Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Johnny sokat kiabált de a saját lábán hazajött az autó!

A Te akksid van benne, a Johnny ékszíja, és így minden ok!

Már csak egy szakember kell aki megszereli!

Má hogyne kiabáltam volna.Eszméletlen hülye módon van az a generátorfelfogatás megoldva.

Erős a gyanum,hogy az nem a saját generátora és azért nem fut egy síkban.

Ezt orvosolni kell majd,mint ahogy a gyujtásgondokat is és lambdát is kell benne cserélni.

Komolyan mondom Tasnak lesz igaza,ha beköltözik hozzánk,azonnal megyek hozzá dolgozni. :devlish:

Egyelőre elment Turci így,bár mondtam neki,hogy vigyen magával szerszámost és két pótszíjjat.

Azt mondja nem fér be a szerszámos már a kocsiba.

Annak mindig be kell férnie,ha régi autóval jársz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

...

Egyelőre elment Turci így,bár mondtam neki,hogy vigyen magával szerszámost és két pótszíjjat.

Azt mondja nem fér be a szerszámos már a kocsiba.

Annak mindig be kell férnie,ha régi autóval jársz! :devlish:

Most találkoztam vele. Elkezdte neki forralni a vizet, és Lébénytől visszajött Győrig. Ám mire ideért lement neki 85-re. Mondtam neki, hogy ha már kinyitott, menjen vele haza egyseggel, és otthon nézzen utána. Nem akartam megbontani, mert ki tudja, mit találunk.

Link to comment
Megosztás:

Joe, és Sziszi holnap mennek érte, Adok még egy rádiót, hogy tudjanak beszélni útközben.

Turci kiment a Golfos sráccal.

Szerencsétlenre rájár a rúd. Vagy a kocsi nem szereti a sebességet.

De mintha Udi-é is ilyen moci (1.4 60 ló) lett volna még anno, vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

Szerencsétlenre rájár a rúd. Vagy a kocsi nem szereti a sebességet.

De mintha Udi-é is ilyen moci (1.4 60 ló) lett volna még anno, vagy nem?

Érdekes ez a vízforralósdi.Gatya termosztát, esetleg vízpumpa, hűtő nem lehet mert azt Füriék kiganyézták, vagy kezdődő hengerfejesség..? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez a vízforralósdi.Gatya termosztát, esetleg vízpumpa, hűtő nem lehet mert azt Füriék kiganyézták, vagy kezdődő hengerfejesség..? :devlish:

Érdekes az egész,mert 250km t elment gond nélkül.Az egész rendszert átmostam trisós vízzel!

Új a termosztát a hűtő olyan mint az új.Szerintem ha hengerfejes lenne 1böl forrna a víz.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes az egész,mert 250km t elment gond nélkül.Az egész rendszert átmostam trisós vízzel!

Új a termosztát a hűtő olyan mint az új.Szerintem ha hengerfejes lenne 1böl forrna a víz.

Akkor miért hideg a hűtő jobb oldala a bal meg meleg? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Mind a 2 oldal meleg volt amikor kicseréltem a termosztátot!

Ha hengerfejes lenne nem hűlne vissza 90 fok alá,és nem250 km megtétele után jönne elő!

Nekem Turci ezt mondta.

Ha itthon lesz a sas átnézzük.

Gyujtás komplett csere első körben.

Remélem nem a vízpumpa haldoklik leszakadt lapátokkal... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt C14NZ-m 60 pacis... tapostam neki pályán rendesen és bírta a 195-öt is, igaz szinte minden új volt benne.

Én egyszer jártam így amikor igen gyorsan felfort a víz és minden új volt benne még a HF is fel volt újítva 2 hónapja, a katalizátor esett szét és szépen lassan eltömödött. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy hf-es lenne a gép, mert a vízcső tök puha volt. Mi is először arra gondoltunk, hogy fordítva van benne a termosztát. Ám az is gyanús volt, hogy azt mondta, hogy az egyik oldalon hideg a hűtő, a másikon meg forró. Amikor megnéztem akkor is így volt, de addigra már direktbe volt kötve a venti, így ezen nem akadtam fenn.

Link to comment
Megosztás:

Ha kalandosan is, de hazahoztuk a Turci gépét tegnap.

Oda fele menet 2 útlezárás volt az árvíz miatt, meg egyszer félreállítottak az útról 15 percre, mert jött egy túl méretes szállítmány.

Viszont hazafele semmi gond nem volt az autóval. 90-100-110 -es tempó és a vízhőfok a 70-80 között mozgott a mutató szerint.

Mondjuk a venti direktbe volt már kötve. Mind1, majd rájönnek az okosok mi a baja.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.