mélykék76 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Akkor bennem van a hiba! :lol: Sosem leszek nyugger! :D :D B) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Érett már egy rotorcserére és elosztócserére... :D Reggeli hidegindításnál megvolt mind a 4 henger, majd bemelegedés után az egyik megszűnt alacsony fordulaton.Menet közben kicsivel később szintén már üzemi hőfok környékén mint ha elment volna még1.Érdekes. A'sszem ha lesz időm délelőtt megcsinálom amit Udi javasolt, minden megoldást végig akarok járni.Tényleg olyan, mint ha kicsit fulladna a gép, és azért áll le az egyik, olykor pedig a másik henger is. Nem nagy szám. Fejben kell felnőni hozzá. :D :lol: B) Úristen!Örexem! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Úristen!Örexem! :lol: Nekem is tetszett mindig a Zafira... Ha nem lenne olyan drága akkor vennék is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 A kocs nagyan ioll megyen alondoan futot garajban ul. :lol: :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Azé a nyugodt Zafirák végett egy szép példa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Azé a nyugodt Zafirák végett egy szép példa. Tényleg, a Corsába jó is lenne a motorja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Tényleg, a Corsába jó is lenne a motorja :lol: TK-s Corsába nem szerelünk mocit sehonnan sem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Losi! Fékrásegítő vákuumcsövét vedd le és dugózd le a hengerfejnél lehet, hogy onnan kap fals levegőt., ha igen akkor visszacsapószelep vagy a rásegítő lehet hibás. :D Meló után elmentem Kis és tsa., vettem 4 gyári gyertyát.haza felé figyelgettem a kicsit.Padlózva megy mint a szél, tehát fordulaton él a dolog. Itthon kaja, aztán neki láttam.Első körből gyertyák cseréje.Beindítás, ééééés................semmi változás, ugyanúgy bebübög.Némi fejvakarás+tanácstalanság után bedugtam a fejem a rásegítő mellé, mert v.mi furi falslevegő hang jött ki belőle. Nah, mondom Udi bácsi megint betalált! :D Rásegítő leköt, és lőőn világosság, a kicsikocsi mint az óramű. B) Thx a tippet még1X! :D Itt jegyezném meg, hogy keresek Corsa A v. Kadett E fékrásegítőt.Sajnos a szombat esti műtét kudarccal végződött.Evvan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Olajfát ismeri valaki tüzelés céljából? Nem találok sehol infót róla a neten, de állítólag kemény fa is veszekszik az akác fűtőértékével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Losi! Örülök, hogy tudtam egy jó tippet adni, anno én is szívtam vele. :lol: Joee! Idézek egy bejegyzést Index - Cserépkályha, kandalló fórumról: Én többször tüzeltem a kertünkből származó olajfát, nem tapasztaltam semmi különlegeset, csak azt, hogy a kérge szálas, nehezen törik. Gyakran van, hogy egy hasábhoz 1 méternyi féregszál "ragaszkodik". Néha alig bírtam becsukni a kandallóajtót, mert a kéreg mindig odacsípődött az ajtórésbe. Fűtőértékére a sűrűségéből lehet következtetni, ami igen tekintélyes: http://www.hik.hu/tankonyvtar/site/books/b...1s02s03s02.html „Az olajfa () a közép-tengermelléki dél-európai országokban tenyészik s törzsfája az Olea europaea. Fája világos-barna alapon sötétebb barna, hullámosan erezett, egyenletes szövetű, kemény, tömör, nehéz, igen egyenetlenül hasad, de jól dolgozható. Fajsúlya 0,92. Műasztalosoknak és esztergályosoknak való fa; botokat is készítenek belőle.” Ez a link nem adja meg, hogy milyen nedvességtartalom esetén mérték. De itt már pontosabb a helyzet : a http://64.233.183.104/search?q=cache:kKm1Z...lient=firefox-a szerint az olivenholz parketta fajsúlya az igen tekintélyes : 820-1050 kg/m³ értékű. És itt már biztosan száraz fáról van szó! Összehasonlításképpen A többi fafaj: Fafajok fűtőértéke: kJ/kg MJ/m3 Nyír 20700 14049 Akác 18617 13590 Cser 18133 13330 Gyertyán 16696 13190 Bükk 18419 12525 Juhar 20070 11841 Tölgy 17858 11608 Éger 17681 8841 Luc 19503 8386 Erdeifenyő 16745 8205 Nyár 16843 6400 A fafajok nyers sűrűsége (g/cm3 15% nedvességtartalomnál): Vörösfenyő 0,59 Tölgy 0,69 Nyár 0,41 Cseresznye 0,60 Kőris 0,69 Jegenyefenyő 0,45 Juhar 0,63 Körte 0,72 Lucfenyő 0,47 Nyír 0,65 Teak 0,75 Erdeifenyő 0,52 Tiszafa 0,65 Akác 0,77 Éger 0,53 Dió 0,66 Gertyán 0,83 Hárs 0,53 Bükk 0,68 Puszpáng 0,95 Fűz 0,56 Szil 0,68 Ében 1,08 Szerintem a gyakorlatban