Vktr Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Hát olyan ezt is láttuk kategória :lol: Sztem k. jó volt, én nagyon jól éreztem magam. Pista, én írtam a zene topicban, hogy nem e gyön vki, te meg nem szóltál :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Sztem k. jó volt, én nagyon jól éreztem magam. Pista, én írtam a zene topicban, hogy nem e gyön vki, te meg nem szóltál :devlish: Én inkább Megadeth-re megyek majd! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Johnny sokat kiabált de a saját lábán hazajött az autó! A Te akksid van benne, a Johnny ékszíja, és így minden ok! Már csak egy szakember kell aki megszereli! Má hogyne kiabáltam volna.Eszméletlen hülye módon van az a generátorfelfogatás megoldva. Erős a gyanum,hogy az nem a saját generátora és azért nem fut egy síkban. Ezt orvosolni kell majd,mint ahogy a gyujtásgondokat is és lambdát is kell benne cserélni. Komolyan mondom Tasnak lesz igaza,ha beköltözik hozzánk,azonnal megyek hozzá dolgozni. :devlish: Egyelőre elment Turci így,bár mondtam neki,hogy vigyen magával szerszámost és két pótszíjjat. Azt mondja nem fér be a szerszámos már a kocsiba. Annak mindig be kell férnie,ha régi autóval jársz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 ... Egyelőre elment Turci így,bár mondtam neki,hogy vigyen magával szerszámost és két pótszíjjat. Azt mondja nem fér be a szerszámos már a kocsiba. Annak mindig be kell férnie,ha régi autóval jársz! :devlish: Most találkoztam vele. Elkezdte neki forralni a vizet, és Lébénytől visszajött Győrig. Ám mire ideért lement neki 85-re. Mondtam neki, hogy ha már kinyitott, menjen vele haza egyseggel, és otthon nézzen utána. Nem akartam megbontani, mert ki tudja, mit találunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Joe, és Sziszi holnap mennek érte, Adok még egy rádiót, hogy tudjanak beszélni útközben. Turci kiment a Golfos sráccal. Szerencsétlenre rájár a rúd. Vagy a kocsi nem szereti a sebességet. De mintha Udi-é is ilyen moci (1.4 60 ló) lett volna még anno, vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Szerencsétlenre rájár a rúd. Vagy a kocsi nem szereti a sebességet. De mintha Udi-é is ilyen moci (1.4 60 ló) lett volna még anno, vagy nem? Érdekes ez a vízforralósdi.Gatya termosztát, esetleg vízpumpa, hűtő nem lehet mert azt Füriék kiganyézták, vagy kezdődő hengerfejesség..? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Inkább nem írom le ide mi a véleményem,mert megint megutál mindenki! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Füri Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Érdekes ez a vízforralósdi.Gatya termosztát, esetleg vízpumpa, hűtő nem lehet mert azt Füriék kiganyézták, vagy kezdődő hengerfejesség..? :devlish: Érdekes az egész,mert 250km t elment gond nélkül.Az egész rendszert átmostam trisós vízzel! Új a termosztát a hűtő olyan mint az új.Szerintem ha hengerfejes lenne 1böl forrna a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Érdekes az egész,mert 250km t elment gond nélkül.Az egész rendszert átmostam trisós vízzel! Új a termosztát a hűtő olyan mint az új.Szerintem ha hengerfejes lenne 1böl forrna a víz. Akkor miért hideg a hűtő jobb oldala a bal meg meleg? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Akkor miért hideg a hűtő jobb oldala a bal meg meleg? :devlish: Fordítva lenne a termosztát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Füri Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Akkor miért hideg a hűtő jobb oldala a bal meg meleg? :devlish: Mind a 2 oldal meleg volt amikor kicseréltem a termosztátot! Ha hengerfejes lenne nem hűlne vissza 90 fok alá,és nem250 km megtétele után jönne elő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Mind a 2 oldal meleg volt amikor kicseréltem a termosztátot! Ha hengerfejes lenne nem hűlne vissza 90 fok alá,és nem250 km megtétele után jönne elő! Akkor lehet, azt a hűtőt még1X ki kell majd venni, mert nem 100as.Egyáltalán bele való? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Mind a 2 oldal meleg volt amikor kicseréltem a termosztátot! Ha hengerfejes lenne nem hűlne vissza 90 fok alá,és nem250 km megtétele után jönne elő! Nekem Turci ezt mondta. Ha itthon lesz a sas átnézzük. Gyujtás komplett csere első körben. Remélem nem a vízpumpa haldoklik leszakadt lapátokkal... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Nekem volt C14NZ-m 60 pacis... tapostam neki pályán rendesen és bírta a 195-öt is, igaz szinte minden új volt benne. Én egyszer jártam így amikor igen gyorsan felfort a víz és minden új volt benne még a HF is fel volt újítva 2 hónapja, a katalizátor esett szét és szépen lassan eltömödött. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 J0hnny! Ilyet kerestél! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 SMS-t olvastad? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Miért nem ilyen kvalitású emberek vannak ott ahol kell? CIKK. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Nem hiszem, hogy hf-es lenne a gép, mert a vízcső tök puha volt. Mi is először arra gondoltunk, hogy fordítva van benne a termosztát. Ám az is gyanús volt, hogy azt mondta, hogy az egyik oldalon hideg a hűtő, a másikon meg forró. Amikor megnéztem akkor is így volt, de addigra már direktbe volt kötve a venti, így ezen nem akadtam fenn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Ez nagyon vidéki: :devlish: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Ha kalandosan is, de hazahoztuk a Turci gépét tegnap. Oda fele menet 2 útlezárás volt az árvíz miatt, meg egyszer félreállítottak az útról 15 percre, mert jött egy túl méretes szállítmány. Viszont hazafele semmi gond nem volt az autóval. 90-100-110 -es tempó és a vízhőfok a 70-80 között mozgott a mutató szerint. Mondjuk a venti direktbe volt már kötve. Mind1, majd rájönnek az okosok mi a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 . Mind1, majd rájönnek az okosok mi a baja. Kíváncsi leszek, mi lesz a megoldás. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Hát olyan ezt is láttuk kategória :lol: Gojira volt az előzenekar? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Nyugoccság van..... :devlish: Ma kimejek Bazsihoz, Hunflexen állítani TECH2 segítségével.Kicsit állítani kell még a hidegindítás funkción+a normálon vissza, mert igenigen jó étvágya van a gépnek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 mert igenigen jó étvágya van a gépnek. :lol: Tojás a jobb láb alá..... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Tojás a jobb láb alá..... :devlish: Nem nyomom neki jobban mint benzinnel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts