Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

J0hnny!

Neked bevált az a lambda szonda, amit a Légrádiéknál vettél?

Megkérdeztem az omihoz, és elég JÓ baráti árat mondtak rá, csak nem tudom, hogy jó lesz-e... japán gyártmány, ha jól emléxek! <_<

Félreértettél.

Nem vettem náluk,csak láttam,hogy van eredeti GM olcsóé és megkérdeztem,hogy mennyi.

A japán NGK felejtős,sokan megszívták vele már.

Nekem Bosch utángyári van.

Bár nem tudom Gabi kütyüje,hogy reagálna az NGK-ra,lehet tudná korrigálni a hibáit a kütyü... :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Voltam ma kint Szentkirályon.A szél 16:00 körül itt gyilkos kategória volt, kiérve egész jó volt.Némi földi kupola kezelés után jött a repüléses szakasz.Sikerült 5 csörlést csinálnom, szép leszállásokkal.Volt még rajtam kívül 2db növendék, egy fiatal srác ill. egy idősebb hetényi úriember, aki baromi szépen kezelte a kupolát.Mindenki tudott repülni, nekem annyi fórom volt, hogy minden saját, még a leoldó is, így gyakorlatilag mindig startra készen voltam mire megjött a csörlőkötél.Nagyon jókat suhantunk, kissé bika hátszélben nagyon komolyan tud hasítani az én "tanuló" cuccom is tökéletes biztonsággal.Szvsz. olykor megvolt a 40-45km/h hátszélben.A max. magasság pedig 200m.

Az uccsó reppenés naplemente közben ill. inkább már utána volt.gyönyörű odafentről, higgyétek el.

Képek később, mert a tár baróó lassú no meg a NET kapcsolatom is.Jutúbra éppen most töltöm fel a startolós videómat, a leszállásos már fent van.Majd mindent belinkelek egyszerre. <_<

Link to comment
Megosztás:

Gratula!!!! <_<

Ha minden igaz a héten megérkezik a spéci "action camera" amit akár sisakra is lehet rögzíteni és légi felvételt is tudnál csinálni. :o

Jó lenne egy "élvezhető" minőségi felvétel, mert ez csak amolyan amatőr dolog, csak úgy voltam vele, hogy legyen már v.mi képszerű bizonyíték a ténykedésemre! ;)

szeretném jelezni, hogy a meteorológiai ballon ami a lábadon lógott a felszállás után leesett! :wacko:

Úgy hílják, hogy stab.ernyő, és ejtőernyő tartozék volt........míg el nem csapliztam! ;)

Amúgy a csörlőkötél van rá felerősítve, hogy leoldás után ne legyen nagy gubanc rajta, és könnyen feltekerhető legyen. :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én nem rég vásároltam Astra 1.6os gépet 135.000 km-el és most olajcsere elött állok.....én a Valvoline maxlife 10w40 melett voksoltam mert ezt ajánlották és ez a 100ezer km feletti motorokra van tervezve meg csökkenti az olajfogyasztást ami ennél a modelnél is van <_<

De hallotam hogy sokan Metabond-ot használnak...ez mivel jobb a Valvoline-nál,ebben is van 100ezer km feletti motorokhoz tervezve?

Köszike :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Félreértettél.

Nem vettem náluk,csak láttam,hogy van eredeti GM olcsóé és megkérdeztem,hogy mennyi.

A japán NGK felejtős,sokan megszívták vele már.

Nekem Bosch utángyári van.

Bár nem tudom Gabi kütyüje,hogy reagálna az NGK-ra,lehet tudná korrigálni a hibáit a kütyü... <_<

Ok, köszi!

Lehet akkor tényleg félre értettelek... de akkor a japán felejtős... :wacko:

Mondjuk, azt nem mondták, hogy lenne GM is, de majd bemegyek megkérdezem azt is... :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én nem rég vásároltam Astra 1.6os gépet 135.000 km-el és most olajcsere elött állok.....én a Valvoline maxlife 10w40 melett voksoltam mert ezt ajánlották és ez a 100ezer km feletti motorokra van tervezve meg csökkenti az olajfogyasztást ami ennél a modelnél is van <_<

De hallotam hogy sokan Metabond-ot használnak...ez mivel jobb a Valvoline-nál,ebben is van 100ezer km feletti motorokhoz tervezve?

Köszike :wacko:

Már írtad, hogy mit vettél és nyugi, az X16XEL a Valvoline-t is meg fogja enni.A Metabondból kevesebb fogyna, több benne az adalék.Amúgy pedig feltuningolt ELF olaj.

Nekem Metával normális olajfogyim volt, tehát 10e.km alatt 1L fogyott.Valvoline-ból 2L.Szerette a kincsem.Az egyhat tizenhatszelep már csak ilyen X-es motorkódnál! :( Amúgy kb. olajcsere előtt állok, de mivel még nem volt rá időm, nem csináltam meg.ELF olajjal próbálkoztam első körön, abból 2L fogyott.Most majd Metabond jön.Bár kméten elég nehéz beszerezni, kicsit várni kell rá míg megjön.

Link to comment
Megosztás:

Már írtad, hogy mit vettél és nyugi, az X16XEL a Valvoline-t is meg fogja enni.A Metabondból kevesebb fogyna, több benne az adalék.Amúgy pedig feltuningolt ELF olaj.

Nekem Metával normális olajfogyim volt, tehát 10e.km alatt 1L fogyott.Valvoline-ból 2L.Szerette a kincsem.Az egyhat tizenhatszelep már csak ilyen X-es motorkódnál! <_<

Biztos volt már róla szó, de ez mitől van? Ez így normális? Már úgy értem, hogy nem lehet valahogy megszüntetni?

Link to comment
Megosztás:

Már írtad, hogy mit vettél és nyugi, az X16XEL a Valvoline-t is meg fogja enni.A Metabondból kevesebb fogyna, több benne az adalék.Amúgy pedig feltuningolt ELF olaj.

Nekem Metával normális olajfogyim volt, tehát 10e.km alatt 1L fogyott.Valvoline-ból 2L.Szerette a kincsem.Az egyhat tizenhatszelep már csak ilyen X-es motorkódnál! :wacko: Amúgy kb. olajcsere előtt állok, de mivel még nem volt rá időm, nem csináltam meg.ELF olajjal próbálkoztam első körön, abból 2L fogyott.Most majd Metabond jön.Bár kméten elég nehéz beszerezni, kicsit várni kell rá míg megjön.

Értem akkor jó lesz az majd kiderül ebböl mennyi fogy <_<

Köcce :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.