Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

CIKK. :lol:

"A régiek jobbak voltak. Azokban még volt anyag! " :D "Más felfogásban készül az autó ma, mint harminc éve, ezért van ez az eldobható érzés." "Lesz baj a ma nagyon divatos elektronikai különlegességekkel is, a táblafelismerővel, a sávelhagyás-figyelmeztetővel és minden elektromos, elektronikus kütyüvel."

VAlahogy nekem csak ennyi jött le az egészből- VAjon miért? :lol:

Link to comment
Megosztás:

"A régiek jobbak voltak. Azokban még volt anyag! " :D "Más felfogásban készül az autó ma, mint harminc éve, ezért van ez az eldobható érzés.

VAlahogy nekem csak ennyi jött le az egészből- VAjon miért? :lol:

Nekem is ennyi jött le. Ha az emberek arra használnák az autót amire való, az én Corsámnál bonyolultabb technikára nem lenne szükség.

nekem meg nincsen felnin a vectra téli gumija upsz. :lol:

viszont kellene 3 vagy 4 db ford transit felni R15

Hapci helyére befigyelt egy tranyó? :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ennyi jött le. Ha az emberek arra használnák az autót amire való, az én Corsámnál bonyolultabb technikára nem lenne szükség.

...

és ÚGY is használnák, ahogy való. Emlékszem régen még külön volt műszaki vizsga a jogsiszerzésnél. Kereket, izzót kellett tudni cserélni. Ma már ennek is elveszik a létjogosultsága. Arra megy az egész, hogy olyan user-ek használják az autót, akik még egy minimálisat sem értenek hozzá és ne érdekelje őket, hogy pl. hideg e a motor vagy sem, mivel azt sem tudják már, hogy ez miért fontos (egyébként pont ennél a momentumnál a villanymotornak lennének előnyei szerintem). Meg le(het)nne ennek is az előnye. Egy anyuka akinek arra kell, hogy bevásároljon és a gyerekeket vigye óvodába/iskolába nem is kell, hogy értsen hozzá. Csak sajnos nem ez az oka ennek a tendenciának, hanem a szervizes lehúzás meg a gyakori autócsere.

Link to comment
Megosztás:

"A régiek jobbak voltak. Azokban még volt anyag! " :D "Más felfogásban készül az autó ma, mint harminc éve, ezért van ez az eldobható érzés." "Lesz baj a ma nagyon divatos elektronikai különlegességekkel is, a táblafelismerővel, a sávelhagyás-figyelmeztetővel és minden elektromos, elektronikus kütyüvel."

VAlahogy nekem csak ennyi jött le az egészből- VAjon miért? :P

Csóközön!

Szép lassan beköszönt a robotpilóta korszak, te csak azért leszel a "volán" mögött, hogy felügyelet alatt maradjon a rendszer. Bár a robotpilóta seggrészegen is hazaviheti a gazdikat! :D

A cikk nagyon környezetvédelmi szempontokkal érvelt a műanyagosodás okaként, de a smucigságot alig említette.

Ha ezek után környezetbarát villanyautót épít egy gyár, az is ócska műanyag lesz, mer az óccsssóóóóóóóóóó. :P És a behalt akksikat kéretik újrafeldolgozásra visszaszolgáltatni a gyártónak, de csak miután kifizetted az akármilyen járulékos adót, költséget stb... :D

Nesze fejlődés, az olajkartell után áramkartell fog megkopasztani.... :D

Link to comment
Megosztás:

Majd ha a rally bohóc ugyanezt megtudja csinálni, akkor leülünk tárgyalni! :P

Nehéz lenne bármit is hozzáfűzni...az biztos, hogy a full képernyőn nézed, sokszor én már rég a féken állnék, ahol ő még keresztbe rakja és csőgázon tolja...itt nincs 70m-es bukótér, ahol javíthatod a hibát.

5:17-nél pl konkrétan beszartam,pedig csak egy lassító volt... :D

Link to comment
Megosztás:

Tegnap Szentkirályon sikeresen átvészeltem 3 féloldalas csukást....... :D

A dolog közel sem ennyire drámai, az oktatóm utasítására húztam meg a félernyőket.Hát gyerekek, egyáltalán nem kellemes dolog mikor megkergül a technika a fejed felett, és magad előtt látod az összecsukódott ernyőd, miközben elindul spirálba.Az elsőnél időm nem volt lereagálni, mert mire észbe kaptam, az ernyő megoldotta magától a dolgot és kirendeződve vissza állt normál repülési fázisba.Ezért is hívják tanulóernyőnek.A következőt kb. 100m magasan húztam de abból már jobban kijöttem, nem volt erős az elfordulás.

Ha lehet, tegnap óta még nagyobb tisztelettel viseltetek a levegő iránt.

