Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Nálam rossz értékű ellenállat volt benne és a biztit is kinyomta kezdetben, sokat szívtunk a lambdaszonda cserékkel és áthelyezéssel a 4-2-1 leömlő miatt. Végül kiderült, hogy a beállítás jó volt, csak a HF tömítés égett át szépen lassan 1-2 henger között 1 mm-en ezért nem volt rendes alapjáratom. Mióta kicseréltük azóta minden ok, nem okoz problémát hidegindítás -12 fokban is első hosszú próbálkozásra beindul és fél perc múlva indulhatok nyugodtan. :D

Link to comment
Megosztás:

Volt ott durvább dolog is,ha jól rémlik, pl nem megfelelő ECU az SI-hez...

Cseréltünk csomó dolgot ecu-t is de valójában a HF tömítés miatt szívtunk a map szenzort zavarta be, persze tech1 nem adott semmi hibát csak valamiért kicsivel több volt a folytószelep potin a tápfesz. :D

Link to comment
Megosztás:

Most, hogy itt az új év ráértem kicsit vectrát szerelni. Most már van működő termosztátom.

Kíváncsi vagyok menyiben fogja befolyásolni a fogyasztást, hogy néha üzemi hőfokon fog menni a szekér.

Ha nem fagytam volna meg, akkor még keresgéltem volna a külső hőmérséklet érzékelőt, de azt majd legközelebb.

Link to comment
Megosztás:

BUÉK! :)

Sziasztok!

Nekem olyan problémám lenne az akksimat gyújtás nélküli állaőptban is szívja le az autó 0.83A órával...egy normális autó kb 0.07A óra körülit fogyaszt alap állapotban.

Esetleg nem volt valakinek hasonló problémája?

Vagy valami tipp hogy mi szívhatja enyire az akkut?

Köszönöm szépen :D

Link to comment
Megosztás:

Ha nem fagytam volna meg, akkor még keresgéltem volna a külső hőmérséklet érzékelőt, de azt majd legközelebb.

Vedd le hűtőmaszkot, ott van mögötte. :D

Vagy valami tipp

a tippem az, hogy el kell vinni egy villanyászhoz, aki kiméri neked a csibészséget.Itt max. találgatni lehet, de időpocsékolás.Szakember+műszer=megoldás :)

Link to comment
Megosztás:

Bármi lehet mérés közben a biztiket kéne kiszedni és figyelni, hogy melyiknél szűnik meg a fogyasztás.

Ha nem változik semmi akkor generátor fesz.szabályzója lehet hibás.

Persze a rádió és a riasztónak stb. van egy minimális áramfelvétele ami kb. 80-100 mA szokott lenni.

Link to comment
Megosztás:

Bármi lehet mérés közben a biztiket kéne kiszedni és figyelni, hogy melyiknél szűnik meg a fogyasztás.

Ha nem változik semmi akkor generátor fesz.szabályzója lehet hibás.

Persze a rádió és a riasztónak stb. van egy minimális áramfelvétele ami kb. 80-100 mA szokott lenni.

Értem...köszönöm szépen a válaszodat :D

És ha a generátor feszszabályozója a ludas azt ki lehet valahogy szűrni?

Link to comment
Megosztás:

Kiszűrhető persze csak kérdés mennyire vagy jártás az autóvillamosságban.

Aksit ki kell kötni és utána generátorra menő vezetékeket lekötni, leszigetelni majd aksi vissza és mérés újra, ha rossz akkor generátor kiszerelés, szétszedés, mérés, alkatrész rendelés, felújítás (csapágyak, kefék) stb.

Ha neked ez már mélyvíz akkor inkább vidd el egy autóvill szerelőhöz nehogy nagyobb legyen a füstje. :D

Link to comment
Megosztás:

Kiszűrhető persze csak kérdés mennyire vagy jártás az autóvillamosságban.

Aksit ki kell kötni és utána generátorra menő vezetékeket lekötni, leszigetelni majd aksi vissza és mérés újra, ha rossz akkor generátor kiszerelés, szétszedés, mérés, alkatrész rendelés, felújítás (csapágyak, kefék) stb.

Ha neked ez már mélyvíz akkor inkább vidd el egy autóvill szerelőhöz nehogy nagyobb legyen a füstje. :)

aham...hát igen annyira nem vagyok ebben a témában jártas :)

Köszi szépen mégesgyszer a helpet :D

Link to comment
Megosztás:

Először b@szok inni utána ha már b@sztam b@szni akkor már iszok! :D

:D És ha simán csak b@sznál? :)

Kérdés: véletlenül nem lenne valakinek dolga csütörtökön délután Szarvas felé? Valamint az Univertől mivel tudok bejutni a buszpályaudvarra? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.