokat kell menni a gépsassal, hogy megtérüljön.

Abban a hozzászólásban, amiből az egész kiindult, írtam, hogy egy négy hengeres, hengerenkénti befecskendezős autónál a mellettünk lévő műhely jelen pillanatban papírozással együtt 200k-ért vállalja. Bár való igaz, hogy ez sem kevés.

Link to comment
Megosztás:

Abban a hozzászólásban, amiből az egész kiindult, írtam, hogy egy négy hengeres, hengerenkénti befecskendezős autónál a mellettünk lévő műhely jelen pillanatban papírozással együtt 200k-ért vállalja. Bár való igaz, hogy ez sem kevés.

Ebben benne van az újra vizsgázatatás is?

Link to comment
Megosztás:

és holvan ez? pü-ben küldenél egy értelmes contact elérhetőséget?

Külső-Szegedi út 9. Tekisz telep, a nyomda kamionparkolójával szemben. Az árajánlat egy 1,6os 16 szelepes, hengerenkénti befecskendezős G Astrára vonatkozott, de gondolom a lökettérfogat nem, csak a befecskendezés milyensége és mennyisége határozza meg az árat.

Holnap kérdezek neked telefonszámot, ha érdekel a dolog (egy udvarban dolgozom velük, ha olyan kaput látsz, hogy EGK Hungary, akkor már majdnem jó helyen jársz, annyira, hogy akár bemehetsz ott is)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.