Volt kint egy pilótatárs, bár Ő még csak növendék státuszban van mikor az elsőből lejöttem, ujjongva fogadott mert efféle produkciót eddig csak videón látott.Hátt.....eddig én is! :P

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom... nekem ez az egyik ok amiért inkább a merevszárnyhoz ragaszkodom... :D

Feles csukás veszélye elvileg csak hegyrepülésnél valószínű az ottani turbulenciák ill. szélnyírások miatt.Az oktatóm mondta, hogy ennyit ő az utóbbi 4-5 évben kapott, mint amit én előidéztem.

Nekem viszont muszáj gyakorolnom, mert kell a pilótavizsgához no meg ha tényleg csukódik, meg tudjam fogi az ernyőt, és ne mentőernyődobás legyen a vége. :P

Link to comment
Megosztás:

Meg volt az első 50km a punyesszal.Kellemes kis autó, kicsit kóórza utóérzésem van.Az összkép tetszik, apró nüanszok vannak amik nem a vektorhoz vagy az eddigi Opeles dolgokhoz nyúlnak vissza, hanem általában vannak.

Jó vezetni, picit billegős, a fék hatásos, már fent elég erősen fog.A kormány picit túlérzékeny, a virsli gumik ellenére is megvezetik a nyomvályúk az autót.A futómű egyébként meglepően jól kezeli le az úthibákat, nem jön át az utastérbe túlzottan a zaj.A gördülési komfortja nagyon jó.A magas üléspozíció is jó, jól ki lehet látni a gépből.Pedig nekem koppra le van tekerve az ülés.

A motor átlagos közlekedést feltételezve teljesen jó, nyilván a 105NM miatt nem fogok elszédülni sem a 60LE-től.A váltó jól kapcsolható, elég hosszú is, így 50km/h-nál is maradhat 4.-ben, de 100km/h felé is elhúzatható.

Az utastér kellően tágas, amolyan "kívül kicsi, belül nagy" érzés van.A kezelőszerveket picit szokni kell, érdekes momentum, hogy az elektromos ablak kapcsolója a középkonzolon van.A többi dolog a helyén van, mondhatni..

Az ülőlap nekem picit rövid, ki kell találni, hogy utazásnál a jobb láb hol pihen.Normál állásnál magam mögött elférek.

Amire viszont oda kell figyelni, az a nyújtott "A" oszlop, mert mögötte holtér van.Ezt éppen itt Kiskőrösön tapasztaltam.Amúgy az üvegfelületek kellően nagyok, jó a kilátás úgy elöl, mint hátul, ill. hátra felé is.Az oldalsó tükrök mérete éppen határeset.

A gyári "HIFI" arra jó, hogy hallgasd a híreket, de egyáltalán nem szól szépen. A csomagtartó jól pakolható, a gyári mérete egyébként majd 300L. (Astra F 5. ajtós verzió 320L)

Majd még leírom a tapasztalatokat, feltéve ha érdekel valakit! :D

Link to comment
Megosztás:

Meg volt az első 50km a punyesszal.Kellemes kis autó, kicsit kóórza utóérzésem van.Az összkép tetszik, apró nüanszok vannak amik nem a vektorhoz vagy az eddigi Opeles dolgokhoz nyúlnak vissza, hanem általában vannak.

Jó vezetni, picit billegős, a fék hatásos, már fent elég erősen fog.A kormány picit túlérzékeny, a virsli gumik ellenére is megvezetik a nyomvályúk az autót.A futómű egyébként meglepően jól kezeli le az úthibákat, nem jön át az utastérbe túlzottan a zaj.A gördülési komfortja nagyon jó.A magas üléspozíció is jó, jól ki lehet látni a gépből.Pedig nekem koppra le van tekerve az ülés.

A motor átlagos közlekedést feltételezve teljesen jó, nyilván a 105NM miatt nem fogok elszédülni sem a 60LE-től.A váltó jól kapcsolható, elég hosszú is, így 50km/h-nál is maradhat 4.-ben, de 100km/h felé is elhúzatható.

Az utastér kellően tágas, amolyan "kívül kicsi, belül nagy" érzés van.A kezelőszerveket picit szokni kell, érdekes momentum, hogy az elektromos ablak kapcsolója a középkonzolon van.A többi dolog a helyén van, mondhatni..

Az ülőlap nekem picit rövid, ki kell találni, hogy utazásnál a jobb láb hol pihen.Normál állásnál magam mögött elférek.

Amire viszont oda kell figyelni, az a nyújtott "A" oszlop, mert mögötte holtér van.Ezt éppen itt Kiskőrösön tapasztaltam.Amúgy az üvegfelületek kellően nagyok, jó a kilátás úgy elöl, mint hátul, ill. hátra felé is.Az oldalsó tükrök mérete éppen határeset.

A gyári "HIFI" arra jó, hogy hallgasd a híreket, de egyáltalán nem szól szépen. A csomagtartó jól pakolható, a gyári mérete egyébként majd 300L. (Astra F 5. ajtós verzió 320L)

Majd még leírom a tapasztalatokat, feltéve ha érdekel valakit! :D

Nyugtasd csak magad. :P

Nekem ilyen a cégesem egy 1.3Muligenyával...nem szeretem és nem csak a motor miatt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.