J0hnny Elküldve Január26, 2012 Elküldve Január26, 2012 Viszont megtudtam ma, hogy egy 1,6os hengerenkénti G Astrát 200ezerért alakítanak gázossá, lepapírozva. Ha központi befecskendezős jóval olcsóbb. Csak gondoltam hátha érdekel valakit a mai benzin árak mellett. Kint van a műhelyük velünk egy udvarban a Külső-Szegedin. Ebben mi a csoda? Akkora lehúzás...csak annak éri meg, aki sokat megy éves szinten...
aXXon Elküldve Január26, 2012 Elküldve Január26, 2012 Ebben mi a csoda? Akkora lehúzás...csak annak éri meg, aki sokat megy éves szinten... Nincs benne semmi csoda, csak azért postoltam ide is, hátha érdekel valakit így frissen a téma a mai benzinárak mellett.
J0hnny Elküldve Január26, 2012 Elküldve Január26, 2012 No para, el van nézve, nem tudhattad... :D J0hnny : 1,3-as, 68 lovas. Szervó nélkül bírkózni fogsz vele, kb 1 lityót fog dobni a fogyin.
warwolf Elküldve Január26, 2012 Elküldve Január26, 2012 Ebben mi a csoda? Akkora lehúzás...csak annak éri meg, aki sokat megy éves szinten... Számolj picit, mennyi idő alatt térül meg a bekerülési ára jelen benzinárak mellett. Nem beszélve arról, hogy már most ilyen 500ft körüli összegekről is lehet hallani....
warwolf Elküldve Január26, 2012 Elküldve Január26, 2012 A 195ös gumik vajon milyen fogyasztásnövekedést jelentenének, ha egyáltalán jelentenének? Valaki? Ne tegyél alá, csak gyári méretet. Ezzel a 195-tel úthenger lenne, nyomvályús úton megvezeti mint az állat, nem jó.Nekem volt.Látványos meg minden, de itt kb. vége is. Elég oda a 13'-14' bőven, max. 175-tel.
warwolf Elküldve Január27, 2012 Elküldve Január27, 2012 Kicseréltem korziban a szelepdekli tömítést.Került vagy 1400ft-ba féktisztítóval, ill. FBS-el együtt. No meg bele telt közel 1 órába. Megnéztem ,miért nem világít az olajnyomás visszajelző lámpa.Először azt hittem, kiégett az izzó. Miután kihúztam a kilóméterórát, rá kellett jönnöm, hogy az izzó valahová elkallódott (olyan mint az Astráé! :D ) . Mejek, oszt' veszek egyet! :D
J0hnny Elküldve Január27, 2012 Elküldve Január27, 2012 Számolj picit, mennyi idő alatt térül meg a bekerülési ára jelen benzinárak mellett. Nem beszélve arról, hogy már most ilyen 500ft körüli összegekről is lehet hallani.... Nézd csak milyen szépen kuszik fel az LPG ára is...nehogy úgy járjon, mint az etanol...
J0hnny Elküldve Január27, 2012 Elküldve Január27, 2012 Losi! Holnap reggel Nissant hebrákolok, ha van kedved ugorj át!
warwolf Elküldve Január28, 2012 Elküldve Január28, 2012 Losi, küldtem pü-t, olvastad? :huh: Igen, de csak ma! :D Kicsit szoknom kell még az új arculatot.... Johnny, a te Nissanos HSz.-edet kicsit későn olvastam! :D Az LPG nem fog látványosabban drágulni mint a benzin, lévén sokkal kevesebb autóban van benne, és a beszerelési költség miatt is távol tartják magukat tőle az emberek. Ha több DualFuel verziós autót adnának el, feltolták volna az egekbe az árát.De így....
Kacsero Elküldve Január28, 2012 Elküldve Január28, 2012 Igen, de csak ma! :D Kicsit szoknom kell még az új arculatot.... Gondoltam, hogy nem, mert nem írtál vixxa :D
J0hnny Elküldve Január28, 2012 Elküldve Január28, 2012 Johnny, a te Nissanos HSz.-edet kicsit későn olvastam! :D Az LPG nem fog látványosabban drágulni mint a benzin, lévén sokkal kevesebb autóban van benne, és a beszerelési költség miatt is távol tartják magukat tőle az emberek. Ha több DualFuel verziós autót adnának el, feltolták volna az egekbe az árát.De így.... Nem csak ettől függ az ára.