LEGALÁBB a bükk és az akác tájékán lehet a fűtőérték. És mégegy "megérzés": Mivel ez egy mediterrán fafajta, a nedvességtartalma a kitermelés után közvetlenül is valószínű alacsony, ezért ezt bátran lehet súlyra is venni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Köszi Udi a kimerítő választ! Úgy látom te jobban használod a google-t , mint én :lol: Ha kell valakinek OLAJFA tüzelő friss vágásból, szóljon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Szegény Csabi alatt reggel megállt az Omega. Menteni kellett. Rá jár a rúd mostanában :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 TK-s Corsába nem szerelünk mocit sehonnan sem... :D Milyen TK-s Corsa? Losiénak semmi baja nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Szegény Csabi alatt reggel megállt az Omega. Menteni kellett. Rá jár a rúd mostanában B) Etanolos kütyüt kivenni, meghackelni, hogy menjen, szélvédőt kicseréltetni aztán keróba vele. :D Milyen TK-s Corsa? Losiénak semmi baja nem? :lol: Szerintem a tetején szikrázó fehérre gondolt.... :D Az én fehérem tökkéletes egészségnek örvend.A fékrásegítés nélküli fékezést meg lehet szokni, egyelőre állatkodni nem lehet vele, de közlekedni igen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 ... Szerintem a tetején szikrázó fehérre gondolt.... :D Az én fehérem tökkéletes egészségnek örvend.A fékrásegítés nélküli fékezést meg lehet szokni, egyelőre állatkodni nem lehet vele, de közlekedni igen. :lol: Nem is szikrázott :D Lábadban izomláz már alakul? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nem is szikrázott :D Lábadban izomláz már alakul? :lol: Motorfék rlz! :D A fékrásegítő probléma megoldódni látszik.Haza felé kapok egyet a bontóban! B) Sztem ha haza értem, akkor hackelek egyet.Mi baj lehet? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
olajos Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Sziasztok Keresek egy mesterembert Szeged, Kiskunhalas környékén, aki tud segiteni nekem. Van egy Opel Astra G 2001 Y20DTH autócskám. minden szép és jo de van pár hibám. 5. ben padlogaznal mondjuk 120 és 130 közt megtorpan. olyan mintha valami rágogumin hajtanák keresztül és 130 után ismét erőre kap.... jo lenne egy olyan ficko akinek van diagnosztikája meg minden, hogy átnézze a dolgokat, menetközben is meg minden és egy szoftver frissités. akár gyári Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Érdekes képek..... 10 éves voltam akkor... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Turci Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Szegény Csabi alatt reggel megállt az Omega. Menteni kellett. Rá jár a rúd mostanában :lol: Hát ja!Engem is hívott de már meloztam sajna így most nem tudtam segíteni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Érdekes képek..... 10 éves voltam akkor... :lol: Ezt ismered? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Szegény Csabi alatt reggel megállt az Omega. Menteni kellett. Rá jár a rúd mostanában :D EZER THX a reggeli mentésért, és a munkába vitelért! :D Most annyi van a géppel, hogy beindul, de 1200-1500 -as fordulatig felpörög, nem reagál a gázra sehogy sem... ha sebességbe rakom, akkor meg döcög, de utána leáll... újra indításkor, vagy beáll az alapjárat, vagy felpörög 1500-ig... de a gázra akkor sem reagál. :lol: Beszéltem Bazsival, sajnos 2 hétig nem igazán ér rá, majd február 3.-ik 7végéjén tudja megnézni... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Egy dolgot kipróbálhatnál beindítás után járatni kellene kb. 2-3 percig majd leállítod és újrainditás után reagál-e gázpedálra vagy akkor is vacakol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Egy dolgot kipróbálhatnál beindítás után járatni kellene kb. 2-3 percig majd leállítod és újrainditás után reagál-e gázpedálra vagy akkor is vacakol. Már ezt próbáltam, ment kb 3-4 percig, egyfolytába 1500-as fordulaton... leállítottam, utána sem reagált a gázra, és ingadozott az alapjárat 300-1000 között... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 EZER THX a reggeli mentésért, és a munkába vitelért! :lol: Ez csak természetes. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Turci: Gépnél vagy? Benyeltél valami msn vírust mert fél óránként nyomsz egy üzenetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts