Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Jaja, látom, tudod.. :D

Amúgy, az ECU-t, ma felvitte Tomi, Wess-hez.. (hamér vitte a pirosat is).remélem tud vele valamit csinálni...

Remélhetőleg nem jobb váll feletti megoldás lesz a vége huszontötezerér'! :D Amúgy elég drága lett végül ez az akkumulátor dolog..... <_<

Link to comment
Megosztás:

Remélhetőleg nem jobb váll feletti megoldás lesz a vége huszontötezerér'! :D Amúgy elég drága lett végül ez az akkumulátor dolog..... :D

Remélem... <_<

Amúgy, meg akárki is akármit mond, elég car ha már 1 akku csere miatt ilyen előfordulhat... nem hiszem akkor sem el, hogy azért halt meg az ECU, mert kicseréltem az aksit... lehet hogy ez is közrejátszott, de már azért ennek előzménye is volt, ha jól tudom, anno Tominak is szórakozott a L.V. előtt...

De nekem is volt, hogy járt a motor, nem ültem a kocsiban, és mintha valaki bent nyomkodta a gázt, és ingadozott az alapjárat... és mindez még azelőtt volt, hogy cseréltem volna aksit... :)

De mind1, a lényeg, hogy most nem műxik.. ennyit a sok rohadt elektromos dologtól, amit beleraknak... :D

Link to comment
Megosztás:

De mind1, a lényeg, hogy most nem műxik.. ennyit a sok rohadt elektromos dologtól, amit beleraknak... <_<

Ez ilyen.Ezért nagy az ilyen korábban nagy értékű autók értékvesztése, mert tele vannak megkergülő elektronikával.

Egy Astra F Caravan, mondjuk Mélykéké sztem jobb választás lenne.Fenntarthatóbb.Meg ha kell, megy mint az állat! :D

Link to comment
Megosztás:

Bezzeg a régi trabis, ladás időkben.... <_<

Vagy itt a Corsa pl....... :D

Ma próbáltam bekötni a kapott rádiót.Amit vettem az antennához koax csatit, nem volt jó hozzá.Ez még a kisebbik baj.a nagyobbik az volt, hogy mondom mielőtt betenném, szépen kiépítek minden vezetéket a hangszóróknál kezdve........szóval v.ki korábban azokat kiműtötte a helyéről.

Így a projekt elnapolva.Sztem holnap a lengyel piacon nézek v.mit hozzá kispézé'.

Link to comment
Megosztás:

Ez ilyen.Ezért nagy az ilyen korábban nagy értékű autók értékvesztése, mert tele vannak megkergülő elektronikával.

Egyrészt ez is közrejátszik, másfelöl az is,hogy ezek az autók nem arra lettek kitalálva, hogy városban rohangálj vele.

Ez vonatkozik Gepárd C Vecis törekvéseire is...

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt ez is közrejátszik, másfelöl az is,hogy ezek az autók nem arra lettek kitalálva, hogy városban rohangálj vele.

Ez vonatkozik Gepárd C Vecis törekvéseire is...

Ilyenkor beugrik az a b Corsa ami C12NZ, és ótómata kombóval volt bent Fecónál...... :)

Egyébként ma lemostam a Vektort.Tehát ez azt jelenti, hogy min. 1, max. néhány napon belül esni fog v.mi xar! <_< :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor beugrik az a b Corsa ami C12NZ, és ótómata kombóval volt bent Fecónál...... :D

Egyébként ma lemostam a Vektort.Tehát ez azt jelenti, hogy min. 1, max. néhány napon belül esni fog v.mi xar! <_< :D :D

Fecó jól mondta a bontóban: felső kategóriás autó, felső kategóriás alkatrészárakkal és szopással! :)

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt ez is közrejátszik, másfelöl az is,hogy ezek az autók nem arra lettek kitalálva, hogy városban rohangálj vele.

Ez vonatkozik Gepárd C Vecis törekvéseire is...

De mivel, én az egész családot egyszerre rakom be a kocsiba reggel és este is, és mivel együtt jövünk megyünk melóba, továbbra is úgy vélem, hogy egy nagy kocsiban jobban védve vannak, mint egy kis ....ban.

Nekem ugyan nem magyarázza meg senki, hogy akár egy matizzal is el lehetne járni. Családostól biztos nem.

Az tuti, hogy olcsóbb lenne, de ez meg biztonságosabb, és a biztonságért (kényelemért) tudom, hogy fizetni kell.

