Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Mi a legnehezebb a műkorcsolyázásban?

Elmondani apádnak, hogy meleg vagy.

;) ;)

Na erre egy régi vicc, remélem azért nem mindenki ismeri.

Srác az apjának:

- Édesapám! Sajnos nem lesznek unokáid, mert én meleg vagyok!

Morog az öreg a bajsza alatt:

- Modern világban élünk, de én már nem nagyon értem a dolgokat! Mi az, hogy meleg?

- Én a fiúkat szeretem!

- Aha! Édes fiam, van a bankszámládon legalább 10 millió?

- Nincs.

- Áll a garázsodban minimum 3 méregdrága sportautó?

- Nem.

- Vezető beosztásban vagy egy sikeres cégnél?

- Nem.

Mire az öreg:

- Hát akkor te nem meleg vagy, hanem egy kis köcsög buzerátor!!!

Link to comment
Megosztás:

...de mivel én nyögtem a hitelt 3évig a fosomra, megérdemeltem a luxust és nem költöttem az asszony verdájára. :lol: ;)

Ja és még annyi: inkább tenném a seggem egy szakadt B Corsába, mint Mk1 Szusiba, bár megbízhatóságban a szusi köröket ver rá, az érzet és a kényelem mindent kárpótol. ;)

Meg van a feelingje.Én szerettem. Nem sokkal másabb mint a Corsa A. Amúgy az első valamire való autóm nekem is stifti volt, és bele tekertünk 60e.km-t, hiba nélkül.Még Horvátországot is megjártuk vele, pedig akkor Flóra még csak 1.5 éves volt.

Link to comment
Megosztás:

Axxon, még szerencse, hogy javítottál...

Chuck Norris egyszer kipróbálta a siklóernyőzést, de megfogadta, hogy ez volt az egyetlen és utolsó alkalom. Egy Grand Kanyon bőven elég.

Bungee jumpinggal is próbálkozott valamikor Japánban. A Marianna árok azóta is a világ legmélyebb pontja ;)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem olcsó egy ilyen mutatvány a verdán...én még nem láttam hengerfej + vezérműtengely cserés C14NZ-t, mit csinált vele a tulaj? Olajcseréket hanyagolta vagy lpg-s autó ? ;)

Este leállította és reggel nem indult. Egyenlőre nem tudok többet, de majd fülelek.

Link to comment
Megosztás:

Bazsinak köszönhetően be lett kötve az ülés fűtés működik jaffa a popinak!Meg kicserélte a lambdaszondát gyertyákat van most már utastér világításom is ;) !Mint kiderült izzó baja volt amire nem gondoltam csak háromszor alázott meg a nap folyamán ;) !Ja és ki fertőtlenítette a befúvó rendszert is!

Link to comment
Megosztás:

Bazsinak köszönhetően be lett kötve az ülés fűtés működik jaffa a popinak!Meg kicserélte a lambdaszondát gyertyákat van most már utastér világításom is :lol: !Mint kiderült izzó baja volt amire nem gondoltam csak háromszor alázott meg a nap folyamán ;) !Ja és ki fertőtlenítette a befúvó rendszert is!

te meg megfogtad a bokád ;)

de én is szeretném megköszönni, hogy kivittél a TanyaTuningba!

Link to comment
Megosztás:

te meg megfogtad a bokád :lol:

de én is szeretném megköszönni, hogy kivittél a TanyaTuningba!

Fijatos labanc maradjámán! :lol:

Ma felajánlotta a fönök az "új" mözsant, amit múlthéten vettek, hogy használjam én.

Nemet mondtam. 1.5DCi...kell a francnak.

Beálltam mellé a fijattal és a csomagtere a mözsannak kisebbnek tünt. ;)

Kártyás indítós lófütty, ezer relé kattog benne indításnál leállásnal, meg a tököm hiszi el a 90EKm-t...

Amúgy murva kényelmes, meg minden, de a motorja miatt nem merek beleülni...Jani barátom az 1.5DCi-vel úgy megszívta...ha 1.9HDi lenne más lenne a helyzet.

Amúgy a boardja szerint az 1.5DCi eszik 7,5l-t, nekem a punto 5,1l-ben állt meg most.

Szal ma kapott a punto új műszakit és olajat, visszapakoltam bele és inkább maradok ennél. Ezzel a kis tuningolt 1-3-al egész jókat autózom, csak a dízel bándzsi dzsámping kötél ne lenne benne... ;)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

vettem egy 17DTI motoros G Astrát Olaszból

Nem egyenletesen jár a motorja, vibrál a világítás /lüktet/

A számítógép hibakódot nem észlel minden tökéletes a gép szerint elvittem autóvillamosság szerelőhöz aki ránézésből

generátor vagyis feszültség szabályzó hibát mondott. de amikor hozzáfogott a szereléshez semmilyen hibát nem talált

és kitakarított sok visszajelző érzékelőt.És azt mondta használjam addig amíg más hiba elő nem jön mert ő így nem jön rá mi a probléma eredete. az autó még induláskor 2000 alatti fordulatig lomhának tűnik de ezt nem mindig produkálja. végsebessége jelenleg 150 km/h. De 3600-as fordulatnál, 5-dikben nem forog többet ami nekem kevésnek tűnik egy 1,7-es turbós motortól. valaki tud-e segíteni. Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

vettem egy 17DTI motoros G Astrát Olaszból

Nem egyenletesen jár a motorja, vibrál a világítás /lüktet/

A számítógép hibakódot nem észlel minden tökéletes a gép szerint elvittem autóvillamosság szerelőhöz aki ránézésből

generátor vagyis feszültség szabályzó hibát mondott. de amikor hozzáfogott a szereléshez semmilyen hibát nem talált

és kitakarított sok visszajelző érzékelőt.És azt mondta használjam addig amíg más hiba elő nem jön mert ő így nem jön rá mi a probléma eredete. az autó még induláskor 2000 alatti fordulatig lomhának tűnik de ezt nem mindig produkálja. végsebessége jelenleg 150 km/h. De 3600-as fordulatnál, 5-dikben nem forog többet ami nekem kevésnek tűnik egy 1,7-es turbós motortól. valaki tud-e segíteni. Előre is köszönöm.

Akihez vinned kell, úgy hívják, hogy Subucz Balázs, és a Tormásinál villamosságszerelő. Nem mellesleg érti is a szakmát ill. ismeri a típust.ha Ő nem tud rájönni a bajára, akkor kb. senki.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.