Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Lehet, h mikor arra jártál már nem is voltam ott.

Kíváncsi vagyok hogy ott marad-e egy darabig, vagy hogy fogják bevinni, bevontatják, behúzza magát az autó, vagy tilitoli kerekesalátétet tesznek-e a beállt kerék alá?

tényleg: a hajtott kerék van beállva, most jutott eszembe....

Link to comment
Megosztás:

Szekcióitársak,

szeretném fölvetni, h készítsünk egy címlistát ahova érdemes elmenni ezért vagy azért itt a közelben. Persze akik már régóta itt laknak a környéken azoknak ez fölösleges lehet, de pl nekem nem lett volna az ha tudom, h:

a régi Puskin utcában (ma SzentValami) kapható gömbcsuklókinyomó szombaton is!!! akár különböző méretben is, amit vettem (7e ft!! utánjárás után ez jó ár!! és vele a lengőkarcsere tíz percig tartott :lol: ). Nem kezdtem volna el keresni Pesten, ahol a szerszámboltok a belvárosban rendre azt válaszolták: NINCS és nem is volt, de már keresték, nem tudja hol lehet venni?. Vagy a Nóniusz Szerszám válasza: ha gondolja és hoz tervrajzot legyártjuk öt mnap alatt.

Szóval ott náluk van és más egyébért is fanolom a boltot, mert például polcról vehettem 100 Ft-os gömbcsuklóharangot, ami egész jó ár absolute és relative is egy gömbcsukló cseréhez viszonyítva (ki is cseréltem rögtön négyet). Vagy pl. gyertyából egy egész polcravaló van, lehet válogatni, nemcsak 4 garnitúra az egész boltban, mint pl sok helyen, ahol a gyetyát is rendelni kell.

Vagy például hol lehet önzáróanyát venni szombaton: hát a Csavarboltban !!! :D

A Jet kútnál. Vettem is vagy fél kilót rögtön.

És náluk tudtam meg azt is, h van 1,0, 1,125, 1,25 és 1,5 menetemelkedéssel is. Persze az én paraszti eszem erre nem gondolt... még jó, h elvittem a célcsavart...

Szóval, ha lenne ilyen az jó lenne, pls írjatok még ilyen boltokat, helyeket ahova tényleg érdemes elmenni, mert van áru.

Most pillanatnyilag pl. egy másik helyet keresek, ahol LPG autót lehet műszakiztatni, de úgy h közben nem tépik szét a szivemcsücskét a szemem láttára és még a kuplung pedál gumitaposója is a helyén marad 5 m után ...

És elnézést kérek mindenki mástól, h fölvetem, de talán az is jó lenne, ha ez a címlista csak klubtagok számára lenne hozzáférhető.

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Hát igen ez a fékbeállás nagy szívás! Én akkor jártam így, mikor legelőször összeraktuk az A Rekit és vittem eredetvizsgára, hibátlanul ment a gép 1 km-ert aztán a város kellős közepén egyre gyengébbnek tünt a gép.... mikor váltani akartam kuplung benyom, kocsi megtorpan, kuplung vissza, erőlködik, na így már csak lefelé tudtam váltani... leálltam az ut szélére. Életem első autója első utja, fogalmam se volt mi a fene van... Aztán újraindít 1-es kuplung ki kocsi lefullad, mondom mi van????? Kiszálltam látom füstölögnek a hátsó dobok.... úgy beállt hogy elindulni se tudtam..... aztán tréler, be az eredetvizsgáló szalonba, ahogy levettük a trélerről, már jó volt, lehült:-) utána beállítottuk.

A másik eset a B Rekivel volt, pont Kecsó előtt! Akkor meg a ferrodol szag csapott meg, megállás, a kerék gőzöl, Na hogyan tovább????? Volt egy pár ház az út mentén bekopog, nénitől kér vizet, meg pillepalackot! Icipici lyukat furtunk a kupakon, és lassan lehűtöttük a dobot. Aztán tovább, azóta se volt baj, hogy ez mi a fenétől lehetett????

Ja az A rekordnak is 230-as dobja volt :-) De elől tárcsa 8)

Link to comment
Megosztás:

A szervízben éppen találkoztam egy aranyszínű A Manta-val, zöldkártyáztak.

Valami álomszép 72-es 1,6 SR Manta!!!!

A tulajdonosa egy öregúr, már vagy tíz éve.

Természetesen eljön majd a júniusi talira, de ha megbeszéljük akkor az egyik helyi pénteki talira is nagyon szívesen eljön. (teljesen igaz, h én még egyiken sem voltam, de pénteken nem tudok menni)

Nagyon-nagyon jól elbeszélgettünk, megvizsgáltuk egymás autóját, Ő diagnosztizálta a kormányomat (tele kell nyomni zsírral a fogaslécházat), én megmutattam az új találmányomat: mivel jó pótolni az elöregedett gumit a csomizár és a fényezés között. És adtam egy WHB-t CDn, épp volt nálam.

Érdemes sokat beszélgetni az idősebb és persze a fiatalabb veteránautósokkal, nagyon érdekeseket és hasznosakat tudnak mesélni pl. a restaurációsalap vásárlásról. Szóval elkértem a számát, püben küldöm, ha kell.

Ja és de. az úton láttam egy gyönyörű ezüstszürke Karman Ghia-t, ez is kecskeméti.

Link to comment
Megosztás:

Turner az ilyen avataroktól mindig van egy kis furcsa érzésem.

Itt ok, de a +18-ban kissé furin mutat.

Tán az előző avatarom jobban tetszett?

De hisz' ez a dolgok pikantériája.. :wink:

És a +18-ba csak ritkán járok... :lol:

És..és ..sok helyen megszüntették már a papi cölibátust is... :oops:

Link to comment
Megosztás:

Na, persze, Turner, látom lepaktáltál a fiúkkal és tettél be szeggszinős képet!!!! 8)

De én ezt csak hirből tudom, ugyanis sose megyek oda (18+) :wink:

Ühüm..Volt "képem" hozzá.. :wink:

Meg néha átérzem "keserű" sorsukat..

Meg remélem,hogy Ők is átérzik a mienket..

Meg.. :oops:

Link to comment
Megosztás:

Tán az előző avatarom jobban tetszett?

De hisz' ez a dolgok pikantériája.. :wink:

És a +18-ba csak ritkán járok... :lol:

És..és ..sok helyen megszüntették már a papi cölibátust is... :oops:

Nos erről a képről nem a cölibátus eltörlése jut az eszembe :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.