Az már egy mások dolog, hogy sosem szerettem a kis autókat. Gyerekkoromban nagyon meguntam a trabi hátsó ülésére történő bemászkálást.

Link to comment
Megosztás:

Ez ilyen.Ezért nagy az ilyen korábban nagy értékű autók értékvesztése, mert tele vannak megkergülő elektronikával.

Egy Astra F Caravan, mondjuk Mélykéké sztem jobb választás lenne.Fenntarthatóbb.Meg ha kell, megy mint az állat! :D

A Kék is ezért hálás, villanyon kívül minimális az elektronika... :D :D :)

Egyrészt ez is közrejátszik, másfelöl az is,hogy ezek az autók nem arra lettek kitalálva, hogy városban rohangálj vele.

Ez vonatkozik Gepárd C Vecis törekvéseire is...

Ezt így kijelenteni kategorikusan.....hát...

Pont városi forgalomban hasznos az ótómata... :D

Mondjuk az említett méretű autók tényleg nem ideálisak városi szaladgálásra.

Igen, jó lenne egy kis városi verda,és egy utazó családi... <_<

Link to comment
Megosztás:

De mivel, én az egész családot egyszerre rakom be a kocsiba reggel és este is, és mivel együtt jövünk megyünk melóba, továbbra is úgy vélem, hogy egy nagy kocsiban jobban védve vannak, mint egy kis ....ban.

Nekem ugyan nem magyarázza meg senki, hogy akár egy matizzal is el lehetne járni. Családostól biztos nem.

Az tuti, hogy olcsóbb lenne, de ez meg biztonságosabb, és a biztonságért (kényelemért) tudom, hogy fizetni kell.

Az már egy mások dolog, hogy sosem szerettem a kis autókat. Gyerekkoromban nagyon meguntam a trabi hátsó ülésére történő bemászkálást.

Nekem 8! <_<

Majd aztán ha kell hozzá valami szívod a fogad...nézz kicsit körül mi mennyi hozzá és hogy van-e...pl egy tükör,egy lökös,fékbetétkészlet stb stb

Csakis a kopó dolgokról beszélek...

Egy biztos!Neked nem adom kölcsön a corsát! :D :D :)

Link to comment
Megosztás:

A Kék is ezért hálás, villanyon kívül minimális az elektronika... :D :lol: :)

De nem is lehet vele lámpánál kilőni! :D

Saját magadat cáfolod meg! :D

Nem a méretére hanem a motorköbcentire gondolt. Ennyi erővel az én Vectrám is luxuscikknek minősül városban. :D .....és tényleg.De legalább jóó! :D

Egy biztos!Neked nem adom kölcsön a corsát! :lol: :D :lol:

Bele sem férne! <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem 8! <_<

Majd aztán ha kell hozzá valami szívod a fogad...nézz kicsit körül mi mennyi hozzá és hogy van-e...pl egy tükör,egy lökös,fékbetétkészlet stb stb

Csakis a kopó dolgokról beszélek...

Egy biztos!Neked nem adom kölcsön a corsát! :D :D :)

B corsát vezettem sokat de az nem családi autó.

Amúgy a fentieket tudva (francia, olasz, japán kivételével) mit ajánlanál számomra, a családot mindennap autóban szállítani?

Persze az is kitétel, hogy időnként hosszútávra is kell vele menni.

Csak a kíváncsiság miatt, kérdem.

Link to comment
Megosztás:

B corsát vezettem sokat de az nem családi autó.

Amúgy a fentieket tudva (francia, olasz, japán kivételével) mit ajánlanál számomra, a családot mindennap autóban szállítani?

Persze az is kitétel, hogy időnként hosszútávra is kell vele menni.

Csak a kíváncsiság miatt, kérdem.

Nem ajánlok én semmit, saját döntésed, csak unom már, hogy a barátaim belenyúlnak a "tutiba"!Nem tudom minek helybemennyialóért! <_< :D

Nem nyúlkálok a pénztárcádban, te látod mennyi van benne, csak szóltam, hogy számolj havonta egy kis pénzmaggal, ha ilyet akarsz fenntartani...

Link to comment
Megosztás:

Nem ajánlok én semmit, saját döntésed, csak unom már, hogy a barátaim belenyúlnak a "tutiba"!Nem tudom minek helybemennyialóért! <_< :D

Nem nyúlkálok a pénztárcádban, te látod mennyi van benne, csak szóltam, hogy számolj havonta egy kis pénzmaggal, ha ilyet akarsz fenntartani...

