Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

No ma megint megyőződtem arról, hogy akinek autószerelő papírja van, nem szabad a kocsi közelébe engedni. :D

Történet:

Hugom egyik barátnőjének van egy kuriózum számba menő D Kadett Caravan 1.6 autómata.

16SH a moci kódja, Vergaser GMF Varajet II karbival.

Azt mondja a csajszi nagyon nehezen jár a gázpedál, alapjárat nyista, október óta áll szinte a kocsi, mert a Honda Csernákhoz hordják a gépet, ott van a faterjának valami ismerőse.

Akksit töltötték, átmentem, mondom megnézem.

Indít, köhög, nem indul.

KÉzzel kicsi gázt húzok, indít.

Beindul, 3 hengerezve jár.

Amit a motortérben láttam....f@szát beleveri a rohadt rizsszemjavító. :lol:

-szelepfedél tömítés ereszt, nem kicsit (400Ft)

-gyertyakábelek olyan régiek, kikeményedettek, hogy eltudnád törni lazán, mint a ropit (4EFt)

-NGK gyertyák benne, totál más hőértékkel mint kéne (4EFt)

-AC bemenő cső laza, bilincs sehol, leesik kigyullad a kocsi

-AC kimenő cső hót repedezett, picit ereszti a benyát, szintén tűz forrás

-vákumcsövek ezer évesek, valahol falsot szív, jól hallani

-tágulásiba ki és bemenő cső dróttal felkötve...

Köv héten megveszek neki hozzá mindent és megy Bazsiékhoz műszeres karbi beállításra.

Fel kéne jelenteni a Csernákékat... :D

Na ma kezelésbe vettem a kadétot!

Átmentem, a tulajjal elmentünk venni ezt azt hozzá.

Szelepfedél tömítés (390Ft Elring), elosztótömítés (790Ft gyári, only tormásinál), gyertyakábel készlet 5db-os, csak NGK van 5000Ft. :D

Szóval jöhet itt nekem a nagy dumával mindenki, hogy új autó meg így úgy, hát: fuck you! :D Ezeket az árakat nem lehet überelni. :D

Aztán a kocsihoz el, corsa lerak, kadétba be, indít: semmi.Aztén indít: 2 henger. :) Reset: fordulatra 3 henger.

Gyors vészhelyzeti ellemzés: hívtam Bazsit! :D Hol vagy?Tudsz jönni húzni? 10 perc és jött.Röhögtünk.

Bazsit bemutattam a tulajnak, Bazsi máris szúrta volna. :D

Kötél a kadétra, astra húzza, műhelybe be.

Ott indít,nem indul.Gyertyák ki.Totál benga, tisztít.Közben Bazsi kérdi nincs véletlen próbára 4 gyertyakábel? Óóóóóógyapitsábanelenne! :D

Minden a helyére, gyújtáselosztó tömítést közben kicseréltük.

Beülök, indít, na mondom úgysem indul.

Nem a pitsát nem.Pöccre. :D

Olyan halkan járt és egyenletesen, hogy az csoda....83-as technika...

Minden a helyére, szelepfedél tömítés kicserél. Ok.

Vízcsöveket cserélem, raktárból hozok újat, veszem le a régit.

Következő hátas dobása jött: nem fagyálló van a víztérben, hanem brigicéolos víz keverék! :D ;) KURVAANYÁDCSERNÁK!

A kartergázcsövön 2 centis repedés, senkinek nem tünt fel, rövidre vág, újra fel, mint az új.

Beül indít, mint a doxa.

Kell még neki egy műszeres karbi állítás, mert nagyobb gázra torpan, bár lehet az üaszűrőt is cserélni kéne...ki tudja mikor volt.

Egy szó, mint száz, márkaszervíz, akár honda, akár nem: FUCK OFF!

Fáj a szivem ezért az autóért, nagyon ritka járgány: 1983 Kadett D caravan 16SH autómata.

Kacserónak üzenem: ebben mechanikus minden és még 28év után is hibátlan! :P

Holnap folyt. köv.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Losi ezt láttad?

