Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis útinfóra lenne szükségem, Ti biztos jártasabbak vagytok a környéken:

Merrefelé lenne célszerű megközelítenem Dabas központját a Pentelei híd felől?

Nem szeretnék belenyúlni valami extrakátyus szlalompályába... :lol:

Én a Kiskunlacháza - Bugyi - Dabas útvonalra tippelek. Vagy tudtok jobbat?

Elküldve
Jobb estét!

Pedagógus asszonykám az oktatási reform áldozata lett (lesz, szeptember 1-től), magyarul leépítették. :lol: :lol: Ha valaki ismeretlenül is tudna így tanév kezdetén olyan ovit, vagy alsó tagozatra ált. iskolát, ahol még keresnek pedagógust, megköszönném a segítségét! Gyanítom napokon belül rengeteg állástalan pedagógus lesz, a kötelező óraszám emelés kb. 5 felesleges ember/ intézmény arányú. De azért csak szóljatok....

Ha föci-töri szakos, akkor tudnék neki állást Bácsalmáson.

Elküldve
Most jártam az István Király krt. felé és 320 -ért volt kiírva az E85. :lol: :lol:

Tehát eljött a pillanat, mikor már keverni sem éri meg.Leáldozott.Ennyi.Marad csillió forintért az LPG.

Elküldve
Kb olyan megbízhatósággal, mint eddig? :lol:

Mostmar van Soproni raktarhelyseg igy akar 1-2 db ot elö tudok juttani eddig sajnos minidg törekednem kellet a nagytelese elhozatalra azert nem ment olyan gyorsan, most akar ha tomi bevalalja de miert is ne tenne hetente lehet majd szalitani lefele.

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis útinfóra lenne szükségem, Ti biztos jártasabbak vagytok a környéken:

Merrefelé lenne célszerű megközelítenem Dabas központját a Pentelei híd felől?

Nem szeretnék belenyúlni valami extrakátyus szlalompályába... :lol:

Én a Kiskunlacháza - Bugyi - Dabas útvonalra tippelek. Vagy tudtok jobbat?

Tudok rövidebbet (Kunszentmiklós, Kunbábony, Tatárszentgyörgy), de elég gatya minőségű út.

Elküldve
Tudok rövidebbet (Kunszentmiklós, Kunbábony, Tatárszentgyörgy), de elég gatya minőségű út.

Néztem azt a verziót is, de egyszer már jártam Kunpeszér felé, hát nem egy "tempós" útvonal.

Bugyi felé csak 3 km-rel hosszabb az út, de "innen" jobbnak tűnik. :lol:

Elküldve
Néztem azt a verziót is, de egyszer már jártam Kunpeszér felé, hát nem egy "tempós" útvonal.

Bugyi felé csak 3 km-rel hosszabb az út, de "innen" jobbnak tűnik. :lol:

Sajnos nincs más lehetőség...

Elküldve
Jobb estét!

Pedagógus asszonykám az oktatási reform áldozata lett (lesz, szeptember 1-től), magyarul leépítették. :lol: :lol: Ha valaki ismeretlenül is tudna így tanév kezdetén olyan ovit, vagy alsó tagozatra ált. iskolát, ahol még keresnek pedagógust, megköszönném a segítségét! Gyanítom napokon belül rengeteg állástalan pedagógus lesz, a kötelező óraszám emelés kb. 5 felesleges ember/ intézmény arányú. De azért csak szóljatok....

Mekérdeztem az ovit nincs hely, náluk is ez a helyzet: az ovónéni múlthéten még családot látogatott, ma pedig már nem dolgozik.

Elküldve
Ha föci-töri szakos, akkor tudnék neki állást Bácsalmáson.

Köszi, nem az, és nagyon messze van...

Talán holnap sikerrel jár, behívták elbeszélgetésre egy suliba...... az is messze van....

Próbálkozunk, nem adjuk fel!

Elküldve
Mekérdeztem az ovit nincs hely, náluk is ez a helyzet: az ovónéni múlthéten még családot látogatott, ma pedig már nem dolgozik.

