Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Losi!

Stab.rúd-ból 3 féle van ami most a tiédben van az 18 mm vagy 19 mm átmérőjű lehet EPC szerint.

2.5-höz meg 19.5 mm-es való. :devlish:

Elküldve
De azért csak kiengedtek...

Megszöktam.Lemásztam a toronyból! :devlish: Amúgy meg THX a bárnbádizást! :lol:

Losi!

Stab.rúd-ból 3 féle van ami most a tiédben van az 18 mm vagy 19 mm átmérőjű lehet EPC szerint.

2.5-höz meg 19.5 mm-es való. :lol:

Nos igen.Kérdés, hogy ennyiért érdemes-e buszogatni.Mert ugye Astránál adott a Cali 22mm-ese......de 1.5mm miatt nagyon kár lenne szétborítani.Szal marad. :lol:

Amúgy megvan a kirándulás km. mérlege, 863km-t mentem el, 6L-es fogyival, gond nélkül.A verda szépen muzsikált, kényelmes benne utazni, és előzésnél sincsen gond.Visszaverve 3.ba, 90ről nagyon durván tép, még emelkedőn is! :lol:

A futómű nagyon kellemes, kényelmes de beton stabil.Nagyobb lejtőn a tempomat nem képes tartani a sebességet.Enyhén nincs gond, ill. emelkedőn sem.

A ma este beépített gyári bontott Valeo lámpák pedig végre normálisan világítanak.Az utángyárikat meg leadom Fecónak.Sózza el v.kinek.

A legdurvább az volt, hogy még tekergetni sem kellett, a helyére rakva oda világít ahová kell.

Elküldve
Az lehetséges, hogy ma reggel Tomit és GSiCsabit láttam a Toyota kisbusszal az M1-M7 közös bevezetőn? :devlish:

persze, nálunk működik a klónozás, és a mátrixban sincs hiba :lol:

Elküldve
Losi, éjjel keresd már meg Sebit, nála van a fizu papírod, és az ÜCs-d.

Gyöngyike fiókjában.

Aludni tudtam volna, csak szó szerint a hasamra sütött a nap.Aztán annyi is lett az alvásnak.Minjá mejek is Esestnyénhez, mert bár előző éccaka 14T cukrot lőttem fel a silóba, most éppen az üresség határán van.

Amúgy vektrakocsi is átállt szesz üzemre, mert Udinál minő véletlen, éppen volt egy beszerelésre váró Hunflex de luxe! :lol:

Telenyomtam E85-tel (49L/60L-es a tank.)

Egyelőre megy/fékez teszi a dolgát, nem torpan, szépen húz.Majd még Bazsitól kérek időt, és Tech2vel belövetem a paramétereket, hogy minden klappoljon. :devlish:

Udinak és J0hnnynak 1000 hálás köszönet a segítségért, Udinak kiemelten a technikáért.

Elküldve

Közben megvolt az első hidegindítás is.Különösebb gond nélkül.Elindulás után volt némi apró torpanás, de utána semmi.Így elsőre szvsz. jó. :devlish:

Elküldve

Tapasztalataim alapján beindítás után érdemes még kb. 1 percet járatni a mocit, utána már torpanás nélkül lehet menni (ugyanez igaz a Flextekre is). :devlish:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.