Csakis hangerővel lehet hallgatni! :D

Az öreg milyen jóízűt kuncog mikor eltolja neki! :)

Azt mondja páran benézik lámpánál! ;)

Csodálatos kisfilm, tele szimbolikával, történettel és a környéket megbotránkoztató, környezetszennyező és szakadtságában is büszke Forddal, mely a múltból visszanyúlva mutat egy majd' öt és fél méteres, felemelt középső ujjat a műanyag PT Cruisernek.

Persze, el is hangzik a kisfilmben, hogy ma már egy Impreza WRX odaverné, csak egy Impreza sosem fog így szólni, ráadásul ilyen autó nem jön szembe minden sarkon, ez - és a múltja - teszi különlegessé a vén moonshine runner-Fordot. Egykoron Detroit volt a világ közepe, ezt ne felejtsük el. És az akkori csodák közül sok még mindig itt él velünk.

:D :lol:
Link to comment
Megosztás:

Csak kíváncsiskodtam, semmi több. :lol:

7végén én is kíváncsiskodtam, de sajnos eddig még mindig nincs semmi..

Úgy látom, mostanában nem is lesz autóm...

Körbe telefonáltam jó pár helyet, ahol ilyen ECU-t lehetne beszerezni, de elég borsos áron... 80e-től 150e. ig lehet beszerezni... :D

Sajnos félek attól is, hogy ha esetleg beszereznék 1-et, akkor mi van, ha azzal sem műxik az autó...

Angliából tudnék hozatni 35.e-ért, de ugye arra sincs garancia hogy attól jó...

Szvl, most patt helyzet van úgy látom :D

Link to comment
Megosztás:

7végén én is kíváncsiskodtam, de sajnos eddig még mindig nincs semmi..

Úgy látom, mostanában nem is lesz autóm...

Körbe telefonáltam jó pár helyet, ahol ilyen ECU-t lehetne beszerezni, de elég borsos áron... 80e-től 150e. ig lehet beszerezni... :D

Sajnos félek attól is, hogy ha esetleg beszereznék 1-et, akkor mi van, ha azzal sem műxik az autó...

Angliából tudnék hozatni 35.e-ért, de ugye arra sincs garancia hogy attól jó...

Szvl, most patt helyzet van úgy látom :D

én mondtam, hogy így is érdekelhet az autó, ha a kombi kell neked

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Lehet, a lentebbi....izé....fentebbi hozzászólóval kellene kommunikálni...hogy mit lehet kihozni a dologból..... :D

pár hónapja vizsgázott az autó

tőlem aztán oda viszitek átnézetni, ahova akarjátok :)

hibák igazándiból mind láthatók

meg van egy csomó opciós lehetőség

nem kötelező, hogy így menjen

hogy ennyire lent legyen, úgy már a toronymerevítő sem kell

nem kötelező hátulra a fekete lámpa

lehet rajta kis fék is

mind-mind értékcsökkentő tényező :lol:

de lehet felfelé alakítani kinézetét, van lökős, amiben van ködlámpa, hátulra részben lepattogott helyett szintén másik

az átalakításhoz szükséges dolgok egy része megvan, másik része könnyen beszerezhető

ha úgy állapodunk meg, akkor átkonfigurált autót is tudok adni, amin nem kell ezeket cserélgetni

de ez egy mostani állapot

poverkápot már eladtam belőle, másolt toldat is elment már

nem feküdtem rá ezen alkatrészek árulására

de kérdéses, hogy mondjuk holnap hogy kelek, mihez lesz kedvem

:D

Link to comment
Megosztás:

én mondtam, hogy így is érdekelhet az autó, ha a kombi kell neked

:lol:

ezen érdemes elgondolkodni. 1napig nálam is volt az az autó. az a pár baja ami van Bazsinak kb 1 nap és megy mint az állat

szerintem fogyasztani is lehet vele annyit mint az omival, tehát a kúton hasonló érzés :D

Link to comment
Megosztás:

Csak halkan jegyzem meg, hogy a Z18XE ecu is ugyanolyan mint a Z22XE csak progit kellene benne cserélni! :lol:

Meg kellene kérdezni a 2 szakit, hogy ez megoldható-e?

Ez így igaz Udi, ahogy mondod. Wess is mondta, hogy jó a Z18XE ECU is, csak fel kell programozni.

De az is most 40e pénz... :D

Egyenlőre várok, hátha sikerül neki megjavítania... :D

Ha mégsem, majd akkor gondolkozok, hogy is legyen tovább...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.