Köszönöm az érdeklődést, de óvatosan a fogalmazással, mert kihabolják a szánkat.... :lol:

Ha van isten, holnaptól megállapodhat egy új sulival. Problémás gyerekeket kapna, és jó gyakorlata van az eddigi helyéről..... plusz a saját két gyerek nevelése is megedzette.

A régi pedagógus "megszökött" a feladat elől, mert fél az egyik gyermektől/családjától. Szóval cseberből vederbe esünk...

Elküldve

Én pedig szerencsésen túlestem a kalocsai magascsőrlésen. Minden ellenünk dolgozott, pályairányra merőleges szél, turbulens befújások, a Dunántúlról pedig gyönyörű zivatargócok kúsztak át az alföldre. Mivel hárman ill. az oktató mentünk, a kezdők közül nekem volt idáig a legtöbb tapasztalatom, így persze én voltam az első "szerencsés" akit felhúztak. Életemben nem volt ilyenben részem, hogy először keresztbe futok a felszállópályán, majd utána féloldalazva húznak fel úgy, hogy gyakorlatilag az ernyő mozgását folyamatosan koordinálni kellett. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy oldalazva húztak fel, miközben én a szélirányra voltam állva, a pálya vonalával pedig 45 fokos szöget zártam be. A pálya hosszában pedig az autó és az utána kötött csörlő ment.

Elsőre nem is jött össze csak 431m magasság, utána ugyanúgy traverzálva vissza oldalaztam a leszállóhely irányába, folyamatos oldalszélben.

Nézelődni persze nem felejtettem el, így gyönyörűen látszott a Dunántúl párás levegője, a Paksi erőmű, Foktő, Szelid.Az Alföldön gyönyörű tiszta levegő volt.

A második felszállásnál pedig csitult a szél, kevésbé volt turbulens, így a fák árnyékából kiemelkedve már nem rázott annyira, ill. egyenletes lett.Minden a helyén volt, így ilyen elbuszott szélirány ellenére is 550m-es magasságba sikerült feljutnom.Gyönyörű volt.Igen ám, de annyira nem süllyedtem mint kellett volna, mert a közelben egy zivatargóc húzott el, ezért a csörlést vezető oktató fülcsukást rendelt el, hogy kisüllyedjek a zűrös rétegből.Ez m@rhajó volt, mert az ernyő oldalait egy erre kialakított heveder, és a hozzá csatlakozó zsinór segítségével úgymond becsuktam, tehát jelentősen rontottam az ernyő vízszintes repülési tulajdonságait, úgy süllyedtem mint egy ejtőernyős, miközben súlypont áthelyezéssel kormányoztam a cuccot, ugyanúgy oldalazva mint az első esetben.

Egy pillanatig sem voltam veszélyes helyzetben, mert folyamatos rádió összeköttetésben voltam az engem felcsőrlő ill. a saját oktatómmal, folyamatosan kaptam az instrukciókat, mert ilyen időben én még nem repülhettem volna.Mondhatni, bedobtak a mélyvízbe, de a leszállásig fogták a kezem.Nagyon jó volt. Élveztem minden pillanatát. Érdekes módon a para lent maradt.Nélküle szálltam fel és le.

Nagyon várom a következő alkalmat, és persze a pályairányú szelet amikor is garantált a min. 800m-es elérhető magasság! :lol: :lol: :D

Elküldve
Én ilyesmit a Zafira II.-n láttam először.A hozzá tartozó dísztárcsával alufelni benyomását kelti.

úgy-úgy, bár én G Astra-n először és az 15-col-os volt na az lenne a jó méret

ez JAL márkájú pontosabban JAL-324 ja és Made in China

Elküldve
Kivételeztük a raktárból az árút és jármüre raktuk.

Várható lerakodási idöpont: Péntek 22:00

Átvettem, köszönöm, holnap utalok.

Ma nem sokat tudtunk diskurálni.

Na ez jól is néz ki, télinek kiváló.

Szeretném itt is megköszönni a csapatnak a Pályanap lebonyolításában nyújtott segítségét.

Nagyon jó veletek együtt munkálkodni!

Dóritól, és még sok embertől nem tudtam elköszönni, de majd bepótoljuk. Így utólag is elnézést érte.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.