A astrával azért annyira nem nyúltam bele, ezt be kell ismerni.

Kicsit sajnálok is megválni tőle.....

Link to comment
Megosztás:

Miért is döntöttem annó a vekinél, mikor családi autót kerestem?

Aránylag jól felszerelt extrákkal, 2.0 16v-nem egy ritka moci és annyira nem eget verők az alkatrész árak.

Nekem kinézetre is nagyon tetszik, talán még biztonságosnak is mondható. Lehet vele haladni azért ha kell.

Ettől függetlenül én is fosok, hogy egyszer elindul a lavina, de úgy vagyok vele hogy amíg nem kerül annyiba a javíttatás, mint egy havi törlesztő+kamat, addig marad a tanyába.

Link to comment
Megosztás:

B corsát vezettem sokat de az nem családi autó.

Amúgy a fentieket tudva (francia, olasz kivételével) mit ajánlanál számomra, a családot mindennap autóban szállítani?

Persze az is kitétel, hogy időnként hosszútávra is kell vele menni.

Csak a kíváncsiság miatt, kérdem.

Nem kellene leírni a Japán cuccokat.Éppen elég ellenkező példáról tudunk. <_< Az alaktrészárakról meg annyit, hogy ha olyan modellről beszélünk ami Japánban készült és nincs köze európai összeszerelésnek vagy beszállítónak, akkor nagyon hosszú életű a technika.

Toyota-Corolla-Verso-19286_1183018553714.jpg

Miért is döntöttem annó a vekinél, mikor családi autót kerestem?

Aránylag jól felszerelt extrákkal, 2.0 16v-nem egy ritka moci és annyira nem eget verők az alkatrész árak.

Nekem kinézetre is nagyon tetszik, talán még biztonságosnak is mondható. Lehet vele haladni azért ha kell.

Ettől függetlenül én is fosok, hogy egyszer elindul a lavina, de úgy vagyok vele hogy amíg nem kerül annyiba a javíttatás, mint egy havi törlesztő+kamat, addig marad a tanyába.

A vektornak baromi erős a passzív biztonsága.Beton a futóműve.Érdekes módon a Caravanomban anno hosszú váltó volt, kiugrálgatni ilyesmit annyira vadul nem lehetett vele.Ezzel a zöld sedannal viszont elég vadul is lehet menni ha úgy adódik........szokott... :D

Viszont bagóért vannak a kopó, pl. futóműalkatrészek.Nem bonyolult a cseréjük sem.A váltó ha vigyázol vele, sokáig jó.A kuplung olyan 70e.ft-ból van meg, ami kicsit dáágaságos a többihez mérten.A motor senem rossz darab, ami típushiba, mint pl. gyertyakábel szett, gyújtótrafó, AC, esetleg Lambda, emberi áron van hozzá. Az igazi ellenség az elektronyos hálózat, ott is a kábelek szigetelésének elöregedése, kidörzsölődése, tehát az elektromos zárlatosdi.

A 2000ccm-es blokk, éppen határeset a városi használathoz, mert pl. ilyenkor nekem beveri a 10L-t, nyáron 8.5-9L az átlag.Hosszútávon 6-6.5L, ami nem rosszabb mint a kisebb blokkos autóké.

Az hogy baromi szép vonalvezetésű autó meg ilyenek......gondolom nekem sem kell mondanom. :D

Link to comment
Megosztás:

Remélem... :D

Amúgy, meg akárki is akármit mond, elég car ha már 1 akku csere miatt ilyen előfordulhat... nem hiszem akkor sem el, hogy azért halt meg az ECU, mert kicseréltem az aksit... lehet hogy ez is közrejátszott, de már azért ennek előzménye is volt, ha jól tudom, anno Tominak is szórakozott a L.V. előtt...

De nekem is volt, hogy járt a motor, nem ültem a kocsiban, és mintha valaki bent nyomkodta a gázt, és ingadozott az alapjárat... és mindez még azelőtt volt, hogy cseréltem volna aksit... :)

De mind1, a lényeg, hogy most nem műxik.. ennyit a sok rohadt elektromos dologtól, amit beleraknak... :D

sajna ezek már ilyenek...., tele elektronikával <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.