Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Esp ide vagy oda, szerintem a Cickát akarták felborítani, és nem a Fityót.

Nekem úgy tünt sokkal durvábban tekerte a kormányt a mandró már az első mozdulatnál is.... :)

Vagy az ESP az egészet korábban lereagálta...

Elküldve
Technika jól vizsgázott, gyorsan eloltották. :lol: :devlish:

Én tudom,hogy azon a részen mi éghetett,még kamerám is néz arrafelé! :lol:

Azért gondolom egy-két segg meglesz ott most rugdosva... :lol:

Elküldve
Akkor nem vagyok vak,nekem is úgy tünt.

1:02-nél rántja a fityót, de úgy néz ki, mintha visszarúgna a kormány, nem is kicsit.

Citromban ez a jelenség nincs, csak ahogy rántja. Utána borul is.

Elküldve
Vagy az ESP az egészet korábban lereagálta...

Mielött tekerni kezdte volna a kormányt ?

Vagy ez már gondolatolvasó ESP.... :devlish:

Elküldve
A céges fosvágenbe van ESP és van különbség, ha ki van kapcsolva. :devlish:

Kipróbáltad?

"-Halló főnök! Van egy kis probléma, letört a tükör.

-Mi a gond? Cseréld ki!

-Oké, de rajta fekszik az egész kamion."

:lol: :lol: :lol:

Elküldve
Kipróbáltad?

"-Halló főnök! Van egy kis probléma, letört a tükör.

-Mi a gond? Cseréld ki!

-Oké, de rajta fekszik az egész kamion."

:lol: :lol: :lol:

Igen. Legszembetűnőbb változás ha ki van kapcsolva, hogy lehet kilinccsel előre is haladni a kocsival. :lol: Bekapcsolt ESP nem engedi kifaroltatni, akármit csinálsz. :devlish: Valamint feltűnik, mikor egy olyan utat teszek meg kikapcsolt ESP-vel amit már nagyon sokszor bekapcsolttal. Stabilabb a haladás, pl a víztócsába hajtás nem annyira visszafogó, mint ESP nélkül, a durvább belenyúlásokat a műszerfalon is jelzi. ;)

Elküldve

Mai sztori.

A hosszbordásszíj feszítőgörgőjének a tartókonzolja letört. Se töltés, se szervó.

Ez letört (sárga karika)

ph.JPG

Innét. (piros karika)

Mert a csavar feje is letört pontosabban beletört (kék karika)

p.JPG

Elküldve

Gepard!

Ezt, hogy sikerült összehozni? :devlish:

Bontóban biztosan találsz hozzávaló tartókonzolt Kiskaszánál. :lol:

Elküldve
Gepard!

Ezt, hogy sikerült összehozni? :devlish:

Bontóban biztosan találsz hozzávaló tartókonzolt Kiskaszánál. :lol:

Érdekes módon X14XE-nél ez olykor előfordul.Más is járt már így.

Elküldve
Gepard!

Ezt, hogy sikerült összehozni? :lol:

Bontóban biztosan találsz hozzávaló tartókonzolt Kiskaszánál. :lol:

Reggel kiálltam a garázsból, még minden oké, aztán kicsit arrébb gurultam, ekkor furcsán nehéz volt a kormány. (betudtam annak, hogy csak pár métert gurultam arrébb, és sokat kellett szinte álló helyzetben tekerni)

Később álltam be, akkor is mintha a szervó nem menne, amikor a kormány egyenesbe került akkor láttam meg, hogy nincs töltés....

Motortér felnyit, csodálkozik.

Amúgy ahol a csavart írtam hogy eltört, az szépen bele is tört, még kérdés, hogy lehet kiszedni.

Hely nincs, hogy odaférjünk, motort kivenni?

Most várom Karcsit, meg talán J0hnny is eljön, és nézelődünk, én jelenleg sehova sem tudok menni. :devlish:

Azt sem tudom, reggel hogy viszem a családot munkába.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.