Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Érett már egy rotorcserére és elosztócserére... :D

Reggeli hidegindításnál megvolt mind a 4 henger, majd bemelegedés után az egyik megszűnt alacsony fordulaton.Menet közben kicsivel később szintén már üzemi hőfok környékén mint ha elment volna még1.Érdekes.

A'sszem ha lesz időm délelőtt megcsinálom amit Udi javasolt, minden megoldást végig akarok járni.Tényleg olyan, mint ha kicsit fulladna a gép, és azért áll le az egyik, olykor pedig a másik henger is.

Nem nagy szám. Fejben kell felnőni hozzá. :D :lol: B)

Úristen!Örexem! :D

Link to comment
Megosztás:

Losi!

Fékrásegítő vákuumcsövét vedd le és dugózd le a hengerfejnél lehet, hogy onnan kap fals levegőt., ha igen akkor visszacsapószelep vagy a rásegítő lehet hibás. :D

Meló után elmentem Kis és tsa., vettem 4 gyári gyertyát.haza felé figyelgettem a kicsit.Padlózva megy mint a szél, tehát fordulaton él a dolog.

Itthon kaja, aztán neki láttam.Első körből gyertyák cseréje.Beindítás, ééééés................semmi változás, ugyanúgy bebübög.Némi fejvakarás+tanácstalanság után bedugtam a fejem a rásegítő mellé, mert v.mi furi falslevegő hang jött ki belőle.

Nah, mondom Udi bácsi megint betalált! :D Rásegítő leköt, és lőőn világosság, a kicsikocsi mint az óramű. B)

Thx a tippet még1X! :D

Itt jegyezném meg, hogy keresek Corsa A v. Kadett E fékrásegítőt.Sajnos a szombat esti műtét kudarccal végződött.Evvan. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Losi!

Örülök, hogy tudtam egy jó tippet adni, anno én is szívtam vele. :lol:

Joee!

Idézek egy bejegyzést Index - Cserépkályha, kandalló fórumról:

Én többször tüzeltem a kertünkből származó olajfát, nem tapasztaltam semmi különlegeset, csak azt, hogy a kérge szálas, nehezen törik. Gyakran van, hogy egy hasábhoz 1 méternyi féregszál "ragaszkodik". Néha alig bírtam becsukni a kandallóajtót, mert a kéreg mindig odacsípődött az ajtórésbe.

Fűtőértékére a sűrűségéből lehet következtetni, ami igen tekintélyes:

http://www.hik.hu/tankonyvtar/site/books/b...1s02s03s02.html

„Az olajfa () a közép-tengermelléki dél-európai országokban tenyészik s törzsfája az Olea europaea. Fája világos-barna alapon sötétebb barna, hullámosan erezett, egyenletes szövetű, kemény, tömör, nehéz, igen egyenetlenül hasad, de jól dolgozható. Fajsúlya 0,92. Műasztalosoknak és esztergályosoknak való fa; botokat is készítenek belőle.”

Ez a link nem adja meg, hogy milyen nedvességtartalom esetén mérték.

De itt már pontosabb a helyzet :

a http://64.233.183.104/search?q=cache:kKm1Z...lient=firefox-a

szerint az olivenholz parketta fajsúlya az igen tekintélyes : 820-1050 kg/m³ értékű. És itt már biztosan száraz fáról van szó!

Összehasonlításképpen A többi fafaj:

Fafajok fűtőértéke:

kJ/kg MJ/m3

Nyír 20700 14049

Akác 18617 13590

Cser 18133 13330

Gyertyán 16696 13190

Bükk 18419 12525

Juhar 20070 11841

Tölgy 17858 11608

Éger 17681 8841

Luc 19503 8386

Erdeifenyő 16745 8205

Nyár 16843 6400

A fafajok nyers sűrűsége (g/cm3 15% nedvességtartalomnál):

Vörösfenyő 0,59 Tölgy 0,69

Nyár 0,41 Cseresznye 0,60 Kőris 0,69

Jegenyefenyő 0,45 Juhar 0,63 Körte 0,72

Lucfenyő 0,47 Nyír 0,65 Teak 0,75

Erdeifenyő 0,52 Tiszafa 0,65 Akác 0,77

Éger 0,53 Dió 0,66 Gertyán 0,83

Hárs 0,53 Bükk 0,68 Puszpáng 0,95

Fűz 0,56 Szil 0,68 Ében 1,08

Szerintem a gyakorlatban LEGALÁBB a bükk és az akác tájékán lehet a fűtőérték.

És mégegy "megérzés": Mivel ez egy mediterrán fafajta, a nedvességtartalma a kitermelés után közvetlenül is valószínű alacsony, ezért ezt bátran lehet súlyra is venni....

Link to comment
Megosztás:

Szegény Csabi alatt reggel megállt az Omega. Menteni kellett.

Rá jár a rúd mostanában B)

Etanolos kütyüt kivenni, meghackelni, hogy menjen, szélvédőt kicseréltetni aztán keróba vele. :D

Milyen TK-s Corsa? Losiénak semmi baja nem? :lol:

Szerintem a tetején szikrázó fehérre gondolt.... :D

Az én fehérem tökkéletes egészségnek örvend.A fékrásegítés nélküli fékezést meg lehet szokni, egyelőre állatkodni nem lehet vele, de közlekedni igen. :D

Link to comment
Megosztás:

...

Szerintem a tetején szikrázó fehérre gondolt.... :D

Az én fehérem tökkéletes egészségnek örvend.A fékrásegítés nélküli fékezést meg lehet szokni, egyelőre állatkodni nem lehet vele, de közlekedni igen. :lol:

Nem is szikrázott :D Lábadban izomláz már alakul? B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Keresek egy mesterembert Szeged, Kiskunhalas környékén, aki tud segiteni nekem.

Van egy Opel Astra G 2001 Y20DTH autócskám. minden szép és jo de van pár hibám. 5. ben padlogaznal mondjuk 120 és 130 közt megtorpan. olyan mintha valami rágogumin hajtanák keresztül és 130 után ismét erőre kap....

jo lenne egy olyan ficko akinek van diagnosztikája meg minden, hogy átnézze a dolgokat, menetközben is meg minden és egy szoftver frissités. akár gyári

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Szegény Csabi alatt reggel megállt az Omega. Menteni kellett.

Rá jár a rúd mostanában :D

EZER THX a reggeli mentésért, és a munkába vitelért! :D

Most annyi van a géppel, hogy beindul, de 1200-1500 -as fordulatig felpörög, nem reagál a gázra sehogy sem... ha sebességbe rakom, akkor meg döcög, de utána leáll... újra indításkor, vagy beáll az alapjárat, vagy felpörög 1500-ig... de a gázra akkor sem reagál. :lol:

Beszéltem Bazsival, sajnos 2 hétig nem igazán ér rá, majd február 3.-ik 7végéjén tudja megnézni... B)

Link to comment
Megosztás:

Egy dolgot kipróbálhatnál beindítás után járatni kellene kb. 2-3 percig majd leállítod és újrainditás után reagál-e gázpedálra vagy akkor is vacakol.

Már ezt próbáltam, ment kb 3-4 percig, egyfolytába 1500-as fordulaton... leállítottam, utána sem reagált a gázra, és ingadozott az alapjárat 300-1000 között...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.