J0hnny Elküldve Január28, 2012 Elküldve Január28, 2012 Hanem? A magyar fotint árfolyama is... 4 gyertya csere volt ma, elosztófedél csere lesz, egy csavart az előző szakbarbár beletört, Bazsi majd kioperálja. Érdekes, hogy 4 új gyertyával milyen tökösen ment a Nissan, de nem érzeztem olyan erőt benne, mint pl a morzsában 3000 felett. Nem megy rosszul, de valahogy vérszegény. A belsőtér meg...tipikus japán! :)
warwolf Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 A magyar fotint árfolyama is... A helyzet az, hogy jelenleg 240ft az LPG itt Kméten. De ha visszaemlékszel, alapból is mindig az aktuális benzin árának közel feléért lehetett tankolni. A többletfogyi jelentéktelen, hiszen max. 20% körül eszik többet gázból egy autó mint benzinből. De még így is bőven kevés kilóméter alatt vissza hozza az árát. Utána pedig úgymond csak hasznot termel.
J0hnny Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 A helyzet az, hogy jelenleg 240ft az LPG itt Kméten. De ha visszaemlékszel, alapból is mindig az aktuális benzin árának közel feléért lehetett tankolni. A többletfogyi jelentéktelen, hiszen max. 20% körül eszik többet gázból egy autó mint benzinből. De még így is bőven kevés kilóméter alatt vissza hozza az árát. Utána pedig úgymond csak hasznot termel. Nem ellene vagyok, félreértesz, csak egyfelöl simán 250 mire bent van, van szervízigénye is, és elég sokat kell menni a gépsassal, hogy megtérüljön.
aXXon Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 Nem ellene vagyok, félreértesz, csak egyfelöl simán 250 mire bent van, van szervízigénye is, és elég sokat kell menni a gépsassal, hogy megtérüljön. Abban a hozzászólásban, amiből az egész kiindult, írtam, hogy egy négy hengeres, hengerenkénti befecskendezős autónál a mellettünk lévő műhely jelen pillanatban papírozással együtt 200k-ért vállalja. Bár való igaz, hogy ez sem kevés.
J0hnny Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 Abban a hozzászólásban, amiből az egész kiindult, írtam, hogy egy négy hengeres, hengerenkénti befecskendezős autónál a mellettünk lévő műhely jelen pillanatban papírozással együtt 200k-ért vállalja. Bár való igaz, hogy ez sem kevés. Ebben benne van az újra vizsgázatatás is?
aXXon Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 Ebben benne van az újra vizsgázatatás is? Azt mondta a csávó, hogy cakumpakk ennyi, legálisan, papírostól. Úgyhogy gondolom, hogy a válasz igen.
straega Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 Azt mondta a csávó, hogy cakumpakk ennyi, legálisan, papírostól. Úgyhogy gondolom, hogy a válasz igen. és holvan ez? pü-ben küldenél egy értelmes contact elérhetőséget?
aXXon Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 és holvan ez? pü-ben küldenél egy értelmes contact elérhetőséget? Külső-Szegedi út 9. Tekisz telep, a nyomda kamionparkolójával szemben. Az árajánlat egy 1,6os 16 szelepes, hengerenkénti befecskendezős G Astrára vonatkozott, de gondolom a lökettérfogat nem, csak a befecskendezés milyensége és mennyisége határozza meg az árat. Holnap kérdezek neked telefonszámot, ha érdekel a dolog (egy udvarban dolgozom velük, ha olyan kaput látsz, hogy EGK Hungary, akkor már majdnem jó helyen jársz, annyira, hogy akár bemehetsz ott is)
warwolf Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 és holvan ez? pü-ben küldenél egy értelmes contact elérhetőséget? Sokan Páhin csináltatták a gázosítást.Egy olyan vekihez mint a tiéd, normál tartállyal kb. 230e.ft a beszerelési költség, műszakival, miegymással egybe kötve.
tomi023 Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 inkább az elektromos hajtás oldjuk meg valahogy... :) http://www.eon-hungaria.com/sajtoszoba/informaciok/2011/info_1207 lehet nekünk is kellen 3 ampera :)
paja Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 Már a használtpiacon is van 1-2 alternatíva... Például ez: http://www.hasznalta...ktromos-5447681 és ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/106/peugeot_106_elektromos_gyari_auto-5268333 Opel ? Sajna nincs.
J0hnny Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 Ez mind szép és jó, de az akkupakk cseréjét ki fogja majd fizetni? Egyedi gyártás, kis sorozatban, szerezzünk hozzá alkatrészt... :) Anno Tomi ezt körbejárta a Prius témában, azt is lehet venni olcsón szar akkuval.
Recommended Posts