Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nálam rossz értékű ellenállat volt benne és a biztit is kinyomta kezdetben, sokat szívtunk a lambdaszonda cserékkel és áthelyezéssel a 4-2-1 leömlő miatt. Végül kiderült, hogy a beállítás jó volt, csak a HF tömítés égett át szépen lassan 1-2 henger között 1 mm-en ezért nem volt rendes alapjáratom. Mióta kicseréltük azóta minden ok, nem okoz problémát hidegindítás -12 fokban is első hosszú próbálkozásra beindul és fél perc múlva indulhatok nyugodtan. :D

Elküldve
Volt ott durvább dolog is,ha jól rémlik, pl nem megfelelő ECU az SI-hez...

Cseréltünk csomó dolgot ecu-t is de valójában a HF tömítés miatt szívtunk a map szenzort zavarta be, persze tech1 nem adott semmi hibát csak valamiért kicsivel több volt a folytószelep potin a tápfesz. :D

Elküldve
a beállítás jó volt, csak a HF tömítés égett át szépen lassan 1-2 henger között 1 mm-en ezért nem volt rendes alapjáratom. Mióta kicseréltük azóta minden ok

Hm.Ez szhépp! :D

Elküldve

Most, hogy itt az új év ráértem kicsit vectrát szerelni. Most már van működő termosztátom.

Kíváncsi vagyok menyiben fogja befolyásolni a fogyasztást, hogy néha üzemi hőfokon fog menni a szekér.

Ha nem fagytam volna meg, akkor még keresgéltem volna a külső hőmérséklet érzékelőt, de azt majd legközelebb.

Elküldve

BUÉK! :)

Sziasztok!

Nekem olyan problémám lenne az akksimat gyújtás nélküli állaőptban is szívja le az autó 0.83A órával...egy normális autó kb 0.07A óra körülit fogyaszt alap állapotban.

Esetleg nem volt valakinek hasonló problémája?

Vagy valami tipp hogy mi szívhatja enyire az akkut?

Köszönöm szépen :D

Elküldve
Ha nem fagytam volna meg, akkor még keresgéltem volna a külső hőmérséklet érzékelőt, de azt majd legközelebb.

Vedd le hűtőmaszkot, ott van mögötte. :D

Vagy valami tipp

a tippem az, hogy el kell vinni egy villanyászhoz, aki kiméri neked a csibészséget.Itt max. találgatni lehet, de időpocsékolás.Szakember+műszer=megoldás :)

Elküldve

Bármi lehet mérés közben a biztiket kéne kiszedni és figyelni, hogy melyiknél szűnik meg a fogyasztás.

Ha nem változik semmi akkor generátor fesz.szabályzója lehet hibás.

Persze a rádió és a riasztónak stb. van egy minimális áramfelvétele ami kb. 80-100 mA szokott lenni.

Elküldve
Bármi lehet mérés közben a biztiket kéne kiszedni és figyelni, hogy melyiknél szűnik meg a fogyasztás.

Ha nem változik semmi akkor generátor fesz.szabályzója lehet hibás.

Persze a rádió és a riasztónak stb. van egy minimális áramfelvétele ami kb. 80-100 mA szokott lenni.

Értem...köszönöm szépen a válaszodat :D

És ha a generátor feszszabályozója a ludas azt ki lehet valahogy szűrni?

Elküldve

Kiszűrhető persze csak kérdés mennyire vagy jártás az autóvillamosságban.

Aksit ki kell kötni és utána generátorra menő vezetékeket lekötni, leszigetelni majd aksi vissza és mérés újra, ha rossz akkor generátor kiszerelés, szétszedés, mérés, alkatrész rendelés, felújítás (csapágyak, kefék) stb.

Ha neked ez már mélyvíz akkor inkább vidd el egy autóvill szerelőhöz nehogy nagyobb legyen a füstje. :D

Elküldve
Kiszűrhető persze csak kérdés mennyire vagy jártás az autóvillamosságban.

Aksit ki kell kötni és utána generátorra menő vezetékeket lekötni, leszigetelni majd aksi vissza és mérés újra, ha rossz akkor generátor kiszerelés, szétszedés, mérés, alkatrész rendelés, felújítás (csapágyak, kefék) stb.

Ha neked ez már mélyvíz akkor inkább vidd el egy autóvill szerelőhöz nehogy nagyobb legyen a füstje. :)

aham...hát igen annyira nem vagyok ebben a témában jártas :)

Köszi szépen mégesgyszer a helpet :D

Elküldve
3 csavar fogja, nem bonyolult.Amúgy mi van a hőfokoddal?nem műxik?Vagy lükeségeket mutat?

Egy F betűt ír csak. Gondoltam megnézem, nem-e valami csatlakozó esett le vagy ilyesmi. Vagy ilyenkor már kuka?

Elküldve
Az alacsony pontot most beállítottuk, de az is jobb lett volna ha indítás nélkül sikerült volna.

Ma este -6 fok volt a cégnél, 2-ra indult be, de kb. 2-3 perc járatás után indulni akartam, és lefulladt..

Szvl, nem igazán lett jó a beállítás... :D

Elküldve
Ma este -6 fok volt a cégnél, 2-ra indult be, de kb. 2-3 perc járatás után indulni akartam, és lefulladt..

Szvl, nem igazán lett jó a beállítás... :D

Hívd fel Futó mestert...nem kell feladni rögtön.

Elküldve
Hívd fel Futó mestert...nem kell feladni rögtön.

Ma Tomi felvitte volna délután az omegát, csak Gabi nem ért rá...

Majd máskor... de nix feladva :D

Elküldve
Ma Tomi felvitte volna délután az omegát, csak Gabi nem ért rá...

Majd máskor... de nix feladva :D

Kérj kölcsön egy laptpot és magad is megtudod csinálni, amit kell, nem túl bonyolult.

Elküldve
Egy F betűt ír csak. Gondoltam megnézem, nem-e valami csatlakozó esett le vagy ilyesmi. Vagy ilyenkor már kuka?

Ha nincs benne szakadás, akkor a jeladó lett kuka. :D

Elküldve

A szerb srácok boldog új évet kívánnak mindenkinek!Milan küldött nekem privát üzenetet és kérte hogy szóljunk ha lesz valami rendezvényünk!Remélik hogy mi is tudunk menni hozzájuk egy évben legalább egyszer!

Elküldve
erre mérget vehetsz, szerb csajokkal még egyszer de most józanul ugye :D :)

Először b@szok inni utána ha már b@sztam b@szni akkor már iszok! :)

Elküldve
Először b@szok inni utána ha már b@sztam b@szni akkor már iszok! :D

:D És ha simán csak b@sznál? :)

Kérdés: véletlenül nem lenne valakinek dolga csütörtökön délután Szarvas felé? Valamint az Univertől mivel tudok bejutni a buszpályaudvarra? :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.